Januari 2011 mama's deel 3 NA CRASH

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Marije veel plezier bij de Ikea,ben je op zoek naar iets speciaals,of ga je gewoon even lekker neuzen.
    Mag jij de blije doos al halen,ik heb er nog niks van gehoord,zal dan ook wel een dezer dagen komen.

Youngmom hoe gaat het met je,heb je wat kunnen slapen vannacht.Ik zou,als ik jullie was,toch nog eens met de dokter overleggen w.b.t. het zien van jou jongens.Het houd me constant bezig,ik denk dat het niet goed voor hun en jou is,als je ze heel lang niet mag zien.

Hier een goede nacht geslapen,ik voel me erg goed vandaag:D.
    Aankomende nacht kunnen we een uurtje langer slapen,de klok gaat een uur terug,yes:D:D.
    De gezellig tijd komt er weer aan,kaarsjes,lekkere warme chocolade melk met veel slagroom;).

2. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
  3. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    @Goofy: Zwaaaaaaaai!

@Youngmom: Ik vind het ook zo raar dat je je zoontjes niet mag zien. Ik las je andere berichtje gisteren op mijn werk en als ik daar niet was geweest, had ik heel hard moeten huilen. Ik vond het zo aangrijpend...:(

@Muppet: Waarom is het risicovoller? Door de suiker of omdat het kindje groter is? Ik hoop dat ze volgende week geen suiker vinden bij mij en dat we gewoon een groot kindje krijgen.

@Vlinder: Fijn dat je een goede nacht hebt gehad! En inderdaad lekker een uurtje langer!

@Juju: Wat mooi om te zien zo! En niet alleen je buik is gegroeid, ook je voorgevel volgens mij haha ;)!

4. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha linker bh's zijn een 75D en rechts een 75F. En heb het gevoel binnenkort weer BH's te moeten gaan shoppen.. Stel het nog maar even uit, kan ik meteen voedingsbh's kopen. Draag nu gewone bh's van Sapph maar dan twee maten groter.

5. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    Vannacht toch een paar uurtjes kunnen slapen. Maar de ukkies waren enorm actief en ik lag nooit goed voor hen...
    Om 14u komt mijn vriend en daar kijk ik wel naar uit. Hij heeft er voor gezorgd dat hij vanochtend gaan werken is en zo heeft hij deze namiddag vrij kunnen nemen :)
    Vind het wel erg jammer dat de jongens niet mee zullen zijn :(

6. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Kan ik me voorstellen Youngmom :( Wel lief dat je vriend vrij kon nemen, geniet dan maar dubbel van hem!

7. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Juju jij hebt een mooie buik en idd een flinke voor gevel,maar dat komt ook van de zwangerschap natuurlijk:D.
    Voor mijn doen heb ik ook een beste voor gevel en buik gekregen,ik ben er erg blij mee.

Youngmom wat fijn dat je vriend vanmiddag langs komt,gelukkig mag er toch nog iemand langs komen,ik hoop zo dat je snel je jongens weer mag zien hoor.

Moosey hoe gaat het met jou?

8. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha ja het moet ook wel een beetje meegroeien he voor de balans :) Ik begin nu wel last te krijgen van mijn buik als ik eerlijk ben dus wat mij betreft hoeft die niet héél veel groter te worden haha (kansloos, hij groeit al weken gestaag door en daar gaat 'ie vast niet mee ophouden nu).

9. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    juju, mooie buik hoor! je ziet er trouwens uit als iemand die 2 weken na de zwangerschap weer alle oude kleren past *jaloers*

youngmom, hoop dat je vanmiddag kunt genieten van het bezoek van je vriend.

ik lig uitgeteld op de bank. heb net heerlijk voor mezelf geshopt. supermooie laarzen en nog wat andere leuke kleren.
    fijn weekend allemaal!

10. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Oeh lekker geshopt heerlijk! Ik heb zojuist een voedingskussen gekregen van mijn vriend. Nog niet nodig (want slaap heerlijk) maar hij wilde het al weken voor me halen dus net even bij de hema langs gegaan.

Enne er zit hier inmiddels al ruim 10 kilo aan hoor dus die 2 weken ga ik echt niet halen denk ik ;)

11. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Juju mijn buik lijkt groter dan die van jou,jij hebt zo'n mooi bescheiden buikje.
    Dus jij hebt al een voedingskussen,ik wil er ook graag eentje,vanmiddag waren we in de Hema,maar weer niet aan gedacht;).
    Ik heb vanmiddag van mijn vriend een hele leuke set thermometers gekregen voor de kleine,eentje is voor de slaapkamer,eentje is een speen thermometer en de andere een gewone,wond het zo lief:p.

Lauwie wat fijn dat je zo geslaagd bent,ik hoop dat je je laarzen lang zelf aan kunt trekken,bij mij lukt het vaak niet meer,dan zit mijn buik echt in de weg:).

Ik heb net een uurtje geslapen,had het beter niet kunnen doen,ik ben wakker geworden met een middaghumeur:x:D.

12. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    juju, 3 weken dan ;). het ziet er allemaal nog strak uit iig :)
    is het voedingskussen echt voor het voeden of ook voor het slapen?

vlinder, ik wilde juist graag laarzen omdat ik nu vaak mijn gympen aan heb en veters strikken word ik ook niet enthousiast van. de jongen in de winkel zei dat je ze beter staand aan kon trekken. dus ik zei dat ik mijn geval zittend beter ging :D. denk niet dat ik mijn evenwicht nog houd..
    lief van je vriend en succes met je humeur!

13. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Lauwie ook ik moet de laarzen zittend aantrekken,staand gaat echt niet meer:D,dan tuimel ik voorover hahahahaha.
    Ik kan me best voorstellen dat je graag wat moois aan wilt en er zijn momenteel weer erg mooie laarzen.

14. Zina

Zina Niet meer actief

goofy, ja ik heb het eerst maar even met me pa besproken, die zou het met haar opnemen. Me moeder lult er anders overheen en dan wordt het helemaal ruzie.

Marije, ik zal zo ook even spieken. Leuk!

@ konijntjes, ik ben gek op konijnen! Maar ik heb met rich afgesproken dat ik er pas weer een krijg als we een degelijk hok hebben. Want anders moeten ze van de winter weer naar binnen.

@ echo's, het is dat we er geen geld voor hebben momenteel want we zijn aan het sparen voor de kleine. Maar anders had ik ook graag een pretecho laten maken. Maar ik bewaar die 100 euro liever voor straks. Dan mijn vlos maar even lief aankijken of die even wil kijken, want die hebben toevallig een echo apparaat.

Ik heb best wel last van striae. Echt balen, heb mezelf net weer in het vet gezet.
    Muppet, is dat veel voor de kleine? 200 gram extra?

Juju, mooie buik!

Youngmom, gelukkig mag je je mannetjes wel even bellen, maar vind het nog steeds raar dat je ze niet mag zien!

@tijd, ja gaat echt snel! Morgen ben ik alweer 29 weken! Nog 8 weken en dan mag ie officieel komen! Ik ga zelf voor 27.1 want dat vind ik een mooie datum haha.
    @ zwanger zijn, ik begin echt veel vocht vast te houden! Heb helemaal een onderkin/kwab *lelijk* ik ben niet echt stralend zwanger, meer zeekoe zwanger...

15. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    Hier effe heel leuk nieuws: Mijn vriend is dus langsgeweest en hij had de doopsuiker bij, kan ik daar eindelijk mee beginnen. En de jongens hadden tekeningen gemaakt en die had hij ook mee.
    En... hij zou straks een webcam gaan kopen zodat ik vanavond via skype met de jongens kan praten. Ik ben echt super blij :D

16. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Zina wij hebben ook geen 3D echo laten maken,eigenlijk ook om dezelfde reden en wij zien de kleine al zo vaak bij de gyn:D.
    Ik heb,gelukkig,geen last van striae,ik smeer twee keer per dag mijn buik met dove en of dat heeft geholpen weet ik niet maar iemand gaf me ooit de tip.

youngmom wat heb jij een lieve man zeg,nu kun je eindelijk je twee kanjers zien,dat is zo belangrijk voor een moeder,contact met haar jongens;).
    Dus je kunt met doopsuiker aan de slag,dat is hier niet zoals bij jullie,vind het wel jammer:(.

17. Zina

Zina Niet meer actief

wat is nou doopsuiker dan? :)

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dat ligt eraan of iemand een persoonlijk album aanmaakt waar alleen vrienden kunnen kijken of een openbaar:)

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Aaaaaaaah youngmom wat lief zeg!!!
    Dan kun je ze toch nog zien geweldig idee:D
    Heerlijk gewoon:D toch nog iets ontspanning in deze kl*te tijd voor je!

Hier vandaag ook naar Ikea geweest, eerst ontbijten en dan wat rondlopen:)
    Daarna nog wat verder gaan winkelen.
    Alleen maar noodzakelijke dingen gekocht , eten en lampjes voor de auto helaas die kapot waren.
    Maar wat zijn die rot dingen duur ( xenonlampen) niet normaal!

Heb net zuurkoolstamppot gemaakt, dat dadelijk lekker eten met runderrookworst en dan naar vrienden op bezoek:)
    xxxx

20. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    @vlinder: Ik heb inderdaad een hele lieve vriend! Nu was ik een tijdje geleden bij een nederlands vriendin van me en hadden ze daar beschuit met muisjes. Vond ik echt heel grappig want dat doen wij dan weer niet... :D

@zina: Dat is een soort geboortegeschenkje die je meegeeft als mensen op baby-bezoek komen. Is een zakje / doosje / geschenkje met meestal suikerbonen in of aan.

@Elif82: Inderdaad kon dat goeie nieuws echt wel effe gebruiken. Kijk helemaal uit naar vanavond ;) En geniet jij ook maar van vanavond hé...

Deel Deze Pagina