Januari 2011 mama's deel 3 NA CRASH

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    mimi, ik wilde ff bijkomen en op de bank liggen voor ik ging schilderen, maar toen vond hij dat ik net zo goed op zolder op de bank boeken uit kon zoeken. ik vond dus van niet. vervolgens liet hij rond 22u iets vallen op zolder wat heel veel herrie maakte en mijn dochter slaapt sindsdien nog steeds niet :x
    ben dus ff poepsjacherijnig! vooral omdat ze nogal aan mij hangt en ik naast het schilderen daar de halve avond mee kwijt ben.

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

kan me er iets bij voorstellen.. :x:x
    zou hem dus laten opdraaien voor de wakkere meid.. en hem waarschijnlijk de rst van de avond negeren. maar goed dat ben ik..
    DAt word morgen even lekker uitslapen voor jou denk????

Huh colin is aan het huilen.. dat gebeurd echt nooit dat hij wakker word:$:(.. martin is er heen...
    Hij was wel al de hele dag niet zo leker vanwege zijn kiezen die doorkomen..hmm..

edit: hij had naar gedroomt ofzo.. moest nodig even bij papa hangen en even paardejes kijken(achterraam) en auto's (voorraam) en nou ging ie jaja weer slapen.. ;)

3. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Even snel bijgelezen, even korte reactie:

@Lauwie Begrijp je helemaal en sluit me bij Mimi aan. Rustig aan!

@Mimi Met de ribben gaat het af en aan, heb er gelukkig niet meer de hele dag last van. Denk wel dat het er mee te maken heeft hoe de kleine ligt. Vermaak jij je nog een beetje met al dat rusten?

@youngmom Hoe gaat het met je? Je bent sinds begin van de middag niet meer online geweest, maak me toch een beetje zorgen om je. :)

Zo nu lekker naar bed en reageer morgen weer verder op iedereen. ;)

Trusten allemaal!

4. mimi83

mimi83 Niet meer actief

ik ga ook lekker naar bed.. trusten..

5. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    thanx meiden. het is stil, dus ik ga de verfspullen opruimen en mijn bed in. weltrusten!

6. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Goeiemorgen!!!!

nieuwe dag, nieuwe kansen...
    wat gaan we allemaal doen vandaag meiden??

ik ws om 7 uur al klaarwakker.. fijn he op zaterdag, de mannen liggen dus nog lekker te tukken..

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hier nog eentje mimi die zo vroeg wakker was.
    Hebben samen al liggen genieten van ons mannetje wat lag te stampen en draaien:D
    Maar manlief is nu wel ff extra werken.

Lauwie , ik zou ook echt boos zijn hoor!
    Waarom doet hij dat verven enz dan niet als ik vragen mag??
    Doe het rustig aan en laat je niet gek maken.
    xxx

8. mimi83

mimi83 Niet meer actief

aaaaaaaaaaaaaaaaarrrrghhh..

Zit behoorlijk tussen 2 kwaden in nu.. mijn rug moet bewegen.. mijn buik en bekken kunnen dat niet aan. Ikwist dat het ging komen.. maar men wat is dit irritant..

Colin moet nieuwe schoenen , dus we gaan proberen of we de auto voor de deur kunenn parkeren , doe ik lopend die winkel en daarna in de rolstoel naar de etos.
    Moet maar even ik redt het niet met nog tig weken liggen, mijn rug word hard slechter als ik dan niet een beetje luister als hij beweging nodig heeft en da's lopen dus... het enige wat helpt..

9. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Goedenmorgen allemaal,

Wat zijn we er weer vroeg bij. :p

Nog geen nieuws van youngmom? Ze zal toch niet al bevallen zijn? :$

@Mimi Shopse vandaag, ik hoop dat het goed gaat.

Hier gaan we niets bijzonders doen dit weekend, lekker rustig aan en genieten van onze "laatste" weekenden samen. :p:D

Fijn weekend allemaal!

10. mimi83

mimi83 Niet meer actief

youngmom: dat ze er nu nog niet is is niet heel vreemd 's ochtends is spitsuur in het ziekenhuis.. maar gisteravond ook niet dat vind ik vreemder..

Of ze houd zichzelf heel rustig omdat haar 2 mannetjes vandaag zouden komen..
    Ik ben benieuwd..

11. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    Lieve meiden,
    Ik ben gisteren om 21u met medicatie gaan slapen. Ben enorm moe en had de fut niet meer om hier te komen kijken.
    Gisteren controle: cervix is weer verminderd en is nu 2,1cm, de hartkloppingen zijn waarschijnlijk afkomstig van de weeënremmers, de jongens mogen maar 30min bij mij zijn :(
    Maar als het vanaf nu zo blijft (kleine kans maar toch) zou ik normaal volgende week naar huis mogen...

@mimi83: Wat bij jullie groep 3 is is bij ons dan het eerste leerjaar en jullie groep 8 is het 6de leerjaar bij ons. En daarna dus minddelbare school. Ik denk dat ik het snap :D
    En voor je gedichtje misschien:
    Het was jij en ik, ik en jij
    toen kwam ons mannetje erbij,
    nu zijn we zo blij,
    met een mooi meisje aan onze zij

@marije2121: Geniet maar van je vakantie meid!

@antares: Goed dat de operatie goed is gegaan.

12. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    youngmom, fijn dat de kleintjes nog wel gewoon in je buik zitten! en naar huis ondanks je afnemende cervixlengte?

mimi, gelukt met schoenen?

wen, geniet ze van jullie relaxte weekend samen!

elif, mijn vriend was al begonnen, maar die heeft er geen lol in en doet t niet zo netjes. ik vind het wel leuk om te doen, maar dan wel in mijn eigen tempo!

13. Zina

Zina Niet meer actief

youngmom, hopenlijk mag je snel weer naar huis!

Lauwie, laat je niet ophaasten, je bent ook nog zwanger he.

Leeuw, waarom viel de blije doos tegen dan?

Antres, hopenlijk heeft de operatie het gewenste resultaat!

Mimi, ondanks dat ik thuis ben heb ik het heel druk. Ik loop soms wel 20 per dag de trap op en af en ga daarna bijv. Doodleuk boodschappen doen. Nou daar was de vlos het niet helemaal mee eens. Maar ik kan er niks aan doen, ik ben zo vergeetachtig, dan maak ik bijv. Eten voor mee naar boven en dan vergeet ik me drinken, kan ik weer lopen... En dat gaat de hele tijd zo. Wil ik gaan slapenm krijg ik visite, ben ik net boven gaat de tel
    Ik wordt er soms kwaad van! Maarja thats life!

De kinderkamer is nog steeds niet klaar, dus hopenlijk kan ik morgen eindelijk beginnen, pfff!!! Ik heb het gevoel dat de tijd dringt!

Juju, wat leuk dat je vader de geboortedatum voorspeld! Zo wist mijn vader voor de geboorte al hoe ik eruit zag, en ik weet dat ook van mijn kind. Vlak voor de echo heb ik over noah gedroomt, het klopte precies! Raar he :(

Ik zou zelf graag op 27 dec bevallen. Veel te vroeg, maar die datum zit echt in me hoofd, wie weet :p

14. mimi83

mimi83 Niet meer actief

he meiden,

Schoenen zijnniet gelukt.. meneertje heeft een moeilijke maat .. 23-24 is echt lastig goede pasvorm te vinden en een hoge wreef.. ga maar zoeken..
    Gelukkig past hij zijn laarzen nog en die heeft hij ook het liefste aan.

we hebben een beetje baaldag vandaag.. het breekt mij op datt er nog zoveel moet gebeuren voordat ze geboren kan worden.. en daarin zijn we voor een groot gedeelte afhankelijk van anderen..

mijn vader zei bv. toen ik 2 maanden zwanger was (in juli dus)en we het over de kozijnen hadden, oo die kan ik zo meenemen bij de woningbouw, staan te vergaan en dan zetten we ze er zo in.. nou ik heb 5 x gevraagd en elke keer is het ja bijna.. ik moet nog zus en zo..
    Hij is met een scootmobiel bezig waar ik zo niet meer opkan zonder pijn, maar ja als ie af is zal ik er toch op moetenw ant hij heft er veel tijd in zitten..
    zelfde verhaal met de wieg, die zouden ze 2 weken geleden meenemen bij mijn oom vandaan maar dat was nu wat lastig , want dan moesten er veel dingen aan de kant.. dus dat komt nog wel..
    O ja en hij wou nog een muur glad maken en een deur aanpassen, en dat wou hij 4 weken geleden al zien.. dat latenwe dus doen door een vriend..

Martin wil graag vanalles doen , maar jah kan niets omdat ikniet alleen voor colin kan zorgen.. nou gaat hij morgen van 9-15/15.30 naar mijn moeder.. en volgend weekend heb ik al afgesproken dat hij dan naar mijn schoonouders gaat.. das dus ruim half uur rijden hier vandaan, maar jah.. je moet wat..

Geld is ook nog een op zeer laag saldo.. omdat we meerdere beschikkingen van belasting hebben en 2 boetes .. das gewoon stom maar jah wel betalen.. enz. enz. bleh..

15. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @youngmom Fijn dat alles nog steeds goed gaat in je buik en ook al is het een kleine kans: ga toch voor je duimen dat je volgende week lekker naar huis mag.

@Zina Rustig aan doen hoor, is echt beter voor je. En de kinderkamer heb je ook nog wel even de tijd voor, dus laat je niet door jezelf opjutten. ;)

@Marije Geniet van je vrije week!

@Antares Fijn dat de operatie goed is gegaan en nu hopen dat je snel zwanger word.

@Leeuw Jammer dat je de blije doos tegen vond vallen, ik vond hem eigenlijk best wel leuk. Zit er misschien toch een verschil in de dozen?

@Goofy Hoe voel je je vandaag?

@Moosey En hoe was de babykamer? Veel plezier met in elkaar zetten. :p Wat meelezers betreft, dat kun onderaan de pagina zien.

@Juju Ik ben erg benieuwd hoe het wiegje eruit ziet als deze klaar is. Kom je hem hier nog spammen?

@Mimi Lekker geshopped?

16. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    youngmom ik duim voor jou dat je volgende week lekker naar huis kunt

mimi, balen dat je geen schoenen hebt kunnen vinden.

Zina, ik had meer van de doos verwacht, zaten echt van die kleine lullige dingetjes in. wat klinkt dat verwend haha

Vandaag meer harde buiken gehad dan normaal, vooral bij het lopen, moet dan echt heel sloom lopen wil ik geen harde buik krijgen. en steken in mn (.)(.) auwww
    nou dat was mijn geklaag ff:D

ik ben weer aan het twijfelen over de naam, heb nu een naam zien staan die ook wel errug leuk is! vriend vind hem ook leuk en helpt niet echt mee met een keuze te maken, hij vind ze allebei mooi;)

17. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0

18. mimi83

mimi83 Niet meer actief

o ja wel een positieve noot.. het zelf lopen wat heerlijk, heb ook nog en klein stukje in het overdekte winkelcentrum gelopen. Mijn rug vond het een verademing en de reactie van mijn buik valt me mee. nu wel gevoelig maar niet echt heel zeer..

Zou het dan toch nog wel goed gaan..ik hoop dat ik het maandag met de echo wat beter volhou als dat ik dacht..

19. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    Dank je wel meiden! Mijn vriend en de jongens zijn hier geweest van 16u tot 16u30, veel te kort maar heel erg genoten van ons momentje samen :)
    We hebben beslist om een huurhuis te zoeken om de periode te overbruggen tussen dat we uit ons huidig huis moeten en wanneer we in ons koophuis kunnen. Is niet mogelijk om alles af te krijgen tegen 20 december wegens de heel situatie nu.

@lauwie: Enkel als het deze week niet minder word en er geen andere klachten meer zijn. Moest de cervix tot 2cm of minder gaan dan bijf ik sowieso tot de bevalling in het ziekenhuis... :(

@mimi83: Wat een gedoe met die schoenen (en de rest natuurlijk ook) zeg. Ikzelf vind ook heel moeilijk schoenen voor mezelf. Mijn jongens zijn gelukkig nog makkelijk daarin.
    Kan me wel goed voorstellen dat het een verademing was om effe te wandelen. Ik lig nu al 9 dagen plat zonder rechtzitten of staan en dat begint echt lastig te worden.

@leeuw86: Tussen welke namen twijfelen jullie dan? Of zeg je ze liever niet?

20. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    youngmom je hebt pb

Deel Deze Pagina