Miracle laat je snle wat weten. Juju dat is heel flink van je en nu lekker rustig aan op de bank meid.
@juju fijn dat alles goed was met de beeb en jij nu ook lekker rustig aan @ mimi wat een schattig wiegje, heel leuk! Ik ben bezig een schommelstoel over te nemen. Ik ben vandaag goed gestart met alle papieren in mappen te stoppen Had een heel stapeltje rekening en andere belangrijke rommel die ik nog moest opruimen. Netjes weer alles op orde. Soms kom je daar gewoon niet aan toe. Daarnaast kreeg ik weer een mailtje van prenatal die had 20 %korting bij besteding boven de 1200 euro ofzo. Dus ik verrekend met mijn bestelling bij babydump (haha heeel gierig) maar ik kan dus nu NOG eens geld terug krijgen en wel ruim 120 euro. Nou dus dat ook nog maar even verstuurd. Haha erg he! Sorry dat ik niet op iedereen reageer! Ga nu weer proberen alles bij te houden!
@Mimi: Wat rot voor je. Maar zoals hier al gezegd is slepen wij elkaar er wel doorheen! @Black Angel: Welkom! Leuke naam trouwens, die gebruikte ik vroeger altijd als bijnaam hihi! En ik heb voor de rest alles gelezen maar bijna niks onthouden haha! Ik kom net terug van het ziekenhuis (controle en groeiecho). Alles was goed, alleen ligt de baby voor op groei. Nu willen ze weer een glucosetest doen en moet ik over 4 weken weer een groeiecho. Pfff, ik vind het overdreven allemaal. Mijn vriend en ik zijn allebei lang en flink, dat waren we al bij onze geboorte, dus zo gek is het toch niet dat we een groot kind krijgen?! Laat dat kind toch lekker groeien :x!!
Moosey soms zijn ze te streng en soms denk ik wees eens wat strenger ach ja. Het is me allemaal wat. maar gelukkig dat alles goed was Marije jij Vrijdag ik Donderdag Leuk heh ben ook zo benieuwd , kan niet wachten Nog 3 nachtjes slapen hihi
@Elif: Ik vind het maar overdreven allemaal. Ik snap dat de mogelijkheden er zijn maar soms heb ik het idee dat ze de natuur bijna niet meer hun gang laat gaan. Van de andere kant is het juist goed dat ze sommige dingen kunnen controleren. Is het jullie eerste 3d echo? Spannend!! @Marije: Is dat de eerste 3d echo??!
Moosey ja kan me voorstellen dat je zoiets hebt van jeetje! Jij ook alweer 30 weken jeeeeeeeeeetje wat vliegt de tijd We hebben met 16,5 week een 3d echo gehad, heeeeel mager en natuurlijk niet veel van uiterlijk te zien. Maar zo bijzonder als je nu ziet wat er van hem is geworden Zijn allebei erg benieuwd
@Elif: Het grappige is dat de baby rond 16 weken nog in zijn geheel te zien was en nu past alleen het hoofd of een ander stuk lichaam in beeld haha! Ik hoop dat jullie niet zo'n eigenwijze hebben als die van ons. Die zat dus met handjes en voetjes voor het gezicht. Maar die handjes en voetjes zijn ook weer leuk om te zien! Hij lag trouwens vandaag nog steeds zo en ook nog met zijn hoofdje naar beneden, dus ik hoop dat dat zo blijft!! Enne, 30 weken ja! Gaat echt snel. Nu heb ik echt het idee dat ik ga aftellen!
@vlinder en de rest: nou meiden, ik heb net gebelt met de VK.. en die bevestigde dus wat ik al zelf wel een beetje kon bedenken, ik span me teveel in, neem teveel hooi op mn vork, en moet het echt rustiger aan gaan doen, mochten de pijnen aanhouden en HEEL erg op weeen gaan lijken dan moet ik meteen weer bellen, maar gelukkig is dat het niet.. al was ik er wel bang voor, ik had ook verteld dat ik afentoe het toch weg moet puffen, waarop de VK zei dat ik dan wel HEEL erg veel dingen heb gedaan zonder rust te pakken, en dat klopt wel.. kan heel moeilijk mn rust nemen, want ik wil alles gedaan hebben en t liefst zo snel mogelijk, dus moet nu echt ff op de rem staan Wou ik ff laten weten xx
Dan moet je dat idd echt doen Miracle!! Voor jezelf en jullie kleine meid. Je hebt er niks aan als je erna alleen maar pijn hebt xxx
@Miracle: Het is ook heel moeilijk om je rust te nemen. Maar doe het echt! En zeg het ook tegen je omgeving zodat ze er een beetje rekening mee kunnen houden en je in de gaten kunnen houden of je het ook echt doet !
Moosey zo'n spookje was het toen al. De hele tijd met zijn handjes voor zijn gezicht. Dus hopelijk nu niet hahaha
@juju: Proficiat meid! Hihi... @Moosey: Is het niet erger moest je kindje onder de curve zitten? Als jullie beiden lang waren bij de geboorte dan zal dat bij jullie kindje waarschijnlijk toch ook wel zijn. @miracle1990: Doe maar lekker rustig aan meid! Net telefoon gehad, om 15u04 is de nicht van mijn vriend bevallen op 39w3d van een zoon Jurre (51cm/3850gr) en een broertje voor Renske. Heel blij voor hen maar daar gaat onze naam. Bah toch weer een andere zoeken nu :x
Ohw jee dat is helemaal balen dan. Heb je eindelijk een naam kun je weer voor een andere gaan zoeken pfff
@Elif: Veel springen van tevoren ! Wel gaaf die foto! @Youngmom: Ja daarom, ik maak mij er verder ook niet druk over alleen raar dat ik over 4 weken weer een groeiecho krijg. Ik kan nu al voorspellen dat hij dan nog steeds te groot is ! Balen van de naam! Zul je altijd zien. Wel een leuke naam trouwens! Hoe voel je je vandaag?
Als ik dat tegen M zeg, ik ga springen zegt ie: Ocharme!!! Vind het ook erg leuk dat we 2 3D echo's hebben strakjes gewoon als herinnering zo leuk. Kijken nog vaker naar de dvd ervan
Ik moest bij de laatste echo springen en weet ik veel wat allemaal. Ik vond het ook zo zielig! Hij werd pas op het einde een beetje wakker. Zag je hem steeds gapen en in zijn oogjes wrijven!! Ja, de dvd's zijn erg leuk om te hebben!
Ocharme! Ik krijg al commentaar als ik hem soms wakker tik met mijn vinger of met mijn hand over mijn buik wrijf zodat ie wakker word Zoals gisterochtend. Maar jullie krijgen ook een pracht van een manneke