Januari 2011 mama's deel 3 NA CRASH

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    @elif82: Inderdaad met 34w mogen ze opnieuw op bezoek.

@mimi83: Op 34w stoppen ze inderdaad de weeënremmers en dan word het kijken of de weeën snel komen of nog effe uitblijven.

@lauwie: Fijn te horen dat alles goed gaat met je ukkie. Wel jammer van de echo natuurlijk.

2. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Goedenmiddag allemaal,

@Lauwie Fijn dat alles goed was, maar apart dat je bij de snelle bevallingen gerekend wordt. Komt dat doordat het je 2e is?

@Miracle Mooie foto van jullie uk, jammer dat je je nu zo onzeker/rot voelt. Moet je echt niet doen, eerst morgen maar even afwachten nog. Knuffel!

@Elif Je man is echt wel een schatje en heeft het hiermee wrs ook weer helemaal goed gemaakt. ;)

@mimi Ook al veel last van voorwerk, hier ook bijna de hele dag door. Maar ja bij jou is het de 2e en zou je het eerder verwachten. Of zeg ik nu hele gekke dingen? :)

@Maartje Leuk de box in je huiskamer he? Komt het allemaal gelijk ook weer een stukje dichterbij. ;)

@Irisb Hier ook last van kortademigheid, vooral als het richting de avond gaat en vooral in bed. Moet morgen naar de vk, dus zal het eens navragen. Hoe was je laatste dag werken? Geniet nu maar lekker van je verlof!

@cyntje Hier komt de verveling ook langzamerhand, maar moet ook eerlijk bekennen dat ik de fut ook niet elke dag heb om iets te doen. Bovendien ben ik toch beperkt in het gaan en staan.

@youngmom Op zich een fijn idee dat je mannen een leuk weekend hebben gehad, maar ja je had ze liever lekker bij je gehad. Kan me heel goed voorstellen dat je ze mist. Heb je trouwens nog iets van bb gehoord?

Ik geloof dat ik mijn slijmprop aan het verliezen ben momenteel. :$ Weliswaar in delen, maar wat is dat vies zeg. :) Maar goed, het blijft verder de hele dag doorrommelen. Morgen weer naar de vk en dan zal ik het wel horen verder.

Fijne dag allemaal!

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
  4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Oh wen echt waar je slijmprop??
    Heb je contact gehad met je vk of het dat zou zijn??
    Natuurlijk hoeft dat niks te betekenen, en kan de kleine nog een hele tijd blijven zitten:)

En hij heeft het idd zeker goedgemaakt daarmee hahaha.
    Als hij dadelijk thuis is gaan we WEL boodschappen doen hahaha.

5. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Elif Nee heb geen contact gehad met de vk nu aangezien ik er morgen toch heen moet. Volgens mij hoef je ook niet meteen te bellen als je die verliest. Overigens weet ik dat het nog helemaal niets zegt wanneer de kleine komt, vandaar dat ik ook nog niet gebeld heb. ;)

6. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Ow ja Elif, ik vind de 2e het mooist. Die van Liedjepiedje vind ik ook erg mooi.

7. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    @ wen....als ik jouw verhaal lees van slijmprop denk ik echt: jaaaa het komt nu allemaal wel ERG dichtbij ;) haha
    Spannend. Maar inderdaag ik heb ook gehoord dat je slijmprop verliezen niets zegt. Kan nog wel weken duren.

8. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Ben zelf ook nu wel een beetje van de leg hoor, gewoon omdat het nu zo dichtbij komt idd en het is allemaal nieuw dus je weet niet wat je verder kan verwachten.

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    zo meiden ben er een paar dagen niet geweest, was namelijk amper thuis dus geen tijd gehad om achter de pc te kruipen..

heb wel wat bijgelezen net maar alles alweer vergeten sorry!!!

@wen: spannend nu je je slijmprop verliest! ik ben benieuwd wat de vk er morgen van zegt... het gaat ook allemaal zo snel nog even en iedereen heeft zn kindje in de armen :)

hier vandaag laatste dagje gewerkt met de kids! nu lekker verlof (oke nog 2 zaterdagen in de dierenwinkel:p)
    na mn verlof met andere kinderen opnieuwd beginnen :)

10. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Naomi Hoe was je laatste dag met deze kinderen? Nog een soort van afscheid gehad? Geniet in ieder geval van je verlof!

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @wen: de kinderen waren erg lief vandaag! gebeurd niet vaak hihi. echt afscheid hebben we niet genomen. ik ga na sinterklaas nog eens langs op de koffie om hun kados te bewonderen en ze komen als het goed is ook op kraamvisite straks.
    vond het heel moeilijk om te zeggen vanmorgen maar afscheid nemen was net zo moeilijk....

12. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Naomi: lekker genieten van je verlof en die 2 zaterdagen zijn te overzien denk ik ;)

Ik moet vanavond weer voor een bijeenkomst naar me werk. Niet zo'n zin in helaas.

Even vraagje: ik heb van de week alles gewassen natuurlijk. Alleen spulletjes die nu op het wiegje en ledikantje liggen nog niet, aangezien ik dat liever over een paar weken pas doe, zodat ik dat lekker fris heb vlak voor de bevalling ( voor zover je dat kunt plannen)

Hoe doen jullie dat? Maken jullie het 'gewassen bedje' al op? of wachten jullie tot dat je denkt nu duurt het niet lang meer. Vind het namelijk zo zonde als er straks stof op ligt.

Daarnaast: ik heb van die soort fleece dekentjes gekocht, wassen jullie die ook van te voren? omdat er toch nog een lakentje tussen ligt en zo zit ik ook met het dekentje van onze kinderwagen.

Tips graag welkom: sorry voor het enorm langdradige verhaal ;)

13. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    oh en dan vergeet ik nog de knuffeldoekjes en knuffeltjes?!

14. youngmom

youngmom Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.374
    0
    0
    Kinderverzorgster (ook afgestudeerd als leerkracht
    West-Vlaanderen, België
    @wen1975: Nee niets meer gehoord en mijn profiel is ook verwijderd volgens iemand die daar en hier ook zit.

@marije2121: Gezien wij eerst nog moeten verhuizen voor de geboorte (hoop ik) kunnen wij nog geen bedjes op maken. Ik denk dat mijn moeder dat wel zal doen eens ze geboren zijn ;)

15. mimi83

mimi83 Niet meer actief

ik heb alles gewassen er zitten zo vaak nog rest stoffen van de fabriek op en zeker knuffels gan in de mond e.d. gewoon op de hand met een beetje wasmiddel of in de machine als ik zeker weet dat het ging.

Ook de dekens heb ik gewassen ook al ligt het lakentje eronder /over dat duurt 3 maanden dan ligt de deken ook wel eens zelf op het huidje.

ik heb het allemaal wel opgemaakt. zoveel stof komt er niet op en anders doe ik er een ander lakentje onder als ze er is, (of eigenlijk vraag ik dat dan aan de kraamverzorgster).

16. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Ja dat zou ik ook lekker de kraamzorg laten doen mimi. Ok naja ik denk dat ik dan de dekentjes en knuffeltjes in mijn verlof nog even voorzichtig ga wassen.

17. Zina

Zina Niet meer actief

Heey dames,
    even een berichtje van mij.

A.s. woensdag is de uitslag van de rechter. We hopen dat me vriend nog een beetje geld mee krijgt. De uitspraak zal beslissen of het bedrijf failiet is en dus niemand wat krijgt, of dat ze eerst moeten betalen en daarna failiet zijn.

We vinden het dus erg spannend! Het gaat ongeveer om 3000 euro wat hij dan zou krijgen.

Verder is het hier de afgelopen week niet echt vlekkeloos gegaan allemaal. We hebben zulke ruzie gehad dat we op het punt stonden om uit elkaar te gaan.

Me vriend is nu hele dagen thuis, hij zit in de ziektewet.

Verder gaat het echt kl*te met me zwangerschap, ik ben het helemaal zat. Ik heb erg veel last van urine verlies, dus ik loop als een oude oma met me tena ladie in me onderbroek. Ik heb niet al te veel ruimte in me buik, dus alles doet zeer. Eten gaat heel slecht en ontlasting ook. Ik ben het helemaal zat! Me bi werkt ook helemaal niet mee, ik zit nu de hele dag of ik lig. Lopen gaan slecht en staan is nog erger.

Pff, het is dat ie nog niet af is maar van mij mag ie er wel uit. Dit doe ik echt niet nog een keer! *zucht*

Verder weinig goeie berichten hier eigenlijk, ja de kerstboom staat al, dat is letterlijk het enige lichtpuntje...

Maar ik zal nog niet zo heel intensief meelezen, maar ik koekeloer hier afentoe wel even.

a.s. woensdag weer naar de vk, ik lat wel even weten hoe het was.

Verder alles goed hier?

18. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    naomie lekker genieten van je verlof! heb je verdiend :D.

Marije heb hier wel alles gewassen en opgedekt maar heb er nog een extra dekentje (ook gewassen) overheen gelegd om idd stof zo goed als dat gaat te voorkomen.

zina wat een verhaal en wat een spanning in jullie leven :( hoop op een posi uitspraak van de rechter dan wellicht zal de afsluiting daarvan wat extra rust brengen. hoop ook dat jullie relatie nu ook wat kan helen meid wat krijg je een hoop te verduren deze weken zowel lichamelijk als geestelijk.
    ga me echt schamen dat ik me loop op te winden over dingen die niet eens zeker zijn.
    heel dikke knuffel en heel veel succes!

19. Zina

Zina Niet meer actief

heey ikkedus,
    nou dat is het em nou juist, de onzekerheid maakt je gek. Vooral wij zwangere met al die hormonen worden daar helemaal gek van! Vind het dus helemaal niet zo raar dat je je daar druk over maakt.
    Wanneer heb je de uitslag? Bedankt voor je steun!

20. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    idd! ze moeten tegen hoogzwangere vrouwen niet zeggen "waarschijnlijk niks om je zorgen over te maken maar we willen het toch controleren" want t eerste wat die zwangere vrouw dan doet is...zich zorgen maken natruurlijk!
    morgen krijg ik de nieuwe echo en dan horen we meer. jij ook bedankt :) en heel veel succes!

Deel Deze Pagina