Januari 2011 mama's deel 3 NA CRASH

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Miracle pak je man maar eens aan,jij bent zwanger van jullie kindje,daar mag hij ook wel wat voorover hebben.
    Mijn vriend had heel veel pijn en probeerde zelfs van alles voor mij te doen of anders te regelen.
    Pak maar goed je rust,als hij ziet dat je nu geen pijn meer hebt zal hij vast meer doen.

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Miracle net zoals Vlinder al zegt , echt doen hoor!!

Mimi wat fijn dat jullie een 3D echo hebben gehad, en dat ze wat achterloopt volgens de echo, hoeft ook niet altijd wat te zeggen.
    Maar met 38 weken zou ze 3000-3400 gram zijn ach geen zorgen aub, ik was ook met 37 weken 2500 gram en ook alles goedgekomen:)
    Ben wel erg benieuwd naar de foto's van jullie klein prinsesje:D

3. Miracle1990

Miracle1990 Niet meer actief

@Vlinder en elif: ik doe mn best, kan m al niet eens duidelijk maken dat ie niet zoveel weg moet gaan:S
    Hij gaat lekker altijd de hort op.. dat moet nu al wel gaan veranderen anders als de baby er straks is is hij nogsteeds de hort op iedere dag:s en dat moet ik echt niet hebbe:(
    Waarom val ik op moeilijke mannen :(

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Oei Miracle dat is echt moeilijk:(
    Had een vriendin wiers vriend ook altijd de hort op was, nu was zij nog niet zwanger.
    Maar wij zijn dus altijd samen, misschien ook niet goed hahah, maar we kunnen ons er allebei niks bij denken.
    Hoop dat je het hem toch duidelijk krijgt gemaakt dat hij niet telkens weg moet gaan.
    Het is zo heerlijk hier samen van te genieten.
    En straks als de kleine er is.
    xxx

5. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Miracle dat is wel vervelend,kun je hem niet duidelijk maken dat dat moet veranderen,hij hoeft niet al zijn vrijheid op te geven maar wel de helft.Hij wilde toch ook vader worden,daar horen verantwoordelijkheden bij,sterkte.

Elif jij ook alweer 27 weken,wat goed zeg,we gaan hier allemaal de goede kant op dames:D.

6. maartje85

maartje85 Actief lid

27 mrt 2010
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey allemaal,

Geen puf om te reageren, sorry...

Moet zo naar mijn werk, maar ga iets eerder om nog naar de Kruitvat te kunnen. Zij hebben vanaf vandaag 'nep' lodgers shelters voor €10,- Eens kijken of ze er nog zijn :)

Ik heb steeds minder zin om naar mijn werk te gaan en merk dat ik echt op begin te raken. Moet snel huilen of wordt emotioneel om niets. Het gekke is dat ik op dat moment wel weet dat mijn gevoel nergens op slaat, maar ik kan het niet tegenhouden, haha.

Hoop vanmiddag op mijn werk wat tijd te hebben om te internetten, mijn collega is vrij, maar ik moet nog wel iets afmaken.

Fijne dag allemaal!

7. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Maartje bedoel je die fleece wikkeldekens,die zijn heel mooi,mijn moeder heeft er vanmorgen 1 voor me gehaald,ik heb er nu 2.
    Ik hoop voor je dat ze er nog zijn,het baby spul ging snel weg.
    Dat je emotioneel ben is logisch,dat komt van de hormonen,maar als je zo met tegenzin naar je werk gaat zou je dan niet met je werkgever kunnen overleggen dat je gedeeltelijk de ziektewet in gaat,sterkte vandaag.

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ja vlinder we gaan de goede kant op heh:D

Maartje normaal idd door de hormonen word je emotioneel:)

9. Zina

Zina Niet meer actief

heey allemaal, lig sinds gister op bed, verplicht, man zei dat ik er niet eerder af mag als donderdag. Hij brengt zelfs me eten boven. Heb in zo'n rap tempo de babykamer gedaan dat ik zondag weeen kreeg. Man schrok zich rot, zina helemaal in trans op bed. Na een uurtje stopte het. (gelukkig) dus man was erg boos... :)

Maar het kamertje schiet wel op. Heb allemaal vlinders op de muur geplakt, erg gezellig!

@ black angel, welkom. Wat voor risico's zitten er aan 1 ader tekort?

@ vlinder, blij voor je dat je man eindelijk geholpen wordt!

@ danjay, wat zielig voor je kleine man! Hoe gaat het nu?

@ mimi, balen he, die depressies. Die gevoelens kunnen zo sterk zijn, maar zo niet rationeel! Hoop wel voor je dat je geen postnatale depressie eraan over houd! Maar lucht je hart hier zo vaak je wilt.

@ miracle, hoe gaat het nu?

@ juju, fijn dat alles weer goed was bij de vk, en een kleintje is alleen maar fijn voor het bevallen.

@ brademarie, zo jij beleeft wel heavy avonturen zeg!

@ marije, hoezo gierig? 120 euro is voor mij bijna 2,5 week boodschappen, dus anders ben je een dief van je portomonee!

@ moosey, zie het positief, over 4 weken mag jij weer koekeloeren!

@ youngmom, gefeliciteerd, maar balen dat er weer een naamzoektocht zal zijn.

@ maartje, kan die nep-lodger ook als draagdoek/ hangmat geruikt worden?

@ elif, mooie buik!

Hier vandaag erg moe. Kleine is nu 2 dagen druk geweest en slaapt eindelijk. Verder niet zo veel te vertellen, ben te moe om alles te onthouden. Ga zo denk lekker de stoofpeertjes die ik van me schoonmoeder gehad heb verorberen, heb er al 4 dagen trek in haha.

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Jeetje zina wat akelig die weeën !
    Wees toch maar erg voorzichtig hoor brrrrrr.
    En idd nu netjes op bed blijven liggen!!!
    xxxx

11. maartje85

maartje85 Actief lid

27 mrt 2010
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Zina: pas goed op jezelf he meid! De wikkeldoek bij de kruitvat is niet als hangmatje te gebruiken het is echt een wikkeldoek. Ze hadden er gelukkig nog 1 in het roze :):)

12. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Maartje je had dus geluk,mijn moeder was al om 8.30 bij het kruidvat en had alle keus gelukkig.

Zina foei,je moest al rustig aan doen en nu heb je dubbel zo druk gedaan,je had de tijd nog wel.Je man is terecht boos:x,als de kleine nu zou komen kan hij toch nog niet naar huis,dus had je alle tijd nog gehad.Nu blijven liggen anders kom ik naar je toe,zover is het niet:D.

13. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    vanochtend naar vk geweest. is mijn hb te laag. moet bloed laten prikken om het verder te onderzoeken en mogelijk dan ijzerpillen. verklaart wel waarom ik moe en snel buiten adem ben en ook dat ik een paar keer bijna flauw gevallen ben. heb maar meteen floradix pillen gehaald.
    hopelijk kan ik vanavond even reageren op iedereen.

14. Zina

Zina Niet meer actief

haha das waar vlinder, het is niet zo ver he :)

Ja het was wel ff schrikken, dus toch maar rustig aan doen dan... Heb mannetje nog nooit zo bang zien kijken :)

Ik ga het weekend weer beginnen. Eventjes de lakentjes uitwassen enzo. Zolang alles voor 27 dec klaar is vind ik het goed.

Ik vind rustig aan doen wel heel moeilijk, ookal weet ik met me verstand wel dat het beter is. Komt omdat ik gewoon bang ben dat ik iets zal vergeten, of iets belangrijks niet klaar heb. Het is me eerste, echt echt me eerste, dus heb de balle verstand van baby's. Ik heb nooit neefjes en nichtjes gehad, geen baby's in de buurt, geen broertjes en zusjes, helemaal noppes! Gelukkig heeft rich wel veel ervaring. Ik weet praktisch niet eens hoe een babyfoon werkt zegmaar. Dus ik wil alles op mijn manier zo goed mogenlijk voorbereid hebben. Sommige mensen geloven het niet, die zeggen dan, 'ach, je hebt toch wel eens een baby vast gehouden!?' nou, nee dus. Sterker nog, ik vind het doodeng!

Gelukkig komt me vriendin vandaag of morgen, dan kunnen we alvast de vluchttas klaarmaken, dan hoef ik me daar niet druk om te maken. We hebben samen een hele lijst gemaakt van labello tot mega onderbroek. :p

Wat doen jullie nou op een dag?

15. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Lauwie je kunt ook roosvicee ferro kopen in de supermarkt,dat helpt heel goed en wat ook goed is,is roggebrood met stroop.

Zina het is denk ik een half uurtje rijden naar Oosterwolde,het is praktisch om de hoek:D.
    Nu doet je ventje vast ook meer voor je,komt dat er als bonus lekker bij:D.

Heb jij zo weinig ervaring met kids,zo dat is wele rg jammer,maar wees niet bang.Zodra jullie zoon er is dan haal je die schade wel in en je durft hem zeker wel vast te houden hoor,het gaat straks vanzelf.
    Tienermoeders hebben immers op hele jeugdige leeftijd ook geen ervaring en de meesten redden zich ook,dus komt het bij jou helemaal goed.

Je vraagt wat een ieder doet per dag,ik van alles,in etappes doe ik het huishouden en laat ik de honden uit.
    Ik ga te koffiedrinken op mijn werk (ik zit n.l in de ziektewet,mijn werk als ziekenverzorgster is te zwaar momenteel),ik slaap s'middags een uur,doe boodschappen,ga naar mijn ouders of vriendinnen,ik heb tijd te kort,maar ik hoef ook niet plat te liggen he.

16. Zina

Zina Niet meer actief

Ja dat is zo, als tienermoeders het kunnen moet ik het ook kunnen.

Je doet best veel op en dag! Ik wou dat ik zoveel kon/ mocht lopen, maar na een uur roept me bekken me een halt toe.

17. mimi83

mimi83 Niet meer actief

he meiden.

heb gelezen..
    Zina rustig aan!!!! heb je tegen je man gezegd dat je luiers in huisheb tegen die tijd, je hebt kleertjes en iets om in te slapen. KLAAR!! meer is niet noodzakelijk! dus je kan niet iets belangrijks vergeten en daarbij is het ned. en kan bijna alles in 1 dag geregeld als het nodig is..

Ik ga even bakkie doen bij mijn zusje heb de riedel, colin is bij de buuf en ik moet afleiding hebben...

Ik ga nu niet naar huisarts, na zwangerschap.. nu kan ik het niet aan en is het voor de kleine ook niet goed om naar psycholoog te gaan. Dat ga ik niet trekken met zwangerschapshormonen.. denk dat ik dan op hetmoment alleen maar verder zak als ik echt moet nadenken over het verleden. enz.

heb de echo al 3 x gezien, begint wat te wennen. dat ze echt in mijn buik zit.

18. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Zina ik rust ook wel veel tussendoor hoor,voor jou lijkt het veel omdat jezelf nu bijna niks mag doen,laat je nu eerst maar lekker verwennen door je ventje.

19. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Mimi we plaatsten tegelijk een berichtje:),als je het zo red is het ook goed toch.Ga nu eerst maar lekker een bakkie doen bij je zus,gezellig en je bent er even tussen uit.

20. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    Zina rustig aandoen! en je niet zo druk maken, kleren wassen en de vluchttas neerzetten kan allemaal nog wel (mijn bedoeling is om dat rond de 35 weken te doen)
    ik snap het wel hoor,de dingen die nog gedaan moeten worden of nog gekocht heb ik opgeschreven, geeft wat rust

gister de hele keuken van boven tot beneden gesopt, alleen nu last van mn bekken en dus een rustige dag vandaag. geboortekaartje hebben we van het weekend uitgekozen en vandaag de tekst enzo verzonnen, nu hopen dat mn vriend de tekst leuk vind, anders kan ik weer opnieuw:D

Deel Deze Pagina