Mijn vriend vindt het ook zo zielig. En hij vindt het vooral zielig dat het kindje nu al weken dubbel geklapt ligt met zijn beentjes voor zijn hoofd! Maar ik zou niet weten hoe 40 cm anders in mijn buik past haha! Die van jullie wordt ook mooi. Zoals ik al een keer zei; een klein Turkje, die zijn zo mooi !!
Ja eigenlijk is het ook wel zielig heh Hier zal hij zo'n 33 cm zijn??? Hij liep met de 20 weken echo en daarvoor telkens 1 week voor zoiets. Dus dat zal wel weer een verschil zijn als we hem zien donderdag. Ah we hopen dat hij een mooi klein turkje word. Maar je kindje vind je toch altijd mooi heh
Ja daarom. Ik zei vroeger toen ik klein was dat ik een kindje met rood haar niet wilde haha! Maar nu wel hoor!! Ik ga even naar de Hema want ze hadden gebeld dat mijn bestelling binnen is. Eindelijk weer zwangerschapsonderbroeken die passen! Van die lekkere grote tot onder mijn buik hahahaha! Echt charmanter word je er niet op als je zwanger bent!
Hahahahahah ach ja als het maar lekker zit. Charmant is voor later. Maar of ik nu iets charmants aan heb of niet haha manlief durft toch niet
@Elif82: We hadden wel nog een optie waar we alletwee gek van waren maar we vrezen dat die totaal niet past bij de namen van de andere kids. En dat we daar wel commentaar op zullen krijgen. @Moosey: Buiten de (pijnlijke) harde buiken, het feit dat ik mijn jongens mis en dat ik wel eens effe wil recht zitten lukt het wel hoor. Ik vind echt geen enkele houding die ik langer dan 10 minuten kan volhouden en dat is best lastig...
Mag ik vragen welke naam?? Commentaar komt me bekend voor Maar als jullie deze naam leuk vinden, zeg ik nu heel stoer, moeten jullie daarvoor gaan. xxx
@youngmom balen dat je weer een andere naam moet kiezen. @elif: ooh spannend die kleine van ons ligt al heel te tijd op zijn kop dus ik ben benieuwd of hij zich goed laat zien. @moosey ik heb van de hema die boxershorts voor zwangere vrouwen knickers ofzo noemen ze ze? Die zitten echt goed heb er maar 2, eigenlijk moet ik er meer. Maar heb niet zo'n zin om heel veel geld te gaan uitgeven aan die dingen.
Hier ligt hij al de hele tijd dwars Marije. Een echte dwarsligger hihi. Vind wel leuk dat we zo snel achter elkaar de 3D echo hebben. En ook komen laten zien heh
@Elif: Mijn vriend durft wel maar ik heb geen zin. Al 3 weken geen actie hier hahaha! @Youngmom: Pfff, daar word je helemaal gek van als je steeds een andere houding moet aannemen! Maar de jongens missen is nog wel het moeilijkste . @Marije: Ja die heb ik nu. Ik had er eerst ook maar twee. Wil er niet teveel geld aan uitgeven maar had er echt een paar nodig. Ze belden net van het ziekenhuis en mijn bevaldatum is nu officieel 3 januari. De muts van een echoscopist had bij mijn termijnecho niet de juiste datum doorgegeven en zo bleef de datum steeds op 8 januari staan. Maar nu heb ik eindelijk mijn gelijk behaald. Victory !! En nu ligt snuitje dus ook iets minder ver voor hihi!
Dat klinkt goed moosey: scheelt toch weer 5 dagen. @ elif jaa foto's ga ik uiteraard laten zien hoor hoop dat het goed te zien is. Neem aan dat je anders een andere x terug mag komen, maar des te groter die ukkepuk wordt en minder kans dat hij nog gaat draaien volgens mij. Meiden iemand tips om een klamboe een beetje te pimpen. De ronde (boven) rand wil ik zeg maar een andere kleur. Zou je dat gewoon kunnen naaien? Neem aan dat ik dat met de hand moet doen....
Haai allemaal, @Young mom, da's flink balen, heb je een leuke naam, kun je weer opnieuw beginnen. Dat zou bij ons desastreus zijn vrees ik, gelukkig geen zwangeren in de buurt die onze meisjesnaam zouden kunnen inpikken Alhoewel ik wel zwangere collegae heb, maar als die dezelfde naam kiezen dan is dat jammer hoor. Een jongensnaam nog steeds niet gevonden, iemand nog leuke ideeen passend bij Jordi en niet met een I of met een H beginnend?
@Ink1313: Voor mij zijn nu nog 3 mensen in de familie en 1 iemand in de dichte vriendenkring die voor mij moeten bevallen. Zij hebben hun naam al vastgezet op de geboortekaartjes en doopsuiker. Nu hoop ik zo hard dat onze andere namen er niet tussen zitten want anders word het een ramp!
Miracle meid doe vanaf nu maar lekker rustig aan,je kindje moet nog mooi even binnen blijven.Ga s'middags even lekker rusten en geniet van het zwanger zijn,ik ben blij dat je de verloskundige even hebt gebeld. Ink wat vind je van Jordi en Jolan,sterkte met zoeken naar een naam. Marije je kunt een klamboe heel mooi pimpen,met bijv.vlinders of andere accessoires,ik zou het er ook allemaal met de hand op naaien. Moosey wat stom van die echoscopiste om zo'n fout te maken,8 Januari dat is het zo.
he meiden, Heb gelezen.. even kopie van mijn hyves.. ..de 3d was martins idee. Het was heel mooi om te zien. Ze heeft dezelfde gezichtstreken als colin en dus ook als martin.. Hij maakt alleen maar kloontjes ... hihi ze ligt hoofd beneden , billen tegen mijn rechter ribben..en dan de benen en armen richting links/naar achter. Zo ligt ze heel vaak en zo lag ze nu te slapen tijdens de echo. Hartje klopt weer mooi sterk, genoeg vruchtwater en placenta zag er ook heel mooi uit. Het is niet zo'n heel groot kindje, ze kwam qua meting nu uit op 25+3 (ben 27 weken exact) En als ze zo ongeveer door telde zou ze bij 40 weken op 3400 gram zitten en bij 38 op zo'n 3000-3100 gram. nu loop ik geen 40 weken natuurlijk en weet je niet wat ze misschien voor groeispurt maakt dus dat is verder nog afwachten.. Wiegje is echt super mooi en we zijn tussendoor ook nog geslaagd voor schoenen voor colin.. Dus ze is iets kleiner als gemiddeld, ik ben heel rustig gebleven en dat kwam vooral omdat ik haar niet kende (je eigen vk is toch heel anders) Qua binden.. tja nog niet veel anders.. Heb er wel hou vast aan dat ze dus op martin lijkt en ze als ze veredr op hem lijkt het allemaal wel redt. Ik merk aan mezelf dat er echt heel veel puur uit mij komt, ik was vanavond erg zenuwachtig in het wokrestaurantje waar we even gingen eten. ik voel me dan niet goed tussen mensen, is me te druk.. dit heb ik alleen gehad dat ik overspannen en depressief was. dus dat is vor mij wel een aangever dat het echt ik ben waar het niet zo leker mee gaat.. Meiden, die rustiger aan moeten doen, het is moeilijk maar je kindje gaat even voor.. Ik heb vandaag ook niet echt rustig aan gedaan.. maar valt mmij alles mee hoe mijn lijf reageert.. zo lekker naar bed, ben wel echt moe..
morgen komen er foto's hoor.. o ja klamboe boven de wieg, nee we laten het denk ik zo. misschien wel maar dan hang ik hem aan een haak an ons balken plafond.. we zien nog wel... het frame voor de muur van de babykamer staat trouwens!! Gaat goed als we het samen doen. ik balkje vasthouden en mijn technische inzicht geven(ik heb 2 jr. bouwkunde gedaan).. en hij doen wat ik zeg en vast schroeven en zagen enz..
Mimi wat fijn dat jullie kleine meid het goed doet en wat fijn dat je duidelijk kon zien dat ze op jou man lijkt. Dus de kinderkamer heeft al een skelet,gelukkig,het schiet nu mooi op. Ga je nu naar de huisarts om te praten,over dat het geestelijk niet goed met je gaat,wel doen hoor.
@mimi83: Fijn dat je toch wat hebt kunnen genieten van de 3D. Ik blijf er in geloven dat alles goed komt voor jullie!
Vlinder: ben idd maar even op de hand wat aan het prutsen geslagen. Haha ben benieuwd of het wat wordt. Anders laat ik hem toch maar zo als hij is.
Dank je meiden, ik zal proberen me rust te pakken nu.. hopelijk werkt mn vriend een beetje mee, tot nu toe zegt ie alleen nog maar ja en oke, maar doet nee..:S Zal gewoon als ik behoefte heb ff dutten, kijken of ie dan nogsteeds ja en oke blijft zeggen of dat ie ook daadwerkelijk iets gaat doen voor me zou fijn zijn dat wel.. Ik hou jullie op de hoogte