Januari 2011 mama's deel 3 NA CRASH

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Jeetje mimi....Dat is wel erggg vroeg hoor!!

Rustig aan! Ben benieuwd wat je straks moet, ziekenhuis thuis?

En inderdaad dichtsbijzijnde prenatal is alkmaar!

2. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    Ik hoop ook hier dat alles goed gaat met mimi83 en haar ukkie (die laten we hopen nog lekker binnen zit)... Hopelijk horen we snel wat van haar...

3. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Pfff, ik hoop het ook!
    Hoe voel jij je vandaag Youngmom?!

4. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    heb een berichtje van mimi!

ze is nu nog in het ziekenhuis, mag zo naar huis.
    alles is dicht en lang.
    de kleine meid (nogmaals bevestigd) doet het prima.
    haar lichaam reageerd erg snel en gevoelig, dus volledige rust!
    over 2 weken bij gelijk blijven van pijn terug, nog een keer baarmoederhals meten. bij meer pijn moet ze gelijk weer bellen.

ze zal vanavond waarschijnlijk nog even langs komen zegt ze.

5. maartje85

maartje85 Actief lid

27 mrt 2010
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, wat gebeurt er een hoop als je een middag niet meeleest!

@Mimi: als je dit nog leest; heel veel sterkte en succes. Vooral zo kalm mogelijk blijven, maar dat is al door iedereen gezegd. Ik duim voor je en denk aan je.

@Youngmom: hoe is het nu met je? Zo zonder kids in huis en 'oppas'?

@Brademarie: gelukkig heb je goede medicijnen gekregen. Ik had zelf inderdaad ook even met een Nederlandse arts gecheckt, haha. Je bent toch aan de andere kant van de wereld, met andere gebruiken enzo. Veel beterschap en rustig aan he! Volgens mij is de meeting nu op 28 november gepland.

@Elif: hier nog geen last van lekkende borsten gehad. Maar wat niet is kan nog komen.

@ego: gisteren en vanochtend een erg rustige beeb. Gisteren naar een braderie, feestdag bij mijn ouders in de wijk geweest en daarna uit eten. Waarschijnlijk veel te druk voor 1 dag. Nu voel ik de beeb weer meer bewegen en schoppen, maar maakte me wel een beetje zorgen. Mijn moeder was ook bezorgd en van haar moet ik meer rust nemen :)
    Vandaag bloed laten prikken voor schildklierwaardes. Volgende week weer controle bij de gyn. Voel me naast wat pijntjes en maagzuur eigenlijk prima, gelukkig. Ik leef echt mee met iedereen die wel serieuze klachten heeft ... kop op meiden!

6. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Oh gelukkig! Niet leuk natuurlijk dat haar lichaam zo gevoelig reageert maar fijn dat ze niet hoeft te blijven!

7. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    nee het is natuurlijk niet fijn dat der lichaam zo gevoelig reageerd maar gelukkig is er verder niets aan de hand.

8. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    @naomie123: Gelukkig gaat het goed met haar en haar ukkie. Hopelijk zal het rusten haar ook goed doen.

@maartje85: Hopelijk zullen je schildklierwaardes goed zijn.

Met mij gaat het wel. Toen ik vanochtend een douche nam wel een heel erg pijnlijke harde buik. En over de hele dag ook veel harde buiken gehad (ongeveer 60 waarvan 8 pijnlijk) ook al rust ik heel de tijd. Ik heb daarstraks ook 2 keer een pijnlijke steek gekregen in mijn vagina... (vergeleken met een messteek :()...
    Als de kids niet thuis zijn is het best wel stil. Ik heb hier wel altijd iemand bij me maar zij hebben ook hun zaken te regelen + die van mij. Ik kijk er naar uit tot de jongens thuiskomen. En als ze dan thuis zijn vind het minder omdat ik niet kan actief zijn... aaaarg wat haat ik deze situatie (en mezelf omdat ik zo denk) :x

Schema hier:
    - Na school haald mijn schoonmoeder de jongens van school, deed ze nu toch al 3 keer per week. Dan komt zij met hen naar hier tot mijn vriend thuis is (rond 18u).
    - 's Morgens tegen 8u30 brengt mijn vriend de jongens naar school en komt mijn schoonzus (zus van mijn vriend, die ook zwanger is als kinderverzorgster en dus ook volledige zwangerschap thuis is) tot 's middags
    - Vanaf dan komt mijn schoonzus (vrouw van mijn oudste broer) samen met haar dochtertje Noa (5m) zij nog in bevallingsverlof is tot mijn schoonmoeder met de jongens komt. Binnen 2 maand moet zij ook terug gaan werken dus zolang kan ik nog op haar rekenen.

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Mimi ben blij dat alles toch goed was en idd nog meer rust nemen dan heh!!!
    brrr je schrikt je toch kapot:(

10. mimi83

mimi83 Niet meer actief

hallo meiden,

nou vk kwam net nadat ik het laatste berichtje over de wii poste.
    buitenkant buik vond ze erg gevoelig. Mijn gehele baarmoeder mond is gezakt en die kon ze dus voelen , het had ook al de vorm van een tuitje, dat schijnt dus te vroeg te zijn.
    hartslag kleine was prima, door naar het ziekenhuis voor cervix (baarmoederhals) lengte bepaling.

Daar gelijk opgevangen, ziekenhuis vk alles met ons doorgenomen, erg vriendelijk. ze heeft met de echo gekeken en vond het een druk meisje,goh echt waar;) metingen gedaan en ze loopt qua groei prima op schema 2 daagjes groter, dus nu 25+2.
    ze liet zich mooi tussen de benen kijken :D en we konden dus heel goed zien dat het echt een meisje is..
    toen nog een inwendige echo voor de cervix en die is 4,5 cm, dus dat is de volledige lengte die hij hoort te hebben. en nog helemaal dicht ook als ik hoest enz. ze heeft ook nog gevoeld en voelde dat hij inderdaad laag zit en al een tuitje is.maar nog gen ontsluitig gelukkig.
    Nog blaasonsteking gecheckt en urine was schoon.

Dus nu volledig rust, heb geen max. tijd van wc douche e.d. gekregen omdat het per dag heel erg kan wisselen hoe mijn lichaam voelt. bij veel pijn minimaal op. Bij weer echt weeen gelijk weer vk bellen en doorsturen ziekenhuis en ik heb 27 okt. om half 11 een afspraak bij een gyn. voor nogmaals controle van cervix..
    kijken of er wat veranderd.

Dus waarschijnlijk blijft mijn lichaam zo onrustig de rest van de zwangerschap net als bij colin, ik hoop dat mijn baarmoedermond niet gaat reageren.. maar dat is afwachten.

11. mimi83

mimi83 Niet meer actief

youngmom: het is erg lastig, maar probeer je erbij neer teleggen, als de knop omgaat van IK kan het nu EVEN niet word het makkelijker.. bij mij is de knop al om, maar dat komt omdat ik weet van bij colin dat het zoveel makkelijker word dan.

hebjij al een bed in de kamer staan?? dat scheelt nl. bijmij heel veel harde buiken op een bank liggen hou ik een half uur vol maar op mijn hoog laag bed de hele dag.. dan weer helemaal plat, dan hoofdeinde beetje omhoog dat weer hoofd en kniestuk omhoog. enz.enz. zo wissel je een beetje is voor je lichaam lekkerder.

12. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    @mimi83: Hopelijk blijft het nu ook goed gaan bij jou. Bedankt voor je pb'tje trouwens! Wij hebben geen bed in de leefruimte staan omdat wij er absoluut geen plaats voor hebben. Maar bij ons is alles gelijkvloers en dus is dat allemaal super handig op dit moment. Vind het ook erg moeilijk om een goeie positie te vinden en ben best bang voor doorligwonden...

13. mimi83

mimi83 Niet meer actief

ben ik niet bang voor bij colin 8 weken allen bed gelegen en dat wou prima. zolang je maar af en toe een been opzij legt enz.
    beetje mer op de enen kant.. ik kan alleen op mijn rug liggen vanwege mijn bekken, dus dat maakt het voormij wel lekker dat ik mijn bed alle kanten kan verstellen.

Wel makkelijk gelijkvloers, af en toe even wiselen tussen bed en bank is ook goed he..

14. mimi83

mimi83 Niet meer actief

#174 mimi83, 11 okt 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 okt 2010
    martin is nu colin te bed aan het leggen en daarna gaan we toch nog even mario en .. hihi.. kwam er vaniddag niet van ennu hebben we er wel zin in..

O ja toch nog iets leuks, ik heb mijn rol behang binnen we gaan de babykamer 1 wand donkerbruin doen en 3 wanden creme en dan accesoires met dit behang.. zie plaatje

er komt een ikea expedit kast met 5 vakken in de babykamer (heb geen ruimte voor echte kast) met 3 dozen erinen die ga ik behangen met dit behang ( nu dus op bed als martin naar de ikea is geweest)
    en ik heb al een klein houten doosje met 3 mini laatjes voor leuke prulletjes die ga ik ook behangen, de vuilnisbak behangen, 2 manden in de commode, 1 mandje op de commode .. zo zeg maar.. :D

15. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    West-Vlaanderen, België
    Ja is best wel makkelijk en wat een leuk behang :)

16. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Gaaaf behangetje Mimi!

17. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    @mimi: nou kom ons tijdens die verplichte rust maar vaak spammen op zp! Hopelijk blijft voorlopig alles rustig bij je!

@elif: lekkende tieten had ik al heel snel. Maar alleen als ik er aan zit en 'smorgens na het slapen. Verder gaan ze niet uit zichzelf lopen ;) haha! Ach ik vind het wel grappig! Zolang het er niet uit gaat stromen!

18. mimi83

mimi83 Niet meer actief

zo level 7 bij mario en nu bones kijken.. tot morgen meiden..

19. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    veel gelezen maar weinig onthouden, sorry..

mimi, dat was wel schrikken zeg! gelukkig ben je nu thuis, houd maar goed rust.

heb een positiejas via marktplaats gekocht, in de winkel betaal je al snel 80 euro en dat vind ik net iets te veel voor zo'n korte tijd, nu een hele leuke voor 50 euro! tsjah je moet toch wat nu het kouder begint te worden.

zal vanaf nu weer wat actiever meekletsen:)

20. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    mimi, poeh wat schrikken zeg! gelukkig ben je weer thuis! chill

Deel Deze Pagina