Januari 2011 mama's deel 3 NA CRASH

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Creatief hoor Naomi: ik heb de kerstkaarten net gekocht in de winkel :S lui he! Anders ben ik het hele jaar bezig om voor iedereen een kaart te maken. Maar ik vind die zelfgemaakte wel vaak de leukste!

Doe je dat ook met je geboorte kaartjes dan?

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wij vieren zelf geen kerst.
    Al zetten we wel een kerstboom op voor de gezelligheid ben dat toch gewend van vroeger.
    Maar zal maar wat kaartjes sturen naar de fam enz wat wel kerst vieren :D

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    nee de geboortekaartjes hebben we besteld ;) dat is ook veel moeilijker als kerstkaarten.
    ik zal zo eens fototje uploaden over de laatste kaarten die ik gemaakt heb.

ik heb ook nog gewone kerstkaarten liggen van jaren terug maar heb nu de tijd om het zelf te maken dus waarom niet.

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    de kerstkaarten die ik vorige keer gemaakt heb!

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Naomi mooi gemaakt!!!

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    dank je :)

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Zina lieve meid hoe is het met jou vandaag?

8. Zina

Zina Niet meer actief

nou, het kan beter.
    Heb gelukkig vet lekker geslapen, dat werdt tijd. Maar heb van het braken nogal last van me maag darmen en banden. Dus das wat minder.

Bedankt voor de reacties, ben blij dat ik niet de enige ben. En muppet, dat is heel lief van je, maar dat doe ik je niet aan hoor :p

Vanaaf de verjaardag van me pa, dus hoop dat me ma er niet over begint, dan doe ik het ook niet. Heb er verder wel zin in, de verjaardagen zijn best gezellig.

Ga zo ff douchen enzo.

Naomi, Wat een mooie kaarten! Moet je me adres hebben :p hihi grapje hoor.

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @zina: fijn dat het beter met je gaat!!!
    hihi bedankt! zit ook een half uur werk in 1 kaart dus ben blij dat jullie ze mooi vinden :)

10. mimi83

mimi83 Niet meer actief

colin ligt te bed.. buikje is gevoelig maar iniet erg veel pijnlijke buiken dus ik redt het wel..
    joepie..

vanavond met martin een speeltafel halen voor colin.. wil ik al heel lang het ventje kan er zo lekker mee spelen(buren hebben er ook 1) en nu d.m.v. mijn hormonen erdoor gedrukt hihi..

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    super mimi dat het nog best goed gaat!
    lekker is dat he als je voor je eigen kindje kan zorgen nu.

hier net een brief van het UWV gekregen en mn uitkering ligt veel hoger dan ik verwacht had :D

12. mimi83

mimi83 Niet meer actief

lekker .. hier viel het ook best mee. Wel wat minder omdat ik vaak even meer uur draaide maar toch niet vervelend..

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Naomi dat is heel erg fijn!!:D

Hier was het andersom ;)

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    nu nog wachten wat ik bij mn andere uitkering krijg! hier kan ik mooi alle vaste kosten ruim mee betalen dus het andere is echt extra:D

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hmm dat is balen elif!

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ach ja wat doe je eraan ;)
    Komt allemaal goed:D

17. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Mooie kaarten Naomi!! en fijn dat je uitkering meevalt....

Youngmom, ik vind het nog steeds hartverscheurend om te horen dat je gescheiden bent van je jongens.... bel ze maar extra veel en lang meid.... wel fijn dat de ctg vanmorgen goed was, want je kleintjes moeten toch echt nog een tijdje blijven zitten....

Mimi succes met een dagje voor Colin zelf zorgen.... als je het rustig aan doet red je het misschien wel alleen en anders gewoon hulp vragen hoor meid.... enne groot gelijk om hem eens lekker te verwennen met een speeltafel....

Zina ik hoop dat je een leuke verjaardag hebt vanavond en dat je moeder je met rust laat.... mijn moeder is gelukkig zo erg nog net niet....

Hier lijk ik wel een gat in de dag te kunnen slapen.... nouja zal er ook wel bijhoren.... verder gaat het redelijk..... sinds ik een paar keer fysio heb gehad zijn mijn klachten (bekkenbodemspieren) enorm afgenomen en kan ik weer meer vooruit...
    Ohwww gisteravond heeft mijn man voor het eerst de baby voelen schoppen, een bijzonder moment.... hij heeft er toch 29 weken op moeten wachten...

18. Miracle1990

Miracle1990 Niet meer actief

Hey meiden even een update vanuit hier:)
    Vannacht heb ik een rustige nacht gehad, ik heb bij voorbaat al een kruik mee genomen (slaapt gewoon veel lekkerder) en mn buik rust nu gewoon ook samen met de kruik op een lekker zacht kussen..
    Ik heb voor het eerst in 3 dagen HEERLIJK kunnen doorslapen, mn vriend heeft me ook lekker laten liggen, die had zoiets van: jij hebt je rust nu ook nodig:) Dus dat was wel even fijn.
    Ik heb gelukkig geen klachten, dat komt ook omdat ik idd nu WEL op mn kont blijf zitten en eigenlijk niet veel doe:)
    Ik weet even niet meer wie het vroeg, maar idd mijn kindje is ook aan de kleine kant ja!:)
    En ben ook niet iemand die blijft bellen, ik wacht altijd eerst ff af.. is een slechte eigenschap maar goed:( Ik voel me stukke beter dan de afgelopen dagen gelukkig:)
    @youngmom: hoe gaat het met jou wijffiej? al een beetje beter?:(
    ik duim voor je!
    xxxx

19. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Net verf wezen halen voor onze tripp traps viel een van die potten verf op de grond...alle verf over de vloer in de karwei. Kon zowat wel janken (hoezo hormonen) en vriend stond te lachen.... maar goed we kregen een nieuw potje mee! Goed ik zal nu eerst die foto's eens uploaden! Zoals beloofd in mijn album

20. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ach Marije kan gebeuren, gelukkig is het daar gebeurd en niet thuis ;)
    Ik wacht tot je de foto's erin hebt dan snel spieken:D

Deel Deze Pagina