Moosey het is echt een lieverdje Hier is mijn man al een HALF UUR!!! aan het bellen, maar er komt geen oplossing. xxx
@youngmom: pfff meid heb net het hele verhaal met tranen in mijn ogen gelezen.... wat een week hebben jullie gehad zeg! hopelijk blijft het nu met jullie beide goed gaan.
@naomi123: Ik denk vooral via webshops te gaan werken nu zodat ik het toch een beetje in de gaten kan houden. De jongens zitten hier nu naast me te spelen. Met Sem gaat het ook wel weer. Hij is nog wat moe maar met genoeg slaap zal hij dat wel inhalen. @Wen1975: Dank je meid. Ik weet dat het erg belangrijk zal zijn dat ik nu die rust neem want het zou nu nog veel te vroeg zijn moesten ze nu komen. @Marije2121: Ja ik vind het ook zo vroeg. En nog zo'n lange weg te gaan hé... Pffff... Bij deze nog altijd in dilema voor de namen en dat word best dringend. Heb 2 poll's gepost op het forum onder 'top 10 jongensnamen' en 'top 10 meidennamen' dus moesten jullie tijd hebben om effe jullie mening daar te laten horen zou ik dat super vinden. En ook goed nieuws gekregen: mijn neef is een uurtje geleden voor de tweede keer papa geworden. Dochtertje Alicea (5j) heeft er een broertje bij, Quélian (50cm en 3620gr). Nu normaal wachten op mijn vriendin die normaal morgen uitgerekend is voor haar eerste kindje.
@ elif: jeetje, laat je ouders hun mond houden! Het is een eer als je je kind naar je ouders vernoemd en geen verplichting! Ik vind jullie gekozen namen wel heel mooi, en ik vind dat dat ook jullie keus is! En het is toch logisch dat hij je mans achternaam krijgt? Daar is het toch je man voor! Tss, vind het gewoon discriminatie! En hij voelt zich beledigt? Jij heb het recht je beledigt te voelen! Hoe durven ze! Ze tonen echt geen respect voor jou en je man! *spuugt vuur en is pisneidig* :x @ crash: echt balen! Me laptop doet het niet dus moet alles op me tel doen, maar kan nu dus me foto's niet uploaden. Grrr.. En nu ga ik de rest ff bijlezen.
Dank je wel Zina lieverd. Ze probeerden nu op de vriendelijke manier ons zover te krijgen dat het toch een 3e europese naam krijgt Youngmom ik ga eens kijken
Haha elif...ze 'proberen'. Ik zou dat zelf noooit durven vragen aan mijn zoon of dochter. Ook al zou je het nog zo graag willen het is toch gewoon niet HUN keuze! Pff...wel moeilijk hoor zo'n situatie. Ben eigenlijk ook wel onwijs benieuwd wat onze ouders van de namen vinden. Zij zijn echt van de hollandse 'normale' namen. Wij willen toch een naam wat een beetje bijzonder is!
Marije hopelijk houden je ouders hun mening voor zich als ze denken van hmmm. Laat ik zo zeggen je zit er absoluut niet op te wachten Zij hoopten heel sterk op de naam Ferdi, omdat hij niet turks lijkt. En ik vroeger die naam eens genoemd heb. Toen opeens begonnen ze van dan noem hem naar je neefje ..... en dat was ook een naam waar we 16 jaar geleden helemaal verbaasd door waren dus ja. Maar het blijkt niet alleen de naam maar ook de cultuur en het geloof te zijn wat het probleem is
@ youngmom, gefeliciteerd! En wat een rotweek heb je gehad zeg! Balen dat je bedrust hebt, maar het is voor het goede doel! Ik baal er ook ontzettend van dat ik soms gewoon niet kan doen wat ik wel wil doen. En je bent helemaal geen slechte moeder! Alsof je dit had kunnen voorzien! Het komt wel goed schatje @elif, ik vind een europeese naam helemaal niet erbij nodig! Jullie hebben de naam immers toch al besloten! Take it or leave it! Het is jullie kind, jullie keus. Als ze een europeese naam zo belangrijk vinden maken ze er zelf nog maar een kind bij. Zal lekker worden dat je ouders over jou kind gaan bepalen hoe hij heet. Ik zou gewoon om te pesten tegen je ouders zeggen dat je je toch bedacht hebt en hem achmed ali mohammed noemt. En trouwens, die vergeetachtigheid, heel herkenbaar! Zo sta ik met rich in de action bij de kassa, zijn we de portomonee kwijt. ik zo tegen me vriend, nee jij hebt em hoor! Vriend volledig in de stress. Wat bleek, ik had em gewoon op de toonbank gelegd onder de boodschappen. *schaam* Mimi: wat fijn dat jou dikke kater weer een plekje heeft! Vindt ie vast heerlijk en wat leuk dat je man een 3/4 d echo wilt laten maken! Irisb: wow! Zat er ook een tummytub bij?! Wat gaaf! Dat wil ik ook wel, krijgt iedereen die erbij? Maartje: wat een leuk kamertje, lekker kleurvol! Juju: ben gewoon voor het eerst jaloers! Wat heb jij mooie duidelijke 3/4 d foto's!!! Die van mij staat er zo raar gevormd op in vergelijking met die van jou! Moosey: ik zal zo ook ff kijken naar jou foto's hoor Lauwie: serieus, bestaad er een nijntje museum? Wat gaaf! Waar is dat dan? Ego: kleine man is druk vandaag! Gelukkig heeft hij vannacht eindelijk eens lekker doorgeslapen. Grote man is druk aan het schilderen beneden. De kozijnen zagen er niet uit en zijn nou weer mooi wit. Helaas hadden we verf op terpatine basis, dus zit al de hele dag boven achja... Verder vermaak ik me wel. Beetje internetten, beetje boekje lezen, geboorteplan schrijven. Binnekort ook maar even weer wat knutsel ideeen opdoen. Had al een hele leuke luierzak gezien, die wil ik gaan maken.
Zina hahaha zoiets zou mij dus ook gebeuren heh! En dan idd hem de schuld geven Ja we hadden al zoiets althans ik, ik wil niet je vadersnaam Mehmet erbij. Dus tja.... Ben wel blij dat ik niet wakker word van de kleine 's nachts althans de laatste nachten niet Maar vanmorgen moest ik ff naar de wc 4 uur en heb ik toch ff lekker genoten
mimi, leuk toch een 3d/4d echo Iris, vervelend dat je zo'n pijn hebt moosey, leuke fotos maartje, leuk kamertje! youngmom, wat een heftige week zeg! gelukkig zijn jullie allebei weer thuis. vandaag boodschappen gedaan, sta ik in de rij, rijd een vrouw met haar rollator steeds tegen mn benen aan, niet zomaar ff 2x ofzo nee 5 keer en toen werd ik echt ff pissig en zei er wat van. zegt ze sorry en begint ineens over mn buik te aaien? . dat was een heel raar moment
@leeuw: wat raar dat vreemde mensen zomaar over je buik gaan aaien!!! ik zou er wat van gezegd hebben hihi, ik ga hun toch ook niet over hun hoofd aaien.
het gebeurt ook voor je er erg in hebt hihi. hier gelukkig nog niemand gehad die mn buik aanraakte zonder dat ik het wilde.
haha leeuw, ja wat moet je daar nou mee he? Ik ken dat hoor, mensen die opeens denken dat je aaibaar bent omdat je zwanger bent. Rich ze oom aaide zo ook over me buik tijdens ze verjaardag. Nou weet ik dat ie het niet slecht bedoelt, maar zwanger of niet, het is en blijft mijn buik. Je normaal niet zwangere toch ook niet over hun buik? En dat rollatormens, heb je niet gevraagd wanneer ze weer voor der rijexamen moest? Elif: ja ik was ervan overtuigd dat hij hem had, niet dus maar je moet echt alleen samen met je man beslissen, het is jullie kind. Moosey, mooie foto's Ga ff eten, tot straks.