bedankt voor je lieve berichtje, elif!! haha ik ben benieuwd of je gelijk krijgt Helaas zie ik dat die klamboe niet zo goed te zien is....moest de foto's namelijk drastisch verkleinen.
Ben ook benieuwd of ik gelijk krijg, maar vond het zo uitzien * schaam* misschien wat te enthousiast eruit geflapt hahah.
En dat uitgerekte kan ook door het vruchtwater komen extra bovenop het bewegen haha. Bij ons waren sommigen ook uitgerekt of vervaagd door het vele vruchtwater wat tegen zijn gezichtje duwde zei de vrouw.
muppet en vlinder, haar lip is een beetje dik en er zitten 2 wondjes op. het valt gelukkig mee idd. muppet, baal je ervan dat je moet spuiten? wat is er met je schildklier? miracle, nu zo rustig aan blijven doen he? kan je kindje lekker groeien. charpi, wat leuk dat je man jullie kleintje gevoeld heeft. marije, leuk die foto! schattig! lees nu dat je klamboe er ook stond. ga nog even kijken. youngmom, hoe gaat het nu? mimi, wat fijn dat het zo goed lukt om zelf voor colin te zorgen.
Bij ons zat de kleine juist te dicht tegen de wand aan, waardoor er te weinig vruchtwater tussen zat. Daardoor hebben wij heel vaak vage beelden, vandaar dat we ook nog een keer terug mogen komen. Heeeel vervelend
Lauwie hoop dat het snel beter is met haar lipje ocharme Hahahah zo zie je marije Eens kijken wat manlief straks zegt of hij echt nog voor een wil gaan. stiekem wil hij hem zelf nog graag zien denk ik
elif, ik ben hier ook illegaal he? maar idd, nog 3 weken werken! begin me erg op verlof te verheugen zodat ik op mijn gemakje babywasjes kan draaien en boeken over bevallen kan lezen.
Weet het niet. We waren wat teleurgesteld qua dvd wat een cd blijkt te zijn en niet af te spelen is op de dvdspeler. De filmpjes zijn max 2 minuten ( allemaal samen) en dan 19 foto's op de cd erbij. Tegenover de vorige keer met 17 weken in Lommel echt 20 minuten film en dan nog veel meer foto's Dat vonden we best jammer eigenlijk.
oh ja inderdaad.... Nou wij hadden best een aantal 'aardige' foto's en 25 min dvd. Maar mogen evengoed terugkomen. Omdat onze vk niet zo tevreden was over het resultaat. Lijkt mij ook leuk om nog een keer foto's je hebben van het hele gezichtje. Anders even goed zoeken naar een ander echobureau.
Zo, dames, weer een hoop geklets vandaag! @Zina: veel plezier op de verjaardag! @ Lauwie: beterschap voor je dochtertje. @Elif: altijd leuk nog een extra echo, doen! @Marije: een geluk bij een ongeluk, nog een keertje terug mogen komen @Youngmom: gelukkig kun je je jongens nog telefonisch spreken. Maar wat een verdrietige situatie zeg. @alle anderen: sorry als ik wat vergeet, ik leef met iedereen mee, haha! @Ego: Verschrikkelijk drukke dag op het werk vandaag. Zit nu nog op een klant te wachten waarvan de man net heeft gebeld dat zij onderweg is om iets om te ruilen. Officieel sluiten wij om 17.00 uur. Gelukkig wacht ik toch nog op de vriendin waar ik mee ga eten. Dadelijk lekker de stad in en eten, is koopavond hier. Misschien nog een leuk babyjurkje shoppen haha!
@naomi123: Mijn vriend werkt van 9u tot 18u en moet nu nog eens daarna voor de jongens zorgen (huishouden komt mijn moeder 1 x per week doen) maar koken e de vaatwas vullen en legen moet hij dus wel nog doen. Wat zou ik zonder hem doen? Hij is echt zo'n schat! Wat leuk dat je die kaarten zelf gemaakt hebt! @marije2121: Wat leuk dat jullie een 3D-echo hebben gehad. Bij de jongens hadden we dat ook, we betaalden een kwartier en mochten 45 minuten kijken. Bij deze ukkies zal dat niet lukken. @charpi: Wat leuk voor je man, dat is inderdaad een heel speciaal moment. @miracle1990 & lauwie: Vandaag gaat wel. Ben nog erg moe en heb wel wat hoofdpijn. Probeer ook een beetje te 'wennen' aan het idee dat ik mijn jongens nu voor een tijdje moet missen. Wat het niet makkelijk maakt natuurlijk @maartje85: Ik ga straks weer bellen met mijn jongens en kijk er eerlijk gezegd een beetje tegen op. Ik kijk er natuurlijk wel naar uit maar ik heb het voorgevoel dat het weer zo emotioneel zal worden. Heb er echt schrik voor want wil me sterk houden voor hen. Stom hé?
Even snel een reactie van mijn kant, leef nog steeds hoor. @youngmom Vervelend dat je je kindjes voorlopig niet mag zien, maar je weet waarvoor je het doet. Knuffel meis. @Elif en Marije Wat een mooie 3d foto's! @Charpi Welkom terug! @Zina Trek het je niet aan van je moeder, ze bedoelt het wrs op haar manier goed. Veel plezier op de verjaardag vanavond. @Moeders Hier lijkt het wel of er meer afstand tussen mij en mijn moeder is gekomen sinds ik zwanger ben, terwijl ik juist verwacht had dat het closer zou worden. Heb daar best veel verdriet van, maar probeer het los te laten. Mijn vader is daarentegen juist heel betrokken, terwijl mijn band met hem juist niet altijd goed is geweest. (Heb gescheiden ouders ) @Lauwie Bijna 32 weken, gaat nu hard he? Heb ik zelf ook nu ook alweer 31 weken ben. Verder weet ik het even niet meer, ik probeer straks nog even verder bij te lezen en te reageren. Fijn weekend in ieder geval allemaal.
@youngmom: pff ook voor je man lekker zwaar dan! alles komt nu op hem aan. @charpi: super dat je man het nu ook heeft kunnen voelen! kunnen jullie samen die laatste weekjes genieten ik ben weer helemaal vrolijk voor vandaag! heb zojuist mn konijn kunnen aaien en zelfs oppakken!! normaal was het altijd een kreng en valt ze je echt aan en beet hard laatste weken kon ik haar al eten geven zonder in mn handen gebeten te worden en net liet ze zich zomaar aaien ze was wel mager voelde ik, dus hopelijk is ze niet ziek maar ze eet en drinkt nog goed! lekker elke dag brokjes en hooi en dan komt ze er wel weer bovenop (normaal was ze altijd veel te dik dus kreeg ze om de dag brokjes).