Januari 2011 mama's deel 3 NA CRASH

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Zina, goeie tip van Antares, jij schiet nu ook lekker op met je 29 wkn, manlief had het deze zwangerschap ook hoor, maar heb mijn gevoel gewoon geuit tegenover hem zonder echt in verwijten van jij dit jij dat te vallen, en de benodigde tranen, toen was de boodschap wel aangekomen geloof ik.

2. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Mimi Dat heb je leuk bij elkaar gezocht. Ik ben erg benieuwd hoe het eruit ziet als het helemaal klaar is.

@Zina Vervelend dat het allemaal niet opschiet met je vriend en de kinderkamer. Goede tip idd van Antaras, als hij het dan nog niet snapt...

@Juju Leuk kleertjes binnengekomen, ik ben erg benieuwd wat ik me bij Scandinavische merken voor moet stellen.

@all Iemand nog interesse in bonnen voor gratis newborn luiers van Kruidvat? Ik heb zo'n bon en je kan hem gewoon uitprinten en inleveren tot eind november. Ik maak er zelf geen gebruik van aangezien mijn kast uitpuilt van de Pampers. :D

Zo ga me nu echt even nuttig maken. Fijne dag allemaal!

3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
  4. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Niet meer, omdat er te veel misbruik van gemaakt werd. Nu krijg je ze thuisgestuurd. ;)

5. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ohw okay. Nou ik kan nog onbeperkt printen ;) (nog niet gedaan trouwens, vergeet het steeds).

6. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Dat heb ik dus ook, onbeperkt printen. Maar aangezien ik allemaal Pamperluiers toen in de aanbieding had gekocht, maak ik er geen gebruik van. En dat vind ik dan ook weer zonde als ik er een ander blij mee kan maken. ;)

Trouwens lekkere vrolijke keertjes uit Scandinavië. Erg leuk!

7. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha ja ik heb ook al voldoende luiers in huis.
    Ja vrolijk he die kleertjes, al die kleurtjes enzo. *helemaal happy*
    HIer buikpijn :(

8. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    @juju: Leuk dat je zo geniet van je zwangerschap meid! Zowel bij Linn* als bij de jongens als nu hou ik een videodagboek bij. Is super om dan later samen te bekijken.

@wen1975: Bij mij doet een douche ook altijd goed.
    Wel goed nieuws dat het goed gaat met je ukkie ook al heb jij zoveel last van die kwaaltjes enz. Hoop voor je dat je je snel wat beter voeld.

@charpi: Het webcammen gaat super! We kijken er altijd allemaal naar uit om elkaar te zien. De jongens kunnen er ook makkelijker mee om nu ze mij zo kunnen zien. Ze vragen wel altijd hoe het gaat met de babytjes in mijn buik. Maar ik kijk er toch enorm naar uit voor ik ze terug kan zijn.

@mimi83: Mooie meubeltjes hoor! Wij hebben trouwens op onze lijst ook wat speelgoed voor de jongens gezet (boekjes, gezelschapspelletjes,...) is ook wel leuk.

Nog effe wat geboorte-nieuws: mijn neef is vannacht om 02u21 papa geworden van een flinke zoon Obe (gelukkig wat die naam al van ons lijstje). Geboren op 41w1d - 54cm - 3950gr

9. mimi83

mimi83 Niet meer actief

even zwaai..

even een bakkie zo weer verder op babykamertje. ben aan het schuren.. leuk....bleh.. maar het moet he.. de kozijnen zijn nu gifgroen! en die moeten wit worden.. haha'

zal eens eeen foto maken kunnen jullei de transformatie zien..

10. Zina

Zina Niet meer actief

antres, dat was een goeie. Meneer kan vanaaf gaan boren!

Juju, ik heb ook een pakje van lifpish, een groene met een aapje, zo leuk!

En wen, ik heb er anders wel belang bij, vraag ik me vader even of die ze voor me uitprint. ( we hebben zelf geen printer)

Rich belde net heel lief op van sorry schatje enzo. En dat ie me nu wel snapte.., ik weet nooit wat ik daar mee aan moet. Doodknuffelen of doodknuppelen :p *zucht* mannen!

Rich denkt ook echt dat die kleine pas over eeuwen komt ofzo. Terwijl hij over 53 dagen niet meer de couveuse in hoeft als hij komt. Dus over 7.4 weken! :$

Als je het zo bekijkt dringt de tijd toch echt! *rent in gedachte gillend met armen in de lucht rondjes*

11. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Leuk Mimi!

12. Zina

Zina Niet meer actief

youngmom, gefeliciteerd met je neefje!

13. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    @mimi ik heb gekozen voor de omring omdat ik daar al een lidmaatschap had. Jij tevreden daarover?
    je collage van het kamertje is leuk! Succes met schuren en verven vd kozijnen :)

@Zina mijn vriend is laatste tijd wel hard aan het werk, maar daarvoor ook alles lekker relaxt op zijn beloop laten. Maar dan haalde ik af en toe gewoon de spullen zodat hij aan de gang kon ;) erg he! haha

14. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ook namens mij! :D

15. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Hallo!

Even uit mijn hoofd:

@Naomi: Klinkt leuk, zo'n analyse! Helemaal als het ook nog klopt!

@Mimi: Wat fijn dat de medische indicatie eraf is! Leuk, die meubeltjes zo bij elkaar!

@Youngmom: Jeetje, je ligt al lang plat. Maar nog steeds een superidee om te skypen met de jongens!
    Gefeliciteerd met het kindje van je neef!

@Charpi: Ik heb ook helemaal geen last van pijnlijke ribben of wat dan ook. Succes morgen!

@Juju: Jij hebt echt zo'n mooi buikje! Net als wat iemand anders hier zei; volgens pas je binnen een paar weken weer in je oude kleding :D!

@Wen: Vervelend dat ze verder niks meer kunnen doen. Gelukkig duurt het indalen niet meer zo lang als het goed is!

@Ink: Ik had het hier ook over die knickers van de Hema gehad. In de winkel zijn ze altijd op maar ik bestel ze via internet en haal ze dan in de winkel op!

Zina: Ik moest bij mijn vriend steeds aandringen of hij wilde nadenken over de geboortekaartjes. Uiteindelijk heb ik ze gewoon besteld, de tekst kun je toch nog altijd aanpassen. * Zucht* haha!

Ik ben weer een keertje wakker :D.
    Het is echt schandalig maar ik slaap 's-nachts rustig 10 uur om er overdag nog 3 uur bij te plakken.
    Maar ik werk tot mijn verlof (over 2 weekjes al!!) toch maar 2x 3 uur en ik spreek niet veel af, dus ik geniet van alle rust. Heerlijk!
    Ik moet er wel veel uit om te plassen maar val dan meteen weer in slaap!
    Verder heb ik eigenlijk geen klachten, alleen dat ik soms last heb van hartkloppingen en af en toe een beetje buikpijn heb. Maar net als Juju zal ik het zwanger zijn echt gaan missen!!
    De babykamer is bijna af, de geboortekaartjes zijn besteld.
    Volgens mij val ik straks echt in een zwart gat als alles is geregeld!!

16. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    Dank je wel!

@moosey: Ah dat zwarte gat zal nog wel meevallen hoor. Geniet nu toch nog maar lekker van je zwangerschap!

17. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    @Youngmom: Ik geniet er heel erg van, ik bedoel alleen dat ik nu zoveel aan het regelen ben en straks heb ik niks meer te regelen. Hoef ik helemaal niks meer te doen! Zal even wennen zijn! Maar ik bedoel het niet echt dramatisch hoor. Er moest eigenlijk een smiley met knipoog achter hihi!

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Youngmom proficiat met je neefje!!!

Moosey alles netjes geregeld zover zie ik:D
    Maar denk niet dat je in een zwart gat valt, het word tenslotte steeds korterbij zijn geboortedag:D

19. mimi83

mimi83 Niet meer actief

he meiden..

Dank jullie..

Youngmom gefeliciteerd met je neefje!!

Marije : omring was prima.. ik vind onze stageloopster wel ok, gewoon geen klik mee, maar niet vervelend ofzo. kraamhulp was ook goed.. de kraamhulp van mijn zusje vond ik wel leuker trouwens.. Erica heet ze, rond de 50 jaar en ze werkt ook bij de omring, een gezellige vrouw die veel deed en heeeeeeeeeel veel wist.
    ter illustratie mijn zusje kreeg elke dag een fruitcoctail bijv. in een halve ananas ofzo of een grootglas sneed ze allemaal fruit in stukjes en dat leuk opgemaakt met een vlaggetje of een bloemetje ofzo.. hihi.. verder heeft ze heel veel tips opgeschreven en uitgeprint die voor mijn zusje en vriend handig kunnen zijn. gewoon een gezellig mens met kennis.hihi..

ik ben lichamelijk moe (niet pijnlijk echt moe) maar voldaan, alles geschuurd boven, grond afgeplakt nadat ie schoon was en ik heb al een gedeelte voor de eerste x wit!.. martin wil vanavond het plafond doen..
    en morgen denk ik even een dagje niets doen, denk dat dat voor mijn lichaam wel goed is.
    Denk dat ik en colin bakkie gaan doen bij oma, dan hoeft ze niet de hele dag optepassen omdat ze dat maandag al gedaan heeft..

20. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Haha ooeee die ananas klinkt erg goed!

En ik zou inderdaad een daggie rustig aan doen.

Deel Deze Pagina