Januari 2011 mama's deel 3 NA CRASH

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Vlinder lieverd hoe is het met jullie vandaag?

2. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi muppet,
    ik voel me niet betrapt hoor! Heb in het verleden al eens aangegeven dat jullie zó veel en zó snel praten, dat dat voor mij niet bij te houden is (vooral het elke keer op iedereen reageren). Lees dus meestal alleen mee, omdat ik het wel leuk vind jullie ervaringen te lezen.
    En ja, ben dus ook een januari-mama :D (tenminste: dat is de bedoeling ;) )

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @muppet: zo laag is mn bloeddruk toch niet? de verloskundige zei dat het goed was. duizelig ben ik wel geweest paar weken geleden maar dat valt nu eigenlijk wel mee. soms als ik mn bed uit sprint om naar de wc te gaan maar dat is minimaal kan in ieder geval op mn benen blijven staan. paar weken geleden viel ik opeens zo terug in mn bed hihi was gelukkig maar 1malig.
    hmmm net mn ma aan de telefoon gehad en die vond mn bloeddruk ook laag... nou ja beter wat te laag dan wat te hoog ;)

4. Tese

Tese Niet meer actief

Daar heb je helemaal gelijk in! En als je er verder geen last van hebt is het helemaal een perfecte bloeddruk.

5. Tese

Tese Niet meer actief

:D Ow, ok vandaar! Ik dacht al wie is dat toch hahaha.... ben niet nieuwsgierig hoor ik wil alleen alles weten. :p

6. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @All, jullie zijn lieverds.......ligt misschien ook vandaag aan mijn bui......want zat zonet al te huilen bij manlief aan de tel......althans eerst hield ik me groot en toen kwamen de tranen toen hij vroeg of het echt wel goed ging. Ben op, ben moe, voel dat ik overal en nergens tekort schiet.........zullen de hormonen wel zijn.
    Maar tis niet omdat er niet gereageerd wordt hoor, maar gewoon omdat ik me een buitenstaander voel bij jullie.
    Ik laat het allemaal ff op zijn beloop en kijk dan wel wanneer ik wel en niet kom.
    Het liefst zit ik de hele tijd lekker op de pc, dekentje om me heen....

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Echt de hormoontjes lieverd:(
    Is soms ook moeilijk , je weet zelf van je eigen niet waarom je verdrietig bent of dergelijke althans zo is dat bij mij dan.
    Een hele dikke knuffel!!
    xx

8. Fayy

Fayy Niet meer actief

gr vind het best wel rot.
    als ik geen mk gehad had had ik 28 januari bevallen en was ik vandaag 26 weken, zo gek dat ik dan al net zo ver als jullie geweest zou zijn :)
    Iedereen gefeliciteerd en zet m op :D het duurt niet meer heel lang :)
    liefs fay

9. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Knuff meis, maarrrrrr je bent wel weer zwanger, ga voor je duimen dat het nou lekker goed blijft zitten.

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hey meis,
    Even een dikke knuffel en van harte gefeliciteerd!
    Zo hadden Wen, cyntje , ik en ik hoop niet dat ik nog iemand vergeten ben:);) dit in Aug / September.
    Moet ook zeggen dat ik het toch wel een beetje emotioneel vond toen de datum er echt was.
    Maar net als jij opnieuw zwanger en dat maakte me toch wel weer een stuk blijer:D.
    geniet van je zwangerschap meid.
    xxx

11. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    @maartje85: Ik hoop voor jullie dat jullie kindje geen drager is van die afwijking! Ik vind het echt super van je dat je daar zo goed mee kan omgaan. Heb daar veel respect voor. Maar veronderstel dat je eigen ervaring daar veel toe doet.
    Geniet van je dagje dan!

@goofychick: Het zou jammer zijn moest je weg gaan. Maar ik begrijp wel als je het te druk hebt. Hou je ons wel af en toe nog eens op de hoogte?

@Juudje81: Voor wanneer ben je uitgerekend dan?

Hier vannacht steken gehad in mijn hart dus ben ik voor de zekerheid aangesloten geweest aan de monitor + CTG om de ukkies te controleren. Mijn hartslag was wel onregelmatig maar met de ukkies alles gelukkig goed. Ik moet wel aan de monitor blijven.
    Deze namiddag komt de gyn nog eens langs...

12. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Bedankt voor alle lieve reacties! Tja het komt en gaat de harde buiken. Soms heeel veel en soms weer wat minder. Ze doen niet echt pijn. Maandag naar de verloskundige, zal jullie vertellen hoe het was :)

Ik vind het heel moeilijk om op iedereen te reageren, meestal lees ik niet meer dan een paar blz terug (vergeet toch alles weer) dus Goofy het is in ieder geval niet mijn bedoeling geweest om je te negeren!

Bevaldatum: mijn vader (die mijn geboortedatum al maanden van tevoren voorspelde) heeft mijn bevaldatum op 17 december gezet (ipv 3 januari). Het is zelfs zo erg dat iedereen in de fam daar al rekening mee houdt..

Kraamzorg: gisteren afspraak gemaakt. Ze komen over een week of 2.

Babykamer: eindelijk begonnen aan de wiegbekleding. En dit weekend de babykamer to be leegruimen zodat we echt een plekje voor puk kunnen maken.

Youngmom misschien toch een idee om een aantal eisen los te laten? Ik bedoel het goed hoor, maar je maakt het jezelf niet echt makkelijk zo ;)

Maartje dat klinkt inderdaad als een spannende tijd na de bevalling. Wel goed dat je er zelf zo nuchter instaat. Het is denk ik ook anders als je zelf weet en ervaart wat een ziekte inhoudt dan wanneer je er voor het eerst over leest.

13. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @juju: hihi het zou wel grappig zijn als je vader gelijk heeft! dan ben je 37/38 weken ongeveer of niet? dan mag de kleine in ieder geval al lekker komen :)

ik heb hier heel duidelijk het gevoel tussen kerst en oud en nieuw, en er zijn nog een heleboel mensen die die week kiezen.....
    tja we zullen het zien:p

hierbij nog ff een fototje van mn buikje :) ben zo trots dat hij nu eindelijk goed zichtbaar is!!

14. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en sluit me verder bij Elif aan.

@Goofy Dikke knuffel, meid, we hebben allemaal wel eens zo'n offday. ;)

@Juudje81 Leuk dat je mee blijft lezen, hoe gaat het met je?

@youngmom Klinkt toch niet helemaal goed, maar fijn dat het met de kleintjes goed gaat. Ben benieuwd wat de gyn te zeggen heeft vanmiddag.

@Naomi Fijn dat alles goed was bij de vk, je bloeddruk is niet bepaald hoog, maar zolang je je er goed bij voelt is het geen probleem. Hij kan beter te laag dan te hoog zijn.

@Juju Spannend, ik ben benieuwd of je vader weer gelijk gaat krijgen.:D

Ik ben wel benieuwd wie er als eerste gaat bevallen hier... Zullen daarvoor nog even geduld moeten hebben, ben ik bang. :p

15. Tese

Tese Niet meer actief

@Goofy: Heb je zo'n last van je hormonen meid... knuf!

@Fayy: Ik kan me voorstellen dat dit allemaal heel dubbel is voor je! Maar ik ben blij dat je wel weer zwanger bent. Feli!

16. Tese

Tese Niet meer actief

@Youngmom: Jeetje wat eng! Kan het kwaad? En hebben ze een idee hoe dat komt bij jou?

@Naomi: Mooie buik heb je hoor, gaat hard he!

@Wen: Je zou zeggen dat jij 1 van de eerste bent maar daar kun je je nog lelijk in vergissen!

17. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ben wel erg benieuwd wie de eerste zal zijn:D

18. Fayy

Fayy Niet meer actief

bedankt voor de lieve oppeppers soms is het gewoon lastig.
    Ik was een tijd niet meer geweest stond er 26 weken in mn ticker nah, dan word je ff niet goed. t had fijn geweest als het er nog wat.. maar ben heeel blij met me nieuwe zwangerschap en heb het hartje al horen kloppen dus mij hoop is weer terug :)

Liefs!! :)

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Maar dat mag nog wel ff duren ;)

20. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @fayy: gefeliciteerd met je nieuwe zwangerschap meid! ga er lekker van genieten en deze keer blijft de kleine plakken!
    super dat je het hartje al hebt gehoord is toch wel fijn...

@muppet: dank je wel! ja het gaat echt ongelofelijk hard.
    mensen die me nu een week niet zien schrikken zich rot zo hard is mn buik gegroeid hihi moet altijd wel lachen om de reacties.

@ bevallen: ik ben ook wel benieuwd wie er als 1e zal gaan bevallen... hopelijk moeten we daar nog een aantal weekjes op wachten!

Deel Deze Pagina