Januari 2011 mama's deel 3 NA CRASH

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Muppet wat ontzettend klote voor je dat je pijnlijke harde buiken had,het kan idd zijn gekomen van teveel doen.Gelukkig is het vandaag weer wat beter en hopelijk kun je snel weer van alles met je zoontje doen,dikke knuffel.

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @vlinder: nee ik heb de verloskundige nog niet gebeld omdat het geen weeën zijn. ze komen ook niet regelmatig. maar soms heb ik wat licht krampjes of een steek. zolang ze niet regelmatig komen maak ik me niet druk, vraag me alleen af wat het kan zijn.
    volgende week zal ik het sowieso vragen bij de verloskundige.

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @muppet: knuffel!! wat vervelend dat je pijnlijke harde buiken hebt gehad, gelukkig gaat het nu wat beter. doe maar lekker rustig aan, en je bent geen slechte moeder hoor!!

4. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Zooooo weer bijgelezen, wat kletsen jullie af zeg in een paar dagen.... tja had ik het maar niet allemaal moeten bewaren voor nu, maarja ik had het druk voor mijn doen van het weekend... lol

Muppet doe maar rustig aan....

Naomi ik heb geen idee wat het kan zijn.... ben net als jij nog geen ervaringsdeskundige....

Antares, ik hoop dat je snel weer een positieve test in je handen hebt.

Kraamzorg, komt volgende week voor een gesprek....

Ik ben weer van alles vergeten.... dus iedereen verder een dikke knuffel....

Hier gaat alles goed.... beetje last van bekkenklachten nog van van het weekend ( te lang in 1 houding moeten zitten bij de musical zaterdagavond. We zijn naar Legally Blonde geweest, echt een aanrader!) verder slaap ik erg beroerd.... en kom dus ook behoorlijk wat slaapuurtjes te kort al met al, maar als die kleine dan weer schopt, hoe moe ik ook ben, dan ben ik weer helemaal vertederd.

5. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @charpi: hihi nee ik hoop ook op een antwoord van iemand met al een kindje die weten het vaak wel ;)
    zo maar even een warme pittezak op mn buik leggen, dat zal ook wel schelen.

leuk weekend heb je gehad dan! jammer van je bekkenklachten dan nu. het blijft leuk he als de kleine schopt hihi. ik zit ook altijd volop te genieten dan.

6. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Even een off topic vraag aan jullie..... zitten jullie toevallig ook op twitter??? Ik krijg morgen mijn verjaardagscadeautje binnen.... een blackberry Bold 9700 White zodat ik lekker veel online kan zijn ook straks rond de geboorte.... Nu lijkt het mij leuk om andere meiden dan ook op twitter te kunnen volgen en twitteradressen uit te wisselen.... nouja.... voor wie wil, stuur maar effe een pb....

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hier geen twitter, geen idee wat het nou precies is hahah.

ben je morge jarig??

8. IrisB

IrisB Fanatiek lid

Goeiemorgen!

Zo, begint hier steeds harder te gaan, dus ik pik maar weer even in vanaf gisteren…

B-NL verschillen: Valt op zich allemaal wel mee, maar ze zijn er wel. Heb toch al een paar keer o_O staan kijken sinds ik hierheen gekomen ben vanuit B :D Qua geboortetradities doen wij gewoon suikerbonen én beschuit met muisjes. Iedereen blij :D Ik niet in het minst, want ben dol op muisjes :D

kraamfeest: Heb er nooit wat van gemerkt dat dat in B de gewoonte was. Ja, wel een doopfeest, maar dat staat los van kraambezoek. Vind het zelf helemaal niks, veel te druk om iedereen ineens te krijgen. Je bent er misschien in één keer vanaf, maar vind korte bezoekjes in hapklare brokjes wel fijner. Heb iig geen pushy familie of vrienden die maar blijven zitten en lastig zijn als kraambezoek ;)

@goofychick: Fijn dat je mannetje zijn nieuwe bed leuk vindt :D

intake kraamzorg: Heb ik 2 weken geleden gehad. Telefonisch. Omdat het bij ons uk nr. 2 is en we bij hetzelfde bureau zitten als bij IrisBkind, komen ze niet langs. Hier wel ok dat er een stagiaire meekomt. Heb wel gevraagd dat ze iemand sturen met veel BV-ervaring (ze hebben wel een certificaat, maar better safe than sorry) die níet raar opkijkt van tandemvoeden. Geen idee of we zo ver geraken, maar ik heb er iig geen commentaar bij nodig.

@juju: Kan best dat uk al aan het indalen is. Geloof dat dat bij IrisBkind ook ongeveer rond deze periode was.

@youngmom: Heh, winteruur perikelen :D Wil als vijgen-na-pasen toch nog zeggen dat ik het absoluut belachelijk vind dat je je mannetjes een paar weken niet mag zien. Gelukkig wel alles goed met de CTG, want je ukjes moeten wel nog een paar weken blijven zitten!

klossen: Moeten we ook nog halen. Denk over een paar weekjes. Moeten onder het logeerbed (is ons oude bed, waar ik in bevallen ben van IrisBkind) want onder het nieuwe bed gaat het niet (heeft geen poten). Vond de klossen trouwens erg leuk, ff wennen, maar daarna super handig voor in en uit bed stappen :D

kraamzorg: Was heel erg blij met mijn kraamhulp indertijd. Hebben heel veel aan haar gehad, ze gaf veel uitleg en deed ook best veel. Tranen met tuiten toen ze weg ging en ik het alleen moest doen :p Ook best veel uren gehad (53 in totaal) ondanks periode van schaarste (beruchte zomer 2008 ook weer). Hoop dat het nu weer zo goed meevalt, denk wel dat ik nu een stuk assertiever en meer zelfverzekerd ben dan vorige keer. Dus als het nodig is… maar goed, daar gaan we maar niet van uit.

@wen: Jammer dat je moeder zo doet :(

Meer heb ik even niet onthouden en kan hier niet zo uitgebreid zitten lezen (reageren lukt wel aardig in Word :p ) Nog even snel voor post plaatsen:

@muppet: Vervelend, pijnlijke harde buiken. Doe maar rustig aan en als het niet beter wordt, écht wel bellen hoor.

@charpi: Welkom terug, buddy :D Hier geen twitter. Ik wacht nog steeds vol spanning op het moment dat iemand me het nut ervan uitlegt :D Heb genoeg aan Facebook.

EGO:
    Druk maar leuk weekend gehad. Zaterdag bezoek van zus en gisteren dagje op bezoek geweest bij m’n vader & co. in CenterParcs. Park lag alleen wel een stuk verder weg dan ik dacht (had nochtans gekeken op de routeplanner), dus was helemaal gaar toen we weer thuis waren. Dit was nu écht de laatste lange rit tijdens zwangerschap, ik kan het ook echt niet meer hebben. Maar goed, was wel erg gezellig en superleuk om nog eens beetje te kunnen zwemmen.

Verder gaat alles wel goed hier. Ja, ik blijf moe, maar gelukkig geen harde buiken meer gehad oid. Dus best wel stralend zwanger nu. Op slecht slapen na, maar dat zal er niet meteen op beteren naarmate we zwangerder worden. Omdraaien duurt makkelijk een halve minuut onder veel gezucht en gesteun en lig ook wel eens wakker omdat ik aan vanalles denk en dan zijn er nog de bizarre dromen. Soit :D

Fijne maandag allemaal!

9. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    Wen, jammer dat je moeder zo reageert, gelukkig is je vader niet zo. Je hebt al bijna verlof! jeetje wat gaat het snel

Zina, Zo jong ben je toch ook weer niet?

Mimi, succes met klussen

Naomi, ik herken het niet, je kan je vraag ook hier stellen op het forum bij de verloskundige, vind ik altijd wel handig

Muppet, probeer maar rustig aan te doen

Twitter, dat heb ik niet.

Vandaag heerlijk geslapen en maar 1 keer eruit geweest! mag ook wel want ik heb gisternacht lopen spoken, lag er om 12 uur in en om 3 uur klaarwakker, dus erg blij met deze goede nacht

We gaan volgende week in ondertrouw en dan volgend jaar mei trouwen, het lukt niet om alles nog voor de geboorte te regelen, dus hebben we hiervoor gekozen

10. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    @zina: Klinkt helemaal niet als domme vragen hoor. Je moet het toch allemaal leren hé. Het is allemaal nieuw maar het komt allemaal wel geloof me. In het begin zal je soms wel wat twijfelen maar na een tijdje merk je zelf hoe je het het beste doet met je kleintje.

@lauwie: Ik vind het persoonlijk niet echt hebberig. Kinderspullen kunnen echt duur uitvallen. En dat weten jullie volgens mij ook al ;) Ik moet het dan allemaal dubbel hebben en dan is het handig dat als mensen niet weten wat te kopen ze op die lijst kunnen terug vallen.

@muppet1604: Hoop dat de pijn snel wat beter is voor je. Ik zou je ook de tip geven om de vk te bellen indien je je zorgen maakt.

11. maartje85

maartje85 Actief lid

27 mrt 2010
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    En nu is het al weer een tijdje heel rustig hier :)

@Muppet: ai, die pijntjes klinken erg vervelend. Rusten helpt wel?

@ego: saai, rustig dagje vandaag. Vriend had vanochtend tentamen en is geslaagd! Wat meteen een loonsverhoging inhoud :) Nu zijn we de rest van de middag een beetje aan he tcomputeren, tv kijken en niksen ...

12. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Naomi het klinkt een beetje als wat ik ook had. Maar ik had het heftiger: ongi krampen en echt heftige steken in mijn liezen en onderbuik. Maar is de afgelopen 2 dagen wel weer minder. We zien het wel, binnenkort bij de vlos.

13. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    inderdaad juju ik vraag het volgende week gewoon even na bij de verloskundige. maar ik dacht misschien weet iemand hier wat het is hihi.

14. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    Mijn moeder heeft mijn vandaag een foto gestuurd van Linn* haar grafje. Mooi gepoetst en met mooie bloemen erop. Normaal doe ik dat op 1 november zelf maar dat kan nu niet. Heb wel haar foto naast me staan hier in het ziekenhuis...

@maartje85: Proficiat aan je vriend!

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Aaah wat lief van je moeder youngmom.
    Ook nog veel sterkte extra vandaag!!

Hier vandaag een ergerdag!!!
    We brachten de auto voor een grote beurt bij kwikfit vandaag.
    Eerst om 7 uur op want de auto moest er tussen 8 en 9 uur zijn.
    En het bleef maar duren en duren.
    Uiteindelijk om 14 uur gebeld , wat bleek ze hadden hem net binnengereden!!!
    Woest was ik dat kan ik jullie zeggen!
    Heb ook gezegd , ben 6,5 maand zwanger ,jullie laten ons zo vroeg komen en dan zolang wachten!!
    Om 15.30 was hij eindelijk klaar!
    Bleken er nog verschillende dingetjes aan te zijn zoals remschrijven en blokken, een kabel van het remlicht wat ineens kapot was:(
    Enz als we alles in 1 keer laten maken gaat het 800 euro kosten.
    Dacht dat ik gek werd:(

16. maartje85

maartje85 Actief lid

27 mrt 2010
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Elif: oei oei, dat is slecht nieuws! Wat vervelend. Wij hadden dat afgelopen zomer met de auto, grote beurt en meteen vanalles vervangen, kostte 740 euro! :$

17. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    @elif82: Moest ik jou schoenen staan zou ik me ook zo hard ergeren daaraan! En komt het door hen dat die dingen kapot zijn? Want in dat geval ligt dat aan hen hé... Want is echt wel heel veel geld! :$

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Nee youngmom het komt gelukkig niet door hen, anders was de zaak te klein geweest:D
    Maar alles viel me rauw op mijn dak pffffff.
    201 euro de grote beurt en dadelijk deze reparatie.
    1000 euro op je dak pfffffffff.
    Het is natuurlijk voor onze eigen veiligheid maar gewoon shit:(
    Komt natuurlijk nooit gelegen.
    Hebben we eindelijk 1500 euro kunnen sparen is dadeiljk weer bijna alles op:(

19. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Wat balen Elif dat de auto nu weer zo tegenzit en al het spaargeld weer een behoorlijke deuk oploopt....

Youngmom wat lief van je moeder!!!

20. Zina

Zina Niet meer actief

zo he, das echt balen elif! :(

Youngmom, wat lief van je moeder dat ze het grafje helemaal heeft gepoets!

Antres, lekker dat je weer hersteld bent! Nu hopen dat je ook gelijk zwanger bent!

Muppet, vervelend dat je zo'n pijn hebt!

Vlinder, ik ben 22 (24-04-1988)

En de rest heb ik weer niet onthouden... :)

Heb net bij de zeeman een superleuk setje gekocht voor de kleine! Een mutsje, sjaaltje en wantjes in de vorm van een soort draak/hagedis, in maat 68/74

Kan ie a.s. Herfst pas aan maar zo leuk voor die 3 euro! Echt enig, het mutsje heeft helemaal een drakenvin. (soort hanenkam van schubben) ben helemaal trots!

Deel Deze Pagina