lauwie, succes en sterkte. Gelukkig kunnen ze meer doen daar in het ziekenhuis. Moosey succes met bevalling!!! Hier het toppunt van rotnachten achter de rug. Iedere 2 tot 3 uur wakker, na lichte slaap tussendoor. Heb de tip proberen op te volgen. Alleen denk dat mijn kussen te dik was. Met half op mijn zij tegen kussen aan heb ik alsnog last van mijn ribben. Begin het idee te krijgen dat het niet mijn ribben zijn maar de spieren er vlak langs. Ik hoop het niet. Heb wel eens gehoord dat het heel lang kan gaan duren voordat dat herstelt is! Met heup was het ook weer feest vannacht. Al met al veel gedraai. Maar ik ben helemaal niet moe. Ik lig te stuiteren in bed. Mijn vriend heeft lichte vorm van adhd en ik lijk nu op hem bij wijze van. Haha. Gister is mijn schoonmoeder langs geweest. Die heeft mijn auto weer gebracht want haar auto is gemaakt. Eindelijk, ik mag weer in mijn auto rijden. Toch prettiger. Hoef ik leenauto niet mee te nemen. Gister belde schoonvader nog. Die werkt in het ziekenhuis waar ik heen ga. Hij heeft een eigen kantoor. Dus voor ik naar het gedeelte waar ik moet zijn vandaag ga ik eerst langs mijn schoonvader een bakje thee doen. Hopen dat ik nog naar huis word gestuurd aan ene kant. Wil ramen nog lappen. Kon gister nergens zeem en alles vinden. Wou naar Action, kom ik daar. Dicht vanwege balans. Ach, dan maar vandaag. En mocht ik moeten blijven in ziekenhuis, so be it. Vraag mam dan wel ramen te doen... Ze zien er door sneeuw echt niet meer uit. X
Dank je Emme.. ga vandaag weer langs me vader ook als ik alles geregeld heb wak kan.. Nahjah ik zie wel.. kans is dat ik dan weer gesloopt thuiskom:S
Dikke knuffel voor Lauwie Sweetchocolate en voor Miracle! Hier gaat het ook nog niet lekker. Heb pijn in m'n keel en oren. Ik hoop echt dat het voor morgen minder is want bevallen hiermee lijkt me niet fijn. En je mag er zo weinig voor. Zit al aan de hete snoepjes, ijsjes, thee met honing en paracetamol. Zit met smart te wachten op Moosey nieuws!
@lauwie: beterschap meid! hopelijk valt het mee en hoef je niet onder het mes!!!! @miracle: lief dat je zoveel voor je vader doet, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt om hem. Maar denk je ook wel een beetje aan jezelf? Heb je geen broers/zussen die je een beetje kunnen ontlasten wat betreft de zorg om je vader? Fijn dat hij bij de bevalling wil zijn!!! sterkte ermee!!! @muppet: inderdaad niet lekker om zo je inleiding in te gaan morgen...maar of dat nog opknapt zo snel @sweetchocolate: ben benieuwd wat het ziekenhuis zegt!!!! enne die ramen....die komen nog wel hoor Hier een lekkere nacht gehad. Ben bijna niet wakker geweest en heb niet hoeven plassen, heerlijk! Vandaag komt mn vriendin met haar dochter van 14 maanden gezellig op visite. Heb net even 2 gebakjes gehaald, dus we gaan er een gezellig dagje van maken. Ze blijft tot in de loop van de middag, dus echt een kletsdag!!!! Heb ik echt zin in!!!! Zal dus niet veel online zijn vandaag
jeetje lauwie sterkte meid! miracle heel veel sterkte met je vader, probeer je wel een beetje om jezelf te denken meid! Muppet heel veel beterschap en heel veel succes morgen! Moosey ik hoop dat je al bevallen bent en lekker aan het genieten bent van je kleintje!
Lauwie dat klinkt allemaal erg pijnlijk en zeker niet leuk als je net bevallen bent en graag wilt genieten van je gezinnetje. Moosey is er al een kleine,we wachten in spanning af. Miracle sterkte meis,denk je wel even aan jezelf,je vader heeft nu steun nodig maar jij bent hoogzwanger. Sweetch ik ben benieuwd wat ze in het ziekenhuis doen.
ik lig nu zo'n 15min aan ctg. Zie al 2 keer dat ik korte, golvende buikactiviteit heb die kort constant blijft. Merk het ook hoor. Tijdens wee soms concentratieverlies. Bloeddruk was voor mijn doen hoog. 130/80. Normaal net boven 120/75! Hartje wel weer goed te horen. Voel alleen geen beweging maar weet dat hij nu slaapt. Vanmiddag rond 3 uur wordt hij een stuiterbal. Heb weer zelfde vk als 3 weken geleden. Ze zei ik ken je ergens van. Ik zo, ja, van 3 weken geleden. Haha. Ze gaan in ieder geval voelen hoeveel cm ontsluiting ik heb. Daarna weet ik niet. Zie wel. Bed hier ligt in ieder geval niet lekker. Ving voor ik aan ctg ging op dat ik werd aangemeld voor dagbehandeling. Maar is dat standaard? Het is maar extra controle. 3 weken geleden deden ze mij niet aanmelden voor dagbehandeling. Ondertussen moet ik soms een wee gewoon weg puffen! Het voelt echt niet meer fijn nu!
@miracle: sterkte meid, super lastig om dat er nu ook bij te hebben. Blijf ook ajb om jezelf en je kleine denken, pak wel je rust, hoe moeilijk dat het ook is in deze tijd. @Lauwie: ik hoop dat ze je goed kunnen helpen, op welke manier dan ook. Als je er maar vanaf komt. Kan de kleine wel voldoende bij je zijn? @Sweetchocolate: spannend vandaag in het zh, we zullen zien wat de uitslag is. Zet hem op meid! @muppet: snel beter worden hoor! Als het morgen allemaal begint, zul je er vast minder last van hebben en daarna hopelijk allemaal vegeten zijn als de kleine er is! @moosey: iemand al bericht? spannend @echo: sinds gisteren ongelofelijk last van mijn rug, haast alsof alle spieren zijn verrekt, ook al dagen last van bekken, dus geen pretje. Gister avond rond 19.30 uur had ik het niet meer, alles deed zeer, neus dicht, hoofdpijn, heet gedoucht en in bed gegaan, super lang geslapen voor de verandering tot 9 uur vnaochend. WEl iedere 1,5/2 uur eruit om te plassen, maar dat ben ik inmiddels wel gewend. Ik blijf wel drinken tussendoor hoor, anders heb ik het idee dat ik uitdroog. hoop dat deze griepsverschijnselen niet doorzetten! Heb me sinds ik zwanger ben niet zo slecht gevoeld, nu ietsje beter. rustig aan iedereen!
Kwam ook ff spieken of er al nieuws was van Moosey! Lauwie; fijn dat je niet geopereerd hoeft te worden, scheelt weer. Hoop dat je snel weer opknapt meid en de koorts snel verdwijnt! Neem aan dat de echo dan goed was? Niks geks te zien?
zo, ben ook weer uit ziekenhuis. Nog langs schoonvader geweest. Kon hem maar moeilijk vinden. Dat gedeelte waar hij werkt is mij te warm. Mocht niet blijven. Alles nog potdicht. Ze kon wel voelen dat baarmoederhals week was. Gyn zei dat ze misschien wat aan de gang heeft gezet. Plus mijn bloeddruk was verhoogd en dat kan ook een teken zijn voor naderende bevalling. Maar ja, of ik dat nou moet geloven? Denk al 3 weken dat het komt! En iedere keer neemt mijn lichaam mij in de maling. Dus ik neem het met een korrel zout. Haha. Mocht het echt zo zijn, is dat natuurlijk mooi mee genomen. Maar ik ga er niet op liggen wachten. Ga nog wat spullen kopen bij de action. Dan lekker naar huis en warme chocolademelk klaarmaken. Daar ben ik wel aan toe.
@miracle: sterkte niet leuk om je vader zo te zien.... @lauwie: jeetje meid! Hopelijk geen operatie nodig maar heel veel succes en beterschap! Ik ga even boodschapjes doen op mijn dode gemakkie...geen haast vandaag.
Lauwie fijn dat je niet geopereerd hoeft te worden meid, hopenlijk ben je gauw van de koorts af. Werd ik net gebeld door de mijn aanstaande kraamverzorgster echt een vreselijk mens hahaha, ze wilde heel graag mijn kraam doen omdat ze vlak bij mij in de buurt woont dus dat was lekker makkelijk maar nu gaat ze aankomend weekend een weekendje weg dus als het mee zit krijg ik een ander dus even duimen dat ik deze week beval anders krijg ik haar alsnog
Danjay als jij tegen deze dame opziet dan zeg je dat tegen het kraambureau en sturen ze maar een ander,je kraamtijd moet goed zijn en je moet niet met tegenzin iemand in je huis halen. Lauwie wat een geluk dat je niet geopereerd hoeft te worden,hopelijk mag je binnen 24 uur weer naar huis Brademarie ik ben benieuwd wanneer jij dan mag gaan bevallen,jij hebt nu ook al genoeg gezondheidsproblemen erbij gehad.
tja het lullige is dat zij de eigenaresse is van het kraamburo, ik heb al heel wat negatieve verhalen over haar manier van doen gehoord maar ik wilde haar toch een kans geven, echter zie ik er stiekum wel tegen op dus hoop ik gewoon deze week te bevallen maar ja zal je net zien he
Hmm, dat is het lullige inderdaad. Hopen dan dat je deze week gaat bevallen Maar net wat je zegt; Zul je net zien dat het dus niet zo is. Wat als je nou deze week bevalt. Je krijgt dan een ander. Maar neemt diegene die jij een minder prettig persoon vind het dan niet halverwege de week over? Of blijft het bij één kraamverzorgende over de hele kraamtijd? Hier werd bij Intake gezegd dat wanneer ik met feestdagen zou bevallen, het kan zijn dat ik een andere kraamverzorgende kan krijgen. Maar weet niet hoe dat is nu, nu de feestdagen over zijn.
linnepinn, idd geen abces te zien. ze twijfelde even en toen heeft ze er iekand bij geroepen. heb nu nog rond de 38,5 steeds
Ha allemaal, Gelukkig hier geen zorgen over de kraamhulp, is een geweldig mens! Mijn nichtje komt namelijk kramen, was hier met de eerste ook en is echt helemaal top! Ze smste me net al of er nogg een activiteit was Zelfs als zij bij een ander gezin zit dan wordt daar iemand anders heen gestuurd en komt zij naar ons. Manlief moet vanaf morgen verder uit de buurt gaan werken, hij zit dan op 3 kwartier rijden. Gelukkig nog niet op uren rijden, maar ik ben er toch niet zo blij mee. Hij heeft weken in de eigen stad gezeten en nu het allemaal erg dichtbij komt gaat hij ver van huis...Vorige keer dat ze een klus hadden bij die mensen werd het 3 dagen 8 uur, maar hij heeft al gezegd dat dat absoluut niet gaat gebeuren en als ik bel hij direct alles uit zijn handen laat vallen en in de auto springt. Moosey...benieuwd of jullie wondertje er al is! Sweetch...verstandig dat je er niet op gaat zitten wachten. Hoor je idd al 3 weken in onzekerheid of het wel of niet gaat beginnen, ziekenhuis in en weer uit. Lijkt me vreselijk vermoeiend. Laat die kleine dan nu maar een duidelijk boodschap ana je afgeven en aan zijn landing beginnen Hier vanmorgen nog ff lekker wezen shoppen, heerlijk die uitverkoop! Heb een paar hele leuke shirtjes van Nijntje gescoord voor die uk en voor de oudste 3 hele stoere truien voor 5 euro per stuk hihihi! Da's nog eens leuk kopen! Nu ga ik dalijk ff schoonmaken hiero, de wc's meoten ff een beurt hebben en ik wil de babykamer nog ffies zuigen, stoffen en dweilen. Dan vanmiddag nog ffies een tukkie doen en dan is de dag alweer voorbij!