Januari 2011 mama's deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sweetchocolate, 2 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi83

mimi83 Niet meer actief

charpi: wat een klote nieuws, heb er kippevel en tranen van. meid ik hoop zo dat de antibiotica aanslaat.heel heel veel sterkte.

2. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @miracle: ja klopt komt inderdaad uit die doos hihi. ik geef ook bv en het lijd er niet onder bij ons. de kraamhulp vond het ook prima, anders pakt ze de hele tijd mn pink en dat is niet fijn als ze dat uren wilt hihi. als ze in slaap valt laat ze hem los en wordt dan ook niet wakker. ze pakt de borst nog steeds super ondanks de speen dus hier heeft het gelukkig geen negatief effect.

@brademarie: gefeliciteerd met jullie zoon thijs!!!!! geniet er lekker van meid, fijn dat je je ook zo goed voelt :)

@charpi: he bah meid heb de kippenvel op mn lijf staan wat een klote nieuws!!! ik ga heeeeel hard duimen dat de ab kuur nu goed aan slaat en jullie meisje er niets aan over houd. heel veel sterkte voor jou en je man *knuffel*

vanmiddag gaan we naar buiten met ons meisje :) lekker eventjes het bos in met de hond. heb er echt zin in!

3. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Dankjulliewel meiden..... De ontstekingswaarden en leukocyten in het bloed waren weer gedaald vanmorgen, dat is positief nieuws, maar ik durf nog niet verder te kijken momenteel.....

4. Tese

Tese Niet meer actief

Pfff charpi wat een nieuws zeg! Ik ga heel hard duimen voor jullie kleine meid! Ze MOET er gewoon goed doorheen komen!

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hallo januari meiden.

Wij van de februari mamas zijn benieuwd/bezorgd om michele.
    Zouden jullie, alles jullie iets weten ons op de hoogte willen stellen?
    Laatste wat we gehoord hebben is dat ze 8/10 (voor)weeen per uur had...

6. Jlover1988

Jlover1988 Actief lid

11 jul 2009
    378
    0
    0
    Morgen word mijn dag, maar ik ben NOG STEEDS niet zenuwachtig!:S
    Maargoed, dat is misschien alleen maar goed!
    Liefs, Jlover

7. Ink1313

Ink1313 Actief lid

20 apr 2010
    300
    0
    16
    NULL
    Nederland
    Good luck Jlover! KOmt vast goed, en zenuwachtig hoef je je toch niet te maken? Er is er nog nooit eentje blijven zitten hoor ;)

8. Miracle1990

Miracle1990 Niet meer actief

@naomi: okee nou misschien tog wel proberen, wie weet:)
    @Jlover: succes meissie!! ik denk aan je!!:)
    ik ben wel zenuwachtig voor dinsdag:p terwijl ik het gewoon over me heen moet laten komen..:)

Ego: Ik heb vandaag mn oma op bezoek gehad heel onverwachts.. en mn schoonmoeder en vriend en een vriend van mn vriend..:) was wel gezellig.. ik heb vanmiddag met me vader aan de telefoon gehangen, maar ik werd erg emotioneel.. zou dat door alle spanningen komen? ik mis hem om me heen en wil zo graag dattie langskomt alleen moet ie rustig aan doen, want hij heb teveel gedaan en hij wil dinsdag er echt bij zijn.. en hij komt ook echt wel dinsdag.. maar ik had echt behoefte hem bij me te hebben vandaag! is dat raar?:s ik weet niet hoe t komt maar kon niet stoppen met huilen..:S
    Me vader heb me wel gerust gesteld, dat was heel erg fijn... alleen missen doe ik hem toch wel, en voel me erg eenzaam ondanks dak iemand op de kamer heb liggen nog...:S voel me echt zo suf nu dat ik gewoon niet kon stoppen met huilen:$

9. mimi83

mimi83 Niet meer actief

He meiden vlinder heeft even geen internet. dus ze stuurde mij een buddy bericht door die ze kreeg.

*** buddynieuws van leeuw**** via vlinder

Ik ben bevallen op 8 jan. om 14.08 van een dochter.
    Ze weegt 2900 Gram en is 48 cm lang, We zijn nog in het ziekenhuis omdat ze afentoe vergeet adem te halen.Het is een prachtig meisje! de bevalling is me heel erg meegevallen en duurde vanaf de eerste wee 4,5 uur.

Leeuw: hartstikke gefeliciteerd met jullie meiske.. ik neem aan dat ze een naam heeft, maar dat horen we wel als je er zelf weer bent..;)

10. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Debby, ik weet eerlijk gezegd niet wie michele is, dus ik denk dat die niet in dit topic meepraat.

11. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    Helemaal bijlezen gaat mij niet lukken, heb de laatste paar pagina's gehad.
    Ik zou iedereen persoonlijk willen feliciteren maar dat schiet niet op. Dus bij deze iedereen gefeliciteerd met de kleine jongen of meid!
    Vanaf nu moet het lukken om het bij te gaan houden.

@Maartje: Shit zeg, ik had echt gehoopt dat ze het niet zou hebben....Veel sterkte ermee!

@Charpi: Poeh, wat een nieuws...Ik snap dat jullie met de dag leven maar elke stukje goed nieuws is weer positief. Heel veel sterkte....

Ik lees veel goede berichten gelukkig maar ook toch veel kindjes die in het ziekenhuis moeten blijven of waar iets mee is. Niet leuk om te lezen :(.
    Met Diede gaat alles goed. Hij heeft veel last van krampjes maar dat is het enige.
    Pffff, ik zet de computer uit want die nare berichten vallen rauw op mijn dak. Sterkte voor degenen die het nodig hebben.

12. Tese

Tese Niet meer actief

Leeuw gefeliciteerd!

Zo ben lekker vroeg op. Manlief gaat straks een halve dag werken en Tess is vanaf half 4 wakker omdat ze honger had en nu heeft ze krampjes. Dus ik dacht ikga naar beneden dan kan m'n mannog even slapen.
    Ikzelf heb maar 2 uurtjes geslapen. Voel me niet lekker en heb behoorlijk last van stuwing.

13. Emme

Emme Niet meer actief

Leeuw, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!

14. linnielin

linnielin VIP lid

2 sep 2009
    6.635
    0
    0
    NULL
    NULL
    @brademarie: van harte gefeliciteerd met jullie zoon Thijs! Geniet ervan!!!!
    @leeuw: van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!! Ga er ook maar lekker van genieten!
    @mimi: gaat het met Vlinder nog wel goed? Ze is dus nog niet bevallen??
    @charpi: wat moeten jullie het moeilijk hebben op het moment!Heel veel sterkte!!!!!

Verder heb ik niet veel onthouden meiden, probeer vandaag wel weer wat mee te lezen en te kletsen.
    Heb hier niet zo'n lekkere nacht gehad. Gisteravond heeft ukkie van 22.00 uur - 0.00 uur continu liggen draaien, schoppen en weet ik veel wat. Trapte steeds tegen mn schaambot aan waardoor ik flinke pijnscheuten kreeg...dacht even nog dat de bevalling nu eindelijk begonnen was...maar nee dus:( Daarna erg onrustig geslapen.

Straks voor controle naar VK, zal wel laatste keer zijn, want verwacht dat ik hierna wordt overgedragen aan het ziekenhuis voor echo en CTG aan het eind van de week ofzo....Hoop dat ze straks even een inwendig onderzoek doet om te kijken of er al wat schot in de zaak zit en of ze misschien kan strippen. Ben benieuwd!!!!

15. 3dewonder

3dewonder Actief lid

1 dec 2010
    170
    0
    0
    assen
    zo iedereen die is bevallen van harte gefelciciteerd met jullie kids

@ego hier gaat het super meneer heeft vannacht maar liefs 6 uur achter elkaar door geslapen dus geen nacht voeding meer heerlijk
    vanmiddag er ff heerlijk uit om me dochter te halen van school met ons knulletje en dan ff naar de winkel er even uit

16. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Leeuw gefeliciteerd met je dochtertje! Hopelijk gaat alles goed!
    Het lijstje wordt steeds korter met zwangere dames ;)

Vanmiddag mag ik weer op controle.

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @leeuw: van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!!!!! geniet er lekker van meid, en hopelijk mag ze snel mee terug naar huis :)

18. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    maartje en charpi, heb niet de energie om de woorden te vinden om uit te drukken hoe rot ik het vind dat jullie nu al grote zorgen hebben over de gezondheid van jullie dochters. veel sterkte en een dikke knuffel!

leeuw en brademarie gefeliciteerd!

19. Miracle1990

Miracle1990 Niet meer actief

Leeuw gefeliciteerd meissie!!:) geniet lekker van je kleine meid!:)
    De naam horen we vast wel nog toch, wel zo leuk!:)

Ego: ik heb weer een onrustige nacht achter de rug.. en het enige wat ik doe nu eigelijk is slapen.. ben nu eventjes wakker, maar heb zo een last van hoofdpijn dat ik denk dat ik zo toch weer even me ogen dichtdoe..
    Ik moet zoveel slaap in halen eigenlijk van de afgelopen nachten aangezien madame gewoon me het heel moeilijk maakt steeds:(
    Verder heb ik vandaag nog geen bezoek gehad, maar zal vanavond allemaal wel komen denk ik.. ik zie het wel, en anders slaap ik gewoon lekker verder :)
    Ik heb ook gedroomt over morgen, over de keizersnee, dat de gene die ze nodig hebben ervoor spoorloos verdwenen waren, en dat de keizersnee niet doorging. maar gelukkig sta ik vast op de lijst, dus hoe dan ook heb ik morgen me kleine meid in mn armen, tot nu toe is het gewoon nog dezelfde tijd. Dus das hartstikke mooi:) ben zo benieuwt naar ons meisje:)

20. Ink1313

Ink1313 Actief lid

20 apr 2010
    300
    0
    16
    NULL
    Nederland
    Miracle, succes morgen!
    Leeuw, gefeliciteerd met jullie dochter!

Hier na de vakantierelaxheid weer haasten vanmorgen om zoonlief op tijd op school te krijgen. Janken bij het afscheid, want hij ging mama zo missen....dat heb je als mama al 6 weken thuis is :) Hij voelt aan dat de baby geboren gaat worden en wijkt niet van mama's zijde! Lief, maar ook vervelend met dit soort dingen....Vanmiddag brengen opa en oma hem naar school en kan ik dus ff gaan liggen! Na schooltijd weer ophalen en dan is de dag alweer voorbij :)

Deel Deze Pagina