Kan me voorstellen dat je daar erg om baalt. Maar Seyhan heeft gelukkig wel goed gegeten en geslapen, dus het kan gewoon niet lang meer duren voordat jullie hem mee naar huis mogen nemen.
*** kom even inbreken *** Spannend meiden! Jullie gaan bijna bevallen Ik zit in het Belgische mama's forum met Youngmom en zoals overal zijn er vragen bij haar bevalling, maar ik wil toch even verduidelijken dat dit forum er is om elkaar te helpen en er heerst toch een stoort vertrouwen in het feit dat je hiet niet je dagen komt slijten met leugens (wat schiet je daarmee op) Ok het is een heel straf verhaal, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit he! Youngmom, geniet van je 3!!! prachtige wondertjes en laat de praatjes over je heen gaan, het is echt een kleine minderheid die kwaad spreekt (en meestal mensen die niets in jouw topics te zoeken hebben trouwens) *** breekt weer uit *** SUCCES DAMES, het is het allemaal waard ♥
SHANNON MAG MORGEN NAAR HUIS!!!!!!!!! Ze was weer gegroeit 2550 nu, vandaag op standaard 1 en morgen mee naar huis
Leeuw, spannend!!! Morgen ingeleid worden. Lekker, ben jij eindelijk verlost van je voorweeen en hebben jullie je wondertje snel in handen. Elif, dat is balen! Als hij die 10 gram nou niet was afgevallen, mocht hij dan wel mee? Wat maakt die 10 gram eigenlijk uit? Of willen ze gewoon kijken of hij meer af gaat vallen? Lin, gister was het leuk, gezellig en druk. Gelukkig viel het met mijn vader wel mee. Ik bleef bij hem uit de buurt. Overdag veel gelopen door het dorp heen. Leuke kleding gezien voor Uk. 's Avonds boerenkool met worst. Jammie!!! Alleen... de boerenkool vond ik gister toch wat minder. Veel te grof (kwam uit mijn oma's tuin). 's avonds erg gelachen. En super verwend en ontspannen weer terug naar Nieuwegein gegaan. Heerlijk maskertje op gehad, face-scrub, zo'n warme handdoek over mijn gezicht, nachtcreme op als afsluiting. Ik ben zo wie zo niet zo van die creme's enzo. Maskertje en face-scrub vind ik nog wel lekker. Gelukkig heeft ze toen ze die face-scrub aan bracht ook lekker mijn gezicht gemasseerd. Ik ben weer een gelukkig mens. Zo even naar het werk van mijn vriend. Happie, sappie. Ze hebben speciaal voor mij ook nog sinas ingeslagen Lekker, even niks. Chippie erbij, kaasblokjes, sinas. En ik ben weer tevreden. Heb vandaag zo waar nee durven zeggen tegen mijn schoonmoeder. Ze wou (weer) langs komen (3e keer in 7 dagen tijd). Schoonvader had ik afgelopen maandag al gezien. Ik had er nu echt geen zin in. Was moe en heb heerlijk liggen pitten op de bank. Belt schoonmoeder mij alleen wakker (dacht dat hint door was gekomen dat ze 's middags niet moet bellen. Is tijdje goed gegaan dus nu geen telefoon uit gezet). Haar auto die weer eens kapot was stond bij garage en ze kwamen toevallig langs ons. Of ze een bakkie konden doen. Ik heb vriendelijk het aanbod afgeslagen, ik ben te moe en wil slapen/rust. Stiekem had ik ook even geen zin om hun te zien. Ik zie mijn schoonouders meer dan mijn eigen ouders en dat is balen. Zo dames, ik ga weer. Op naar "happie sappie", de weekafsluiting op mijn vriend zijn werk
mimi, dat is super nieuws! eindelijk je meisje naar huis sweetchoclate, goed van je dat je nee hebt gezegd, 3x in de week is ook wel erg veel! veel plezier bij je vriend zn werk
peps, o gelukkig. ik dacht het doordat je zei dat het bij de rest maar beter niet zo snel kon gaan. lijkt me ook wel heel speciaal zo met zijn drietjes en idd een mooi verhaal wat jullie nog jaren gaan vertellen. balen van de naweeen! hoop dat ze snel over zijn. ik ben geen goeie graadmeter (altijd snoephonger) maar na de bevalling ook. en ik had ook bedacht om thuis maar eens een jan baby's topic te openen. wel leuk om daar ook over krampjes, kolven, luiers etc te hebben. 3ewonder fijn dat t zo goed gaat! wen, succes met de osteopaat!
Hoi hoi. Zo even een berichtje vanuit het ziekenhuis. Met Tess gaat alles goed. Ze is vannacht wel misselijk geweest maar nu gaat dat wel weer. Ze heeft tijdens de bevalling ook klem gezeten met haar schouders dus het kan zijn dat ze daar last van heeft/ had. Met mij gaat het op zich ook wel maar ben flink uitgescheurd en dat voel je! De gym moest ook toen hij na een half uur klaar was met hechten weer opnieuw beginnen omdat hij het niet mooi vond aansluiten op elkaar. I was not amused! Vooral omdat ze dat niet goed kunnen verdoven daar beneden. Ook kon ik niet plassen dus kreeg ik een katheter. Dat is zo raar, je voelt dat je moet maar het lukt gewoon niet. Was erg blij dat ik hem kreeg. Hij is er net weer uitgehaald en net lukte het wel gelukkig. Dat betekend dat ik morgen naar huis mag. Ik heb ook pijn in m'n rug door het misprikken van de ruggenprik. Waarschijnlijk hebben ze een zenuw geraakt dus nu voel ik bepaalde plekken in m'n rug en bil steeds pijn doen. Maar zo'n mooi en lekker meisje maakt veel goed hoor. Wat een lekker wijfie is het. En Sem die vind het tot nu toe ook allemaal prachtig. Die wil maar steeds aaien en kusjes geven. Echt lief! Zo ik zal proberen hier en daar te blijven reageren. Even kijken hoeveel tijd ik daarvoor heb.
mimi, wat super! geniet ze! elif, oh wat een teleurstelling. ikm begrijp het wel. ze willen hem pas meegeven als ze zeker weten dat hij goed groeit. knuffel! leeuw, spannend! veel succes morgen dan he! zet m op en denk maar aan je meisje! grace, ja klein he? in ons geval was de helft ook al te klein
muppet, opnieuw hechten . nee dat zou ik ook niet kunnen waarderen! vorige bevalling werd ik 45 min gehecht. bij zulk soort tijden is het ook nog wat anders dan wanneer ze met een paar min bezig zijn. maar bedenk je maar liever nu dan wanneer ze het over een jaar moeten herstellen... sterkte met alle kraamongemakken en geniet maar lekker van je mooie meid!
@Muppet Fijn dat je morgen naar huis mag.. En jeetje 2 x hechten.. ook stom van hem!! @Mimi wat een goed nieuws dat ze morgen naar huis mag. Fijn dan is je gezinnentje lekker compleet en kan je er lekker van genieten. @grace Bedankt dat jij de laaste plek heb ingenomen ( al wil het niks zeggen..) @Elif Jammer dat je hem niet mag meenemen. Snap dat je teleur gesteld bent. @Leeuw whaaa spannend meid... Morgen mama. @sweet lekker zo uitwaaien op het stand, dat je dat nog kan. Moet er niet aandenken. Lekker van genieten! @Linnielin jij bent een druk bijtje.. Goed bezig.. Hier niet zo goed nieuws. Man is vandaag jarig, dus ik dacht laat ik hem verassen met een lekker lunch, kado en laat ik eens de slingers ophangen voor hem. Want die moeten er morgen toch op en dan dat ook gehad. Maar nu stond ik dus op de stoel de slingers op te hangen en ik wilde er vanaf en verstapte me. Waardoor ik me niet meer tegen kon houden. Ik grijpte aan de stoel van onze Bas (die er nog in zat..) uit schrik reactie en om steun te krijgen, maar dat lukte niet en ik voelde dat mijn knie verdraaide...auww riep ik en Bas huilen van de schrik..(tis sunt) Gelukkig is dit mijn zeer slechte knie (mis al een voorste kruisband) Dusss naar de huisarts en gelukkig niet ernstig of zo, maar wel behoorlijk gekneust.. Ach dit kan er ook nog wel bij. Loop al moeilijk met bi en had nu eindelijk redelijk dag dat ik niet zo veel pijn had. heb ik dit....
Oh Balleke, wie gaat er dan met ruim 37 weken nog op een stoel klimmen joh! Ik weet precies wat je voelt, mis ook een kruisband in mijn knie en als je dan draait, oei da's echt niet fijn! Goed koelen de eerste 24 uur en daarna lekker smeren met tantum of arniflor om het vocht eruit te houden. Dat doe ik altijd en helpt bij mij altijd redelijk. Meestal kan ik na een dag of 5 tot 7 weer redelijk pijnvrij lopen. Niet sporten hoor, maar wel hobbelen Heerlijk sweet ff naar t strand. Je dagje verwennen klinkt ook echt lekker. Volgens mij heeft het je behoorlijk opgepept, want je klinkt weer een stuk vrolijker. Hier niet zovel gedaan als ik had bedacht van tevoren. Zit tegen de ramen aan te hikken, hihihi, staan al twee dagen op het programma, maar nog steeds niet gedaan. Morgen dan maar!! Morgenmiddag verjaardagsfeestje van mijn tweelingneefje en nichtje, die zijn 5 geworden. Dus 's-middags lekker druk. Af en toe begin ik iets te voelen in mijn buik wat op krampjes lijkt, het is nog absoluut niet noemenswaardig, maar denk wel elke keer, heeej, ik voel wat Toch een btje oefenen denk ik Pfff zit hier de hele dag zo'n beetje al tegen Dora aan te kijken op tv. Zoonlief heeft ene nieuwe DVD en die moet dan elke keer achter elkaar draaien. Nog een keertje dan is het wel genoeg. Ik vind Dora op zich wel leuk, leerzaam ook.
@ink Ik ben ook zo'n muts hoor..haha Maar dan heb ik eindelijk een goeie dag enz.. Ma en man vonden dat ook een stomme actie, maar ze zijn al wel wat gewend bij mij, want heb altijd van dat soort dingen.. Manlief is nu zo'n koel ding aan het halen, want om nou constant vlees uit de vrieser te halen schiet ook niet op..haha Maar het was effe schrikken. Gelukkig bewoog het kleintje vrij direct..pfff En niks gevoeld aan mn rug en bekken (sta eigenlijk wel van te kijken) Leuk de hele dag Dora..haha Wel gezellie zo saampjes. Hoe oud is hij? Die van mij snapt er nog niks van.
@Leeuw Heel veel s6 morgen! Ik hoop dat het allemaal voorspoedig zal verlopen en dat je de kleine meid snel vast mag houden. @Mimi Wow wat een supergoed nieuws! Eindelijk lekker gaan genieten met het gezinnetje compleet. @Elif Ah meis, wat een telleurstelling. Maar je kan hem maar beter goed mee naar huis krijgen. Ik hoop dat dat snel mag gebeuren. @Balleke Jeetje meid, da's niet zo mooi. Lekker rustig houden nu he. Osteopaat is hier geweest vanmorgen en hij denkt te weten waar het aan ligt. Gaat dit nu behandelen. Woensdag komt hij weer langs. De kleine huilt, dus ben weer weg.
@Mimi: dat is vlot, nu al ongi?? En wat fijn dat Shannon morgen naar huis mag! @Wen: fijn dat Jenz geslaagd is voor de gehoortest. Hopelijk helpt behandeling van een osteopaat. @Sweet: veel plezier met uitwaaien morgen. @Leeuw: succes morgen! Hopelijk slaap je nog een beetje rustig vannacht. @Elif: balen dat je hem nog niet mee naar huis mocht nemen, maar wel fijn dat hij zo goed onder controle staat. Als hij goed blijft eten en slapen, hebben jullie hem vast heel snel thuis. @Muppet: sterkte met herstel, fijn dat je morgen naar huis mag @Balleke: niet zo slim inderdaad, maar wel heel lief bedoeld! Gefeli met je man trouwens @Hier: Voorweeen, ik heb geen flauw idee hoe die voelen, maar ik voel vandaag van alles! Er is hier vannacht een 1000liter aquarium met zeer waardevolle en zeldzame inhoud kapot gegaan, dus een en al stress, en vooral WATER! Resultaat: hele dag al harde buiken die flink pijnlijk zijn en door trekken naar beneden. Zijn dat voorweeen? Ik lig nu eindelijk op de bank met de beentjes omhoog. Hopelijk trekt de kramp wat weg.
Peps: wat een heftig verhaal zeg, maar gefeliciteerd met je kersverse dochter!! Verder zijn we best druk in huis, om alles klaar te maken, we moeten de badkamer krabben zit lelijk verf op en de woningbouw komt ergens pas tegen maart alles vervangen, nou wilde dus echt niet zolang wachten dus we zijn daar druk mee.. Nou ben ik net toen ik boodschappen ging doen, ben ik uitgegleden op de trap, ik kwam op mn stuitje terrecht, en heb met me rug een aantal treden geraakt.. nou weet ik niet of ik dit moet melden aan het ziekenhuis.. keb nu wel last van mn rug, heb geen bloed verloren, en voel de kleine nogsteeds.. dus wat denke jullie? Zou ik het moeten melden??
@Miracle Ik zou voor de zekerheid toch het zkh even bellen. Beter 1 keer teveel, dan 1 keer te laat. Sterkte!
Mimi: wat super dat Shannon morgen naar huis mag!!! Dat wordt dan eindelijk genieten voor jullie!!!! Verder heb ik even geen puf om te reageren vanavond. Heb toch wel een beetje teveel gedaan vandaag denk ik. Ben nu bekaf en heb momenten dat ik het gevoel heb dat ik door mn benen stort als ik loop. Dus vanavond maar even niks meer...
@balleke, hij is net 4 jaar geworden, dus zit heir vol enthousiasme alles mee te doen wat Dora aan hem vraagt Heerlijk om te zien. HEt is zo'n kleine bijdehand, is erg goed voor hem zulke programma's, want alles blijft hangen. Vreselijk leergierig! Gelukkig voel je je rug en bekken niet, doe je knietje maar goed koelen en laat manlief voor je lopen hoor hihihi! @Mimi, heerlijk dat de kleine meid naar huis mag zeg! EEEEindelijk genieten van jullie gezinnetje thuis. @Leeuw, heel, heel, heel veel sterkte voor morgen Leeuwtje! Aan het einde van de dag heb je vast jullie lieve kleine in je armen! Nog ff een nachtje lekker slapen en dan morgen vol er tegenaan! @VLinder....waar ben je nouuuuuu???? Niks voor Vlinder om zo lang niet hier te zijn, of heb ik ergens overheen gelezen? @linnie, lekker rustig aan vanaaf he? Pootjes omhoog en tv aan
@peps: wat een bijzonder verhaal zeg.... leuk om te lezen en fijn dat alles goed is verlopen. @muppet: gefeliciteerd met de geboorte van Tess. Leuke naam! @mimi: wat goed dat shannon naar huis mag. Daar hebben jullie vast enorm naar uitgekeken. @Elif: vervelend dat Seyhan nog niet naar huis mag. Maar denk zo: beter dat hij moet blijven dan dat je straks weer met hem terug had gemoeten. Ze houden hem vast goed in de gaten, maar begrijp dat het moeilijk is voor jullie! Hier nog steeds rustig. Af en toe wat krampjes maar meer ook niet. Dus denk dat het nog wel even duurt....ach we wachten rustig af.