hier al weken een rustiger kindje, s'avonds ga ik op de bank liggen met mn handen op mn buik en dan krijg ik wel wat schopjes. verder overdag een paar lichte schopjes en af en toe wat gedraai. gelukkig mag ik maandag weer op controle.
emmm.... Marije, zou je niet ff de vk bellen!!! Wat als het nou vruchtwater is... schrik me dood van je bericht! Liever ff bellen voor loos alarm dan niet bellen!
@Marije2121: Of je een angelsound koopt is voor ieder voor zich hé Maar met de voorgeschiedenis van mijn andere zwangerschappen heb ik er me nu wel één aangeschaft. Is wel erg goed voor mijn gemoedstoestand. Als ik wat te veel last krijg van mijn hormonen zegt mijn vriend altijd "Luister nog een keer naar die angelsound, daar kom je rustig van" Wat is hier weinig activiteit zeg... Nuja kan ook wel aan mij liggen omdat ik hier de hele dag zit te kijken of iemand iets zegt
he meiden, Heb bij gelezen..Ik trek het niet om uitgebreid te reageren.. Maar goed jullie moeten het me maar vergeven.. Youngmom: wat een dagen.. Gelukkig zijn de weeen niet doorgezet en toch wel fijn dat ze longrijpers gegeven hebben. krijg je nu nog een spuit longrijpers of houden ze het bij 1 x? Moeilijk he.. niet echt wat doen en anderen wel van alles zien doen.. ik mag dan nog een beetje lopen, maar helemaal plat is echt niet leuk. Laat die ukkies nog maar even zitten hoor.. Ben echt blij voor je dat je thuis bent en dat het goed gaat met sem!! ahh niet ziek worden.. het heeft wel indruk gemaakt dus.. knuffel ze maar lekker en geniet van hun.. veel meer kan niet ik weet het en dat is K*T met hoofdletters. hmm zo'n 2 pijnlijke harde buiken per dag, je had met de weeen veel meer last zeker?? om de zoveel min??anders moet ik mezelf maar eens achter mijn oren krabben.. Ik twijfel nl. heel erg wanneer ik aan de bel moet gaan trekken.. Heb op het moment zo'n 40 a 60 harde buiken per dag waarvan ik er bij zo'n 5 echt dubbelklap van de pijn en 20 a 30 met zeer doen d.m.v. krampen in mijn rug en buik.. Mijn vk's weten dit hoor en gaan op mijn oordeel af, omdat ik het nog rustig krijg met douchen.. ik zit (douchestoel) dus elke 2 dagen min. 1 a 1,5 uur onder de douche om mijn lichaam rustig te houden.. ik ben bij colin het ziekenhuis ingegaan met 30 weken op weeen/pijnlijke harde buiken om de 3 min...weeen remmers en toen bleef het spoken..en omdat ik totdat bij de bevalling ik 7 a8 cm onsuiting had geen verschil voelde qua pijn en intensiteit..(ter illustratie ik heb tv liggen kijken en kon gewoonpraten) met al die 8 weken voorweeen/ harde buiken, twijfel ik wel af en toe of ik niet te ver doorga.. Elif: wat een gedoe zeg.. hou je rustig.. hun kunnen vanalles vinden maar er zijn maar 2 mensen die alles bepalen voor jullie kleine en dat zijn je man en jij. PUNT. als hun zich daar niet in kunnen vinden is dat HUN probleem en probeer (moeilijk) het los te laten.. Hun zijn respectloos bezig naar jullei toe en niet andersom , dus laat je niet op de kast jagen en anders gewoonzeggen.. goh een beetje respect zou geen kwaad kunnen.. ons leven, ons kindje, onze beslissing. Ik heb ook nog een heel leuk kamertje voor bij zien komen met 2 heerlijk vrolijke schilderijen.. leuk.. Marije.. nog vloeibaar verlies gehad?? kan heel dunne afscheiding zijn..maar bij twijfel altijd bellen! verder heb ik het niet onthouden en moet stoppen met typen van mijn buik.. fijne zondag alvast..
@youngmom: zo bedoel ik het niet: maar nu ben ik 25 weken en vind het nu zonde om nog te kopen. Dan had ik hem beter al vanaf 12 w kunnen kopen. Dan had ik er iets meer aan gehad. Snap dat het voor sommigen echt een uitkomst is! @ Zina en Mimi: het was heel dun net water. Maar vruchtwater schijnt toch helder te zijn? Dit was iets roziger, misschien zelfs beetje geler. Dus daarom kan ik me 'haast' niet voorstellen dat het vruchtwater was?! Gaan jullie nog leuke dingen doen op zondag?!
marije, vruchtwater is net water, het plakt niet, is niet helder (vlokken) en het ruikt zoet en weeig
Hmm...ok. Nou ik ga er vanuit dat dat het niet was...Volgende week mag ik weer op controle. Voel de baby overigens vandaag al weer veel meer dan gister. Dus ik denk dat hij / zij het wel weer erg naar zijn zin heeft in mijn buik. Bedankt iig voor alle tips / uitleg etc. Ik zal straks nog even een buikfotootje maken. Maar ga eerst even de plee en badkamer boenen. Oeff geen zin in. Maar ff doorzetten dan is het zo gepiept! haha
Marije rustig aandoen heh Ik schrok er ook behoorlijk van, van je berichtje!! Mimi dank je wel lieverd! We gaan dadelijk ff naar ze toe, daarnet telefoon en ze vroeg hoelaat. Toen ik vroeg momentje en maar snel aan mijn man gaf ( hij weet hoever hij staat met scheren enz) en ik kreeg haar terug , kreeg ik weer volop commentaar. Waarom zeg jij me dat niet bla bla bla. En hoelang blijven jullie anders gaan wij uiteten straks. Pffffff
PARDON!!! oei.. ik zou dus zo'n kreng zijn om dan te zeggen. lekker WAAR gaan WE uit eten dan?? Marije.. als er niet steeds beetjes blijven komen is het geen vruchtwater geweest.. dus rustig aan. Haha plee boenen.. tja dat mis ik dan weer niet dat ik dat niet kan
Nou mijn vader wilde schijnbaar gourmetten, En wij willen straks met de hondjes nog ff gaan wandelen, dus wilde gewoon ff langsgaan. En zij hoeven dan niet thuis te blijven ( heb ik dat gezegd????) Pfffff wederom herhaling van vorig jaar en het jaar ervoor.....
mijn buik blijft onrustig , dus ik lig op mijn bedje. martin en colin zijn een easybase halen en vanmiddag krijgen we visite. Gister avond van 12- kwart voor 2 onder de douche gezeten.. toen was het eindelijk weer vrij rustig binnenin..pff.. Ze is ooke rg druk dus denk dat mijn baarmoeder daar wel op reageert. Al heb ikwel het idee dat er wel het een en ander reageert vanbinnen op alle onrust/. ik was aan het wassen en zo af en toe doe ik dat ook in mijn vagina (met water hoor) nu raakte ik dus op de helft van mijn wijsvinger almijn baarmoeder mond.. ik schrok ervan en nog maar gevoed of dat echt zo was.. maar ja hoor.. hij zit laag en is niet meer helemaal hard. nu weet ik dat dat bijeen tweede niet perse hoeft .. mAar hij zat met 14 weken zo hoog dat de vk er met geen mogenlijkheid bij kon .. dus heb mezelf nog wat meer rust toebedeeld.
Mimi zou je niet ff de vk extra bellen want voor je eigen gevoel is het wel beter natuurlijk!!! xxxxx
elif: klinkt als mensen die wel volledige controle willen hebben en ook dat ales precies zo gaat als hun willen.... En dat gaat gewoonweg niet, dus hou je er rustig onder waarschijnlijkals ik het zo inschat , maakt het niets uit wat je doen en is het toch niet goed. Dus leg het naast je neer, zorg dat jullei je goed voelen over hoe jullie gehandeld hebben en klaar. Je hebt belangrijkere dingen aan je hoofd.
ik ben er miraculeus rustig onder.. als het druk en onrustig blijft ga ikmorgen bellen voor extra controle..Zoalng ik nog geen regelmaat in de hade buiken heb probeer ik het uit te zingen.. ze nemen mij laagdrempelig op en ik zo geen zin in mijne kleine mannetje de hele dag missen.En ik wil ook pas weeen remmers als het echt nodig is.. dus ik wacht het nog even af en anders bel ik morgen hoor. Doordeweeks ben ikniet te beroerd om extra te bellen. maar met de drukke dag van gister denk ik dat ik het nog wel onder controle kan houden nu..maar dank je wel voor je bezorgdheid ..
@Elif S6 bij je ouders vandaag... Ik ben benieuwd hoe het afloopt. @Mimi Vervelend dat je zo last van je buik hebt, het enige dat je kunt doen is rustig aan doen. Maar ja, dat deed je al... @Marije Zal wel even schrikken zijn geweest gisteren, ik had wrs de vk voor de zekerheid gebeld. Liever 1x te veel dan 1x te laat. @Moosey Ahum jullie snuitje lijkt op een skelet? Ook al denk je dat, dan zeg je dat toch niet tegen 2 trotse ouders. Kan me voorstellen dat je daar niet zo vriendelijk op kon reageren. @Youngmom Wat fijn dat jullie veel hulp krijgen vanuit de famillie, geeft toch een beetje rust voor je tocj? Hier weinig te vertellen, gisteren de Blije Doos opgehaald. Ik vond hem erg leuk, moet ik zeggen. Straks naar mijn broer, want die was vrijdag jarig. Fijne zondag!
@wen: je maakt me nieuwsgierig met die blije doos @Elif: jeetje mina. Blijft wel zeuren he met je ouders Lijkt me iig heel erg lastig! @Mimi ik zou ook stiekem wel een beetje genieten als ik de plee niet zou kunnen boenen. Maar denk dat je liever wel wat mobieler had willen zijn op dit moment! Kun je jezelf nog een beetje vermaken de dagen door?
He, druk aan het klussen hier. @Young Mum, had je verhaal gelezen, je eerste verhaal en toen een pb geschreven en toen vloog ZP er weer uit. Maar begrijp ik goed dat je weer uit het zkh bent en dat je bedrust moet hebben? Dinnetje van mij, die kon met 4 dgn alweer gewoon op, moet jij de hele zwngsch blijven liggen?