Zina over het lezen nogmaals van de bevallingsverhalen. Dat heb ik snel afgeleerd voordat ik mijn punctie had vorig jaar. Ik las en hoorde de akeligste dingen en je word alleen nog maar nerveuzer. Je moet het toch op je af laten komen
lekken: hahahah leuk he....ik sliep ook altijd zonder compressen... TOtdat ik een hemdje ontdekte met een borst vorming erin...als je dan de compressen (zit een plakkertje achteraan) daar in plakt bleef het redelijk hangen en was ik redelijk droog in de ochtend....was een redelijk strak shirtje......weet alleen niet meer waar ik het gehaald heb (geloof bij de lingerie zaak waar ik ook voedingsbh had gekocht)
Goeiemorgen! Weekend in B doorgebracht. Was de laatste keer, ik rijd al niet graag auto en wil echt het risico niet lopen in B te moeten bevallen. Dus vanaf nu mag mn familie wat vaker richting NL rijden. Ga straks bijlezen wat jullie allemaal geschreven hebben, nu even EGO-verslagje van VK bezoek. Ben me rot geschrokken van mn gewicht. Had me vrijdag thuis gewogen en vandaag woog ik zo maar even 3,5 kilo meer. Zijn natuurlijk wel verschillende weegschalen, maar tot nu toe liep het wel redelijk gelijk op. Morgen dus nog maar eens thuis wegen om te kijken wat dat zegt. Bloeddruk en beeb waren helemaal in orde. Ben wel streng toegesproken dat ik nu écht rustiger aan moet doen. Dus maar halve dagen werken en bij thuiskomst minstens een uur liggen. Als ik kan slapen, des te beter. Dat gaan we dus braaf doen. Kom straks dus ff reageren Fijne maandag allemaal!
bevallingsverhalen.....niet lezen! iedereen bevalt anders, en wat je meestal leest zijn de horror bevallingen....terwijl het 9 van de 10 keer gewoon netjes en normaal gaat!! En laten we zeggen, het doet pijn...jah dat is toch normaal! Maar het is het echt waard, ik zal niet zeggen je bent het meteen vergeten.......maar het verdwijnt gewoon naar de achtergrond meiden! Geen zorgen maken! Wat mij wel hielp was me voorbereiden op pijnstilling (lezen wat er was en mogelijk was) en lezen over borstvoeding na de bevalling enz.... Gewoon feitjes die waarheid zijn....en hoe je weeen op kan vangen verschillende methodes was ook fijn om te weten...(al had ik er niets aan, want kon alleen maar rechtop zitten en op mijn vuisten hangen.........) hahahaha vergat ademhalingsoefeningen zelfs....zuster kwam naar me toe...je hebt nu in 5 minuten maar 2 keer adem gehaald.....wil je daar mee stoppen voordat je van je bed valt en we er een andere arts bij moeten halen....hahahaha...moest meteen lachen en dat hielp ook tegen de pijn! Probeer vrolijk erin te gaan, en je echt te ontspannen....lachen is het beste medicijn want dan maak je een natuurlijke pijnstiller aan!!
Antares hahaha idd leuk . Had echt zoiets huh dat is wel erg veel geen klein vlekje meer hahahah Ach ja het is voor een goed doel althans dat hopen we IrisB idd bij elke weegschaal is het anders thuis weeg ik ook minder dan op het zh. Maar doe het idd maar goed rustig aan
haaaai meiden ik kom nog ff snel gluren vanuit China! De meiden met BI: beterschap! rustig aan, luister goed naar je lichaam! lekkende borsten, vervelend! ik heb het maar een paar dagen tussendoor gehad en daarna gelukkig gestopt, maar ja het kan natuurlijk zo weer terugkomen.. hihi lang leve de uh hoe heten die dingen? soort koffiepads maar dan voor in je bh ego: nog steeds in china, ben heel ziek geweest, flinke griep en luchtwegontsteking, oorontsteking en alle hotes waren onstoken,.we zijn zelfs in het ziekenhuis geweest waar ik goede kuur mee heb gekregen en allerlei andere medicijnen. Heb in het hotel eerst weer met de huisartsenpost in NL gebeld of ik de medicatie mocht gebruiken en gelukkig kon dit geen kwaad. Maar heb me echt zorgen gemaakt en flink rot gevoeld door alle pijn en hoge koorts. Nu gelukkig weer bijna de oude.. nog wat hoesten en proesten, maar ik heb weer t idee dat ik leef. Kleine buddha in mn buik doet het ook goed, beweegt lekker en mn bloeddruk was perfect, dus we moesten ons vooral geen zorgen maken, oke dokter.. Hoe gaat het verder met jullie, lieve meiden? hoe gat het met de babykamers en andere inkopen? hebben jullie al leuke geboorte kaartjes op het oog? en zijn jullie al aan cursussen begonnen? boel vragen he?! o ja en wanneer is de meeting nu? liefs vanuit Xiamen...
meestal komt op gang als je je goed voelt....dus amoreuze gevoelens of gewoon dat je je geliefd voelt.....dus geluks hormonen komen vrij hihihi....dan kan het gaan stromen hoor! (of als je een baby hoort huilen straks.....hihihihi )
aaaaaah dus als ik genoeg zoenen krijgen en knuffels krijg begint het te lopen. Manlief maar waarschuwen Niet meer doen hoor hahahhaa
@mimi83: Ik sowieso al iemand die niet graag hulp vraagt aan anderen en dus is dit super moeilijk nu... @elif82: Lekken heb ik ook. Ben toen aangeraden om mijn borstcompressen 'lilypadz' ook te dragen 's nachts. SLECHT IDEE! Want ik heb er een borstontsteking aan overgehouden en das echt pijnlijk... @antares: Veel succes! Haha... wat een verhaal zeg @brademarie: Wat schrok ik van je bericht zeg. Gelukkig gaat alles nu wel weer beter met je. Ik zou ook schrik hebben moest ik zo ziek worden in zo'n ver land zelfs al moest ik niet zwanger zijn. ivm bevallen: Ik heb nog nooit een 'gewone' bevalling meegemaakt maar het doet sowieso wel pijn. Is wel normaal zou ik zo denken. Denk gewoon aan dat prachtige beebje die je daarna in je handen zal houden. Kindje waar jullie zolang hebben naar uit gekeken Hier: Sem is vandaag voor de eerste keer weer naar school gegaan. Super blij net als Cas die dubbel zo blij was om niet meer alleen te hoeven gaan. Nu ben ik alleen thuis en echt heeeeel saai nu. Mijn schoonzus is hier wel maar die is zelf met dingen bezig. Mijn schoonmoeder is hier deze voormiddag heel de tijd geweest. Voel me net een klein kindje die constand oppas nodig heeft
Oei Youngmom dan ga ik dat maar niet proberen! Heb nu inval zoogcompressen , haha wcpapier erin. Maar eerst was het echt waterig en toen ik ff op mijn borst duwde kwam er echt steeds meer waterig wit naar buiten. Dus dat maar ff erin geduwd haha
het gaat hier niet goed. zo vk bellen. vannacht weeen gehad. om de 3 min.. rug weeen.douche hielp niet... werd misselijk heb oergegeven, diaree.. mijn lijf trekt niet zo goed meer. Na 2 uur werd het ineens veeeeel minder dus ben maar gaan slapen, denk zelf valse start veel te vroeg natuurlijk. Maar het lijf wil niet rustig worden, blijft spanning in mij buik, heb het gevoel dat de kleine tussen mijn knieen hangt en heb nu onregelmatig krampen in buik en rug. Ziekenhuis tas staat klaar, de verwachting is wel ziekenhuis nl. mijn tel pb juju of noami ,ik heb noami haar nummer ook.
Oh meid helemaal niet goed.. Hoop dat jullie uk nog even blijft zitten hoor! Sterkte meis ik duim voor je! Zou zelf je 06 weghalen en even naar iemand PB-en. Staat hij niet zo openbaar.
Mimi, kun je niet gewoon naar het ziekenhuis gaan nu??! Zonder eerst te bellen met iemand? Ik leef echt met je mee lieverd.
martin is thuis.. ik heb expres gewacht tot tel. spreekuur, raak gewoon in paniek doordat ik het hier kwijt kan.. bij colin werd het lichaam wel weer rustig na een halve dag nu niet dus.. ik bel even de vk.. en die gaat mij doorsturen.. colin kan naar mijn moeder..hier einde van de straat