Goedemorgen allemaal!!! Yeah, vandaag de 30 weken grens!!!! Mimi succes met keuzes maken wat het nu uiteindelijk gaat worden... en fijn dat je medische indicatie eraf is meid.... Wen, hier ook nog geen poetsdrang te bekennen hoor , wel vervelend dat je zoveel pijn hebt... Vlinder, ik herken het slechte slapen, al mag ik de laatste 2 nachten niet klagen... IrisB veel plezier bij de VK en ben benieuwd hoe IrisBkind zich gedraagd... Youngmom, alleen maar liggen zou mij ook erg vermoeiend lijken, maar alles voor die twee kleintjes.... Hoe was het webcammen met de jongens?? Hier morgen weer controle en een groeiecho.... vind dat wel heel spannend hoor.... heb me in mijn hoofd gehaald dat de kleine misschien te klein is, want ik hoor iedereen over schoppen en pijnlijke ribben enzo terwijl ik dat helemaal niet heb.... of zou ik gewoon meer ruimte hebben van binnen....???
ja gevonden, wat ik al uitgezoicht had bij el;kaar vannacht hihi... Word waarschijnlijk wel 1 rol behang (roze) extra bestellen.. maar da's ok. zal even plaatje doen.. dit is een voorbeeld van hoe de kleurstelling er samen uit ziet. de inzet deurtjes zitten hier in de kast.. IKEA | EXPEDIT serie (o je moet nog even op combinaties klikken.. hij opent het overzicht)
Goeiemorgen! Ben er vroeg bij voor woensdagmorgen, maar beetje ander schema dan anders door VK afspraak nesteldrang: Nog geen last van gehad Wel van nesteldrangplannen. Heb al aantal dingetjes die ik tijdens m'n verlof wil doen. @mimi: Wat een goed nieuws! Super dat je medische indicatie eraf is en dat je weer dingen mag gaan doen. Wel niet té veel doen natuurlijk. Succes verder met de meubelzoektocht @vlinder: Fijn dat alles goed was bij de controle. Wel iets minder van dat lekprikken @goofy: Denk dat weinig aankomen niet heel erg is. Nu ja, voor de baby dan, misschien dat het voor jezelf wat minder is omdat nu je reserves heel erg worden aangesproken. Wel raar dat je dan pas over 3 weken een groeiecho hebt... @youngmom: Ja, weer een week erbij! Verder een dikke knuf voor je, want klinkt allemaal niet leuk @ink: Hier iig een hard groeiende buik. M'n moeder roept al een paar weken bij elk bezoek dat er nu toch wel veel is bijgekomen (ze ziet me maar eens per week). Fijn dat alles goed was bij de gyn. En grappig dat je het nu toch weet Maar maakt natuurlijk niks uit @lauwie: Oh, dat lijkt me wel leuk Ik stuur je even een pb. knickers: Had gekeken bij de HEMA, maar heb ze niet gezien. Ik loop nu maar in m'n zwangerschapsonderbroeken van vorige keer. Of in m'n gewoon ondergoed. Zolang het onder m'n buik blijft, zit het allemaal prima. @juju: Mooie foto! Ik moet er straks ook weer eentje maken. Nu we de 30 weken gepasseerd zijn, wil ik er elke week eentje... Leuk idee van dat fotoalbum trouwens @wen: Balen dat het weer zo pijnlijk was bij de fysio. Maar ook wel positief dat ze denkt te weten wat er aan de hand is en er wat aan probeert te doen. Hopelijk blijft het beter voelen. Jammer dat de gyn niks voor je kon doen, maar wel leuk dat je nog een echo gekregen hebt slapen: Vannacht heerlijk geslapen Ik ga meestal erg vroeg naar bed en dan lees ik nog een uurtje - anderhalf. Eergisteren en zondag was ik te moe voor lezen en heb ik bagger geslapen. Gisteren wél gelezen en heerlijk geslapen. Benieuwd of dat toeval is EGO: Zo meteen dus naar de VK. Eerst boodschappen doen en dan doorrijden naar VK. Lang leve m'n bakfiets Geloof wel dat ik het dakje erop moet zetten, want het weer ziet er niet echt sympathiek uit Bedankt voor de tips ivm IrisBkind. We zien wel hoe het gaat. Laat straks iig wel wat weten Fijne woensdag allemaal!
Goeiemorgen! @Vlinder... slecht slapen, hier ook. Ik ben vaak al heel ruim voor de wekker wakker terwijl ik uit kan slapen. Zit regelmatig om 6 uur al beneden te koekeloeren. @Mimi... ik ben benieuwd wat jullie uiteindelijk kiezen. Gelukkig doet cyntjeman niet moeilijk. Maar ik weet zeker dat jullie een heel mooi kamertje zullen uitkiezen. @Indalen... vanaf wanneer begint dat zo'n beetje? Ik had namelijk gisteren tijdens het eten koken even zo'n kramp in onder/zijkanten buiken liezen... kanonnen... Dit 2 x vlak na elkaar daana was het over. Ik ben benieuwd wat de vk daar straks van zegt Vanmorgen toen ik van mijn zij op mijn rug draaide zat Ukje behoorlijk vreemd.... mijn buik was rechts langs mijn navel bijna 1 x zo hoog als links. Ik voelde iig een paar billen of rugje ofzo hahaha!
Goedemorgen allemaal, Hier ook de 30 weken grens vandaag. Vanaf nu zal het allemaal heel erg snel gaan denk ik. Nog maar een paar weekjes werken en dan al lekker verlof, dan ga ik het er eens lekker van nemen. Vorige zwangerschap was mijn zoon er al heel snel omdat hij te vroeg kwam...weinig kunnen doen toen dus. Nu ben ik van plan om de zolder helemaal te gaan schoonmaken na de verbouwing, is behoorlijk stoffig daar. Dan d babywasjes doen en kamertje inruimen, nog een kas kopen bij IKEA, nog wat kleertjes kopen uuuuhm en nog heel veel meer! Elke dag wat doen dan is het wel te doen, mijn liefste vriendinnetje komt me ook helpen dus da's gesjellie! Ga nu lekker zwemmen met zoonlief en vriendinnetje en haar dochter. Heb er zin in, ff lekker gewischtsloos in het water zweven, heeeeerlijk! Fijne dag allemaal!
Oeh ik kan ook niet wachten op mijn verlof.. dan ga ik lekker hele dagen SLAPEN!!! (okay dat houd ik misschien 1,5 dag vol haha maar goed daarna verzin ik nog wel iets: er is genoeg te doen hier)
zo vanaf waar ik gebleven was..(pag.109) Vlinder: de steken gaven dus wel aan dat ze lager lkigt, maak me er ook echt niet druk om vind het alleen prettig dat ze lager ligt, geef namelijk mijn bekken tegebndruk, dus kunnen ze niet zo wiebelen en ik heb veel minder last van maagzuur. haha.. hoe was het bij je vk??ooo fijn schoppen in je kruis.. leuk he kids wat stom dat ze zo belachelijk bloed hebben geprikt..het gaat ook goied met mij.. scheelt heel veel in mijn hoiofd dat dat kamertje al zover is en heb veel met martin gepraat.. slapen tja.. ik denk dat het hier de laatste weken erg gezellig word.. veel van ons beginnen slachter te slapen.. Antares: goed nieuws dat je pijn voelt.. huh ja raar om zo te zeggen. maar je snapt het denk ik wel. hihi..hoop zo dat het snel raak is voor je.. Noami: steken in zij en ongi kan best veel zijn. kan een groeispurt zijn, kan wel indalen zijn, kan zijn dat de kleine bedacht heeft dat het ergens anders lekkerder ligt, kan ook zijn dat je iets teveel gedaan hebt of getilt hebt.. Muppet: oei meis, hoe is het nu?? Charpi:'leuk zeg dat de musical zo leuk was.. ja in 1 houding zitten is niet heel fijn meer. Je licham al weer wat bijgetrokken nu?Ik heb geen twitter .. je hoeft niet perse een kind te hebben wat je beurs schopt hoor.. hihi.. onze meis is "wat kleiner" maar schopt ook vanaf 22 weken zo dat ze me zeer doet.. dus zegt niet zoveel qua groote meer waar ze liggen.. irisb: ja dat lijkt me wel handig inderdaad dat je wel aangegeven hebt dat je niet iemand als kraamverz. wil die met haar bek vol tanden staat qua tandemvoeden.. dat heb je niet nodig in de kraamweek.. Loopt je bv nu nog goed, je hoort vaak dat het in de zwangerschap wat minder word..slapen word hier ook minder, had ik bij colin ook op het laatst was ik halve nachten wakker.... ja, das wel vroeg dat je zwangerschapsgym af is. Hoe ging het bloedprikken??succes bij de vk leeuw: is toch ook prima, volgend jaar trouwen .. kan de kleine een jurkje aanhaha nesteldrang op zijn top.. nee ik heb ook niet alles apart gewassen hoor.. Zina: niet te druk maken hoor. instinct doet een hoop.. leuk he zeeman!! youngmo'm: ja ik vin het alleen mar handig die kraamlijsten. je kan toch ook aangeven een truitje maat bla bla. kunnen ,mensen toch zelf kiezen.. maar tegelijk allemaal spul waar je wat aan hebt erop zetten. Ik heb ook een lijstje in mijn portemonee, vooral omdat het de tweede is vragen mensen van tjo wat hebben jullie nog nodig.. en dan geef ik gewoon 2 of 3 opties.. al is het wel minder nu we weten dat het en meisje is, denk dat ik veeeeeeeeel kleertjes ga krijgen. hahaha in de familie/vriendengroep zijn het hoofdzakelijk jongens die geboren worden.. dus iedereen gaat mee los op de meidenspullen ...Wat fijn dat je moeder het grafje van linn* weer netjes heeft gemaakt.. 29 weken!!!!! Maartje: heerlijk dat je vriend geslaagd is en gelijk loonsverhoging goh vervelend!! Elif: aarrg ja auto's kunnen heel goed plannen waarneer ze veel geld kosten.. hier moeten we 2 nieuwe achterbanden en martin kan veel zelf maar een band maken vanuit het niets gaat niet en de auto mnoet uitgebalanceerd en tja die appratuur hebben we ook niet staan duis dat word ook een 300 euro..(incl. banden), heel vreemd voor ons normaal betalen we 4 euro (JA) per band en zet martin ze zelf op de velg met het bandenappaat, maar ja 18 inch en speciale maat... die zijn moeilijk te krijgen.en dat wachten daar zaou je helemaal een punthoofd van klrijgen, kan je niet 10 euro per uurr persoon wachtgeld rekenen.. scheelt weer in de rekening 28 weken!! en 28 weken geleden had je nog geen idee Marije: welke heb je ? omring/kraamvogel? Wij deze keer de kraamvogel, vorige keer de omring.. ik hou van vergelijken.. daarom nu anders gekozen..aa wel leuk dat hij de box al op wou wetten.. hier kan de box pas als mijn bed uit de kamer is, wegend ruimtegebrek.. vind het wel jammer want het is zo'n ideale cadeau opslag plaats.. Cyntje: nog gelukt qua pinnen? wat k*t dat je ouders geskimt zijn zeg.. wat een roitstreek he.. gelukig krijgen ze wel alles terug.hihi ja ze kunnen je buik leuk vormen nu.. indalen gaat niet ineens meestal dus kan best zijn dat de kleine ervoor is gaan liggen en dan over een week een stukje zak, dan weer wat verder enz. lauwie: met 32 weken mag jij prima steken hebben .. kan inderdaad van wat indalen komen.. wel goed van je dat je je ijzer opvijzelt.. die 6.3 grens is echt laag, voor een lichaam en dan beter wat hoger zitten. Goofy:wel plaatsen he als je je pet gaat eten als de kleine niet ingedaald is. hihi.. indalen dus inderdaad.. niet aankomen gheeft niet .. vind wel dat ze die groei echo laat doen dan zeg.. geen plaats dat vind ik altijd zo'n flauwekul.. geloof me als er wat dreigt mis te gaan of ze willen extra controle vanuit de gyn. is er ook plaats.Maar goed die kleine pakt echt wel wat nodig is. Miraclke: fijn dat het weer een beetje rustig is.. denk je wel om je rust, met een mini mini wel belangrijk he.. ben benieuwd wat de groeiecho aangeeft vandaag? wen:wat vervelend dat je lichaam nog niet helemaal meewerkt .. hoe was het bijd e gynahh goed uds.. lekker dat hij goed omligt en al richting uitgang gaat.. dan krijg je hopenlijk inderdaad wat meer lucht..voel je al verschil van de fysio? Ink: heerlijk he hema knickers. haha hier ook zwart en roze..haha geslacht .. leuk zeg. Tjee dat is altijd balen als lader stuk gaan..zwem ze!!! Juju: goed bezig.. hoe is het gedroogd??leuk dat je zelf een zak gaat maken.. en naar de jonge gezinnenbeurs leuk!!niet sorry zeggen omdat je geniet van de zwangerschap hoor gekkie.. zo hoort het ook joh.. heerlijk toch!haha slapen!! goed plan als het dan nog wil.. Zo nu ga ik een slaapkoppie wakker maken.. ja colin slaapt nog inderdaad
Haha wat een megareactie! Mooi kamertje trouwens bij elkaar gezocht zo. Slapen gaat hier meestal goed: lig de hele nacht wakker en zo rond wekkertijd dut ik in (zucht). Zit vandaag de hele dag voor de brievenbus te hopen dat mijn stofjes komen tralala
Charpi proficiat met de 30 weken!! Mimi vind wel leuk wat je allemaal bij elkaar gezocht hebt Hopelijk komen jullie erover uit, dat zal wel goedkomen. De auto ja echt pffffff nieuwe banden zijn in juli er al opgekomen 280 euro , hij gaat straks bij de vaste garage van zijn werk eens kijken wat zij vragen voor hetzelfde. Wat is het toch donker weer bah, althans hier dan! Krijg je geen goede zin van Heb zoveel gelezen maar ben weer alles kwijt, oeps!
Herkenbaar Elif, ik reageer tegenwoordig alleen nog maar op de 2 reacties boven me (erg he). Het is hier ook donker en het regent. Blegh!
Hihihih echt erg dan begin ik te typen en dan ineens is alles weg hihi. Het regent nog niet maar zal niet meer lang duren!
Hm ik ga volgende week trakteren op muffins op mijn werk (is mijn enalaatste week en de laatste keer dat al mijn collega's bij elkaar zitten). Ga vanille-citoen, pure chocolade, appel-kaneel en banaankruimelmuffins maken. Smul
zo kind afgeleverd bij de buuf..ik ga even naar de zeeman , truitje ruilen wat ik voor colin gekocht had maar zijn hoofd past er niet door.. tja hasses i.p.v. een hoofd en 3 pakken luiers halen bij kruidvat.. zijn in de aanbieding 3 pakken voor 16 euro.. en dan ga ik hier bezig.. dus tot sinas dames..
Jippie net de babykleertjes binnen Ben dol op Scandinavische merken en vond een website waar alles 25% korting was. Dus een leuk donkerpaars setje (ga ik niet als setje aandoen, dan vind ik het te meisjesachtig) en twee broekpakjes, een met vliegtuigen en een met haaien. Oeh kan niet wachten tot de kast er is en ik alles kan wassen en klaarmaken.
hier even een *zwaai* Ben moe van alle ruzie met me vriend het weekend. Kinderkamer nog steeds niet af omdat hij 'de zin' nog steeds niet heeft gevonden de boor bij de buurman te lenen. Ik wordt er soms moedeloos van. Vraag me afentoe echt af, wat doe ik eigenlijk met hem? Maar ja, zal er toch mee verder moeten. Reageer van de week wel even.
zina....jij de boor gaan lenen..en die pontifikaal op de tafel leggen vanavond....zo...als dat geen hint is...
Herkenbaar Zina.. ik moet de mijne ook aan het werk sleuren anders is er straks niets af. Hij zegt: we hebben nog 9 weken! En die baby maakt het echt niet uit hoor (ook zo'n dooddoener. NOU MIJ WEL DUS AAN DE SLAG JIJ!). Nu doet hij het ook braaf maar voel me echt een zeurw**f soms. Correctie: ik BEN er een