@Zina: Dank je wel! Nuja inderdaad voor het goede doel hé... Allé voor 2 goede doelletjes @leeuw86: Ik ben ook erg blij thuis te zijn en Sem nog eens te kunnen vasthouden. Daarnet zat ik echt met de tranen in mijn ogen toen ik Cas en Sem hier daarnet zag spelen. En Cas wou morgen echt naar school samen met Sem. Eens laten weten dat er op zaterdag geen school is Nuja ik had het wel moeilijk om te blijven liggen, NU AL! Ik weet totaal niet hoe ik zou reageren moest iemand dat doen bij mij
@youngmom: zal vast niet mee gaan vallen om altijd maar te blijven liggen! *knuffel* voor jou, je weet gelukkig waar je het voor doet
elif, wat onwijs irritant hoe je ouders doen. de andere meiden hebben het al mooi verwoordt: jullie kindje, jullie keuzes! en meid, al kies je er voor turks te worden, dat is toch ook jouw keuze?! met commodes en ledikantjes kun je ook geen invloed 'kopen' op namen, opvoeding, cultuur, geloofsovertuiging of wat dan ook! kan me wel voorstellen dat je er verdrietig van wordt dat ze zo doen. knuffel! en laat je niet gek maken! youngmom, heb nog niet je hele verhaal gelezen maar wat heftig!! zowel je zoontje ziek als jij in het ziekenhuis als de zorg om je andere zoontje. fijn dat jullie allemaal thuis zijn en doe idd maar rustig aan! en vanuit bed heb je ook de rust en tijd om allemaal keuzes te maken he? ook voor jou een dikke knuffel! heb trouwens al wel op je namen gestemd! o, ik vind ole heel leuk! marije, ik heb gewoon gewacht tot de volgende afspraak bij de vk. ben ruim 2 weken geleden geweest voor het prikken. zina, ja in utrecht! vrij klein, maar ze kunnen er wel leuk spelen! moosey, ik zal ze binnenkort ook ff bekijken. moet nu zo op zolder opruimen, want morgen worden er 2 dakramen geplaatst. dan zondag studeerkamertje behangen en ombouwen tot kinderkamer voor dochter en dan kunnen we daarna eindelijk aan de slag met de babykamer! maar da's dan alleen nog een muur verven en dan komt mijn vader nog een keer de wieg ophangen.
Ooh ok..ja dat heb ik ook ik moet de 19e of 20e weer heen. Dus dan wacht ik maar even af! Als het echt foute boel is dan bellen ze neem ik aan wel eerder?
even een heel laat ego berichtje Het is zover, ik ben de 100 voorbij!!! Nog maar 99 dagen te gaan, en dan is het zover!!!
Hier 'officieel' morgen nog 100 dagen te gaan maar ik vrees ervoor... Nuja vandaag best wel een goeie dag tot nu toe. Ik heb nog maar twee keer een pijnlijke harde buik gehad de rest is niet pijnlijk. De jongens mogen nu ook aan de salontafel spelen. Dit mocht niet tot voor kort. Maar omdat ik hen anders niet zie mogen ze het nu wel. Blijkbaar vinden ze dat best fijn En Cas is echt super bezorgt om zijn broertje. Heel de tijd "Sem niet ziek worden hé" Mijn schoonmoeder is hier nu omdat mijn vriend en bijna de hele mannelijke helft van de familie aan het werk is aan ons toekomstige huis. Mijn schoonzus is hier ook al effe geweest om met de jongens naar het strand te gaan.
@Youngmom: heel veel sterkte de komende tijd. Het lijkt mij ook erg moeilijk plat te blijven liggen, zeke rmet twee ukkies die rondlopen. Maar zoals de rest ook zegt, je doet het voor een heel goed doel! @ego: veeeel gewerkt de afgelopen twee weken. Nu weer terug naar het gewoonlijke ritme. Maar eerst lekker nog een vrije zondag en maandag Vanavond naar de verjaardag van mijn nichtje die 15 wordt. Meteen voor enkele familieleden de trouwkaarten meenemen, scheelt weer een postzegel Fijn weekend allemaal!
@Elif: Daar zit je nu echt niet op te wachten. Mijn vader hoopte helemaal dat onze zoon mijn achternaam (en dus die van hem) zou krijgen omdat mijn vriend en ik niet getrouwd zijn. Ik moest hem dus hevig teleurstellen. Ik heb twee jaar geen contact met hem gehad en sinds kort weer wel. Van de ene kant neem je je voor om wat dingen te slikken om het contact goed te laten verlopen maar je komt er snel achter waarom je eigenlijk geen contact meer wilde! Maar gewoon achter jullie keuze blijven staan! Sommige ouders denken maar dat ze alles kunnen maken of zeggen! @Youngmom: Ik heb je dagboek gelezen. Wat heftig zeg. Je bent juist een hele goede moeder!! Heel veel sterkte! Bedankt voor jullie lieve reacties op ons snuitje . Mijn schoonzus zei gisteren dat ze hem nog op een skelet vond lijken . En ik kan dan niet aardig antwoorden. Volgens mij komt het stoom dan letterlijk uit mijn oren haha! Fijn weekend allemaal!
Moosey wat een stomme achterlijke schoonzus!! Zo! Dit maakt mij nu ook weer erg boos heh. Pffffff hij is prachtig jullie kereltje! Moosey ja een vriendin van mij schreef al , ik was er al bang voor dat het weer zou gebeuren Over de achternaam hier hetzelfde verhaal aangezien ik beide namen nog heb door het huwelijk in tr. Pff wat zijn mensen weer leuk bezig he bah bah.
De kleine is trouwens volgens mij best wel onder de indruk geweest van gisteren, de stress. Hij is de hele dag erg rustig geweest. Gelukkig voel ik hem wel draaien maar niks van stampen enz. Nu ben ik net gaan liggen en voelde ik hem wel licht stampen. Arm mannetje
@maartje85: Dank je wel. Het is inderdaad niet makkelijk. In het ziekenhuis was dat nog te doen. Maar om zoals vandaag en volledige dag met de jongens thuis te zijn is de verleiding zoooo groot om iets met hen te doen. Was echt jaloers op mijn schoonzus omdat ze met de jongens en de hond naar het strand ging @Moosey: Wat een opmerking dat je schoonzus maakte @Elif82: Kan inderdaad wel dat je ukkie de spanningen voeld. Had ik ook een tijdje terug ivm Linn*. Maar zolang je hem voeld bewegen niets aan de hand hé meid!
Hij heeft zich daarnet gelukkig weer ff laten voelen ben idd weer wat rustiger nu. Kan me voorstellen Youngmom dat je heel veel spanningen en stress had door de dag van Linn* xxxxxxx
@Elif: Ik merk ook dat als ik mij druk maak ik snuitje minder voel. Dan voel ik alleen af en toe een licht trapje en wat gekriebel. @Youngmom: Ik had ook je verhaal over Linn* gelezen in je dagboek. Ik ben er nog steeds van onder de indruk. Wat heb je al veel meegemaakt in je leven. Mijn schoonzus is heel lief maar mijn vriend en zijn zussen zijn zo opgevoed dat ze geen blad voor de mond nemen. Ze bedoelen het niet kwaad maar het kan een beetje lullig overkomen. Ik zei vanmorgen tegen mijn vriend dat de eerst volgende die of zegt dat ik dik ben geworden of zegt dat de echofoto's onduidelijk zijn, ik een blauw oog ga slaan. Ben benieuwd wie het slachtoffer gaat worden hihi ! Hoezo last van mijn hormonen??!
Hier is de kleine ook heel rustig terwijl ik vrij druk ben. Ik hoop dat het hier mee te maken heeft en niets raars aan de hand is. Al 3dagen lang voel ik maar 5 kleine schopjes op een dag ofzo. En hiervoor was het zooo druk in mijn buik. Vanmorgen ook nog iets raars. Ik had gedoucht en dacht dat ik iets voelde lopen. Dus ik kijken heel 'plensje' op de grond. :S Neem aan dat het plas was? Het was vrij licht van kleur maar niet helemaal helder. Echt heel apart. Sorry voor de details
@moosey: Heb inderdaad veel meegemaakt en het is soms erg zwaar maar hoe je het ook bekijkt een mens word er sterker door! Haha... ik vrees voor diegene die jou en je hormonen 'tegen het lijf loopt' nuja ik ben ook wel zo vrees ik @marije2121: Zolang je je ukkie voelt is er normaal gezien geen probleem. Ik heb hier thuis een angelsound en die vind ik best geruststellend als het even stil is in mijn buik.
@youngmom: dat dacht ik inderdaad ook. Dus ik ga er vanuit dat het gewoon een paar daagjes rustig is. Heb geen angelsound, vind het nu zonde om er nog 1 te kopen