Hier doet de strippoging aardig zijn werk, erg pijnlijke weeën alleen komen ze niet regelmatig, eigenlijk had ik al moeten bellen met de vk bij de eerste wee ivm snelle bevalling maar wacht het nog heel even af....
ik kwam hier toevallig binnen * trotse nov. mama* en wil jullie Danjay & muppet even succes wensen met de bevalling!! kus
muppet, voor de bevalling komt er toch wel ergens energie vandaan waarvan je niet wist dat je had! (gelezen in veilig bevallen ). niet teveel zorgen maken. jij kunt bhet ook echt! ook met keel en oorpijn. en net als bij andere bevallingen: als t op is, krijg je pijnstilling! maar vertrouw eerst maar op je eigen lichaam! succes! zet m op! danjay, waarom zou je niet bellen? je kunt ook bellen om ge overleggen toch? jij ook zet m op he? hier ondanks het goede nieuws van vanochten toch een hoop baalmomenten. alles bij elkaar heb ik ff flink zitten janken vanavond. bij voeden van de pijnlijke borst kreeg ik m niet goed los toen die niet goed aangekoppeld zat. bv geven met borstonsteking is sowies pijnlijk en ik kan best wat hebben, maar nu ging ik echt ff ddoor de grond. kolven lukt hier niet. moet hier nog dagen blijven. dochter blijkt onder geschminkte gezicht ws een krentebaard plek te hebben. heeft ons wel gekust. mag ws niet langskomen nu en mag morgen niet naar kdv. en ondertussen zit baas van mijn vriend mijn vriend onder druk te zetten dat ie teveel vrije dagen opneemt, te vaak thuis werkt en te vaak een paar minuten te laat komt (op zijn kantoorbaan terwijl hij thuis elke dag ook werkt). lekker begripvol en lekkere timing. nu heb ik dus stress hier in het zh door die kerel. misschien moet mijn vriend hem ook eens vertellen hoe het voor mij is. ik kan natuurlijk niks bijdragen. verder wat irritaties met vriend die graag wil dat ik zeg dat het voor hem (ook) zo zwaar is. terwijl ik me irriteer dat iedereen (werk, dochter) voorgaan en hij niet op de tijd bij de echo is waar ik hoor of ik geopereerd moet worden. morgen kan wel alles heel vroeg dat hij maar op tijd op zijn werk is. en iedereen hier ligt ws met zijn tweetjes nachtvoedingen en krampjes op te lossen en ik doe dat alleen. dus ik slaap maar een paar uur per nacht terwijl ik wel behoorlijk ziek ben. o ja en toen deed net mijn infuus het niet meer, kreeg ik een nieuwe. niet onoverkomelijk. maar het voelt wel of er veel tegen zitt. de plek van de borstonsteking wordt ook steeds groter. alles bij elkaar heb ik het ff gehad
hey Lauwie ik kan me voorstellen dat je er even doorheen zit meid, die borstontstekingen zijn echt kut he, ik heb ze ook gehad bij mijn zoontje en dat is echt zwaar, dus ik leef met je mee meid! en wat een achterlijke baas zeg, een beetje begrip zou wel op zijn plaats zijn, vast een zeker een man die hebben echt geen idee... Waarom lukt het kolven niet? je zou eventueel een spray kunnen vragen die de melk laat schieten of is dat het probleem niet?
spannend danjay! wij wachten met smart op babynieuws ik weet niet waarom het kolven maar 30cc oplevert terwijl ik thuis in dezelfde tijd 80 cc had. teruggelopen productie? andere kolf? ben trouwens tochb geen fan van kolven. bijt wel ff op mijn tanden bij het aanleggen.
het kan zijn dat je thuis meer ontspannen bent en dat het daardoor wat makkelijker gaat. Hier nog steeds dik in de weeën alleen nog erg onregelmatig, soms om de 6 dan om de 3 en net weer om de 8 dus nog weinig vorderingen.
Muppet, succes met inleiden! Ik hoop dat het dit keer wel doorzet en dat je niet weer naar huis wordt gestuurd zonder resultaat. Danjay, spannend! Gaat al meer de goede kant uit. Hopen dat het door zet. Lauwie, wat een rot baas heeft jouw vriend. Waarom heeft zijn baas geen begrip voor situatie? Allemensen. Ik snap sommige bazen echt niet. Ik hou aan ene kant ook mijn hart vast. Niet voor mijn vriend zijn leidinggevende. Meer voor zijn klanten. Toen tussen kerst en oud en nieuw was de zaak gesloten. Maar hij werd wel continu door klanten gebeld om gezeur op te lossen. Was ook echt geen begrip voor dat hij op dat moment niks kon doen! Ik wou toen hij even weg was zijn zakelijk mobiel uit zetten, want hij werd weer gebeld. Ben bang als ik lig te bevallen mijn vriend telefoon krijgt en aanneemt. Bij verloskundige als hij telefoon krijgt met controle pakt hij telefoon ook op de vorige keer. Dus waarom niet als ik lig te bevallen en te schreeuwen van de pijn en juist als ik hem het hardst nodig heb? Heb het er met hem over gehad, niet over telefoon en bevalling. Hij zegt ja, maar nu laat ik zien dat ik flexibel ben en een blackbarry nodig heb en emailaccount thuis. Waarop ik kwaad werd op het feit dat hij gewoon een telefoon aanneemt op een belangrijke afspraak bij Vk! Blijkbaar vind hij zijn werk belangrijker dan de kleine, want hij werd kwaad omdat ik hem ermee geconfronteerd heb
Lauwie waarom mag je dochter niet naar het kdv met krentenbaard? Vroeger toen ik stage liep hadden we ook een kindje die dat had maar die kwam gewoon. Verder een hele dikke knuffel voor jou! Je mag best eens even lekker huilen. Alles gaat even niet zoals je zou willen en je krijgt innnodige stress van andere kanten. Daar zit je echt niet op te wachten nu!
haha, muppet, nee we zijn niet aardig bezig geweest. We lagen gister beide om 10 uur al in coma in ons bedje. Vriend zelfs al eerder. Die kreeg ik echt niet wakker. Mag ik gewoon rode wijn? Zeker gewoon 1 glaasje? Tja, voltanken daarmee lijkt me niet bepaald slim. Heb ook wel gehoord wonderolie. Maar hoor daar ook negatieve kanten aan. Veel krampen en aan de dunne maar geen baby. Volgens mij kan ik beter om de 2, 3 uur wakker zijn. Ben dan fitter dan nu ik van 10 tot 7 met 1 tussenstop heb geslapen. Het niet drinken na 20.30 uur heeft geholpen! Heb om 20.00uur nog 2 paracetamol genomen voor de nacht en heb door geslapen tot 5.30uur. Daarna tot wekker van 7 uur. Zowel ik als mijn vriend voelen ons toch wel wat fitter met 2, 3 uur slaap en dan weer wakker, vervolgens weer slapen. Dus het ritme als de kleine er is. Heel vreemd. We waren gistermorgen aan het stuiteren in bed bij wijze van. Nu kon ik mijn vriend er niet uit krijgen omdat hij te moe is. Verklaar ons maar voor gek. Gister in de middag was ik trouwens ook niet moe. Gister lagen we wel om 22.00uur in coma, maar ok, mag het?
Spannend danjay! Ik hoop voor je dat het een beetje wil vlotten allemaal. Sweetchocolate als je vriend straks jou ziet bevallen dan bedenkt hij zich wel 2 keer hoor om die telefoon op te nemen. En anders ga je gewoon express heel hard roepen dat er weer een wee aankomt en in plaats van hem weg te puffen, gil je em weg
Zo ik lig aan de ctg en m'n kijkdoos is al 2 keer bekeken. Er is ten op zichte van vorige week nog niets veranderd. Dus ik ben benieuwd wat de pilletjes gaan doen de komende dagen. Sweetchocolate volgens mij hebben ze het dan over 1 à 2 glaasjes inderdaad.
Alnatal zeker? Dat is balen, je zou toch haast moeten denken dat de pilletjes van vorige week toch wel IETS gedaan hebben?! Je bent nu ook bijna, op 4 dagen, tegen de uitgerekende datum. Dan moet het er toch wel wat gunstiger uit zien! inderdaad, mocht hij echt weg gaan met de bevalling vanwege de telefoon zorg ik er wel voor dat hij terug komt. Zie het al voor me. Hij loopt weg, wee komt (normaal kan ik hem weg puffen) maar als hij weg loopt, neeeeeeeeeeee, dan heb ik écht zijn steun nodig hoor Hmm, ik kijk RTL4. Reclame van Help, mijn man heeft een hobby! Kan ik hem ook opgeven op alternatief Help! Mijn man is telkens met zijn werk bezig!? Al met al dus genoeg middelen om de bevalling op te wekken (zonder medicijnen!)
Pffff was net even schrikken! De hartslag van de baby ging van de 140 naar de 50 en bleef daar ook op! We hebben maar snel gebeld. Kan zijn dat het mijn hartslag was. Lig nu dus aan een xtra apparaat om mijn hartslag te registreren. Vind het wel eng hoor...
Jeetje, dat is schrikken!!! 50 is wel heel laag, als het echt van de kleine is. Had je je bewogen of iets dat het dan eventueel jouw hartslag ook zou kunnen zijn? Kwamen ze wel snel toen je belde?
@mupput heel veel succes vandaag en dat je straks mooi kindje in je armen hebt. Wel schrikken dat het hartslagje in eens zo laag ging.. @ Moosy van harte gefeliciteerd met jullie kleine (wow 11 pond jeetje respect!!!) geniet van de kraamtijd. @sweet jeetje ik zou dat echt niet kunnen laatste keer drinken om half 9.. whaa dan wordt ik wakker van de dorst. Even een ego berichtje Heb niet alles kunnen bij lezen helaas.... Hier een hele goede nacht rust gehad, geen gesnotter enz.. En mijn blaas doet niet meer zo zeer, want meneer zit nu ineens niet meer vast in bekken. Gisteren naar de verlos geweest en alles was goed. Zei dat hij heel normaal was dat hij zo op en neer gaat in mijn bekken. Gisteren ook nog boodschappen gedaan en oei en dan voel ik toch in mn rug en bekken... Jammer dat mensen niet zien dat je zwanger bent en je lekker lang laten wacht in de winkel...grrr kan zo kwaad om worden!!
Ik dacht ook dat ik het niet zou kunnen. Kreeg van iemand hier de tip, weet niet meer wie, om om 19:00 uur niet meer te drinken. Maar dat red ik echt niet! Moest toen ik wakker werd wel weer even mijn vochtgehalte bijwerken hoor. Toen ik eruit moest om te plassen vannacht wou ik dat al doen, maar was ngo te moe om naar beneden te gaan. Herkenbaar... Hier bij kassa laat men je ook niet voor gaan als je maar een paar boodschappen hebt. Ze zien dat je hoogzwanger bent, maar voor laten? Nee hoor. Toen ik niet zwanger was en net hier woonde (ik kom officieel uit een socialer dorp. Hier in Nieuwegein de mensen die bij C1000 hun boodschappen doen vind ik echt aso) stond er een stel voor de kassa. Hele winkelwagen vol. Ik had maar 2 of 3 boodschappen. Maar denk maar niet dat ze je voor laten gaan hoor! Stel je voor dat je 3 min van je tijd mist joh Nu moet ik wel eerlijk bekennen, sinds die tijd... Als ik veel boodschappen heb en ik zie dat er achter mij een gezond iemand staat, die niet zwanger is of bejaard, die weinig boodschappen heeft, laat ik hem/haar ook niet meer voor! Ga ik weer naar mijn dorp is het voor mij wel even wennen. Maar laat wel iemand met weinig boodschappen voor. Dus die gewoonte is mij nog niet verleerd. Volgens mij ben ik aso Randstad mensen gewend inmiddels en maak ik er deel van uit Vind mensen die in de Randstad wonen echt aso op dat gebied. Ben ik van mijn dorp niet gewend. Was voor mij een hele schok. Heb helaas geen inburgeringscursus voor het wonen in de Randstad gevolgd (verder bevalt het mij prima hier! Lekker centraal, vlakbij Utrecht en Amsterdam ben ik ook met een half uur. Veel snelwegen om de hoek. Zit midden tussen de A27, A2 en A12)