Ik ga fotootje maken van het weekend lauwie, maar ik moet even wachten dus tot de trap droog is. Ik heb hem niet helemaal omgetoverd, maar wel een stuk leuker gemaakt! Al zeg ik het zelf. Kan het misschien wel beetje uitleggen: ik had een witte. En ik heb bij de hema van dat stoffen lint gekocht. Je hebt heel veel verschillende kleuren. Omdat groen en blauw het mooiste bij onze kamer pasten heb ik daar voor gekozen. Die linten heb ik om de rand van de klamboe genaaid en nog een speciaal lint, lint je met bolletjes eraan (hmm moeilijk uit te leggen ) heb ik wat losser onder de rand gehangen. Daarnaast nog een leuke glimmende knoop in het midden en bij de hema hebben ze ook dromenvanger met een belletje erin. Die heb ik er ook aan gehangen. deze: http://www.hema.nl/images/products/_generated/3/dromenvanger-33530034-Big.jpg Ik beloof jullie binnenkort weer fotootjes te laten zien Nooh elif jouw schuld, maar wel eruggg lekker! Had toevallig slagroom in huis, omdat morgen mijn vriend zijn verjaardag viert. Schoonouders en oma zouden taart bakken, daarnaast had ik zelf een appeltaart gemaakt, Maar ik had nu een mix uit het kerstpakket (ja het was nog niet bedorven ) maar die mix was heeeel slap er stond ook zo: giet het beslag in...dus ik dacht GIET? zo heb ik nog nooit een appeltaart gebakken. Maar goed ik heb er maar van geprobeerd te maken en het smaakt nog ECHT heel erg goed. (ja moest toch even testen wat ik mijn gasten voorschotel )
@Lauwie: Nou keb helaas geen bad, anders had ik daar echt wel in gaan liggen.. ik zit nu wel vaker onder de douch.. warmte helpt toch wel ietsje.. En ik chill lekker op de bank, morgen moet ik maar weer eens ff een beetje huishouden oppakken, iig proberen, want we krijgen visite morgen, en die zijn nogal gehamerd erop dat het huis wel "sgoon" is naja.. ik vin t wel al sgoon.. maar hun zijn schoonmaker, dus dan ist nooit genoeg he Dank je wel meiden voor jullie reactie t valt allemaal niet mee, t volgt elkaar gwn op denk ik..
klinkt heel leuk marije! ben benieuwd, maar zal nog ff geduld hebben. mijn dochter heeft een klamboe met bovenin stof met een oranje ruitje (net als haar geboortekaartje en houten letters met haar naam) en een hartjeshanger van lief! met ook (oa oranje) ruitje voor zoonlief heb ik al een hanger van lief! met maantje, ster en uiltjes met blauw ruitje. hij krijgt een geboortekaartje met blauw ruitje en ook zulke houten letters. zou dus wel een klamboe met bovenin blauw geruite stof, maar ben niet handig met de naaimachine... ik vind klamboes ook snel duur. had jij een voor een goeie prijs gevonden?
miracle, je kunt ze ook afzeggen he? of ze in de 'troep' ontvangen. denk eerst maar eens aan je lijf en je baby hoor! die zijn belangrijker dan bezoek met eisen! ik zie dat je kindje ook aan de kleine kant is, dus je rust heb je echt nodig! echt aan jezelf denken hoor!
Die klamboe van mij kostte 7 euro. Bij de marskramer ofzo...maar ikea heeft ze volgens mij ook heel goedkoop. Ik ben ook absoluut niet handig met naaimachine. Dus ik heb dat lint om de band heen gezet met spelden en toen gewoon om de 4 cm vastgezet met naald en draad. Nou je ziet er niets van...dus goed gelukt. Naai nooit iets ben daar ook helemaal niet handig in....toch gelukt
dank voor de tips! lint zou mij ook nog wel lukken, maar stof... misschien mijn (schoon)moeder maar eens lief aankijken bij het wiegje hang ik ook nog geen klamboe op. pas als hij naar een ledikantje over gaat, dus ik heb ook nog ff
Vandaag nog steeds misselijk en een verkoudheid er boven op. Ben zo bang iedere keer als ik moest niezen. Heb ook al heel de dag pijnlijke tot erg pijnlijke harde buiken. Voel me echt super ellendig... Gelukkig vandaag toch heel effe mijn vriend en de jongens gezien. Toch iets positief! Zal effe proberen te reageren hier... @wen1975: Ik heb wel enkele namen nog waar ik tussen twijfel. @miracle1990: Ah wat een vreselijke situatie. Ik hoop echt dat je vriend gaat veranderen. Zoals je het zelf zegt: let nu vooral op je meisje en jezelf! Probeer je te ontspannen meid hoe moeilijk het ook is maar het is echt belangrijk. Maar maak geen overhaaste beslissingen want je bent nu ook emotioneler dan anders. En wat een dag heb jij ahcter de rug zeg! Hoop dat je je snel wat beter voeld. En zo zie je ook maar dat je vriend best wel bezorgd om je is. @irisb: Gelukkig ben je niet naar het ziekenhuis gemoeten. Doe het maar lekker rustig aan nu. @moosey: Ik kan ook helemaal niet klagen over mijn vriend hoor. Ik denk niet dat ik dit zonder hem zou aankunnen. @mimi83: *knuffel* en hopelijk voel je je snel beter @naomi123: Ik hoop voor jou dat je rugpijn snel overgaat want dat is natuurlijk balen. @lauwie: Lief van je dat je bezorgt bent. Zoals ik al zei een vreselijke dag. Maar internet deed moeilijk hier en ik raakte dus niet online. @marije2121: Ben best ook wel benieuwd naar je klamboe...
Ja het inkorten van de gordijnen heb ik daarom maar over gelaten aan me moeder Ik vind eigenlijk wel dat ik het uiteindelijk moet leren. Want het is gewoon heel handig om een beetje knap te kunnen naaien. Niet dat ik nou perse zelf dingen wil maken, maar bij kapotte kleren, is het natuurlijk makkelijk als je het zelf kunt maken.
Goedemorgen dames! @iedereen met klachten: pas goed op jullie zelf! Dit kun je niet vaak genoeg horen @Youngmom: jeetje meid, het wordt je ook niet makkelijk gemaakt he?! Hopelijk gaat de verkoudheid en misselijkheid snel over. Gelukkig geven je mannen je veel steun. @ego: erg moe de laatste dagen. Kan steeds minder hebben zonder te moeten huilen. En alles gaat zoooo snel: de zwangerschap, het plannen van de bruiloft, pffff. Gisteren en vandaag was/ben ik de hele dag vrij. Gisteren heb ik lekker lang op bed gelegen en een dvd gekeken. 's Avonds naar een verjaardag geweest, maar alweer netjes om 22.15 uur thuis. Vandaag weer een rustige dag; want morgen werken en uit eten en zaterdag mijn vrijgezellenfeestje! (Ik weet niet wat we gaan doen of waar, alleen dat het zaterdag is, haha)
Miracle je moet het niet een ander naar de zin maken he,ze moeten het jou maar een keer naar de zin maken,als mijn vrienden het hier niet schoon genoeg vinden dan mogen ze poetsen hoor,geen probleem,dan hoef ik het niet te doen. Lauwie en Marije bij ons komt er ook een mooie klamboe boven het ledikantje,wij hebben hem gekregen van een buurtgenoot van mijn ouders,zei krijgen geen kindjes meer. Hoe is het met iedereen vandaag,goed geslapen,hopelijk wat minder pijntjes,verkoudheden en griepjes. Hier eindelijk een redelijke nacht geslapen,ik ben er wel 5 keer uit geweest om te plassen,maar verder niet wakker gelegen.
Maartje jullie hebben nog een paar drukke,mooie,dagen in het verschiet.Je bruiloft is al over twee weekjes,rust nu nog maar wat uit en dan op naar een prachtige mooie huwelijksdag
@Vlinder: bedankt! Ik heb er ook wel vertrouwen in dat ik op de dag zelf alles van me af kan laten glijden en kan genieten. En er is steeds meer klaar en geregeld, dus inderdaad flink uitrusten voor het zo ver is Fijn dat jij beter geslapen hebt. Ik moet er ook vaker uit om te plassen 's nachts. Ongelofelijk hoeveel er dan ook echt uitkomt, alsof ik liters gedronken heb voor het slapengaan, terwijl dit niet zo is.
goedemorgen meiden, @youngmom: *knuffel* wat vervelend dat er nu weer een verkoudheid bovenop komt hopelijk voel je je snel beter! hier vannacht heerlijk geslapen! maar 1 keer wakker geworden om te plassen. mijn rugpijn gaat momenteel wat beter, hopelijk blijft dat zo vandaag.... vanmiddag even lekker naar het bos met de honden, mn moeder en mn oppaskinderen wat zal dat een vieze bende worden hahahah vieze kids en vieze honden maar ja jammer dan.