Thank you Weten jullie wat trouwens heel grappig is, hij trekt heel erg ( ongelooflijk maar waar) naar de jongste broer van mijn man als kind, naar wie hij vernoemd word ( 2e naam)
Elif wat een schatje zeg,wanneer hebben jullie de 3D echo gehad? Naomi lekker dat het wat beter met je rugpijn gaat en wat fijn dat jij wel lekker kunt door slapen. Het is idd lekker modderig in het bos,wij gaan dagelijks naar het bos (wonen er tegenover),veel plezier vanmiddag.
Dank jullie wel Vlinder vanmorgen vroeg was de 3D echo. In het begin sliep hij. Toen ze hem wakker maakte ging hij weer met zijn handjes voor het gezicht
@vlinder: helaas is mn rugpijn weer terug gekomen net nadat ik mn berichtje af had had even gestofzuigt en hij was er weer...het zit ook rechts boven mn bil dus niet het midden van mn rug erg vreemd. lekker zeg dat je tegenover het bos woont!! hier is het ook niet heel ver weg maar moet er wel de auto voor pakken. verwacht dat het lekker nat is in het bos
@elif: ik probeer het maar ik had nog niets gedaan vandaag! het stofzuigen was het 1e wat ik gedaan had dus ik had nog niet teveel gedaan naar mijn idee...
Hier een hele slechte nacht. Ik kreeg om 1u vannacht opeens weer weeën. Ze zijn rond 11u30 gestopt. Lig nog steeds aan de CTG en het is nu dus al sinds 11u30 terug rustig. Nog steeds misselijk, hoofdpijn en verkouden. Ik heb het echt helemaal gehad nu... Ik voel zoveel verschillende emoties door elkaar en het enige wat ik precies nog kan doen is huilen... Ben echt moe... Sorry voor opnieuw een klaag-berichtje... @elif82: Ik kan er heel goed inkomen dat je helemaal verliefd bent!
@Youngmom: Natuurlijk moet je even je hart luchten! Het vervelende is dat je ook bijna geen afleiding hebt. Schieten de dagen wel een beetje op of kruipen die echt voorbij?! Maar da's schrikken dat je opeens weeën kreeg. Heb je extra remmers ofzo gekregen?
jeetje Youngmom dat is geen prettig nieuws allemaal En je moet idd zeer zeker je hart luchten hoor. xxxx
Hoi Elif...wat een mooie foto! Schattig neusje inderdaad. Ik heb zelf ook een klein neusje noem het zelf altijd een wipneusje. Mijn vriend zijn neus is weer heel anders, dus ben benieuwd waar hij/zij op lijkt Morgen zullen we het weten! Ochtend visite is net weg. Ik ga even lekker wat voor mezelf doen voordat de rest komt!
Hihih Moosey je had me goed gevonden idd via hyves, helaas krijg ik die balk niet weg met de gegevens. Die zijn er op het zh opgezet
@moosey: De dagen zijn hier echt enorm lang. Nee ik kreeg al remmers dus hadden ze nu iets van. Als de weeën vanaf nu doorzetten door de remmers heen zullen ze ze niet meer tegenhouden.