Wauw Moosey, wat een topprestatie, nu goed aansterken en dan zorgen dat je weer lekker naar huis mag gaan. wen fijn dat Jenz thuis is, geniet ervan meis! Peps zet 'm op! leuk om hier ook iets van je te lezen, of het zijn mijn hormonen dat ik de link nog niet had gelegd haha... sweetchoc, tsja... sex/sperma sorrie blijkt goed te helpen in sperma zit een stofje wat helpt bij het verweken/ontsluiten hoorde ik vd week van een gyn. Ik heb gisteren al het hart van een ananas opgegeten (ieeeeuw!).. dat zou ook helpen volgens bakerpraatjes en heb vandaag frambozenbladthee gekocht en zit nu aan mijn 2e mok... wonderolie is er ook nog, maar schijn je alleen maar darmkrampen van te krijgen. ach weet je.. we kunnen van alles proberen maar het begint toch wanneer het besluit te beginnen.. maar toch wil je van alles proberen hihi ik doe af en toe ook maar een sprongetje in huis en een huppeltje.. *zennnnnn, kom er uit... vliezen, breeeeeeeek! *straaaaaaaal* mja.. hormonen...
Volgens mij zitten ze bij Alnatal zo wie zo niet op 1 lijn... Vk daar (spontane meid) zei ok, ik ga doorgeven aan de gyn dat ze ook van onder even controleren. Aangezien je al 3 weken met oefenweeen loopt en gewoon zekerheid wilt. Echt hele leuke, gezellige vrouw (Vk's lopen toch gewoon in "eigen" kleding? en de gyn loopt wel gewoon in "wit pak" rond toch?). De gyn vond ik wat minder. Moest zowat smeken of ze alsjeblieft wou controleren of er al vordering in zat. Al was het maar die bevestiging, dat ik eventueel geen ontsluiting had. Dan wist ik tenminste waar ik aan toe was. Zegt die muts: ja, maar je weeen doen geen pijn (wie zegt dat?! kon vanmorgen anders maar moeite mijn concentratie erbij houden hoor en deed wel degelijk pijn en heb wel degelijk een hoge pijngrens, duurde echter niet lang die pijn, maar toch) en je weeen duren niet lang zo op de monitor te zien (dat klopt, daar heeft zij absoluut gelijk in!). Maar gewoon, geef mij gewoon die bevestiging, is dat nou zo moeilijk?!
Hopenljk drinkt hij snel weer goed en mag hij mee naar huis.. Moeilijk he, thus zijn als je kleine er niet is..
meiden heb even een beetje vol gequote't, mar anders onthou ik het niet De kleine meid doet het goed, gaat steeds meer zelf drinken met de flessen. groeit opde nenatal.. vandaag 20 gram gegroeit, ze heeft de extra energie nog echt nodig dus.. vanavond met mijn super lieve man heen, samen haar in bad doen en voeden. Ik ben vanochtend met colin en oma Bij haar geweest, daarna heerlijk met mijn zoon flessen gezocht voor zijn zus. Op ons gemakje door de stad gewandeld, colin lekker in lodger bunker verstopt. Nog wat gegeten bij de hema, dan kan je tein (trein) en bu (bus) kijken.. Heerlijk even mama en colin samen, even "gewoon" in deze hectische periode
Brademarie, dat hoorde ik ook inderdaad. Nu ik weet dat het daar beneden verweekt is, weet je in ieder geval wat wij gaan doen (sorry, lekker detail)
Blijkbaar wel... De vorige keer bij de bevalling had ik om de 2 minuten weeen en toen hield ik het niet meer. Hadden ze me aan de ctg gelegd zegt zo'n muts: O de meter slaat niet uit dus je hebt geen weeen hoor! Ik huilen, want als dat geen weeen waren dan zou ik zeker geen bevalling aan kunnen. Toen hebben ze me toch maar naar de verloskamers gereden om dat ik overstuur was. Ze zei: Nou met een beetje mazzel hebben de "krampjes" wat gedaan met je baarmoedermond. Ik had dus gewoon al 6 cm in een uur gekweekt he! Ik had rugweeen en die zijn niet te meten met de ctg. In plaats van dat ze dat zeggen tegen me! Ik zei ook dat ik alleen maar rugweeen had! Doos...
@Elif: Pffff dus het is alles bij elkaar nog heftig geweest met HELLP. Gaat het met jou weer helemaal goed? @Brademarie: Ik moet wel lachen om jouw berichtje. Dat je al die dingen uitprobeert. Helpt toch niet joh... Wil zo'n ananas helpen dan moet je er 20 van eten en dat mag ook niet want het is giftig in die hoeveelheden.
Januari 2011 mamas Geboren Ikkedus - 11 december - Hannah (3100gr/51cm) - 36w5d Wen1975 - 14 december - Jenz (3340gr/53cm) - 37w5d Cyntje78 - 15 december - Lars (1710gr/??cm) - 36w0d Lauwie - 22 december - Jort Valentijn (4460gr/54cm) - 39w3d Mimi83 - 23 december - Shannon Kate (2455gr/45cm) - 35w3d Goofychick - 23 december - Toine (3620gr/51cm) - 39w2d Elif - 29 december - Seyhan (2850gr/47,5cm) - 36w2d Subke - 29 december - Yari (4350gr/55cm) - 39w2d Melmel - 29december - Robin (3145gr/50cm) - 39w3d Maartje - 30 december - Roosmarijn Hanna (??gr/??cm) - 37w6d 3dewonder - 31 december - Luka (3770gr/52cm) - 39w4d Charpi - 01 januari - Riana Alexia (4160gr/??cm) - 38w3d Youngmom - 02 januari - Vigo (3120gr/51cm), Bent (2885gr/50cm) en Nika (2105gr/46cm) - 37w5d Naomi23 - 02 januari - Isabel (2980gr/??cm) - 39w5d Moosey-04 januari-Diede Hylke-5460gr-60cm Meiden: 6 Jongens: 11 Uitgerekend Moosey 03 januari - jongen (2de x ? ingeleid) JuJu - 03 januari - jongen IrisB 05 januari verrassing Danjay - 06 januari- meisje Linnielin 06 januari - verrassing Brademarie 06 januari - verrassing Sweetchocolate 08 januari - jongen Muppet1604 09 januari - meisje (05-01-2011 2e x ingeleid) Linnepinn 11 januari verrassing Ink1313 12 januari - verrassing Leeuw86 12 januari - meisje Juudje81 13 januari - verrassing Moppie1981 - 15 januari - verrassing Iniminie84 - 16 januari - meisje Peps - 16 januari - meisje Miracle1990 20 januari (11 januari ingeleid KS) - meisje Marije21 22 januari - verrassing Jlover1988 - 22 januari - meisje (10 januari ingeleid ) Vlinder 24 januari jongen Melis83 24 januari jongen balleke - 26 januari - jongen
@Lauwie: Sterkte! Gelukkig hoef je niet geopereerd te worden. @Miracle: Ben nog niet lang genoeg actief aan het meelezen in dit topic om te weten wat er aan de hand is, maar wil je wel sterkte wensen met je vader. @Sweet: Zware nacht gehad Hopelijk heeft de gyn de bevalling op gang gebracht, je weet maar nooit. Verwendagje lijkt me ook heerlijk, maar ik zou zelf niet zo ver van huis meer gaan op dit moment. Misschien dat je man het daarom ook geen goed idee vindt? @Muppet: Beterschap en succes morgen! @Linnie: Gezellige dag gehad met je vriendin? @Iniminie: Au, rugpijn... Jij ook rustig aan @Danjay: lastig met de kraamzorg. Is het een klein bureau? Ik duim voor je dat het in haar vakantie valt @Ink: wat fijn dat je al weet wie je als kraamverzorgster krijgt. Lijkt me erg prettig om een vertrouwd iemand om me heen te hebben. @Moosey en man: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON!! Jemig, ik word er gewoon naar van als ik het gewicht lees *bibber*. Wat een prestatie! Maar wisten ze dit van tevoren niet? @Wen: Fijn dat Jenz thuis is! @3dewonder: hopelijk is er niks ernstigs met jullie ventje en komt hij snel weer wat aan. @Peps: zet um op! @Leeuw: hopelijk zet het snel door... @Elif: Gelukkig zijn ze er op tijd bij geweest. Ben jij weer in orde of moet je nog streng onder controle blijven? In het topic wat je de 26 had geopend (bakerpraatje) werd al gevraagd waar je was! Wat is je bevalling snel gegaan. Fijn dat het nu wat beter gaat met Seyhan. Ik hoop dat je hem snel mee naar huis mag nemen! @Brademarie: werken al die foefjes om de bevalling op te wekken? @Mimi: fijn dat alles met Shannon goed gaat. ==================== @BABYNIEUWS!!!!! In een ander topic waar ik meelees/schrijf las ik dat JUJU is bevallen! Dit was op haar hyves gemeld. Weet niet wie hier haar buddy is, of misschien heeft ze die niet. Vandaar ffies mijn berichtje. ====================
Mimi, lekker he, dat normale leventje weer oppakken. Even gewoon lekker met je zoon lekker de stad in. Al is het natuurlijk wel fijn zodra Shannon gewoon thuis is. Muppet, pfff, wat een muts! Die Vk's zijn nog wel te doen (of ik heb het gewoon 2 keer goed getroffen (heb 2 keer dezelfde gehad). Maar die gyn's daar Jemig he, wat een muts. Doet me denken aan die reclame van de landmacht/luchtmacht. Deze gyn is.... Ongeschikt. En dan vooral in het luisteren en emphatish vermogen is echt ver te zoeken bij haar. Vorige keer had ik wel meedenkende gyn trouwens. Maar toen heb ik niet gevraagd of ze van onder wilde voelen. Had toen nog geen oefenweeen en zolang heb ik haar niet gezien. Van onder voelen vond ik zelf toen nog niet nodig (was toen net 36 weken). Maar jeeh, wat een muts door te zeggen dat je geen weeen hebt. Dat weet jij toch het beste?! Jij voelt ze toch! Of heeft ze het idee omdat ze opgeleid is dat ze ook jouw weeen kan voelen? Ja sorry hoor, kan me soms best kwaad maken. Had je toen VK of gyn?
Geen idee eigenlijk wat het was. Dat zal je straks nog wel zien, er komen bij alnatal zoveel mensen aan je bed staan dat je niet meer weet wie wie is. Je bent net een kijkdoos!
colin vond het ook heerlijk ja.. die zat lekker dicht tegen me aan op een grote stoel.. haha dat wou ie graag, nou prima. mijn jas opgevouwen onder zijn billen en jij op een grote stoel. te geinen en daarna op schoot tegen me aangeleund, trein te kijekn terwijl mama haar cappucino opdronk.
Nee ik weet alleen dat ze bevallen is door deze post: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/229841-gestopt-de-pil-september-2009-a-120.html#post8863589
Update van mij, weeen zijn zo goed als helemaal weggevallen, baal baal. Iemand nog ideeen om ze weer op gang te krijgen? Ananas heb ik niet in huis, helaas. Rode wijn wel, haha. Best zin in.... Hoop toch dat het er morgenvroeg wel is, ging bij de 1e ook zo n eigenlijk de 2e ook dus wie weet. Hoop voor idereen dat het snel mag komen!! Heeft er toevallig iemand ervaring met het feit dat de vliezen wel gebroken zijn maar de bevalling niet binnen 24 uur doorzet, en je thuis wil bevallen??