Januari 2011 mama's deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sweetchocolate, 2 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    Nee ze beloofde dat ik haar dan de rest van de kraamtijd zou houden en zij dan niet meer kwam, het was eigenlijk de bedoeling dat ze met zijn 2-en kwamen, geen idee waarom, het is mijn 3e bevalling en het is ook niet met mij overlegd en ik zit zeker niet op 2 personen te wachten maar goed, dat had ik dan ook wel aangegeven.

2. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Hmm, vreemd dat ze eigenlijk met z'n twee-en zouden komen terwijl dit niet is overlegd. Misschien stagaire? Of zijn ze beide gediplomeerd?

Kun je niet veel gaan doen in het huis of iets om de bevalling op gang te brengen;)

3. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    ******************* BUDDYNIEUWS ********************

Moosey is vannacht om 2:19 uur bevallen van haar zoontje Diede Hylke. Het is een zware bevalling geweest, want schrik niet: Diede weegt 5460 gram en is 60cm. :$ Ze is wel op de natuurlijke manier bevallen en heeft veel bloed verloren en last van pijnlijke naweeën. Maar het was het allemaal waard en is nu aan het bijkomen.

****************** EINDE BUDDYNIEUWS ****************

@Moosey en Mooseyman Nogmaals gefeliciteerd met jullie zoon Diede Hylke. Lekker genieten met zijn 3-tjes nu!

@Lauwie Fijn dat je niet geopereerd hoeft te worden, ik hoop dat je je snel beter voelt.

@ego Jenz is zojuist thuisgekomen eindelijk, dus ga nu even lekker van hem genieten. Ik reageer vanavond of morgen verder op iedereen! Ik hoop dat jullie begrijpen dat ik daar nu even de tijd niet voor neem. :)

Liefs
    Wendy en Jenz

4. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Jeetje Moosey, wat een flinke jongen! Zoveel?! Gefeliciteerd in ieder geval met de geboorte van jullie zoon! Jeetje, dat is echt groot al, 60 cm!!!

Ego: Mag ik mij even laten gaan? AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH!!!! Wanneer ga ik nou bevallen?! Heb een verweekte baarmoederhals (of mond, ik weet het eigenlijk echt niet meer:)) (ze heeft niet vertelt hoeveel cm de baarmoederhals nog was) maar de oefenweeen beginnen weer te verzwakken. Geen ontsluiting, nikes, nakes, nada. Om te huilen dit. Ach ja, nog 2.5 week en dan gaan ze mij toch inleiden zullen we maar denken. Maar ga ik het nog 2.5 weken volhouden met die oefenweeen die steeds pijnlijker worden, waarvan sommige richting de minuut duren en steeds regelmatiger beginnen te komen? Ik word gek van die oefenweeen. Ik wil niet meer, ik wil niet meer, ik wil écht écht écht niet meer!!!

5. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    moosey, gefeliciteerd met jullie zoon diede! leuke naam! en respect dat je er 11 pond uit geperst hebt! die van mij was precies een kilo lichter en dat vind ik al zo'n grote vent!

wendy, groot gelijk! lekker genieten van dat je mannetje thuis is!

6. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    Ik kom net bij de vk vandaan en die heeft me gestript als dit niet werkt dan word ik vrijdag nog een keer gestript, fijn zo'n meedenkende vk:D

ze zijn overigens beide gediplomeerd.

Wen geniet van je mannetje!! fijn dat ie thuis is!!

moos who he respect meid! gefeliciteerd met je zoon!

ik ga nu in bad op advies van de vk:)

7. 3dewonder

3dewonder Actief lid

1 dec 2010
    170
    0
    0
    assen
    zo wat is er is er veel geklets

heb niet alles mee gekregen want ons ventje doet op moment ff niet wat hij moet doen hij is te veel afgevallen en is geel dus goed in de gaten houden als hij morgen nog zo is gaan ze toch ff verder kijken
    maar iedereen die bevalllen gefelciteerd
    en de rest dikke knuf en sterkte straks met de bevalling

8. peps

peps Actief lid

27 dec 2009
    308
    1
    0
    Wauw Moosey wat een kanjer:$ van een zoon! Goed gedaan zeg! Gefeliciteerd!! Ook alle andere moeders gefeliciteerd en geniet lekker van jullie kleintjes en de kraamtijd!!:)

Hier begint naar alle waarschijnlijkheid ook iets te werken!!
    Verlies sinds vanochtend vruchtwater en wat bloed en heb zo om de 20 min een, goed te hebben, wee. Zet nog niet echt door.
    Wil graag thuis bevallen dus hoop wel dat het er voor morgenochtend is.... duimen maar.
    Hou jullie op de hoogte, voor zover mogelijk dan haha.:)

9. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sweetchocolate: dus toch weer naar huis gestuurd...balen zeg! Maar ja, als je lichaam er nog niet klaar voor is kunnen ze ook weinig anders. Maar ik kan me voorstellen dat je het inmiddels aardig zat bent met al je voorweeen!!!! Sterkte ermee!
    @iniminie: niet te hopen dat je nu nog een griepje krijgt. Maar meestal komt het dan niet he, zeggen ze. Dan kan je lichaam het niet aan...al is dat natuurlijk een schrale troost;)
    @lauwie: fijn dat je niet geopereerd hoeft te worden. Is jullie kleine man ook bij je in het ziekenhuis? Hopelijk ben je snel koortsvrij!
    @danjay: dapper hoor dat je die kraamhulp een kans wilt geven als je al zoveel verhalen er over gehoord hebt. Ik hoop dat het strippen lekker wat in gang zet en dat je toch nog deze week bevalt!!
    @ink: jij doet nog lekker veel zeg, red je dat allemaal nog wel? hier zit mannetje ook vaak ver weg. Heb nu gezegd dat hij echt hooguit een uur rijden van huis mag zijn, want verder weg vind ik toch echt niet handig nu!!!!
    @moosey: van harte gefeliciteerd met jullie KANJER Diede!!!!! Geniet er maar lekker van....eindelijk!!!!!
    @wen: wat heerlijk dat Jenz nu thuis is!!! Groot gelijk dat je hem nu voor ons laat gaan....ben je mal...daar doen wij niet moeilijk over hoor;)
    @3dewonder: oei...hopelijk gaat de kleine man snel weer wat vooruit!!!

Hier wel een gezellige morgen gehad met mn vriendin. Gewoon lekker bijgekletst. Ze is al naar huis want haar dochter, en de mijne ook, waren doodmoe van het samenspelen. Dus die waren niet meer te genieten. Arinde ligt nu lekker op bed en zal wel een poos slapen. Heb ik even lekker tijd voor mezelf:)

10. Ink1313

Ink1313 Actief lid

20 apr 2010
    300
    0
    16
    NULL
    Nederland
    Wow Moosey, wat een bink zeg! Diep, diep respect dat je dat op de natuurlijke manier voor elkaar hebt gekregen! Hadden ze van tevoren door dat het zo'n grote jongen zou zijn? Iig van harte gefeliciteerd!

Sweetch, het is en blijft tock een kwestie van afwachten joh, hoe moeilijk dat ook is. Ik begrijp je frustraties, maar helaas laat de natuur zich niet leiden en houdt jouw lichaam je behoorlijk voor de gek. Als al die voorweeen noiu nog iets zouden doen aan onsluiting dan wist je iig dat het niet voor niks was. Dikke knuf voor jou!

11. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    peps: zet 'm op meid. Hopelijk zet het snel door!!!!!

12. Tese

Tese Niet meer actief

Moosey gefeliciteerd en een diepe buiging meid! Pfff jij perst er gewoon even een dreumes uit haha. Lekker genieten nu.

Pepsi succes meid, ik hoop datje een vlotte en mooie bevalling hebt

Danjay, had je geen ander kraamburo kunnen kiezen dan?

Sweetchocolate knuffel meid! Ik hoop dat je snel bevalt dit is ook niets zo

13. Ink1313

Ink1313 Actief lid

20 apr 2010
    300
    0
    16
    NULL
    Nederland
    Linnielin, ik probeer wel te doseren hoor, kan niet iedere dag zo actief zijn! Maar ik probeer wel zoveel als mogelijk in beweging te blijven, scheelt toch dalijk met het herstel denk ik! Ik vind het echt niet fijn dat manlief nu zo ver weg zit, al moet ik me er ook maar niet druk over maken, want hij is zo thuis zegt hij hihihi! Ben benieuwd hoe hard die bus van hem kan rijden hahahaha!

@Wen geweldig dat Jenz thuis is, geniet er maar lekker van hoor meis! Forummen kan altijd nog ;)

14. Ink1313

Ink1313 Actief lid

20 apr 2010
    300
    0
    16
    NULL
    Nederland
    En vergat ik bijna nog Peps! Go fot it!! Je kunt het, hopelijk snel babynieuws!

15. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @moosey: GEFELICITEERD met jullie grote knul Diede!!! heb diep respect voor je dat je er 11 pond op de natuurlijke manier uit hebt kunnen krijgen! geniet ervan meid de tijd gaat snel :D

16. Emme

Emme Niet meer actief

Moosey, gefeliciteerd! Wat een ontzettend leuke naam heeft jullie zoon gekregen. En inderdaad, een echte kanjer. Geniet maar lekker van hem.

17. Miracle1990

Miracle1990 Niet meer actief

Meiden, dank jullie wel..
    ben vandaag weer langs geweest en dit keer samen met mn oma, ik heb 3 broers .. en een ervan woont bij me vader en die is de oorzaak van alle ellende, maar tis een heel lang verhaal, en heb nu gwn echt hoofdpijn van alle spanning en gedoe dus ik ga ff liggen, ik plaats mn verhaal later nog wel ff nu ff helemaal geen zin en fut voor eigenlijk:$

18. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo lang het allemaal nog lukt, gewoon lekker blijven doen hoor. Ik doe ook nog aardig veel en zo lang het maar niet teveel op 1 dag of achter elkaar is gaat dat ook nog redelijk gelukkig.
    Ik heb er niet zoveel moeite mee dat mannetje wat verder weg zit eigenlijk. Baby komt toch niet binnen een half uur en ik bel gewoon zodra ik het gevoel heb dat het serieus is...dan komt het vast wel goed:)

19. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    moosey, gefeliciteerd met jullie kleine (grote) wonder!

Lauwie, beterschap.

Wen, geniet van jullie kereltje, gelukkig is hij weer thuis

bah ik heb het even helemaal gehad! vanaf vanmorgen weeen en onder de douch werden ze echt erg... en nu is het gestopt!! bah dacht echt dat het begonnen was
    lichaam hou me goed voor de gek, baal er goed van

20. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat hebben toch veel meiden hier last van zeg!!! Kan me voorstellen dat jullie daar superonzeker van worden...dit herken ik dus helemaal niet hier!!!!

Deel Deze Pagina