Januari 2011 mama's deel 3 NA CRASH

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Hoi meiden....

lees heel veel over kraamzorg: hier nog niet langs geweest. Denk dat ik geen stagiaire wil voor de 1e keer. Misschien bij een tweede.

@Irisb: fijn dat de harde buiken minder zijn en dat het goed gaat!

@Elif: stomme autozaak! Begrijp dat je boos bent.
    @Youngmom: lief van je mama dat ze het grafje heeft gepoetst.
    @Maartje:gefeliciteerd met je vriend en altijd leuk loonsverhoging ;)

2. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Hoi hoi!

Alles goed hier met iedereen?

Youngmom... wat lief van je moeder!

Elif... K**auto's blijven altijd geld kosten die dingen....
    Ons heeft het pas ook iets van 600,- gekost... distributieriem hoppa!

Net belde mn moeder of dat onze pinpas ook geblokkeerd was... bleek er hier ergens in Veghel te zijn geskim't. Mijn ouders waren onderanderen de pineut... bijna 1000,- euro! 3 x gepint in Cassa Blanca. :x:$ Gelukkig krijgen ze het bedrag helemaal vergoed.
    Meteen even onze rekening gechecked want ik kon vanmorgen ook niet pinnen. Gelukkig is er bij ons geen geld foetsie.

Maarja... we hebben maarliefst 15,- in huis en nu moeten we volgens mij wachten op een nieuwe pas? Morgen maar even navragen bij de bank...

3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Klinkt super leuk Zina!

Balen van de auto Elif, al moet ik eerlijk zeggen dat ik altijd de auto wegbreng om 8 uur en dan pas om 5 uur ophaal. Volgens mij is dat normaal? Ze kunnen natuurlijk niet precies inschatten hoeveel tijd alles kost en ik kan me voorstellen dat ze het prettig vinden alle auto's alvast te hebben staan.
    Duur he, als er dingen stuk zijn. Valt mij ook altijd zwaar :(

Youngmom lief van je moeder!

4. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Wow Cyntje lekker dan.. ik heb gemiddeld zo'n 1,5 euro contact in huis dus zou écht een probleem hebben! Even de bank bellen?

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Cyntje jeetje!!
    Wat erg voor je ouders zeg.
    Ik ben blij te horen dat ze het geld wel terugkrijgen.

Juju , ik snap je:)
    Maar ze beloofden er direct aan te beginnen, en had uitgelegd dat we van België komen en natuurlijk niet uren kunnen rondzwerven.
    Er kwamen mensen tegelijk met ons en ALLE auto's van de mensen waren al weg behalve die van ons.
    Uiteindelijk zijn ze er dus 2 uur mee bezig geweest.

En al die stukken idd echt kl*te!!:(

6. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ah als je iets hebt afgesproken dan is het anders natuurlijk. Ze hebben mij een keer gebeld (om 3 uur) dat ze niet aan mijn auto zouden toekomen. Tja dat is dan niet mijn probleem (ik heb mijn auto nodig voor mijn werk), Had me dan eerder gebeld of 's ochtends besproken. Was nog een heel gedoe. Afspraak is wel afspraak.

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Juju dat is ook zoiets ascociaals!!!
    Nu moet ik zeggen dat mijn zw -hormonen ervoor zorgen dat ik echt snel kwaad word en ook al zeg ik niks , dan zie je het wel:D

8. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    @Elif82: Het is inderdaad jammer als je dan eindelijk wat gespaard hebt het dan in één keer allemaal onverwacht ziet wegvallen.

@Zina: Klinkt super leuk dat setje! ;)

@cyntje78: Wat erg voor je ouders. Wel goed dat ze alles vergoed zullen krijgen! En dat er bij jullie geen geld verloren zijn.

9. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Youngmom wat lief van je moeder dat ze je een foto gestuurd heeft van het grafje van je dochter,lief dat zij het voor je gekuist heeft.

Elif dat is wel klote zeg,hadden ze jullie niet gebeld dat er zoveel aan de auto mankeerd.Trouwens bij kwik-fit willen ze ook nog wel eens iets met opzet kapot maken,dit is ooit op de tv ook aangetoond.

Zina 22 jaar jong,wat een heerlijke leeftijd zeg,jammer dat je moeder haar wat schaamde omdat jij zo jong bent.

Cyntje dat is minder zeg,ik hoop dat jullie toch nog aan geld kunnen komen.

Maartje dat is wel fijn zeg,je vriend krijgt gelijk een mooie beloning voor het slagen.

Ik vergeet vast op mensen te reageren maar heb niet alles terug gelezen,ik ben n.l wat moe.

10. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @cyntje: wow dat is schrikken geweest voor je ouders! gelukkig krijgen ze het wel allemaal vergoed!

@zina: dan ben je een jaartje jonger als mij, en ach leeftijd zegt niets hoor! ik vind het een hele mooie leeftijd om zwanger te zijn!!

@youngmom: wat lief van je moeder!!

@elif: wat klote van je auto zeg! en ik zou ook kwaad geworden zijn hoor vooral met die hormonen nu:p

hier net terug van mijn paranormale genezer....
    mn rugpijn komt door de zwangerschap zei tie maar het is geen bekkeninstabiliteit. ik moest het nog rustiger aan gaan doen.
    de buikpijntjes is waarschijnlijk de kleine die aan het indalen was maar dat wist hij niet 100% zeker.
    en ons vermoeden is door hem bevestigd dat de kleine waarschijnlijk eerder zal komen als januari... (zekerheid heb je nooit natuurlijk maar meestal heeft hij het goed)

nu hartstikke moe en last van mn rug en buik (de klachten versterken vaak eerst even voordat ze af gaan nemen na zijn behandeling) zo popstars kijken :)

11. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    youngmom, ik begrijp het hoor. wat ik al zei, fijn als je dingen krijgt die je goed kunt gebruiken.

zina, die had ik ook gezien in de folder. leuk zijn die! die ga ik ook halen. leuk prijsje ook idd.

muppet, balen van je dag! en jammer dat je er niet aan ontkomt om te spuiten. lukt dat zelf?

irisb, respect voor jouw reacties altijd!

indalen: ik vroeg het me ook al af. heb af en toe steken in mijn kruis als ik opsta. vroeg me af of het niet vroeg is. kan me dat van vorige keer niet herinneren.

hb: vandaag gebeld voor de uitslag van het bloed prikken voor mijn hb: 6,4 dus net boven de ondergrens van 6,3. gelukkig geen ijzerpillen dus maar ben wel zelf maar aan de floradix en fruitsap bij mijn grof volkoren ed.

12. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland

He 32 wkn is niet te vroeg hoor, vanaf 32 wkn dalen ze in, hier ook eentje die volgens mij is ingedaald, zo niet dan eet ik mijn pet op.

13. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Marije, wijs dat je geen stagaire wil de eerste keer. Heb ik toen ook niet gedaan, nu heel voorzichtig wel gezegd, alleen vond het wel moeilijk, dus toen zei die mevrouw je kan altijd bellen als het niet goed bevalt. Dusssss.....

14. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    goofy, hoe voelt dat indalen dan? en ik heb die steken al wat langer maar pas sinds een week wel regelmatig. denk je dat dat indalen is? vraag het volgende week wel aan de vk, maar ben wel benieuwd.

15. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    @goofy: ja ik vind het zelf ook best lastig idee. Ik heb zelf ook veel stage moeten lopen en als zij nee hadden gezegd had ik dat ook jammer gevonden. Maar ik denk toch dat ik liever bij de 1e geen stagaire wil.

@cyntje: Wat onwijs #&#& voor je ouders... gelukkig krijgen ze wel het geld terug. Maar wel weer een gedoe zeg!

@Zina: mijn moeder moest ook eerst even wennen aan het idee (ik ben 23). Ze had namelijk geen idee dat ik graag een kindje wilde. Maar na een weekje wennen aan het idee was ze erg blij. Hopelijk jouw moeder ook!

16. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    @zina: Ik vind 22 een perfecte leeftijd om zwanger te worden. Nu was ik er wel 4 jaar vroeger bij maar toch :p Mijn moeder was 24 toen ze van mijn oudste broer beviel...

@lauwie: Indalen voelde ik door felle steken in mijn vagina. Maar bij Linn* of de jongens heb ik dat eigenlijk nooit gevoeld dus het kan zijn dat je ukkie indaald en je dit niet voeld. Maar wat jij beschrijft kan inderdaad op indalen wijzen.

17. Miracle1990

Miracle1990 Niet meer actief

Hey meiden,
    alles goed nog hier? Bij ons gelukkig nu wel!
    Hopelijk weet ik 3 november meer:$

@Youngmom: hoe gaat het nu meis??:)
    xxx

18. Zina

Zina Niet meer actief

cyntje, jeej, das echt erg! Ik snap dat echt niet dat mensen zo van elkaar kunnen jatten! Gelukkig krijgen ze het vergoed!

@ leeftijd, ja ik vind het zelf niet te vroeg om mama te worden. Maar mijn moeder wou denk ik van haar jeugd genieten ofzo, dus die was wat later. Ik ben er gewoon aan toe, de een is denk gewoon wat vroeger dan de ander.

Lauwie, ja het is het echt waard dat setje! Moet je zeker doen!

@ indalen, die van mij is nog niet echt bezig, wel merk ik dat hij vaker op de kop zit en wat dieper gaat liggen. Soms lijkt het of ze voetjes er van onder uitkomen haha.

@ stagiares, ik moet ze niet, maar dat komt omdat ik zelf een zorg opleiding heb gevolgd, en daar zaten zulke ongemotiveerde mutsen bij, die moet ik niet.

19. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Zina niet alle stagiares zijn hetzelfde he,zoals je al zegt heb jij ook een zorgopleiding gedaan en ben jij ook stagiare geweest,ik mag aannemen dat jij jezelf geen ongemotiveerde muts vindt.
    Sorry dat ik er even op reageer maar ik vind dat je dat niet hoort te zeggen aangezien er hele lieve gemotiveerde dames/heren tussen zitten.

Mimi vandaag mogen we weer naar de verloskundige meid,ik heb er erg veel zin in:p.

20. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Goedemorgen lieve meiden.
    Hoe is het daar?
    Alweer een mijlpaal 28 weken:D

Deel Deze Pagina