Januari 2011 mama's deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sweetchocolate, 2 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Meiden, hoe erg is het als je in een huis bent met 1 persoon die iets last begint te krijgen van de griep? Mijn vader is hangerig en is bang dat hij de griep krijgt. Vk zei als hij echt heel grieperig begint te worden, is het niet verstandig om te gaan.

Ik zie het al gebeuren dat mijn dag wéér verpest word en ik wéér alleen thuis zit met muren die op mij af komen. Ik had zo gehoopt op een dagje uit. Maar ben bang dat die naar de klote is geholpen dankzij mijn vader:(

2. Jlover1988

Jlover1988 Actief lid

11 jul 2009
    378
    0
    0
    AuwAuwAuw!
    Ik word zo ziek van die stomme contracties!:(
    Moet helaas nog tot maandag wachten...tenzij prinsesje besluit om TOCH door te zetten en eruit te willen!

3. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Goedemorgen kletskousen.... oh ik kan jullie niet bijhouden hoor! Mijn excuses!

Ik lees gelukkig veel berichten over lieve kindjes die geboren zijn.
    Ik hoop dat het met Riana straks allemaal goed gaat!

@sweetchoc: mijn vriend had van de week ook erge griep. Maar gaat moeilijk hem te ontlopen. Ik ben zelf altijd wat makkelijk met deze dingen. Uiteindelijk had ik ook 2 dagen goed de griep. Zou gewoon doen waar je jezelf prettig bij voelt.
    @mimi: je zult vast erg trots zijn op je kleine meisje!
    @balleke niet leuk van die geboorte kaartjes. Neem aan dat je in iedergeval wel de JUISTE NAAM nog op je kaartje krijgt? Wisselen van kaartje zal misschien lastig zijn.
    @Danjay:gefeliciteerd met de geboorte van Madou!!
    @Lauwie: het zit je niet mee he! Kan niet anders dan beterschap wensen!!
    @moppie: dat slechte slapen herken ik. Lig laatste week ook steeds wakker. Vaak er uit, dromen (wat ik overigens nooit heb of niet meer weet). Heel irritant!
    @muppet: succes!
    @linnielin: leuk bakken. Ik ga morgen weer wat maken. Zaterdag komen wat vriendinnen op visite. Dus wil weer even nieuwe muffins bakken :D

Hier alles nog rustig qua baby. Wel wat krampen gedurende de dagen, maar zal nog wel met indalen te maken hebben. Verder weinig bijzonders....

4. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sweetchocolate: ik zou er niet al te moeilijk over doen hoor. Je kunt toch niet alles voorkomen en wie weet krijg jij er niks van mee. En anders gewoon een beetje uit de buurt blijven van je vader!
    @ilover: kom op meid..voor je het weet is het maandag...en anders ook af en toen paracetamol om de pijn te onderdrukken!!
    @marije: ja, ben ook echt een bakfan...heb alleen te weinig gelegenheden om wat voor te bakken:p:D

Zo, ik hou het even voor gezien met bezig zijn anders kan ik vanavond geen kant op van de rugpijn. Ga nu lekker even een broodje eten en daarna een poos in bad. Daarna misschien nog even wat administratie wegwerken en vanmiddag nog naar de kapper.

5. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    @linnielin Oow heerlijke verwen dagje dusss. heerlijk.. Stiekem jaloers..haha

@marije het zijn geboorte bedankjes met zo'n kaartje met zn naam er op. Had echt duidelijk zijn naam geschreven, maarja mensen gaan er nu al standaard van uit dat er een H bij moet. Dit is niet de eerste keer hoor. Als je bij show je baby kamer kijkt hier op de site (weet je al stiekem de naam..). Heb ik een canvas gemaakt voor biede zoons en houten letters besteld en die vrouw ging er ook van uit dat we de H waren vergeten..grrr Bel of stuur mailtje als je het niet zeker weet, maarja dan doen ze niet. Nu wel probleem met de kaartjes, want dat is vette gefriemmel om te strikken..

@sweet Als je beetje op afstand houd. Tis wat anders als al een kleine hebt, want naar mijn idee krijg je het dan eerder. Kind komt er toch wel uit ook al heb je de griep (lijkt mij)

@ilover Wordt je ingeleid?? Dan lijkt het me wel lang wachten tot maandag, omdat je dan weet wanneer het gaat gebeuren.

@mimi Oow fijn zo'n schema. En lekker dat ze je hebben laten liggen.

@ hier is het behoorlijk gezakt. Vind het ook niet erg of zo. Maar voel me er wel raar bij omdat het net leek als bij onze Bas.. ach miss idd veel voorwerk en heb ik tegen de tijd dat het begint al 1 of 2 cm ontsluiting. De verlos zei dat het vaker voor kwam bij een tweede..Hope so! Hier heeft zoon mij 1 uurtje laten slapen en ga straks om 14.00 uur nog keer bedje in, want ben nog super moe.

6. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    @balleke: nee dat is inderdaad niet echt netjes! Ik heb vandaag nog even een aanpassing voor ons kaartje aangegeven. Willen graag het poppetje op het kaartje met wat blondere haren :) aangezien het haast onmogelijk is als onze kleine donker haar krijgt. Maar ik wacht nu nog op een reactie van het bedrijf. Vorige keer waren ze heel snel. Nu niet :S

7. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @balleke, yep klopt, hier ook zelfs twee valse starten gehad.........incl vk aan het bed midden in de nacht. Bij de tweede start dacht zij zelfs dat het begonnen was........en op de dag van de bevalling schoot de ontsluiting weer niet op totdat ze een knoop doorhakte en mij doorstuurde naar het zkh.....toen kwam het op gang.
    Jeeee...........lees ik dat nou goed, verschillen ze nog geen jaar???? Ben benieuwd hoe je dat gaat bevallen. Mede omdat we hier nog niet uit zijn of we nog voor een derde gaan, en als dat wel zo is dan zal het rap op elkaar moeten gezien mijn leeftijd. Geen jaar ertussen maar anderhalf jaar......

@All probeer ff wat te scannen, en zo nu en dan mijn neus te laten zien.

8. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    he meis, gefeliciteerd!!!

9. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland

He meis, hopen dat het nu snel gaat gebeuren, dit is ook niks, weet er alles van. Toi toi toi!!!

10. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Ik ben gewoon naar mijn ouders gegaan. Mijn moeder heeft mij mee genomen. Net als wat Lin en Marije al zeggen, het maakt niet uit, kan het ook elders oplopen. Heb ook gehoord ja als kleine er is, is het vervelender. Aangezien hij nog geen weerstand heeft. In september waren ook aantal collega's op een gegeven moment ziek thuis, griep, terwijl ze ook eerst op het werk waren. Heb niks mee gekregen. Juni was ik wat grieperig. Heeft 3 dagen geduurd eer ik weer fit was.
    Andere kant, voor nu. Ik maak me niet zo'n zorgen. Met mijn vader valt het mee. Hij ligt op de bank, maar echt heel ziek ziet hij er niet uit. Weet alleen niet hoe kleine zich gaat houden.

11. Tese

Tese Niet meer actief

Hoi allemaal,

Vanochtend om 10.13 na 7 minuten persen is Tess geboren. Ze weegt 4010 gram en is 54 cm lang.

12. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    goofychick, hoe oud ben je dan?

13. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    hey muppet, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter tess! leuke naam en leuk bij sem! hoe gaat het nu met je?

14. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Muppet: van harte gefeliciteerd met jullie dochter Tess!!!! Eindelijk is ze er!!!! Nu mag je lekker gaan genieten!!!!!
    Sweetchocolate: laat je maar lekker verwennen vandaag. Geniet ervan!
    Balleke: hopelijk lig je nu lekker even te slapen, zal je goed doen! En hopelijk blijven de weeen nu weg, zodat je van het weekend eerst nog de verjaardag van Bas kan vieren!!!!

15. Emme

Emme Niet meer actief

Muppet, gefeliciteerd met de geboorte van Tess!

16. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    balleke, jij maakt er wel een speurtocht van :D. leuke kamertjes (mooie lamppen!) en leuke naam. irritant van die h!

17. Linnepinn

Linnepinn Bekend lid

11 okt 2007
    552
    4
    18
    Muppet; van harte met jullie dochter Tess! Geniet ervan!

Danjay; van harte met jullie dochter Madou!

Beide mooie namen dames!

Sweet; goed dat je gegaan bent, lekker er even tussenuit, even wat anders aan je hoofd.

Linnielin; heerlijk in bad. Wou nog steeds dat wij ook een bad hadden, maar helaas. En nog naar de kapper vanmidda, compleet nieuwe coupe?

Balleke; ik kijk ook altijd bij dat topic, en zag inderdaad een tijd terug jou kamertjes voorbij komen. Toen legde ik de link al haha! Maar mooie naam hoor, juist zonder H!
    En zo te lezen mag je nog even aan de knutsel met de bedankjes...Succes!

Goofychick; misschien een hele domme vraag hoor, mar vraag me telkens af hoe je jullie naam uitspreekt......

Lauwie; ach meis, ook nog longontsteking erbij! Dat je maar snel weer op mag knappen zeg! Pittige kraamtijd zo!

Vanmorgen eventjes in shoppen geweest. Heerlijk die uitverkoop haha, heb voor de baby nog 2 leuke setjes van Dikrje gekocht, een spijkerbroekje van Dirkje en nog een broekje en dat samen voor nog geen 30 euro!
    Maar valt niet mee om nog te shoppen, dus mezelf maar getrakteerd op een lekker broodje gezond van bakker bart. Heeft me lekker gesmaakt haha!

18. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lijst Januari 2011 mama’s

Geboren
    Ikkedus - 11 december - Hannah (3100gr/51cm) - 36w5d
    Wen1975 - 14 december - Jenz (3340gr/53cm) - 37w5d
    Cyntje78 - 15 december - Lars (1710gr/??cm) - 36w0d
    Lauwie - 22 december - Jort Valentijn (4460gr/54cm) - 39w3d
    Mimi83 - 23 december - Shannon Kate (2455gr/45cm) - 35w3d
    Goofychick - 23 december - Toine (3620gr/51cm) - 39w2d
    Elif - 29 december - Seyhan (2850gr/47,5cm) - 36w2d
    Subke - 29 december - Yari (4350gr/55cm) - 39w2d
    Melmel - 29december - Robin (3145gr/50cm) - 39w3d
    Maartje85 - 30 december - Roosmarijn Hanna (2925gr/52cm) - 37w6d
    3dewonder - 31 december - Luka (3770gr/52cm) - 39w4d
    Charpi - 01 januari - Riana Alexia (4160gr/??cm) - 38w3d
    Youngmom - 02 januari - Vigo (3120gr/51cm), Bent (2885gr/50cm) en Nika (2105gr/46cm) - 37w5d
    Naomi23 - 02 januari - Isabel (2980gr/??cm) - 39w5d
    Moosey - 04 januari - Diede Hylke (5460gr-60cm) - 40w1d
    JuJu - 04 januari - Siem (??gr/??cm) - 40w1d
    Danjay - 05 januari
    - Madou (4030 gr / 54 cm) - 39w6d

Muppet1604 – 06 januari -
    Tess (4010 / 54 cm) - 39w4d

Meiden: 8
    Jongens: 12

Uitgerekend
    IrisB – 05 januari – verrassing
    Linnielin – 06 januari - verrassing
    Brademarie – 06 januari - verrassing
    Sweetchocolate – 08 januari - jongen
    Linnepinn – 11 januari – verrassing
    Ink1313 – 12 januari - verrassing
    Leeuw86 – 12 januari - meisje
    Juudje81 – 13 januari - verrassing
    Moppie1981 - 15 januari - verrassing
    Iniminie84 - 16 januari - meisje
    Peps - 16 januari - meisje
    Miracle1990 – 20 januari (11 januari ingeleid KS) - meisje
    Marije21 – 22 januari - verrassing
    Jlover1988 - 22 januari - meisje (10 januari ingeleid )
    Vlinder – 24 januari – jongen
    Melis83 – 24 januari – jongen
    balleke - 26 januari - jongen

19. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zo, lijstje weer even aangepast :D

Danjay en Muppet: van harte gefeliciteerd met jullie dochters!!!!!!!! Erg leuke namen ook. Heel veel geluk!

Komende tijd veel dames met een "verrassing" dus ben erg benieuwd hoe de stand jongens/meisjes gaat worden.
    Ook al tijdje niks van IrisB gehoord. Mocht je dit lezen: ben erg benieuwd hoe het met je is. Je kan ook gewoon even een ego-berichtje posten hoor, je hoeft echt niet op iedereen te reageren ;) (je gaf vorige keer namelijk aan dat dat de rede was dat je bijna niet reageerde momenteel)

@ balleke: slecht hoor, dat ze niet even navragen of de naam wel goed was doorgegeven. Had jullie naam ook al voorbij zien komen en vind m erg leuk! Zeker in combi met Bas. Hoop dat het snel netjes wordt geregeld voor jullie.

@ linnepin: heerlijk, nog even shoppen. Zo lekker die afleiding. En kleertjes klinken leuk!

@ sweetchoc: zo te horen is het goed als jij nog even zo veel mogelijk de deur uit gaat of afleiding zoekt. Goed dan ook dat je gewoon naar je ouders bent gegaan. Hoop dat de oefenweeën zich snel doorzetten in echte weeën. Paracetamol is wel een uitkomst ja!

@ lauwie: je krijgt het wel voor je kiezen zeg! Heel veel beterschap en hoop dat de ab snel zn werk gaat doen (lukt bv geven nog wel nu?)

Ben de rest even kwijt en geen puf om terug te gaan lezen.

Hier gaat alles nog steeds goed. Mensen in mijn omgeving beginnen wel enorm zenuwachtig en nieuwsgierig te worden :D Moet er wel om lachen eigenlijk (vond het in het begin vooral erg irritant, maar ach, snap het wel).
    Fijne dag allemaal!!!!

20. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Hallo allemaal,

Eindelijk even tijd om een berichtje te plaatsen. :D Hier gaat het op zich best goed. Jenz houdt zich aardig aan het ritme van het ziekenhuis, alleen 's avonds gaat het mis. Dan huilt hij veel en slaapt bijna niet. De nachten kunnen ook beter, maar ach die slaapt hij tenminste wel. Ook na zijn voeding. De spruw is ook al een stuk minder geworden, alhoewel hij er gelukkig geen last van heeft gehad. Ook niet toen het heel erg was.
    Vandaag hadden we eigenlijk een afspraak met de Osteopaat, maar hij mag de deur niet uit voor minimaal een week dus die afspraak kon niet doorgaan. Nu komt de hij morgen hier aan huis. Ik hoop dat het iets oplevert. Morgen heeft hij ook zijn gehoortest hier thuis. Dus wordt een drukke dag voor hem. ;) Langzaam maar zeker ben ik weer van hem aan het genieten en krijg ik stukje bij beetje het vertrouwen terug.

@Juju en Jujuman Gefeliciteerd met jullie zoon Siem!

@Danjay en Danjayman Gefeliciteerd met jullie dochtertje Madou! Mooie aparte naam hoor.

@Muppet en Muppetman Gefeliciteerd met jullie dochtertje Tess!

@Mimi Wat zal jij trots zijn op jullie kleine meid. Wat fijn om te horen dat alles goed gaat met haar.

@Lauwie Beterschap meid, hoop dat je je snel weer beter voelt.

@Zwangere dames Denken jullie een beetje aan jullie zelf? Wel genoeg rust nemen hoor, de energie hebben jullie straks allemaal nog genoeg nodig. Ik hoop dat jullie snel mogen bevallen.

@Balleke Slordig hoor dat ze naam verkeerd hebben geschreven, ik mag toch hopen dat ze nieuwe maken op hun kosten met de juiste naam!

@Sweet Groot gelijk dat je toch lekker bent gegaan. Veel plezier bij je ouders!

@Vlinder Hoe gaat het met jou vandaag?

@Linniepin Blijft leuk he dat shoppen?

Oke, heb mijn best weer gedaan voor vandaag. :p Morgen weer een dag. ;)

Liefs
    Wendy en Jenz

Deel Deze Pagina