Een konijn op dieet naomi Wel goed opletten dat hij niet te mager wordt. @ Youngmom: had je wel graag nog een 3d echo willen doen? Kan het ziekenhuis het anders niet voor je regelen? @ Wen: wie weet moet jouw moeder wel wennen aan het idee dat jij ook mama wordt? Hopelijk komt het straks weer goed? @Maartje veel plezier met shoppen. Altijd fijn
@marije: tja dat is nu dus wel het geval... ik kon haar nooit aaien dus kon het niet controleren. ze zag er altijd nog lekker mollig uit. nu liet ze zich aaien en viel het toch vies tegen... dan maar weer normaal elke dag eten en dan een middenweg zien te zoeken.
Naomi welk ras konijn heb je? Wij hebben een hollandse hangoordwerg gehad 8 jaar! Zo'n lieverd, we konden er alles mee, was soms net een hondje Helaas 2 jaar geleden gestorven, heeeeeel erg verdrietig maar nu met 2 hondjes gaan we geen nieuwe halen. Youngmom sterkte met het bellen toch erg moeilijk , ze horen en niet mogen zien. Wen wel erg jammer van jullie band Hier was al van te voren vaker iets van problemen, dus houdt het toch wat op afstand. xxx
@elif: we hebben niet echt een ras denk ik hihi. het is gewoon normaal formaat konijn, wel aparte kleur vind ik en geen hangoor hihi. zal eens kijken voor een fototje
Ziet er wel lief uit Maar dat hoeft idd niet altijd wat te zeggen En jullie golden retriever zoooooooo lief!!
Ladiessssss, Domme vraag, maar hoe kom ik in jullie albums? er wordt hier heel regelmatig verwezen naar de albums, maar snap nie helemaal hoe ik daarbij kan komen. HELLUP!! @Young mom: ik blijf het heel raar vinden dat een arts beslist dat je je kindjes niet mag zien....ben bang dat ik een super eigenwijs kreng ben, maar dat ik me dat echt niet op zou laten leggen. Snap er het nut ook niet van, want nu heb je enorm veel stress en verdriet, alsof dat goed is voor die twee lieffies in je buik. Ik vind het enorm verdrietig voor jou en die twee kleine mannen en natuurlijk ook voor je man, die die kleine ukkies op moet vangen. Pffff.....Echt een klote situatie!! @konijntjes: aaaah wat een lieffie en wat gaaf dat je ze dan ineens kunt aaien zeg! Huisdieren zijn geweldig! HIer een enorm aanhankelijke hond, die het liefst in mijn dikke buik kruipt nu. @Stralend zwanger, op zich wel nu, ben minder vermoeid, de groei is bijgetrokken/ingelopen en ben trots op mijn buikie. Al die ongemakken horen er nu eenmaal bij, dat gaat weer over denk ik maar.
Ink op de naam klikken- dan openbaar profiel klikken. Dan kom je in het profiel en dan rechts wat naar beneden staan de albums
@elif: hahah dank je onze hond is ook super lief!! en heel mooi vind ik zelf hij heeft ook zo een leuk plukje (hanenkam) op zn kop hihi is een weerborstel tja konijntje ziet er lief uit maar daar hield het ook mee op. heb der vaak dood gewenst als ze me weer eens aanviel, maar zoals ze nu was is het een poepie en mag ze nog jaren blijven hihi.
*goofychick zwaait terug al is het wat laat* @Youngmom, hoe is het??? @Zina, jeeeeeee............ooooh ik ken dat zo'n moeder. Maar lief dat je hubbie het voor je opneemt en je beschermt. Misschien de volgende keer tegen haar zeggen: Mam, ik vind het erg lief dat je je zo druk maakt om mijn zwangerschap maar ik bepaal zelf wel wat niet en wel goed is voor mijn kindje, jij hebt het toen ook zelf mogen uitzoeken laat mij dat ook doen. En als ik vragen heb kom ik vanzelf naar je toe........in de trant van. @Wen, ook al een lastige moeder? Maar kon je berichtje nergens vinden. Denk iid zoals ook geschreven, dat het voor sommige moeders ook wel raar is dat ze opeens oma worden en "hun kleine meid" moeder wordt. Maar dat is nog geen excuus, blijven praten is het toverwoord, en vertellen wat je dwars zit, zonder verwijten maar bij je eigen gevoel blijvend.
@Lauwie, ja he, als je een kleintje hebt dan grijpt het verhaal van youngmom je nog harder aan, ik heb het ook hoor........ @He youmgmom in the house........mag je nog wel op de laptop??? Hoe is het met je jongens, en met jou natuurlijk?
@Albums, ja maar je kan niet bij iedereen kijken, dan moet je eerst vriendjes worden schijnt toch Elif??
Zo vanmiddag de groeiecho gehad en de suiker heeft een hoop gedaan want mn meisje loopt 2 weken voor. Ze is ook 1800 gram nu. Ik word echt goed in de gaten gehouden....
Heb 15 minuten gebeld en het ging best. Heb vooral hen laten vertellen en zelf niet zo veel gezegd. Sem bleef maar zeggen "Sem morgen komen?" en ik moest blijven antwoorden dat dat niet ging. Ik had het gevoel dat Cas het wel snapte maar toch verwacht dat hij me snel zal terug zien. Het zijn slimme kereltjes maar ze zijn nog zo klein hé... @Ink1313: Ik vind het ook moeilijk en heb er ook al veel over gesproken met de verpleging. Vannammidag wel een verpleegster die ik niet meer terug wil. Toen ik vroeg of ze toch niet heel effe bij mij mochten op een ander tijdstip zuchte ze diep "Je hebt dat al gevraagd en de dokters zullen niet terug komen om hun beslissing" Maakte dat me kwaad zeg! :x Heb dat vanavond gezegd tegen de hoofdverpleegster en zij ging er die verpleegster toch over aan spreken. Ze vond dat dit zeker niet kon. @goofychick: Ja ben er nog. En ik mag wel nog de laptop hoor, gelukkig want internet is mijn hoofdzakelijk bezigheid. De twee ukkies zitten nog steeds in mijn buik en CTG vanavond was ook weer goed.
Oohw youngmom vind het zo zielig voor je 2 kleine mannetjes, dat ze mama nog niet mogen zien! Moeilijk hoor! pff @goofy!!! Je bent TERUG! Gezellig. (ik was afgelopen dagen ook wat minder aanwezig, maar volgens mij las ik iets terug over dat je liever niet meer wilde praten,toch?) Gezellig dat je er gewoon bent! @muppet: fijn dat ze je wel goed in de gaten houden. Mijn tante had 2 hele zware kindjes, maar als ik ze nu zie zijn ze super gezond en sportief. Dus niet al te veel zorgen bij voorbaat maken he! Meiden ik ga te bed! Tot morgen
@Marije: Ik maak me ook niet echt zorgen hoor, maar de bevalling zal wel zwaarder worden. En een stuk risicovoller...
@youngmom: Sterkte meis, hele dikke knuffel van mij heb echt met je te doen meissie.. pfff Hopelijk mogen je mannetjes gauw weer bij je op bezoek komen, want dit is natuurlijk ook geen doen zo voor jouw xxxx
@muppet: ja dat is waar. Jij gaat dus in het ziekenhuis bevallen, neem ik aan? Ik begon laatst weer te twijfelen. Hmm..lastige keuze. ik ga zometeen naar ikea en prenatal. Ik mag mijn blije doos oa ophalen en ga nog even rondneuzen in de ikea. Moet nog ff wachten want ze gaan volgens mij pas 10 u open en het is voor 3 kwartier rijden. Anders ben ik wel HEEEl vroeg