@miracle: goed dat je je nu even op de baby richt!!! Daar krijg je ook vast weer energie van!!! @ink: gelukkig dat ik niet de enige ben die zo onbezorgd is!!! hier hebben we de ramen maar dicht ivm de brand, want de lucht is hier al goed te ruiken!!!! @moppie: ach, we hebben toch allemaal wel eens onze 'klaagdagen'...gewoon lekker aan toegeven @balleke: ga dan maar heerlijk genieten van de verjaardag. Zo leuk zo'n 1e verjaardag Had eigenlijk wel wat babynieuws verwacht vandaag...of hebben die meiden geen buddy?? Hoop toch voor ze dat ze inmiddels wel bevallen zijn!
@linnie hier ook ramen en deuren dicht. Woon in DOrdrecht, dus direct gevaar hiero. Berichten zijn wel wat wisselend, ene zender zegt geen gif gevonden, andere zender heeft het wel over gifdeeltjes en een gifwolk. uit voorzorg alles maar dicht gedaan. Had ook wel babynieuws verwacht vandaag, maar wrs is het idd zo dat er nog geen tijd is gevonden de buddies te smsen Heb geen buddy, kom zelf het nieuws wel brengen. Moet toch heel snel na de bevalling internet op om foto voor het kaartje door te mailen. Dan kan ik ook wel ff jullie berichten van onze knal Hier veel harde buiken op het moment, ook wel pijnlijke harde buiken, maar geen regelmaat te ontdekken. Morgen controle bij de gyn, gaan ze geloof ik kijken of er al opening is. Ben benieuwd eigenlijk. Bij de 1e had ik met 36+4 2 cm. Hou er maar rekening mee dat het nog potdicht is, dan valt het altijd mee
Zo is het maar net 8) Idd had ook babynieuws verwacht, daarom kwam ik nog even spieken. Hoop op leuk nieuws morgen ochtend! Terusten dames!
Nou hier noggeen nieuws hoor! Ik lig inmiddels op een andere kamer en ik heb Slaappillen gekregen omdat ik al weken zo slecht slaap. Morgenochtend om 7 uur ga ik weer naar de verloskamers en dan kijken we verder. Ben benieuwd hoe het met danjay is en peps!
ze waren te laat met insturen van "snot"dus weet nog niets, maar doordat ze haar sonde eruit niesde, moest die eruit en heeft ze al de hele dag geen sonde is want ZE DRINKT ALLES ZELF!!! de kans dat het nu rs is is wel heel minimiem, want dat is het eerste wat ze moeilijk vinden drinken als ze het hebben. Ze heeft vanmiddag om 12 uur maar 30 cc gedronken, maar zat ook echt vol. om 15.00 had ze bij mij 57 cc (dus alles zeg maar de 3 cc tellen niet) gedronken en net om 18.00 weer alles zelf. Wij zijn nu niet heen omdat colin op het moment dat we de deur uitwilde begon met brullen alsof de wereld verging om geen reden en we dus al te laat waren voordat hij uberhout een beetje stil was. o wat baal ik zeg en ik ben gewoon kwaad dt hij net begon te brullen en we daarom niet naar shannon kunnen, martin haar nu dus de hele dag niet gezien en vastgehouden heeft. Als er nu nog iets was, maar hij heeft gewoon geen zin om te slapen.. peuterpuber..
Pffft.....schiet ook echt niet op he! Hopelijk slaap je nu echt goed en heeft het morgen weer effect. Zie je het zelf nog een beetje zitten???
Wat goed van Shannon zeg!!!! Nu maar hopen dat het echt geen RS blijkt te zijn!! Kan me van Colin wel voorstellen dat hij even de weg kwijt is natuurlijk, maar logisch dat jullie er flink van balen!!!!!!
huu kwam ook effe spieken voor baby nieuws...maar helemaal niks. @Muppet jammer dat het vandaag niet gelukt is. miss morgen meid. En als het morgen niet lukt wat gaan ze dan doen???
JAAAA jeeeee!!. shannon heeft de fles van 21.00 ook helemaal tot de laatste druppel leeg gedronken, de 24.00 fles gaat eigenlijk latijd wel goed en dan mag ze zlef komen, meestal 05.00 en die gaat sowieso leeg.. zou ze een hele nacht zonder sonde kunnen slapen.. zou lekker zijn zeg..
Effe ego breicht.. Moet effe kwijt. Vandaag trouwens de geboorte bedankjes binnen gekregen. Was helemaal super met de snelle levering enz. maar nu hadden zijn naam verkeerd er opgezet...Baal hier echt van. Mensen gaan er nu al vanuit dat er standaard een H in zijn naam moet zitten. Terwijl het echt zonder H is, want zo willen we dat. Net effe proef exemplaar aangevraagd geboorte kaartje (die we al hebben uitgekozen), zodat iemand die wij kennen alvast dingen kan bestellen om de taart te kunnen maken voor in de kraamtijd. Zie ik in eens veel leukere en nieuwe kaarten..baal..pfff
even een ego berichtje... onze dochter is geboren! ze heet Madou weegt 4030 gram en is 54 cm een flinke dame dus! de bevalling was heftig na het breken van de vliezen was ze er met 3 kwartier waarvan 3 minuten persen maar gelukkig is het allemaal goed gegaan! groetjes Danjay
Om 23.50 moest ik naar de wc en toen zijn m'n vliezen gebroken! Bah wat is dat toch een vies gevoel haha. Lig nu aan de ctg om te kijken hoe m'n meisje het doet en de vk komt zo langs. Als ik straks niet meer kan slapen ga ik m'n man pas bellen want die was ook helemaal op! Dus ik laat hem nog even liggen. Voor hetzelfde geld komen de weeën morgen pas op gang.
Danjay! Gefeliciteerd met je meisje! Ik hoop dat mijn bevalling ook zo snel mag gaan! Lekker genieten nou meis.
Meid dat is een goed teken!!! Hoop dat je snel bevalt. @hier heb nu al 1 lang last van pijnelijke weeén die erger worden. En het is super herkenbaar als bij de eerste. Ik durf nu eigenlijk niet naar bed omdat bij de eerste na 1,5 a 2 uur mn vliezen toen braken..
Spannend balleke! Kun je niet gewoon een paar handdoeken extra op je matras leggen? Dan kun je toch gewoon liggen. Ik hoop dat het doorzet bij je. Ik heb gewoon nog een beetje geslapen netgelukkig. Alleen werd wakker van een paar weeën. Hoef ze nog niet echt weg te puffen maar ze komen wel vaker merk ik. Ben benieuwd... Manlief ga ik nog niet bellen. Behalve als dit erger gaat worden
nog geen tijd gehad om bij te lezen.. naast de borstontsteking heb ik ook longontsteking. krijg nu andere ab. tot snel
Charpi, wat een verhaal. Hopelijk knapt Riana snel wat op! Mimi, fijn dat Shannon zo goed heeft gedronken gisteren. Danjay, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Balleke en Muppet, veel succes. En misschien is er zelfs al babynieuws? Lauwie, het zit je niet echt mee, hè. Hopelijk slaan de medicijnen snel aan! Hier is verder alles nog rustig en ik voel me ook nog heel rustig. Herken me dus wel in de verhalen van Linnielin . (Mijn zoontje is met 41+3 geboren, dus heb ook het idee dat ik nog wel even moet...)