Januari 2011 mama's deel 3 NA CRASH

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Daar heeft mijn moeder het steeds over, de fruithappen die ze altijd kreeg. Volgens mij is dat nu niet meer standaard (helaas want het klinkt goed ;))

2. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    @Moosey: Snap je wel hoor meid! :) Nuja hier echt nog niets klaar, hebben zelfs nog geen huis (en dus geen plaats om al een kinderkamer te maken) :(

@mimi83: Ik denk inderdaad dat je er niets fout mee kan doen om morgen even een dagje rust te nemen. Vooral na een dag zoals je vandaag hebt gehad.

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hangt een beetje van je kraamhulp af, de ouderen doen het nog, ik kreeg ze ook, zooooooooooooooooo heerlijk. En als je het wilt, ff over hebben bij de eerste dag........vaak worden ze ook blij van het feit dat je dingen waardeert.

4. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zwijmel, mimi ook al lekker druk met het kamertje dus..............als ik weer de foto's zie van ons kamertje wordt ik helemaal blij. Vind het kamertjes zelfs nog leuker dan toen met zoonlief, maar zoonlief heeft nu gelukkig een hele stoere kamer van lifetime.......dus heb het goed gemaakt.

5. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    @goofy waar heb jij je fotootjes staan? of heb je ze niet op internet?
    @youngmom: mocht je huisje nog niet in orde zijn heb je dan een plekje waar je wel met de kleintjes thuis kunt komen?

Hier nog even een buikfotootje...Dikkie dik en moet nog 11 weken, haha!

Net leren puffen op de club. Haha :D

6. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
  7. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heb ik wel maar mijn kamertje staat hier nog niet op, en volgens mij moet je vriendjes zijn om foto's te kunnen zien.....
    Kan wel ff link doorsturen.....

8. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dikke dik????? Haal jezelf es niet zo omlaag, je bent zwanger voor het geval je dacht van niet................tis toch een heel mooi buikje.......zal straks hier ff een buikfoto plaatsen, want ik ben juist heel trots op mijn buikje alleen maak me wat zorgen over de groei van het kindje.

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik wil ook je kamertje zien goofychick!!!

Hier net wel een grappig moment.
    Ging me omkleden en manlief komt op de badkamer: jeetje wat is je buik gegroeid ( op 2 dagen tijd helemaal veranderd!) hij is zo rond en groot geworden.
    Waar stopt het straks:D

10. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    @ goofy: bedoelde het ook meer als grapje hoor ;) ben ook heel blij met mijn buikie! Vind het gewoon grappig zo'n uitstekende buik!

Maare ben benieuwd naar je kamertje. Je kunt zelf instellen of je de foto's voor alleen vrienden wilt laten zien of openbaar op het forum.

11. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ohhh oke, zal morgen ff kijken dan en wat erop zetten, maar dan moeten we wel vriendjes worden.......want sommige van mijn vriendenkring weten dat ik hier op zit vandaar....

12. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    hooo was nog niet klaar!
    @elif: haha grappig he, bij mij begint die bolling nu ook veel hoger dan voorheen. Voel af en toe al iets uitsteken tegen mijn ribben. Dat is ook raar!

Grappig dat je man je buik gewoon zo 'ziet' groeien!

13. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Ok...zal je even toevoegen ;)

14. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Elif ook mijn buik groeit heel snel nu,mijn moeder zegt dat mijn buik per uur groeit:D.

Zondag 7 november is het alweer 2 jaar geleden dat Jesse Joshua is geboren en helaas na 61 munten is gestorven.
    Het is wel wat dubbel nu,ik ben zwanger en daar zijn we dolgelukkig mee,maar Jesse missen we ieder moment van de dag nog,die zullen we nooit vergeten.

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Vlinder wat heftig:(
    Heel veel sterkte alvast Zondag, maar ik zal het je dan ook nog een keer zeggen.
    Dikke knuffel

Grappig heh dat de buik ineens zo snel groeit ongelooflijk:D

16. mimi83

mimi83 Niet meer actief

vlinder oeff sterkte .. blijft moeilijk lijkt me.

Colin is vanochtend wel mee naar Oma gegaan met martin, ik heb zo'n zin om verder te schilderen.. Ik zit hoofdzakelijk op mijn kont als ik schilder, straks dan even staan voor de kozijnen boven aan. Maar heb afgesproken dat ik lekker op m,ijn gemak bezig ga en dan vanmiddag naar mijn schoonmoeder ga bakkie doen, daar eten en martin gaat dan even stuurhuiskogel van de auto van zijn zusje vervangen..

marije.. ik zou dus een ouder iemand vragen, heb ik ook gedaan.. vaak zijn die toch nog wat liever..

Heb net beetje opgeruimd in huis.. nu staan er 2 grote ikea tassen, 1 met babyspullen(incl. rolgordijnen,babyfoon van de lidl!!is goed.. enz.) en 1 met administratiemappen van martin. een ikea kinderstoel (colin zit nu in een andere(grotere)), tasje met nep plantjes en een doosje voor de babykamer op de bank dat moet eigenlijk naar boven maar daar is het nog een grotere puinzooi omdat we bezig zijn.. dus zit er een beetje mee in mijn maag nu hahaha..

17. Zina

Zina Niet meer actief

wie spot hier met dikkie dik? Het is maar goed dat hij niet meeleest! Anders stapt ie zo van noah's kledingkast af en schrijft ie de pootjes om je oren! Haha.

Vlinder, nee ik was zelf niet ongemotiveerd, maar ik wil gewoon helemaal geen staigare, want de kans is er dat dat niks wordt tussen mij en haar. Zo bedoel ik em.

Moosey, ja ik ben zelf ook maar met de geboortekaartjes bezig gegaan, anders komt er nooit een tekst op...

Me vriend heeft =&-@_&?”([%£¢) :x nog steeds de plankjes niet opgehangen. Ik denk dat ik vanaaf gewoon dreig het zelf te doen, dan moet meneer wel.

*gaap* pff... Nog zoveel te doen vandaag! Gesprek, boodschappen doen met oma en mam, kinderwagen inrichten. Dan ben ik wel kapot daarna. Gesprek duurt gelukkig maar een uur, maar boodschappen doen minstens van 1 tot 4, winkel in winkel uit. Ik denk nu al, mijn arme bekken.

Volgende week woensdag weer naar de vlos, hoop dat ik een groeiecho moet ofzo, dan kan ik de kleine weer ff zien. We hebben er gewoon het geld niet voor om even te kijken. Ik denk serieus dat als de echo bureau's en soort 10 min voor 20 euro zouden doen, dat ze daar veel kijkers op krijgen! Maar nu is het meteen 30/45 min voor min. 85 euro+ foto's. Niet iedereen in nederland houd dat over van het maandsalaris.

18. Zina

Zina Niet meer actief

wie spot hier met dikkie dik? Het is maar goed dat hij niet meeleest! Anders stapt ie zo van noah's kledingkast af en schrijft ie de pootjes om je oren! Haha.

Vlinder, nee ik was zelf niet ongemotiveerd, maar ik wil gewoon helemaal geen staigare, want de kans is er dat dat niks wordt tussen mij en haar. Zo bedoel ik em.

Moosey, ja ik ben zelf ook maar met de geboortekaartjes bezig gegaan, anders komt er nooit een tekst op...

Me vriend heeft =&-@_&?”([%£¢) :x nog steeds de plankjes niet opgehangen. Ik denk dat ik vanaaf gewoon dreig het zelf te doen, dan moet meneer wel.

*gaap* pff... Nog zoveel te doen vandaag! Gesprek, boodschappen doen met oma en mam, kinderwagen inrichten. Dan ben ik wel kapot daarna. Gesprek duurt gelukkig maar een uur, maar boodschappen doen minstens van 1 tot 4, winkel in winkel uit. Ik denk nu al, mijn arme bekken.

Volgende week woensdag weer naar de vlos, hoop dat ik een groeiecho moet ofzo, dan kan ik de kleine weer ff zien. We hebben er gewoon het geld niet voor om even te kijken. Ik denk serieus dat als de echo bureau's en soort 10 min voor 20 euro zouden doen, dat ze daar veel kijkers op krijgen! Maar nu is het meteen 30/45 min voor min. 85 euro+ foto's. Niet iedereen in nederland houd dat over van het maandsalaris.

19. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

14 jul 2009
    2.774
    0
    0
    Zina als je wilt dat je vriend die plank op hangt dan leen je de boor van de buurman en als je vriend thuis is zeg je zo nu zal ik eerst eens een gat in de muur boren voor die plank,gegarandeerd dat vanavond je plank hangt;),hij doet het dan wel snel zelf,hij wil vast niet dat je de muur verkloot:D.

Oh bedoelde je het zo,het kwam wat hard over,dan begrijpen we elkaar.

Mimi doe je wel een beetje voorzichtig,je hebt nog een paar weekjes te gaan meid,succes met schilderen.

20. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Top idee van Vlinder voor Zina hihi:D

Deel Deze Pagina