Januari 2011 mama's deel 3 NA CRASH

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    @mimi83: Ik ken dat gevoel wel deels. Heb ook soms die momenten dat ik wil zeggen "Haal die twee hier maar want dit kan ik niet langer meer." Zat er vorige nacht ook volledig door en heb toen met de nachtverpleegster gepraat, wel een anderhalf uur. Ze heeft vooral geluiserd naar wat ik te zeggen had en ik had echt het gevoel dat ze me begreep. Doe aub geen dingen waar je later spijt van krijgt meid! Ik zou je wel kunnen aanraden van even met een profesional te spreken. Iemand die als buitenstaander een klare kijk heeft op de zaken. Iemand die jou kan ondersteunen zonder dat jij bang bent hem/haar te overbelasten.
    Opletten met het kamertje in te richten hé en op tijd rust nemen! En geniet maar van je 3D. Huilen mag best wel hoor want het is een heel emotioneel moment.

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

meiden dank jullie wel.
    Gelukkig kan martin erg goed steunen met dit soort dingen in mijn hoofd.
    Ik ben bang dat als ik nu weer naar de psycholoog ga, dat ik er veel harde buiken van ga krijgen.. en dan dus alsnog de kleine meid er kwaad mee doe.

Ik ga eerst morgen afwachten.. sowieso zal ik eerst verwijzing huisarts moeten hebben, daar maak ik me trouwens niet druk om hoor. die weet hoeveel ik al geestelijk op mijn lazer heb gehad en dat ik gewend ben dat ik weer teleurgesteld word..dus die stuurt me zo weer door.

Ik heb martin beloofd niet te gaan lopen en zodra ik zere buiken krijg te stoppen met klussen.. ik wil hem absoluut niet kwijt dus ik zal luisteren.

3. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @cyntje Lekker hoor nog maar 10 dagen werken! Volgens mij had je je afhaalbericht al moeten hebben gehad, maar het gaat wel eens fout dus anders even mailtje sturen?

@Danjay Ah wat sneu voor je zoontje.

@Mimi Wat vervelend dat je je zo voelt, helaas weet ik uit eigen ervaring hoe een depressie voelt. Een tip: Blijf praten en aan jezelf denken. Ik wil je toch heel veel plezier morgen wensen met je 3d echo en laat je tranen maar lekker de vrije loop gaan. Dikke knuffel meid en weet dat we hier ook altijd voor je klaar staan.

@Black Angel Welkom hier en klets lekker met ons mee. Het komt idd nu langzaam maar zeker dichterbij.

@lauwie Hier gaat alles goed, met mijn ribben gelukkig ook een stuk beter. Lief dat je er naar vraagt.

@Vlinder Fijn dat het naar omstandigheden goed gaat bij jullie. Wanneer krijgen jullie duidelijkheid over de behandeling van je vriend?

@Leeuw Zal je even een pb sturen over de blije doos. :D

Ik zal hier mijn buikfoto ook even plaatsen, gisteren gemaakt:

Bekijk bijlage 103257

4. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    ben tot net bezig geweest om mijn dochter in bed te krijgen. ben bekaf nu. doe nog ff een korte reageerpoging..

mimi, wat rot dat je je zo voelt. weet niet goed wat ik er op moet zeggen. hoop dat je morgen kunt genieten van de 3d echo en van alle stappen richting babykamer die af is. en met de dag die je doorkomt is het dichterbij dat het goed zal gaan met jullie grietje. ik hoop dat je je steeds meer aan haar zult durven hechten. knuffel!

danjay, ahh wat sneu voor je kleine mannetje! en wat houdt ie zich stoer zeg.

youngmom, fijn dat het met de namen opschiet! kan me voorstellen dat het verdrietig is dat iedereen gezellig op een feestje zit en jij er niet bij kunt zijn.

vlinder, wat heerlijk om te horen dat het zoveel veranderd is, de pijn in de knie van je vriend! geniet maar extra van de 'gewone' dingen als winkelen voor jullie spruitje!

wen, fijn dat het beter gaat! je hebt al een flinke buik. mooi hoor!

had laatst nog mooie buikfoto's gezien. van naomi? was ook een mooie buik. ik moet ook maar weer eens foto's maken..

sorry voor iedereen die ik vergeet.

5. Miracle1990

Miracle1990 Niet meer actief

Zo hehe eindelijk weer gevonden haha:)
    dus ik kan ook weer mee kleppe:p

6. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    Hier gaat er eentje (en hopelijk die 2 hier binnen in ook) slapen... Slaapzacht meiden!

7. maartje85

maartje85 Actief lid

27 mrt 2010
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    *zwaai*

Even een kort berichtje vanuit hier, morgen meer reactie op anderen:)
    Lekker weekend gehad, maar erg vermoeiend.
    Gisteren accesoires geshopt voor de bruiloft en voor alles geslaagd, van panty en lingeriesetje tot iets voor in mijn haar. Daarna bij een vriendin gegeten, dus een erg lange dag zonder middagdutje.

Vandaag me td ehond gewandeld en bij schoonouders geweest/gegeten. Nu lekker naar mijn bed toe.

@Mimi: weet dat je op ons kunt rekenen, al is het maar een luisterend oor of opbeurende woorden!

8. Miracle1990

Miracle1990 Niet meer actief

Hey meiden..
    ik heb de laatste dagen toch erg last van pijnen in mn buik:( wat ook overvloeit naar zeurende pijnen..
    niets helpt, en tis afentoe zo erg dat ik ff t moet weg puffen..
    ik ga morgen me VK even bellen want ikv ertrouw het dus voor geen cent:( Krijg al niet genoeg nachtrust want onze kleine meid gaat iedere nacht lekker tekeer in me buik:(

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @ mimi: meid wat vervelend dat je je zo voelt!!! ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen.. dus heel veel sterkte maar!

@danjay: wat vervelend voor je zoontje, goed dat hij zich zo goed houd. beterschap ermee!

@wendy: mooie buik al hoor!!

@lauwie: ik had inderdaad een buikfoto geplaatst van de week ;)

@miracle: meid als je het niet vertrouwt de verloskundige bellen daar zijn ze tenslotte voor!

10. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Goedenmorgen allemaal,

@Miracle Allereerst welkom terug, gezellig dat je weer mee komt kletsen. Sluit me bij Naomi aan, als je het niet vertrouwd, even de vk bellen. Ik hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen vannacht.

@maartje Fijn dat je geslaagd bent voor de laatste aankopen voor je bruiloft.

@lauwie Je kleine meid is een kleine nachtbraakster aan het worden of niet? :p

Nou dan gaan we ons maar weer klaar maken voor werk. ;) Na een korte, bijna slapeloze, nacht een half dagje werken. Hierna hoef ik nog maar 3x. :D

Fijne dag allemaal!

11. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Goeiemorgen!

@Wen... jij nog maar 3 x werken? Lekker vooruitzicht he? Ik nog 10 over 21 dagen versprijdt :D

@Mimi... doe het rustig aan meis. En geniet van jullie 3D echo... wat byzonder moet dat zijn.

Blijedoos... ik kijk het deze week even aan anders stuur ik vrijdag een mailtje.

@Hier... heerlijk geslapen vannacht... zo naar mijn vader in het ziekenhuis. Zijn operatie start om 8.15 en zal zo'n 2 uur duren dus ga ik daar mijn moeder gezelschap houden.

Doeidoei!

12. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Wen werkse de laatste drie daagjes,daarna kun je lekker uitrusten.

Miracle het klinkt wel als weeën ook omdat je ze moet weg puffen,heb je de verloskundige al gebeld.

Mimi we hebben de 27 weken gered en we gaan nog vele weken erbij halen hoor,wij slepen je er wel door heen,succes met de 3D echo en geniet er van.

Lauwie wil jou kleintje zo slecht gaan slapen,daar gaat dan je hele avond.

Zina heb je het weekend kunnen werken aan de babykamer.

Cyntje sterkte de aankomende uren en ik zal voor jullie duimen dat het allemaal goed zal gaan.

Hier een slechte nacht gehad,ik kon niet slapen en toen ik dan eindelijk sliep was ik na 3 uurtjes alweer wakker.
    Vandaag alweer 27 weken zwanger,ik ben echt super gelukkig,dat we deze mijlpaal weer gehaald hebben.

13. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @cyntje: sterkte vandaag!!

hier vanmorgen ff weinig doen, heb de kids voor de tv zitten en dan tegen de middag naar bubbles (soort ballorig).

14. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Naomi dan woon jij dus ook in het noorden:D,want hier hebben ze herfstvakantie,de rest heeft al gehad.Veel plezier vanmiddag,het is mooi dat die overdekte speeltuinen er zijn.

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @vlinder: nee ik woon in het zuiden in roosendaal ;)
    volgens kalenders hadden hun vorige week vakantie maar dat is omgegooid en nu hebben ze deze week vakantie hihi.
    het is inderdaad mooi dat die overdekte speeltuinen er zijn anders word ik kierewiet hier met die 3 kids!

16. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Naomi hahaha tja dat wist ik niet,nou ja welke week ze ook vrij zijn,je hebt ze een weekje thuis.
    Jij hebt al drie kids,oei dat is dan wel heel druk,als ze alledrie thuis zijn en je bent er nu ook zwanger bij,succes deze week;).

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @vlinder: het zijn mn oppaskids (gelukkig). dus ik heb ze gelukkig maar 1,5 dag deze week, en dat is zwaar genoeg! het zijn 3 niet opgevoede kinderen van 3/5/7 jaar oud:p

18. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Naomi oh sterkte dan maar,gelukkig kun je ze aan het eind van de dag weer mee geven aan de ouders:D.

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Cyntje heel veel sterkte en succes voor de operatie van je vader op dit moment!!

Vlinder geweldig 27 weken , weer een mijlpaal gehaald joehoe:D
    Hoe is het met je vriend?
    Vind het geweldig dat hij gelukkig niet meer zoveel pijn heeft.
    Nu idd nog de tumor eruit en jullie kunnen genieten zonder zorgen:D

Hier morgen ook 27 weken , en het gaat maar snel :D

xxx

20. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Oei Naomi 3 niet opgevoede kinderen , dat is ook heftig:(

Deel Deze Pagina