Januari 2011 mama's deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sweetchocolate, 2 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zij. Ook al dagje bezig in het zh, ontsluiting wilde niet vlotten later op ech werd duidelijk waarom: kleine ligt ineens sterren te kijken waardoor ik wel hele Pinlijke weeën had maar geen vorderingen. Zijn hier om half 9 begonnen vanmorgen en om 24 u was ik van 2 cm bij binnenkomst naar 4 cm. Zo om 2 u weer kijken en is er geen of weinig verschil word t ws keizersnee. Er is zoveel fout gegaan vandaag ben echt kapot momenteel maar hè. Wel ruggenprik dus het scherpe is eraf. Hopelijk snel weten we waar we aan toe zijn. Keizersnee bij mij word opgave door alle littekens in buik anders hadden we deze al lang gehad...

Tot?

Xx

2. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry voor tikfouten maar het is een Beetje lastig op i phone en weeën ;) x x

3. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Sweet en brademarie succes!

@ym: ik veroordeel je ook niet, maar begrijp wel dat je het halve forum over je heen krijgt wanneer je allemaal persoonlijke dingen en zaken tot in detail beschrijft, maar geenfoto wilt posten. Zal voor veel mensen erg onwaarschijnlijk over komen.
    Maar Hey, ik was zelf ook een verrassing, hoewel 30 jaar geleden zonder echo.

@moosey dat is een flinke maar prachtige vent!

4. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

meiden, ik wil doorgeven dat wij trotse ouders zijn geworden van onze mooie zoon Jayden. Hij is met precies 40weken geboren. Op 8 januari om 00:25 is hij geboren. 7 januari rond 20:10 zijn de vliezen gebroken. Toen kwamen vrij vlot de weeen op gang. Rond 21:00 uur ging het goed door zetten met weer pijnlijke weeen, volgens maarten kon ik mijn ademhaling niet goed onder controle houden. Kan mij wel goed herinneren dat ik wou dat hij bij mij bleef en ik hield zijn hand vast. Ik schijn veel gevloekt te hebben en Maarten heeft het zwaar met mij gehad. Haha. Rond 23:00is de Vk gekomen. 23:40in ziekenhuis gekomen met 5cm ontsluiting! Rond 00:00 hield ik het niet meer en mocht ik persen. Na 25 min persen was onze Jayden er al. Hij is 52cm lang en weegt 4190gram. Ben flink uitgescheurt en moest naar ok om het te laten hechten. Hoorde dat bij Jayden de navelstreng in de weg zat.

Het klopt echter wel wat men zegt. Zodra de kleine op je buik wordt gelegd ben je al die pijn weer vergeten.

Zo, nu genieten van ons mooie ventje

5. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Effe snel een update..... we gaan zo weer naar het ziekenhuis, vroeger dan gepland, maar ons meisje heeft weer hoge koorts en ik wil bij haar zijn. Gisteren is de voeding weer opgestart en kwam ze goed over.... lekker veel geknuffeld. Wel had ze heel de dag verhoging zo rond de 37.8-38.0 . Vannacht is opnieuw haar infuus gesneuveld en hebben ze een diepe lijn aangebracht (als het goed is blijft die langer goed zitten). Alles leek rustig alleen had ze bij de controle van 5 uur ineens weer hoge koorts (39.4, wat hoog is omdat ze aan dubbele antibiotica zit). Ik belde om 6 uur om te vragen hoe het met haar was en omdat ik vanaf 2 uur al amper geslapen had en nu al helemaal niet meer kon slapen zijn we er maar uitgegaan en gaan we vroeger dan gepland naar het zh toe. Wil er voor de ronde van 8 uur zijn.....

6. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    @moosy Dat is een flink ventje, maar wel mooi ventje. Wat voor maat heeft hij nou, 62?

@Sweet Jeetje snelle bevalling meid! Goed gedaan en van harte gefeliciteerd met jullie ventje.

@brademarie Hoop dat je onder tussen bevallen bent.

@Charpi Heel veel sterkte.

@Antras het brengt mensen wel in twijfel idd.

Ego
    Knie gaat een stuk beter kan er zelf al beetje mee lopen..Gelukkig! Zal er vandaag niet veel zijn ivm verjaardag van Bas.

7. Tese

Tese Niet meer actief

Sweetchocolate van harte met Jayden! Klinkt als een mooie vlotte bevalling! Ik mag zo naar huis, zal even op het bord spieken op welke kamer je ligt. ;) kom niet langs hoor dat doe ik je niet aan.

Charpi wat balen dat het wat minder gaat met je meisje! Weet je al wat meer over wat ze gaan doen? Sterkte!

Brademarie hoe gaat het met jou meis? Is het nog een keizersnede geworden?

8. Tese

Tese Niet meer actief

Moosey wat een mooi ventje! Echt Hollands welvaren haha.

Balleke fijne dag vandaag!

Ego: ik mag zo naar huis toe! Gelukkig want ik wil nu het leventje met m'n 4-koppige gezin wel gaan beginnen.

9. Miracle1990

Miracle1990 Niet meer actief

@young: welkom trug meissie!!:)
    Lieve meiden,
    ik ben vannacht opgenomen in het ziekenhuis.. ik moet blijven tot na de keizersnee, dus zal pas weer mn huisje binnen wandelen als de kleine er is en we samen naar huis toe mogen..:(
    Ik heb nu mn eerste nacht achter de rug, wat een hel.. lag net lekker te slapen na lang proberen, en toen wkam er een vrouw binnen die aant bevalle was, heel gesgreeuw enz.. en even later hoorde ik een kindje huilen, ze ligt in de kamer naast mij, en heb sinds net ook een kamergenoot.. moest moeite doen zelfs om op internet te komen
    Ik had last van me buik gekregen na dat ik van de trap ben gegleden, en bleek dus hele lichte weeen activiteit te hebbe, ik heb vanmorge om 9 uur aan de CTG gelegen en me kleine meid heeft een laag basis ritme, tis nog niet zorg wekkend, maar ze gaan het nu wel in de gaten houden:( gut wat wou ik graag in mn eigen bed liggE:( heb vannacht van 4 tot half 7 vanmorgen geslapen, echt niet lang dus..:(

tot zo ver mijn verhaal.. Keb gelukkig me laptop mee dus heb afleiding;)

10. 3dewonder

3dewonder Actief lid

1 dec 2010
    170
    0
    0
    assen
    @wen ik heb gisterenochtend toen de kraamhulp er nog een halvedag was overlegt wat te doen en die zei dat mischien net ff beter is voor hem om er wat aan te doen omdat meneer er echt zo last van had dat hij al 2 dagen niet sliep zodra hij in slaap viel was hij naar 10 min al weer wakker
    en bad of niks hielp zelf niet een warme doek
    ik ben ook niet van plan om het te lang te gaan gebruiken maar om de ergste te overbruggen en dan te kijken hoe hij het zelf er dan onder is

11. Ink1313

Ink1313 Actief lid

20 apr 2010
    300
    0
    16
    NULL
    Nederland
    Sweetch, van harte gefeliciteerd met Jayden. Good job en eindelijk van je ellende verlost! Nu begint het grote genieten (en de gebroken nachten etc etc hihihi)

YM, ik kan wel begrijpen dat er wat vraagtekens zijn bij al je verhalen. Het is ook een wonderlijke samenloop van omstandigheden. Ik snap ook dat je geen foto's wilt plaatsen, ik ben daar zelf ook niet zo happig op. Maar goed, zoals ik al heb gezegd ga ik van het goede uit in de mensen en ga ik er vanuit dat je er niks aan hebt om hier niet de waarheid te vertellen (en dat geef je zelf ook aan). Ik hoop dat Nika snel weer thuis is en dat je grote gezin dan eindelijk compleet is! Wat mij betreft is er genoeg over gezegd.

En wie is de volgende die gaat bevallen???? Het gaat echt hard nu he?

12. Miracle1990

Miracle1990 Niet meer actief

denk dat ik dat ben;P
    disndag keizersnee:O

13. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    ik vond dat jort ook zo naar hoestte (en ik heb natuurlijk longontsteking) dus nu wordt er wat snot van hem onderzocht op RS virus. als dat het is moet hij een verdieping hoger opgenomen worden..
    na 13u horen we het

14. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sweetchocolate: van harte gefeliciteerd met jullie zoon Jayden! Heerlijk, wat zul jij er van genieten!!!!!
    @brademarie: dus jij wordt ook vandaag nog moeder!!! Zet 'm op!!!!
    @lauwie: spannend dus even!
    @miracle: voor jou ook spannend! Sterkte in het ziekenhuis!
    @charpi: hopelijk knapt jullie kleine meid snel op!!!
    @mimi: wat gaat het opeens lekker met Shannon, heerlijk zeg!
    @youngmom: welkom thuis, hopelijk mag Nika ook snel mee naar huis!

Verder weet ik het niet meer meiden, sorry. Heb op het moment even niet zoveel puf voor het forum. Ben sinds gistermiddag heel moe, voel me gewoon niet zo happy en ben het even zat!!!!
    Gaan straks gezellig even naar schoonouder, blijven daar ook eten. Lekker makkelijk en even wat afleiding

15. mimi83

mimi83 Niet meer actief

wil even laten weten dat we heerlijk thuis zijn met z'n vieren..
    Shannon doet het super, is gewoon lekker rustig..

16. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    hij heeft rs virus en is opgenomen. anders hadden we morgen naar huis gemogen

17. maartje85

maartje85 Actief lid

27 mrt 2010
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lauwie: jeetje, wat vervelend. Ik vond het ook verschrikkelijk dat ik in het ziekenhuis moest blijven, en helemaal dat Roosmarijn er moest blijven. (zij vanwege een moeilijke start, ik vanwege de keizersnede. Ik had de derde dag naar huis gemogen, maar mocht blijven omdat ons meisje nog opgenomen lag). Veel succes en beterschap voor Jort!

@krampjes: Roosmarijn is een heel zoet kindje overdag, maar wat een herrieschoppertje 's nachts :) Ze heeft dan duidelijk last van krampjes: huilt heel even, trekt een gespannen gezichtje en daarna horen we een flinke wind en gepruttel in haar buikje. Wij sussen haar maar een beetje door haar bij ons te nemen en lekker warm te houden. Aan alles komt een eind, en hie rmoet ze even doorheen.

@linnielin: veel sterkte voor jou en geniet lekker van je bezoek aan je schoonouders.

@Miracle: alvast heeeeel veeeeel succes dinsdag. Bij mij is he tuiteindelijk ook een keizersnede geworden, een week en 2 dagen geleden en ik was vrij snel weer mobiel en op de been. Dit wens ik jou ook toe en natuurlijk heerlijk genieten van jullie kindje straks!

@Muppet: Geniet lekker van en met je gezinnetje, heerlijk weer thuis :)

@Sweetchocolate: van harte met jullie zoontje!

@iedereen: verder niets onthouden ... sorry. Iedereen een fijn weekend nog en geniet van jullie kindjes, ookal zijn ze wat ziekjes of gaat het nu wat minder.

18. peps

peps Actief lid

27 dec 2009
    308
    1
    0
    @Sweetchocolate VAN HARTE MET JULLIE ZOONTJE!! Eindelijk,he??
    T wachten waard!!

@Brademarie Missschien ben je ondertussen al wel bevallen maar anders, zet'm op!! Succes en ik leef met je mee!:)

Mochten er nog anderen zijn, ook sterkte tijdens de bevalling en anders gefeliciteerd met jullie kleine spruiten!!:)

19. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    YM tuurlijk ben je welkom hier, laat iedereen maar praten pff wat een gezeur weer zeg, ik denk dat jij wel genoeg aan je hoofd hebt nu, ik heb respect voor je hoor! Hopenlijk komt je kleine meid gauw thuis dat zal alvast een stuk schelen!

Sweetchocolate gefeliciteerd met je mannetje!
    Muppet ik weet niet of ik jou al gefeliciteerd had maar bij deze van harte meid! geniet ervan!

Iedereen die bezig is met bevallen heel veel succes!

Lauwie sterkte meid, rs is echt heel vervelend! hopenlijk mag hij gauw naar huis!

Mimi fijn dat jullie thuis zijn, geniet ervan!

Hier gaat ook alles prima, Madou is een heerlijk meisje de bv loopt super en ik ben ook weer aardig op de been gelukkig:)
    De kindjes zijn erg blij met hun nieuwe zusje alleen Jaysen vind wel dat ie wat aandacht te kort komt maar goed dat is ook wel logisch en zal vanzelf overgaan.

20. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    o en peps jij natuurlijk ook van harte met je dochter!!

Deel Deze Pagina