@vlinder: ik wist het ook niet. maar ze had mij, mn man, en alle huisdieren al gedaan en toen vroeg ik me af of ze het ook kon met echo foto. dat wilde ze wel proberen maar had het nog nooit gedaan, het was heel moeilijk zei ze vooral omdat ons kleintje niet veel wilde zeggen tegen haar haha. troetelbeer90 doet het. troetelflower@gmail.com als je dan je foto mailt krijg je snel reactie terug
@Vlinder: inderdaad ik vond het ook wat vroeg. We kunnen er straks lang genoeg van genieten dus nu nog maar ff lekker ruim zitten in de woonkamer. @Ink: die knickers had ik gekocht. Lekker he! Van mij hadden ze alleen nog ietsje steviger gemogen. @ goofy: hoeft natuurlijk niets mis te zijn met je kleine. Die ukkepuk gebruikt wel wat hij/zij nodig heeft jij bent waarschijnlijk gewoon lichter geworden. Maar goed dat je het even laat controleren. Ja we komen allemaal steeds dichterbij de 30 weken. Vanaf 30 weken komt het voor mijn gevoel allemaal zo dichtbij!
wij gaan zo naar de ikea!!!!! joehoeeee... Wel kijken (wil wel een badmat kopen zodat colin niet meer zo makkelijk uitglijdt) maar verder ter inspiratie.. en eten natuurlijk.. hihi.. ga colie's spullen pakken, hond uitlaten en dan rond half 6 weg zodra martin thuis is..
Mimi je klinkt veel opgewekter dan vorige week,hopelijk voel je je ook zo,veel plezier bij de Ikea. Marije ook ik kijk uit naar de 30 weken,ik heb ook zo'n gevoel dat het vanaf dan heel snel gaat,wel een fijn gevoel.
youngmom, gefeliciteerd met je 29 weken. voor iedereen is een week verder weer fijn maar voor jou telt iedere dag met je kleintjes in je buik! hoe lang lig je nu eigenlijk al? vlinder, he bah. vind prikken toch al geen hobby, maar zo vaak is echt arelaxed! irisb en anderen die het leuk vinden, zin om een keer een avond in utrecht begin van de avond een kopje thee te drinken? een soort minimeeting? die andere meeting komt er voorlopig niet van denk ik he? irisb, ben laatst ook met mijn dochter geweest. had nieuw speelgoed mee en dat werkte goed. mimi, wat heerlijk om zulke goeie en vrolijke berichten van jou te lezenna de moeilijke tijd die je gehad hebt! veel plezier zo! wen, hoe was het bij de gyn? kon ie nog iets voor je doen? knickers: heb ze van noppies, zijn ook fijn. heb ook een legging van de hema, zit ook heerlijk! sorry voor iedereen die ik vergeet. ik reageer op mijn telefoon dus dat scrolt niet makkelijk. ik heb vanmiddag een middagje vrij gehad. was gezellig met vriend en dochter!
@lauwie: Ik lig nu al 18 dagen zonder rechtkomen. Daarvoor lag ik al 12 dagen (5 in ziekenhuis + 7 thuis) maar toen mocht ik wel naar de wc en douche.
pfff youngmom, lang zeg! en het kan ook nog wel even duren. dubbel dat het voor je kleintjes zoveel beter maar voor jou zo zwaar is. hoe gaat het eigenlijk met de namen? nog steeds jammer van jur, he?
@Youngmom: ahw lieverd toch.. das echt BALEN! Duim nogsteeds voor je hoor meis! Heel veel sterkte, en een hele dikke knuffel voor jou en je ukkies! xxxx
Youngmom weet je ook hoelang je moet blijven liggen,mag je misschien vanaf 37 weken weer zitten en opstaan,dan is de meest kritieke periode voorbij.
Sterkte Youngmom! Ego bericht: Hier weer een foto van 31 weken. Mijn album wordt steeds voller en ik vind het leuk om de groeit te zien, vooral toen ik nog niet zo ver was maar wel heel trots haha. We hebben net de kamer van de baby geschilderd. Hopelijk droogt het goed op! En vandaag de bekleding van de wieg afgemaakt. Gisteren stofjes besteld om een zak voor aan de box te maken (en wat bijpassende knuffeltjes voor erin). Als het goed is morgen de commode afmaken en zaterdag komt alles deze kant op. *jippie* (oh en vandaag toch nog meer kleertjes gekocht en een rammelaar en knuffeldoekje.. zucht en ik heb echt genoeg! (lees: teveel) Ga vrijdag trouwens met mijn moeder naar de Jonge Gezinnenbeurs. Ik weet dat ze dat leuk vindt *trotse oma*)
@lauwie: Ja nog steeds jammer van Jur maar ik denk dat we eruit zijn voor de jongensnamen en voor de meisjesnamen 1 vast en nog 4 mogelijke 2e namen. @miracle1990: Dank je wel meid! @vlinder: Tot 34 weken moet ik sowieso blijven liggen. Als ik dat al haal natuurlijk. Omdat meeste één-eiige tweelingen geboren worden tussen 34w en 37w.
Juju: ik moet echt een voorbeeld nemen aan jou buikfoto's. Het schiet er bij mij steeds bij in. Maar zo zonde voor later als ik niet veel buikfoto's heb (denk ik). Ben erg benieuwd naar je kamertje en spulletjes straks!!!
Ik ga een foto-album maken met de titel: Zwanger van ****. Daarin komen mijn buikfoto's maar ook foto's van het klussen aan de kamer enzo. De muur is mooi geworden, bbinnenkort ga ik voor het eerst een muurschildering maken (eenvoudige hoor) ben benieuwd of dat lukt. Kan niet wachten op de stofjes voor mijn boxzak Die wordt groen en rood, lekker knallend. Past mooi in de woonkamer. Wil er eigenlijk niet aan denken dat mijn zwangerschap straks voorbij is.. vind het zo heerlijk allemaal (sorry voor de meiden voor wie het moeilijker is). Wil alles doen om te voorkomen dat ik ga vergeten hoe super ik het me voel en hoe blij ik ben. Dus iedere maandag een foto van mijn buik en iedere week braaf mijn dagboekje bijschrijven haha.
@IrisB Veel plezier bij de vk morgen en ik zal duimen dat IrisB-kindje zich gedraagd. @Leeuw En hoe is je was eruit gekomen? Nesteldrang hier ver te zoeken, vraag me af of die überhaupt een keer komt. @Mimi Fijn dat alles goed was bij de vk en dat je medische indicatie eraf is. Hoe was het bij Ikea? @Marije Hier staat de box al een tijdje, vooral ook omdat hij boven gewoon in de weg stond en nu kunnen de honden er ook aan wennen. @Vlinder Fijn dat ook bij jou alles goed was bij de vk. Jullie kindje heeft gelukkig nog wel even tijd om te draaien, begreep van mijn vk tot 36 weken zelfs. @Goofy Ook bij jou alles goed bij de vk. Fijn dat ze toch voor de zekerheid een groeiecho doen bij je. @Naomi Wat grappig ene karakteranalyse nav een echo, nooit geweten dat dat kon. Wat apart dat het ook nog klopte. @youngmom Vervelend dat je zelfs niet even mag douchen, daar knap ik altijd wel even van op. Kan me voorstellen dat je je zoontjes erg mist. @Ink1313 Technisch zoontje heb jij dat hij de oplader gedemonteerd heeft. Vervelend voor jou, gelukkig heb je een nieuw mobieltje gevonden. @Juju Mooie buik zeg, hij is goed gegroeid. En weer lekker geshopt, ik herken het wel hoor, elke keer zie je weer wat leuks. @ego Vanmorgen bij de fysio was zeer pijnlijk. Zij vermoedt dat mijn bekken een klap heeft gemaakt (door misstap ofzo) en dat mijn spieren daar op reageren. Ook de aanhechting van mijn bilspier was iets mee. Ze heeft het gemasseerd e.d. en het voelt al iets beter. Vanmiddag ook bij de gyn geweest en zoals verwacht kon die niets voor mij betekenen. Het zal wrs allemaal beter gaan als de kleine uk ingedaald is. Bloeddruk was in ieder geval heel goed: 115/75. En grote verrassing: Kreeg nog even snel een echo. Hij ligt met zijn hoofdje al weer goed erin, maar nog niet klem. Kontje ligt echt in de ribben (= pijnlijke ribben) en de beentjes bovenin lekker te drukken (= branderig gevoel bij borstkas). Groei is helemaal goed, vruchtwater zag er goed uit en ze zag 2 balletjes voorbij komen. Nu maar hopen dat meneer snel gaat indalen zodat mama ook weer een beetje lucht krijgt. Trusten allemaal!
ikea was vermoeiend, maar leuk . Nu al een hele tijd thuis hoor. maar meubels uitzoeken ging niet als gepland, martin wil niet wit en in de nieuwe kleur wit gelazuurd eiken hebben ze nog niet veel keuze, grijsbruin van hemnes word o duur.... tjee heeft wat voeten in de aarde en ik kan dan niet slapen tot ik een idee heb van wat ik /wij willen he.. dus ik ben al een tijd je aan het strunen op internet en nu denk ik dat ik het weet., het worden een zwartbruine malm kast (4 lades) met een aangepaste commode plank van de hemnes wit dus en een zwartbruine expedit kast 5 vaks (hoog) met witte inzetdeurtjes 2 of 3 en wit guliver ledikant met op de bovenste dichte kant een extra blad in het zwartbruin... die inzet is nu wit en ik ga dan een bedekkinspaneel/deurtje op maat maken zodat deze precies past. Worden de meubels dus zwartbruin met wit. Hoerdoor moeten we wel 1 rol behang wisselen, dat was bruin en dat word erg flets bij het wart bruine, maar ik heb nog zoveel fel roze print dat ik daarmee de nieuwe wand kan doen en dan de rest behangen we wit. Komt mijn bruin wat ik graag wil toch terug maar in de meubels i.p.v. op de muur. zo nou ga ik eerst naar de wc en dan maar eens proberen te slapen..
Mimi wat jammer dat jullie er samen niet zijn uit gekomen,maar jullie gingen ook alleen maar kijken toch,hopelijk vinden jullie binnenkort meubels die jullie beiden mooi vinden. Wen wat fijn dat jullie nog even een echo kregen bij de gyn,leuk he om je kleintje nu al af en toe te kunnen zien. Ons kleintje trapt ook tegen mijn ribjes aan en ik kon er gisteren bijna niet van eten,wat een raar vervelend gevoel. Hoe is het met alle andere dames? Hier weer eens weinig geslapen,ik lag om 23.00 in bed en om 01.30 lag ik nog heerlijk wakker en was ik al 12 :x keer uit bed geweest om te plassen,verolgens ben ik in slaap gevallen en werd ik iedere 2 uur wakker om te plassen.Ik ben er uiteindelijk om 7.30 maar uit gegaan,slapen wilde toch niet meer.