Januari 2011 mama's deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sweetchocolate, 2 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tese

Tese Niet meer actief

Leeuw een dikke knuffel voor jou ook! Vreselijk balen als je verwcht dat het begonnen is...

Linnielin ik herken het ook niet, het enige wat ik soms heb zijn menstruatiekrampen...

Miracle: Doe maar lekker rustig aan meid, al die stress is niets zo vlak voor je bevalling.

Lauwie: Ben blij dat je niet geopereerd hoef te worden! Pak van mn hart.

Wen: Mooi dat Jenz weer thuis is en nu maar hopen dat het goed blijft gaan.

Ink ik kan me voorstellen dat je niet blij bent met die 3 kwartier afstand. Nu maar hopen dat je kindje nog even blijft zitten of op een gunstige tijd zich aandient...

2. Tese

Tese Niet meer actief

Pffff heel stom hoor maar vorige week werd ik zenuwachtig voor het inleiden en dat ging weg toen ik eenmaal aan het ctg lag.
    Ik dacht dat ik nu niet zenuwachtig zou zijn maar het begint toch weer te komen! Raar he? Ik hoop niet dat ik nu weer slecht slaap net zoals vorige week... En ik ben heel erg benieuwd of mn baarmoedermond nu wel verstreken is of dat er nog geen fluit veranderd is. Dan lig ik misschien wel weer 2 dagen voor jan met de korte achternaam in het ziekenhuis.

3. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    ik hoop het ook voor je Muppet ik duim in iedergeval!

ik kon trouwens wel een ander kraamburo kiezen maar heb voor haar gekozen omdat ze het dichtste bij zat, de verhalen hoorde ik pas achteraf helaas, ik kon toen nog wel switchen maar besloot haar toch een kans te geven.

4. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan me best voorstellen dat je nu weer zenuwachtig bent. Alleen misschien op een andere manier. Je weet nu natuurlijk wel meer wat je te wachten staat, maar je bent natuurlijk ook erg benieuwd of het nu wel gaat lukken. Want nog een keer 2 dagen voor niks....:$ gaan ze dan ook niet wat anders ondernemen of sturen ze je dan weer naar huis???

5. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Scheelt misschien ook wel dat het je 3e kindje is...dan ben je toch wat ervarener in alles, dus heb je de kraamhulp vooral nodig voor het huishouden en minder voor jezelf en de baby...lijkt me;)

6. Tese

Tese Niet meer actief

Tja dat is een goede vraag. Elke gyn in het ziekenhuis zegt weer wat anders dus ik zou het echt niet weten wat ze dan gaan doen. Het zal afwachten zijn denk ik.

7. Tese

Tese Niet meer actief

Nou ik hoop voor je dat als je haar echt krijgt dat ze een beetje mee blijkt te vallen dan...

Wij hadden de vorige keer een geweldige kraamverzorgster. maar de laatste dag kregen we een ander. Mn man was in staat om dr kop tegen een muur aan te rammen haha. Dus hebben we haar lekker weg gestuurd. Alles wat de ander ons geleerd had zat zij tegen te spreken. En ze was gewoon irritant.

8. Tese

Tese Niet meer actief

Sweetchocolate hoe is het nu meid!

9. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Muppet, kan me voorstellen dat je niet weer 2 dagen voor de katse vrouwelijke geslachtsdeel wil blijven in het ziekenhuis om vervolgens weer naar huis gestuurd te worden. Kunnen ze niet eerst kijken of er verandering is gekomen rond de baarmoedermond voordat ze verdere stappen gaan ondernemen? Wat als je nu wéér niet inleidbaar bent? Gaan ze dan over tot ks?

Zo, mijn ramen en kozijnen zijn weer mooi schoon. Kan er weer doorheen kijken. Ik vind dat altijd zo'n rot klus he. Net belde mijn moeder op... Donderdag ga ik naar hun toe vanwege vrouwen-verwen avond (niet op sexueel gebied, maar maskertje enzo). Wil daar dolgraag naar toe. Maarten vindt het geen goed idee en is er tegen dat ik er heen ga. Ik word hoe dan ook opgehaald en weg gebracht door mijn moeder. Mocht er wat zijn, heb ik al gezegd, ik wil naar Nieuwegein toe om daar te bevallen. Moeder heeft daar alle begrip voor, hier heb ik alles, hier is mijn leven nu. (Mijn ouders wonen op de Veluwe, vlakbij Harderwijk). Maar om heel eerlijk te zijn... De tijd gaat zo verdomd langzaam als ik thuis zit niks te doen. Ik kan dan beter ook leuke dingen doen, om mijn tijd te doden. Ik verveel me kapot thuis, ben enkel maar aan het wachten tot de bevalling begint. Waarom kan ik niet eens lol maken en gewoon gezellig naar mijn moeder toe en mijzelf lekker laten verwennen?! Ik ben daar aan toe. Nu kan het nog. Wie weet wat er na donderdag gebeurd? Niemand. Stel dat ik niet ga, omdat Maarten denkt dat het komt. En het komt niet... Nou, lekker dan, weer een dag naar de klote terwijl ik zo'n leuke dag had kunnen hebben (mams komt 's middags, drinken even een bakkie en gaan dan naar de Veluwe). Me neus, ik ga donderdag! (of het moet plots morgenavond door gaan zetten, maar daar ga ik niet vanuit).
    Mams wou mijn ramen aan de binnen kant lappen. Had haar gezegd dat ik net klaar was met de binnenkant. Nu wordt het dus donderdag middag lekker een bakkie doen.

10. sweetchocolate

Ik ben op, ik zit er door heen, ik wil niet meer, ik kan niet meer! Zowel lichamelijk als geestelijk. Donderdag ga ik dan wel weer afleiding opzoeken, omdat ik het echt niet meer trek om thuis te zitten. Maarten is ook niet meer thuis, de zaak is weer open en hij kan nu dus niet meer thuis blijven. Dus echt afleiding heb ik niet meer. Daarom ben ik zo blij dat ik donderdag er gewoon een dag tussenuit ben. En gewoon niet bezig hoef te zijn met wachten tot de bevalling begint. Ik denk dat dit gewoon even slim is om te doen, even weg.
    Regelmatig heb ik nu ook pijnlijke oefenweeen, maar doorzetten? Nee hoor! Baarmoedermond is wel verweekt inmiddels. Dus dat is misschien één lichtpuntje. Maar zelfs dat kan ook nog wel even duren voor de baarmoedermond verstreken is en ik echt ontsluiting krijg heb ik al gehoord:(

11. Tese

Tese Niet meer actief

Kun je de volgende keer in het ziekenhuis niet heel hard gaan zeuren dat je het zat bent en het niet meer trekt? Misschien helpt het wel.

ALs er morgen geen verandering is dan gaan ze weer pilletjes in mn baarmoedermond inbrengen om het op gang te brengen. DIt doen ze 2 dagen en wat ze daarna doen als dat niet werkt? Geen flauw idee eerlijk gezegd....

12. sweetchocolate

Vanmorgen geprobeerd... Trapte ze echter nu nog niet in. Misschien niet voldoende gezeurd?;) Haha, misschien zijn ze me straks wel zat en zijn ze blij als ik eenmaal bevallen ben. Die mensen daar zullen dan ook wel denken, heh, van dat mens zijn we af:D. Blijf echter nog wel onder controle bij mijn eigen VK, nu hoef ik niet meer naar het ziekenhuis. Enkel als de bevalling begint, dan zien ze mij pas weer (of de kleine moet weer gaan pesten door zijn ritme om te gooien en te besluiten alsmaar te blijven slapen zodat ik mij zorgen maak). Wat ik wel kan doen... Morgen heb ik controle afspraak bij mijn eigen VK en dan gewoon gaan zeuren:D Bedankt voor de tip meid, je pept me weer op.

Pfff, ik hoop echt dat het bij jou morgen nu wél effect gaat hebben. Je zal haast toch gaan denken dat het wel een keer effect MOET hebben?! Vooral als het al de tweede keer is dat je ingeleid wordt. Het is nu alweer een week geleden dat ze de eerste poging bij je deden. Dan moet er toch wel wat verandert zijn?! Duimen dus voor morgen dat het wel effect heeft!

13. Tese

Tese Niet meer actief

Weet je wat bij mij hielp? En dat had ik echt niet gepland hoor maar mn hormonen gingen met me aan de haal. Ik begon spontaan te huilen. En mn man die werd een beetje boos op ze. Mede doordat iedereen in het ziekenhuis weer wat anders zegt hoor.... Elke keer gaven ze ons hoop en de keer daarop werd het weer de grond in geboord. Echt een nadeel van alnatal vind ik... Ze trekken totaal niet 1 lijn daar.

14. Tese

Tese Niet meer actief

Zo meiden ik ga even aan mn eten beginnen.

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    We zijn helemaal in de wolken met ons prinsje Seyhan!
    26 December kreeg ik steeds meer last van vocht en mijn bloeddruk steeg enorm!
    Na urine en bloedonderzoek bleek dat ik zwangerschapsvergifitiging had en beginnend HELPP syndroom.
    Ze hebben me direct daar gehouden en hebben de 27e me 24 uur urine laten opvangen om nog eens goed te kunnen kijken hoeveel eiwitten er in de urine zat.
    Dit mocht max 300 gram zijn en het was 1400!Gram.
    Toen werd besloten om me zo snel mogelijk in te leiden aangezien het anders nog wel eens erg gevaarlijk kon worden.
    Dinsdag de 28e hebben ze me om 13 uur de gel ingebracht en werd me gezegd rekening te houden met 2a 3 dagen dat het kon duren.
    Heel snel hierna begonnen al weeën te komen maar natuurlijk op zijn gemak.
    Tot 's avonds 10.30 had ik 3 cm ontsluiting dus M werd naar huis gestuurd want het kon toch nog wel ff duren.
    De weeën werden steeds heftiger en tegen 0.00 ging de vroedvrouw eens kijken en zag aan de monitor dat de weeën nu heel snel en actief achter elkaar kwamen.
    Ik heb M dus snel kunnen bellen rond 0.30 dat hij maar moest gaan komen op het gemak want de weeën kwamen nu wel erg snel.
    Toen hij aankwam werd ik naar de verloskamer gereden rond 1.30 daar aangekomen ben ik in 3 kwartier van 3 cm naar volledige ontsluiting gegaan.
    Tijd voor de ruggeprik was er niet want de laatste cm's gingen heeeeeeeel erg snel.
    Ineens zei de vroedvrouw u kunt mee gaan duwen.
    Die heeft me dus wat begeleid.
    Net 5 min voordat hij geboren kwam de gyn snel binnengestormd, die had bijna alles gemist.
    Na de 3 keer persen was hij er!

Aangezien ik 36 weken en 2 dagen zwanger was moest hij naar de couveuse afdeling.
    Dat ging erg goed maar hij heeft ineens erge geelzucht gekregen waardoor zijn eetlust een stuk minder is geworden.
    Hij ligt nu sinds gisteren een aantal keren onder de lamp en vandaag ging het drinken al beter.
    Aangezien ik geen duidelijk antwoord kreeg over hoe en wat zag ik het niet meer zitten in het zh en heb gezegd dat ik naar huis wilde.
    Men weet niet precies wanneer of hij naar huis mag, er word gehoopt op eind van deze week.
    Moet zeggen net onder de douche stroomden toch de tranen, buik leeg en hij niet hier .Maar het is voor zijn eigen gezondheid.

Ik ga nog geen foto's erop zetten sorry ivm nazar totdat hij thuis is en het wat beter gaat.
    Hopelijk zo snel mogelijk

16. mimi83

mimi83 Niet meer actief

He als je er veel last van heb,. zeker wel gaan hoor.. voordat het een onsting word.. Neusspray homeopatisch ook tegen bijholte onsteking, zorgt voor verlichting van je oren. en islamoos mag je gewoon(cassis is het lekkerst) of andere keelpastilles homeopatisch..

Zou zeker iets ;aten halen in ieder geval bij een grotere drogist en anders gewoon even de doktersassisitente bellen morgen en overleggen..

17. mimi83

mimi83 Niet meer actief

O meid..Hopenlijk doet de ab goed en zit er geen abces onder.. succes ..Jort bij je?

18. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Doordat ze onsluiting gaan meten en misschien ook urine, en ctg word het automatisch dagbehandeling.. Geen zorg da's normaal.
    Ben benieuwd hoe het verder gaat..

19. mimi83

mimi83 Niet meer actief

20. mimi83

mimi83 Niet meer actief

He meid, Hopenlijk trekt hij bij en anders toch even bili prikken (geel)en even een onderzoek.

Deel Deze Pagina