Januari 2011 mama's deel 3 NA CRASH

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    zina, jij klinkt ook druk zeg. tandje terug klinkt verstandig.

mimi, jammer van de schoenen. vervelend van de prioriteiten van je vader. kun je daar niet in sturen? hij zal toch ook wel snappen met de rust die je moet houden, dat zijn kleindochter ook nog zich wat eerder aan kan kondigen?

wen, hoe is het met jou?

leeuw, klinkt als een luxeprobleem :D, 2 namen zo leuk dat jullie niet weten welke.

youngmom, lucht het idee van een huurhuis op?

hier vandaag veel opgeschoten met het kamertje! muur is blauw, kastje bijna in elkaar. alleen nog wieg en lamp ophangen, kastje/commode inruimen en accessoires neerzetten. heb een lamp besteld via de link van moosey (toch?), superleuk wordt ie volgens mij!!

2. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    @lauwie: Het lucht voor al op voor mijn vriend. Anders was de stress om het af te krijgen voor hem veel te groot. Ik zal pas gerust kunnen adem halen ivm het huis als het contract getekend is. Maar ik ben toch al blij dat ik die stress voor mijn vriend heb kunnen weghalen...

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

ja werkte dat maar, ent weer angegeven. pap elke hobbel in mijn rolstoel doet zeer dus ik denk niet dat ik nog veel kan met de scootmobiel.
    ja ach ik kan het niet uitstaan dat ik het niet voor elkaar krijg, was zijn antwoord.Dus met andere woorden omdat het niet zo goed wil , wil hij het nu perse eerst afmaken.prima.. laat maar weer zitten..

Martin en ik hebben het er gister over gehad.
    We gaan een vriend van ons vragen of hij de muur wil glad maken (ik mag het nl. niet zelf doen van martin :(, absoluut niet), Hij gaat de oude deur van zolder afhalen en aanpassen, die past nl niet nu moet bijgeschaafd en dan doen we in het gebroken ruitje plexiglas met plakplastic..

Ik zorg dat er verduisterende rolgordijnen komen en extra dikke over gordijnen, hij zorgt dat het raampje helemaal dicht zit en evt. een laag plastic spannen we ervoor. Dan komen de kozijnen van het voorjaar wel en dat laten we dan diezelfde vriend van de muur doen.
    Het is nu toch te laat qua jaargetijde en in mijn zwangersschap om de volledige kozijnen eruit te halen.

Ik heb gisteravond geboden op een wiegje op mp. Dus we gaan het zelf regelen, want ik kan niet nog langer wachten.. DAN is mijn paps straks maar op zijn teentjes getrapt, dat we het zelf gedaan hebben.. Ik wil dat de kleine meid ergens in kan slapen en een kamertje heeft waar het niet waait.

zo ik ga eerst even was frummelen en zal vanmiddag weer even reageren..Colin is bij mijn moeder en martin is bezig in de babykamer:D

4. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Goeiemorgen allemaal!

Ben net thuis van mn werk.... nog 10 daagjes!!! :D Dan vakantie en verlof! Jeetje, wat vliegt de tijd.
    Morgen word mijn vader geopereerd aan zijn halsslagader dus dat word een lang dagje. En dinsdag naar de gyn voor de 2e groei echo.

@Mimi.... ook nieuwe kozijnen nodig? Ik ken het... hier ook anders staat van de winter het ijs aan de binnenkant :$ Als het goed is komen de kozijnen hier over 3 weken binnen. Zijn renovatiekozijnen dus schijnbaar gemakkelijk te plaatsten. 1 voor de babykamer en 1 voor logeerkamertje en dan zijn alle kozijnen vervangen.
    Wel vervelend dat veel dingen van anderen afhangen die "alle tijd" hebben. Same here.... vandaar dat de kozijnen pas over 3 weken komen.... ze hadden er al in kunnen zitten.

@Youngmom... ik hoop op goed nieuws voor je deze week en dat je lekker naar huis mag. Ik weet niet hoe groot die kans is?

@Blije doos... Ik heb nog geen bericht gehad dus wacht geduldig af. Ben wel benieuwd wat er in zit, maar verwacht er niet te veel van. Die Felicitas doos vond ik namelijk ook maar tegenvallen.

Zo, nu een bammetje en dan lekker even een uurtje liggen. Heb ik wel verdiend dacht ik zo :D

5. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Bedankt meiden, ik ga ook zeker genieten van de vakantie. Heb wel aardig wat dingen in de planning staan. Oa verjaardag van mijn vriend vieren (was een maand geleden jarig, maar goed ;)) nog wat klusjes van mijn werk waar ik nog niet aan toe gekomen was en laatste hand aan de babykamer.

@blije doos: ik heb de ophaalbrief ook nog niet binnen.
    @ Namen: wij kwamen er laatst achter dat onze jongensnaam exact dezelfde initialen heeft als mijn vriend. Echt dom dat we daar niet eerder aan dachten. Maar vinden jullie dat raar? Het is wel echt een naam die we leuk vinden en de 2e naam staat ook zeker vast ivm de opa's die we willen vernoemen.

6. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    @cyntje78: Veel succes morgen! De kans dat ik naar huis mag is heel erg klein. Mijn vriend was wel wat kwaad toen hij hoorde dat de gyn dat gezegd had. Gewoon omdat hij vond dat hij dat niet moest zeggen tegen mij als de kans maar heel erg klein is.

@marije2121: Hier hebben wij nu ook een tweede jongensnaam gevonden die we beiden leuk vinden maar ook dezelfde initialen als mijn vriend.

7. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Ja ik vind de naam zo leuk dat ik eigenlijk niet iets anders wil bedenken. Dan maar pech met de post toch. Dat lijkt me het enige nadeel van dezelfde initialen

8. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Hoi allemaal !

Zwaai zwaaaaaaai :D

Yongmum , dikke knuff !

9. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    @marije2121: Ja wij zoeken ook al heel lang naar een naam en nu komen we eindelijk een tweede jongensnaam tegen die we beiden leuk vinden. Wat heel erg uitzonderlijk is. Dus moesten we echt niets anders meer tegenkomen zal het toch die worden denk ik.

Oja Tor is volledig uit mijn gedachten nu. Blijkt dat hij samen met onze eerste jongensnaam 1 naam vormt. Vind ik nog al belachelijk. Als je ze beiden na elkaar roept klinkt het als 1 naam en komen er 2 kids :D

10. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    youngmom, dat had ik ook al bedacht bij tor. fijn als je vriend er relaxter onder is en ik hoop dat het daarmee jou ook rust geeft. hoe gaat het met de meisjesnamen?

cyntje, veel sterkte morgen. zal wel een stressdag zijn.

mimi, zou ook eerder zeggen dat ik stress had van dat het kamertje zo niet afkwam, dan iets over de scootmobiel. wat zegt je moeder ervan? goed idee om zelf plannen te maken zodat je niet meer afhankelijk bent!

marije, ja vooral met post denk ik. verder kan ik ook niks verzinnen

11. Black Angel

Black Angel Actief lid

23 jul 2008
    221
    0
    0
    hallo dames.. ik ben ook in januari uitgerekend... spannend he komt al steeds dichter bij :)

12. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    Daarstraks even gebeld naar mijn vriend. Hij zat bij mijn moeder, de hele familie zit daar nu samen om mijn jongste broertje zijn verjaardag (eigenlijk op 26/10) te vieren. Ik heb hier echt zitten huilen omdat ik er niet bij was.

@lauwie: Ik denk dat we er wel uit zijn met de meidennamen (nog 2 opties) en we hebben nu ook een 2e jongensnaam gevonden (al zijn er nog wat twijfels).

@Black Angel: Welkom! Wanneer ben je precies uitgerekend?

13. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Hey meiden wat hebben jullie weer veel geschreven de afgelopen dagen,wij hebben het dit weekend druk gehad,vandaar dat ik wat minder hier ben geweest.

Youngmom dikke knuffel voor jou,ik kan me dat heel goed voorstellen dat je verdrietig wordt van het feit dat de hele familie gezellig bij elkaar zit en jij ligt met zijn drietjes;) in het ziekenhuis.Binnenkort kun je weer gezellig erbij zijn,maar voor nu is het moeilijk.

Black Angel kom er gezellig bij,welkom.

Marije als deze naam de naam voor jullie is tja dan is het zo en dan maar dezelfde initialen,daar komen jullie later vast wel uit.

Cyntje wat lekker dat je nu vakantie hebt en dat daarna je verlof begint,heerlijk toch,geniet er maar van om de laatste dingetjes klaar te kunnen maken.
    Sterkte morgen tijdens de operatie van je vader,het zal vast goed komen,alvast een knuffel voor morgen.

Mimi wat stressvol zeg,dat er nog van alles moet gebeuren en je dat zelf nu niet kunt,fijn dat jullie nu wat knopen hebben door gehakt dat geeft rust.
    Je moet ook wat om jezelf denken meid,morgen zijn we 27 weken,fij he;).

Hier gaat het allemaal beter dan gedacht,de spuit in de knie van mijn vriend is zeer goed aangeslagen,de pijn is vrijwel weg.Het is echt onvoorstelbaar,donderdag zat hij nog als een dood,pijnlijk en ongelukkig mannetje op de bank en sinds vrijdag heeft hij weer overal zin in en het wil ook echt allemaal.Waarom heeft hij niet eerder zo'n spuit gekregen,dat snap je toch niet,nu die tumor er nog uit en we kunnen hier weer met een smile:D de wereld aan.
    We zijn vandaag naar Batavia stad geweest,iets wat we al tijden niet samen konden doen,winkelen.Mijn vriend heeft voor de kleine hele mooie Reebokjes gekocht:D,zo mooi.

14. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    Vlinder fijn dat het beter gaat met je vriend meid, vast een hele opluchting!

Youngmam dikke knuf meid, kan me voorstellen dat je er verdrietig van wordt!

Black angel welkom meid ja het gaat nu opschieten he!

Marije ik zou er ook geen probleem van maken hoor.

cyntje lekker joh al bijna verlof!! ik moet nog precies een maand:( maar goed daarna hoef ik nooit meer:)

15. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    o ja en nog even een ego berichtje, gisteren is mijn kleine mannetje heel lelijk gevallen van het trapje in de melkput, dus gisteren toch maar even checken bij de HAP heeft ie een gebroken sleutelbeentje, echt zo sneu:( gelukkig gaat ie er zelf heel dapper mee om en hoor je hem bijna niet, hopenlijk is het gauw weer over.

16. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    @Vlinder: Wat goed dat je vriend nu zoveel minder pijn heeft!

@Danjay: Dat is niet zo leuk voor je kereltje, maar wel heel erg flink van hem dat hij zich zo dapper gedraagd. Hopelijk gaat het inderdaad snel weer wat beter!

17. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Danjay goh meid,dat was schrikken zeg,gelukkig dat je toch even naar de HAP bent geweest,sterkte met je kleine kereltje.

18. mimi83

mimi83 Niet meer actief

oo danjay wat sneu..heeft hij wel eenmitella die ook omzijn mideeltje gaat. Ik heb zelf een gebroken sleutelbeen gehad en dat verschilde heel veel in de pijn.

Meiden zoals jullie waarschijnlijk wel gemerkt heb ben ik er de de laatste dagen niet echt bij met mijn hoofd, ik reageer amper oke behalve die extreme reactie..
    Ik ben vanmiddag een beetje ingestort. Ik durf me niet te binden aan de kleine omdat ik echt niet kan geloven dat het allemaal goed zou gaan, ik heb dit lange tijd stil gehouden.. omdat ik weet dat martin zich heel druk maakt erom.
    Nu moest ik wel want ik voelme zo beroerd geesteljk dat ik vanmiddag van plan was om een heel eind te lopen zodat ik een bevalling zou forceren, zodat niemand meer last zou hebben van het feit dat ik zwanger ben en ik niet voor colin kan zorgen..Ik weet dat dit niet kan en ik hier spijt van zou krijgen, maar om een beetje aan te geven hoe diep ik zit. Ik ben bang voor morgen met die 3d echo omdat het voor mij heel moeilijk is om dat mijn gevoel naar de kleine meid toe,dicht te houden.
    Ik weet dat ik dit uit zelf bescherming doe en dat ik geestelijk weer tegen een depressie aan zit.Ja weer jah..ben er al bekend mee. Ik moet hier ook echt wat mee, maar hoop dat ik mezelf er weer doortrek en na de bevaaling een behandelijng kan starten. Nu is het te stressvol voor de kleine en voor mijn hormonen..

Ik heb met martin afgesproken dat ik eerst deze week mee help met het kamertje, verbouwen, verven enz. is de manier voor mij om mezelf er door te trekken.. zo ben ik al uit een burn out geklommen en medicatie voor een depressie voorkomen.

We hebben vanmiddag samen het begin van het frame voor het muurtje gezet. het tocht bijna niet meer in de kamer dankzij martin en morgen ochtend gaan we verder zodat ik niet teveel na kan gaan denken over s middags.. na de 3d echo gaan we waarschijnlijk het wiegje halen..
    Dus word wat confronterend morgen, ik denk dat ik heel erg ga huile als ik haar op 3d zie.. ik zie het wel.. ik ben nu constant (rustig aan) bezig , dingentjes behangen, knuffel wasje draaien enz.
    Het scheelt al heel veel stress dat ik het uitgesproken heb..

Ik weet dus even niet hoeveel ik hier ben de komende week, ik zie wel.

19. Ink1313

Ink1313 Actief lid

20 apr 2010
    300
    0
    16
    NULL
    Nederland
    @Mimi, jemig wat een heftig verhaal meis! Ik wens je heel veel kracht toe de komende periode. Heel goed van je dat je het bij jezelf herkent en er ook direct actief mee aan de slag gaat. Daar heb ik veel respect voor. Blijf dichtbij jezelf, doe lekker je ding en probeer ook te genieten van je kleine meis in je buik. Ze zit er echt en over een paar weken is ze bij jullie. Sterkte!!

20. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Mimi oh meid toch,wat vreselijk dat je je zo voelt,en wat jammer dat je dat niet eerder met ons kon delen.
    Ik weet heel goed hoe je je voelt,ik had het ook heel moeilijk om me aan dit kleine wondertje te binden,maar nu gaat het goed.
    Het helpt om je gevoelens met anderen te delen,in ieder geval heeft het mij erg geholpen.
    Gelukkig ben je niet gaan lopen en heb je niet het risico genomen dat de bevalling op gang kon gaan komen,dat vind ik heel sterk van je.
    Goh ik ben er stil van,wat heb jij je alleen en ellendig gevoeld,vanaf hier een dikke knuffel.

Deel Deze Pagina