Heb eigenlijk een vraagje of jullie dit herkennen? Toen ik pas zwanger was tot zeker 22 a 24 weken waren mijn borsten heel hard, voelde je echt van die soort harde verdikkingen erin. Nu gisteren na alweer het lekken voelde ik eraan en kwam ik erachter dat ze nu helemaal zacht zijn?? Is dat bij jullie ook zo? Dacht dat ze nog wel ff zo hard zouden blijven. xxx
@maartje: leuk taartjes proeven hihi. jullie bruiloft komt ook al lekker dichtbij! @elif: sorry kan je niet helpen, mijn borsten voelen net als anders alleen groter @namen: hier waren we rond de 18/19 weken al uit de namen. we noemen haar nu ook al heel vaak bij haar naam en dan schopt ze vaak eventjes hihi. @wendy: vervelend zeg harde buiken! misschien teveel gedaan gisteren??
leeuw, gefeliciteerd! Elif, bij mij zijn ze nooit hard geweest, dus ik kan je geen antwoord geven. Vandaag om 1 uur vlos. Ben blij dat ik heen mag, want ik maak me best zorgen. Die kleine maakt afentoe zulke rare bewegingen. Net alsof hij een epileptische aanval krijgt ofzo. Ga het toch maar even voorleggen. Maak me niet gouw zorgen, maar ik vind het echt raar. Dan voel ik zijn voeten in me zij duwen en zijn handen in me andere zij duwen, en dan begint ie heel hard te trillen. Me buik vibireert dan helemaal. Ik dacht eerst dat het de hik was, maar dit lijkt echt niet op de hik. Het houd ook wel een dikke minuut aan, daarna is ie vaak vrij rustig... Klopt niet helemaal volgens mij...
Zina hier ook hetzelfde van die gekke bewegingen! Dat je denkt huh wat is dat nu, maar hij draait dan de hele tijd heen en weer.
@lauwie: Bij ons gaan op 2j6m kinderen hier naar de eerste kleuterklas. Daarna 2e kleuterklas en 3e kleuterklas en in het jaar dat ze 6 worden naar het 1e leerjaar. Dat is altijd op ma, di, do van 8u30 tot 15u45, op woe van 8u30 tot 12u en op vrij van 8u30 tot 15u. Ik weet dat jullie met groepen werken maar raakt daar eerlijk gezegd niet zo goed aan uit hoe dat zit @elif82: Leuk dat jullie ukkie al reageerd op de naam... @mimi83: Ik hoop dat je je snel weer wat beter voeld. Ik heb nog steeds veel hoofdpijn en voel me nog steeds moe. Die buil op mijn achterhoofd zit er nog steeds. @Zina: Ik denk dat dit redelijk normale bewegingen zijn als je ukkie zich uitrekt. Maar gelukkig kun je op controle vandaag en hopelijk kunnen ze je wat geruststellen.
oooooooowwww.. Dus dat hebben jullie ook.. Nou dan zal het wel meevallen Youngmom, hoeist nou? En met de in-buik-tweeling? Zijn jullie al uit de namen? Ik vond vic en nio erg stoer of mae en nya (als ik het goed schrijf) of nya en vic.
naomi, ja klopt, zijn roepnaam wordt noah, hij krijgt ook nog een 2e naam, maar die is alleen voor op papier zegmaar.
dankje zo was hij ook bedoeld, lief en stoer tegelijk, en als volwassen is moet het ook nog klinken. Ze 2e naam maakt het echt af, mocht hij artiest worden hoeft hij zich niet te schamen. de 2e naam is gewoon 100% stoer, en het rijmt op niks onaardig, dus ook nog pest vriendelijk. Pfff.. Waar we al niet rekening mee houden
hahaha ja dat moet tegenwoordig wel, want ze worden overal mee gepest als je pech hebt. onze naam is ook redelijk pestveilig.
ja erg eigenlijk, maarja, wat doe je eraan? Ik werd ook altijd gepest, ik zorg er wel voor dat mijn kind geen pest materiaal wordt. Zo hielpen mijn ouders niet echt mee... Ik kreeg naar het vmbo een leren lerarentas mee i.p.v. Een doodnormale eastpak. Nou kijk, dat is als ouders natuurlijk ook een sticker op je kind plakken met 'pest mij' erop. En zo nog 100 andere dingen... Ik wil wel zo goed mogenlijk met me kind meeleven. En hij hoeft echt niet de populairste van de klas te zijn. Maar je moet je kind geen buitenbeentje maken, dat moeten ze zelf bepalen als ze dat willen zijn. School is al moeilijk genoeg...
ik ken het. ben helaas tot de 3e van het vmbo gepest, omdat ik altijd wat fors ben geweest en daardoor ook onzeker. op basisschool weleens gevochten met een jongen omdat ik zo kwaad was hihi. verder wel altijd buitenbeentje geweest helaas. op scholen wordt er niets mee gedaan vind dat vaak nog het ergste. ik kreeg 2 jaar geleden op school te horen dat ze me arrogant vonden hahahaah ik helemaal blij, dan straal ik in ieder geval niet meer uit dat ik onzeker ben
Zina een prachtige naam voor jullie zoontje!! Heet je ook echt Zina eigenlijk dan, je zegt je werd met je naam geplaagd? xxxxx
@zina: Met de ukkies gaat het voorlopig goed. Ik heb nog steeds last van hoofdpijn en moe zijn. Ook mijn rug doet veel pijn, weet niet hoe ik het beste moet gaan liggen. En als ik een goeie houding heb gevonden moet ik binnen de 10min terug anders liggen (voor mezelf of omdat de ukkies protesteren). Ik zal je eens een privé bericht sturen want je zit heel erg dicht met de namen Ik vind Noah ook super mooi maar 5 maand geleden is mijn oudste broer me voor geweest en hun dochtertje heet Noa...
Wat jammer Youngmom dat je broer jullie voor was met de naam Maar ik ben zeker van dat jullie mooie namen vinden. xxx