Januari 2011 mama's deel 3 NA CRASH

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    @Elif: Meestal kun je foto's heel simpel bewerken. Dat doe ik ook en dan maak ik de foto wat kleiner zodat de gegevens er niet opstaan.

@Youngmom: Pfff, zo oneerlijk dat je nu helemaal niet echt kunt genieten van je zwangerschap..

2. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Youngmom dat is niet goed! :(

Hier heeft de kleine ook mijn neus (een wippert ;))

3. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Volgens mij hebben veel baby's een wipneusje. Want de onze heeft het ook en toen ik erop ging letten zag ik dat veel pasgeboren baby's het hebben!

4. Miracle1990

Miracle1990 Niet meer actief

Meisjes bedankt voor jullie reacties, en bezorgtheid!
    Het gesprek wat er straks gaat plaatsvinden is helaas erg belangrijk.. alleen de stiefpa van me vriend is een pietje precies, keb ondanks dat ik ontzettend veel pijn lijd toch mn huisje kunnen doen.. ben dood op, voel me egt vreselijk belabberd, zit aan de diaree:( heb nogsteeds ontzettend veel last van me buik.. ben vannacht mn bed uit gekropen, omdak zoveel pijn had.. en heb heel veel moeite moeten doen om uit mn bed te komen, ik kon niet eens normaal overeind komen zoveel pijn had ik:(
    Pfff.. hoeveel slechter kan ik me voelen:( ik weet echt niet wat het is.. ik lig alleen nog maar op de bank want oweee als ik iets doe dan stibbelt mn buik keihard tegen:(
    Als dit betekend dat ik mn hele zwangerschap verder moet lopen met deze pijn.. dan ga ik toch nog maar een keer bellen met het ziekenhuis:S:(
    Me vriend is wel bijgedraait, en we hebben gister avond even goed kunnen praten, en heb verteld wat me dwars zat, en hij zou opletten, hij was vannacht ook ontzettend lief.. zolang ik wakker was heeft hij me vast gehouden en geknuffeld:$
    Dat was een hele opluchting.. nu hoop ik maar dat t gesprek straks snel klaar is.. ben toe aan me bed weer denk ik :(

5. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    elif: wat een schatje!!!! Kan me voorstellen dat jullie helemaal verliefd zijn :D

miracle: misschien nu al even contact zoeken met het ziekenhuis? Zo veel pijn is niet goed. Wellicht dat zij nog eens kunnen kijken en evt. kunnen kijken welke pijnstilling je mag. Dit is voor jou niet vol te hoduen zo.
    Fijn dat je een goed gesprek hebt gehad met je vriend. Zal weer wat stress schelen.
    Succes straks met het gesprek!

Las iets over slapen: hier de laatste tijd echt belabberd. Veel plassen en veel kramp in mijn benen en voeten. Gelukkig is het weer bijna weekend.

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Moosey heb vanalles geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar.
    Blond:p

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Miracle dat klinkt echt niet goed.
    Idd wat juudje zegt nog eens bellen en anders naar de spoed gaan.
    Dat ze nog maar eens kijken!

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    #908 one of kind, 28 okt 2010
    Laatst bewerkt: 28 okt 2010
    Heb het eindelijk weg gekregen:D

9. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    Gyn is net langsgeweest dus effe update: baarmoederhals is verminderd naar 1cm (vermoedelijk door de weeën van vandaag) en nr1 is nog steeds ingedaald wat wil zeggen dat ik hier in het ziekenhuis blijf liggen tot de bevalling... :(

@Elif82: Nu heb ik al sinds 11u30 geen weeën meer gehad en hopelijk blijft het zo.

@Miracle1990: Ik hoop echt voor jou dat je je snel beter voeld want zo heb je er ook helemaal niets aan. Neem toch maar voldoende rust hoor! Als je lichaam je zegt dat je moet rusten is het het beste dat je dit volgt en je niet over je eigen grens gaat. En als je echt zoveel pijn hebt toch effe ziekenhuis verwittigen *knuffel*

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ohw jee Youngmom dat klinkt niet goed:(
    Baarmoederhals nog maar 1 cm, en nr1 nog steeds ingedaald:(
    Wel balen dat je nu in het zh moet blijven tot de bevalling.
    Pfffff heftig allemaal.
    Een hele dikke knuffel!

11. Emme

Emme Niet meer actief

Breekt weer even in om Youngmom veel sterkte te wensen! Hopelijk blijven je kindjes nog even zitten!

12. maartje85

maartje85 Actief lid

27 mrt 2010
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Youngmom: ai, dat is geen goed nieuws, heel veel sterkte en ik duim voor je dat de kleintjes nog heel lang blijven zitten...

@hier: lekker rustig dagje vandaag. Afwas en was gedaan, broodjes gebakken voor de lunch en met de hond gewandeld. Die ligt nu op de bank te luieren en ik ga me zo bij hem voegen, haha.
    Vriend is vanavond niet thuis, dus ik eet lekker een pizzaatje ;)

13. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Hallo Allemaal,

Hier een lang afwezige.... sorry dat ik dit topic een tijdje links heb laten liggen.... kon het er gewoon effe niet bij hebben... jullie kletsen ook zoveel....

Youngmom, ik hoop dat je kindjes nog lange tijd blijven zitten...

Ik ga proberen het vanaf hier weer bij te houden.... doe mijn best!

14. mimi83

mimi83 Niet meer actief

youngmom.. oei . rustig aan meid, hopenlijk blijven ze nog een paar weken zitten en krijg je geen weeen meer.heel logisch trouwens hor lieverd dat je erdoor zit.. ik hoop dat de pijn wat afzwakt die laatste weken.. en tja ik denk ook wel dat ondanks dat het natuurlijk niet leuk is, het wel verstandig is dat je in het ziekenhuis blijft.

miracle: doe jij een beetje rustig aan.. veel pijn is niet goed en waarom ga je met zoveel pijn je hele huis doen??? je kindje is belangrijker als wie of wat dan ook en zeker als huishouden..

Juju: rugpijn en stofzuigen zijn elkaars vijanden, niets zo belastend voor je rug als stofzuigen. Dus gewoon NIET meer doen.. punt.. al je dat laat liggen, stofzuigen, staand strijken(zitten kan wel), staand afwassen kan je rug waarschijnlijk al veel meer hebben.. wat jij voelde was je ischias spier.. die loopt van de teen naast je grote teen tot bovenin je rug en heeft heeeel veel zenuwen..

Elif : wat een schatje!!!

marije: jij veel plezier morgen.. geniet je nig een beetje van je vakantie??

Hier een goede dag, ben in de stad geweest met mijn zusje en kleine man. heel rustig aan gedaan , 1,5 uur gezeten met eten ..en ik had wel harde buiken bij het lopen , maar nu gaat het eigenlijk prima.. ben er zo blij mee.. zou ik het laatste stukje zwangerschap wat ik ooit zal hebben nog kunnen gaan lopen!!..

bij colin vanaf 12 weken in rolstoel met bi met 20 weken door zwaarte buik kon ik 300 meter lopen bij 30 weken helemaal plat, nu vanaf 8 weken weer bi, maar goede oefeningen en goede fysio en nu met 27 weken wel harde gevoelige buik, maar bijna geen last van mijn bekken met lopen (liggen is wat anders maar ach).. doordat die buik op de bekken duwt en ik veel rust tussendoor neem...
    zou dat me gegunt zijn...

15. Ink1313

Ink1313 Actief lid

20 apr 2010
    300
    0
    16
    NULL
    Nederland
    Ha allemaal,

@young mom, pffff ik leef met je mee, wat heb jij t zwaar meid. Hopelijk blijven je ukkies nog ff lekker zitten in je warme buikie.

@Miracle, doe je rustig aan, zoveel pijn is niet normaal hoor!

@ego, vandaag een goede echo gehad. We hebben een gemiddeld kind, wat wil zeggen dat de achterstand in groei volledig is ingelopen! Joehoeee, al het rusten werpt zn vruchten af! Alive and kickin' lag onze uk lekker in stuit te slapen!

16. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    Dank je wel allemaal voor de steun meiden. Doet wel goed.
    Net te horen gekregen dat ze overlegd hebben en beslist hebben dat ik beter geen bezoek meer krijg van mijn jongens :(

@mimi83: Ik weet dat dit het beste is maar het is en blijft moeilijk...
    Gelukkig gaat het bij jou toch al een stukje beter en heb je een goeie dag achter de rug.

@Ink1313: Leuk, een goeie echo en dat je ukkie zijn achterstand heeft ingehaald.

17. Ink1313

Ink1313 Actief lid

20 apr 2010
    300
    0
    16
    NULL
    Nederland
    Ha

@youngmom, en waarop baseren zij dan dat jij beter geen bezoek meer kan krijgen van je jongens? Natuurlijk kost dat je energie, maar is het niet zo dat het je ook veel stress en verdriet (en dus energie) op gaat leveren als je ze zo lang niet mag zien? En wat te denken van die ventjes? Leg die maar eens uit dat ze hun moeder zolang niet mogen zien. MIsschien maak ik het nu alleen maar moeilijker voor je, maar ik geloof dat ik een iets andere mening ben toegedaan dan je artsen....hoezo eigenwijs ;)

18. Ink1313

Ink1313 Actief lid

20 apr 2010
    300
    0
    16
    NULL
    Nederland
    uhm....zullen die hormonen het dan bij mij ook "ineens" gaan doen???

19. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    yongmom , jeetje wat heftig !
    Hopelijk blijven ze nog even zitten !

Elif , mooie echo !!!

Mimi dikke digi knuff !

All:Zwaaaaaaai

20. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Juudje tegen onrustige benen en voeten kun je vitamine B-complex slikken,je hebt dan af en toe nog wel last hoor,maar het is bij mij stukken beter geworden.

Youngmom wat een naar bericht,ik heb erg met je te doen,wat zijn de vooruitzichten.Denkt de gyn dat het nog een paar weken te rekken is of verwachten ze dat je al op korte termijn bevalt.
    Sterkte en laat je emoties maar de vrije loop,dikke knuffel.Wat een onzin:x dat je geen bezoek meer moet krijgen van je jongens,dat zijn juist jou lichtpuntjes,dat kunnen ze tegenover de kinderen ook niet maken.

Naomi het is echt heerlijk om dagelijks naar het bos te kunnen met de honden,ik ga zo'n 3x per dag,helaas kan ik niet meer zo ver lopen maar ach dat is niet erg.
    Ben vandaag al met de hond bezig geweest en hij lette echt op,nu gaan we ook nog een u-lead kopen,bedankt voor je handige tips:D.

Juju wat ontzettend jammer dat de rugpijn terug is gekomen,wel raar dat je er nu op een andere plek last van hebt.

Zina lig je nog steeds in bed of mocht je vandaag weer even in de woonkamer zitten van je mannetje;).

Mimi lekker zeg dat je er even tussenuit kon,dat moet je vast heel goed hebben gedaan:).

Charpi welkom terug,ze kletsen hier idd erg veel,ik kan het vaak ook niet bij houden:$.

Ik kan merken dat ik afgelopen nacht goed heb geslapen,ik kon vandaag veel meer doen en ik ben weer vrolijk:D,hopelijk kan ik vannacht ook goed slapen.

Deel Deze Pagina