Naomi zo dat was dus toch een snelle bevalling,ik heb vannacht een paar keer aan je gedacht.Fijn dat je weer thuis bent en dat jullie nu lekker kunnen gaan genieten van de kleine meid,heerlijk. Lauwie dat is wel hoge koorts wat je daar hebt,je kunt beter even de huisartsenpost bellen want dit is niet goed.Heb je al even twee paracetamolletjes genomen,dan zakt de koorts in ieder geval wat,maar ze moeten wel even bij je kijken.
@balleke: goed bezig zeg met al dat opruimen @juju: je kunt het best. Ik denk af en toe ook: hmm die baby moet er ook nog uit en dan dan weet ik niet eens hoe of wat. Maar het komt vast goed met ons @lauwie: hopelijk gaat het straks met dat kuurtje beter. Lijkt me vervelend zo'n ontsteking.
vriend vanochtend ab bij hap gehaald. net weer gebeld. pcm nemen en id gaten hbouden of ik niet suf word
Lauwie dat klinkt niet goed meid.. knuffel voor jou! Naomi superbevalling, hopelijk geneest alles snel. Fijn dat je er zo positief op terug kijkt!
@Lauwie: Ik ben gelukkig een heel geduldig persoon, en heb wel vertrouwen dat ook hier de BV wel zal gaan lukken, ga er in iedergeval alles voor doen! @Young: Meissie gefeliciteerd emt je 3 kindjes!!! word in een klap wel ontzettend druk in huis nu!! @Naomi: jij ook gefeliciteerd met je kersverse dochter!!! geniet er lekker van meiden, over 9 dagen mag ik ook gaan genieten, en ow wat vind ik het SPANNEND!!
@Naomi Gefelicteerd met jullie dochter en geniet van de kraamtijd. Idd snelle bevalling. Baalde je niet toen je in het ziekhuis was dat het in eens 8 cm of wilde je in het ziekenhuis sowieso bevallen? @lauwi beterschap en hoop dat het snel over is! idd goed in de gaten houden.
ff abbo GEFELICITEERD ALLE BEVALLEN MAMA"S!!! en ff youngmom....wow....3!! hoe in hemelsnaam hebben ze altijd je kleine meis kunnen missen, want je wist zeker dat je zwanger was van een 1 eiige 2ling!!
Lauwie je moet het echt in de gaten houden hoor en goed water drinken als je koorts zo hoog blijft en koel je je borsten ook met ijs? Naomi ik ben blij voor je dat alles zo vlot is gegaan,geniet nu maar lekker. Ik had Youngmom gefeliciteerd,via de mail,en kreeg de volgende reaktie; *Dank je wel! Ik kan het nog steeds niet echt vatten wat er is gebeurt. Veel mensen komen op bezoek omdat ze het gewoon weg niet geloven dat ze met 3 zijn. Liefs,
@JuJu: spannend allemaal @Lauwie: beterschap! @Naomi: Dus zonder pijnbestrijding gedaan? Super! En wat zijn jullie weer snel thuis! Hier laten ze je een nachtje blijven als je na 20:00 binnen komt. @Hier: eindelijk weer een rustige week in het vooruitzicht. de afgelopen week was hectisch omdat vriend vrij was en we nog midden in een verbouwing zitten (wonen er nog niet). heb dan ook veel te veel gedaan en ben bekaf nu Nog dames aan het bevallen op dit moment?
@balleke: nee ik wilde heel graag thuis bevallen. maar voor pijnstilling moest ik naar het zkh en achteraf heb ik er helemaal geen problemen mee, ben super blij dat het zo snel was gegaan en ik het nog zelf kon doen. @moppie: ja zonder pijnstilling uiteindelijk omdat het zo snel ging opeens. ik mocht douchen en naar huis dus dat was wel lekker. wij gaan alvast wat proberen te slapen..
Dag meiden, ik lees al heel wat dagen weer mee, ben hier een hele tijd niet geweest, maar was toch weer nieuwsgierig naar alle verhalen. Ik heb in de beginperiode veel mee gekletst, maar vanwege drukte in prive en werksituatie ben ik er mee gestopt. Ik ben vandaag precies 38 weken zwanger van een meisje (jaja, het aantal meisjes gaat nog wel omhoog hoor!), relatief rustige zwangerschap, en nu de laatste loodjes. Hoe voeg ik mezelf aan die lijst toe? niet veel verstand van helaas, zorrry. Ik zal regelmatig bij komen lezen, harstikke leuk en spannend om iedereen weer te volgen, maar niet vaak reageren. Heb hele dikke vingers van het vocht, typen hou ik niet lang vol en is pijnlijk, weten jullie dat even. Gefeliciteerd voor alle meiden die al bevallen zijn, fijn dat het voor de meesten op tijd gebeurd is. Bijzonder om de ervaringen van borstvoeding te lezen ook, wil het ook gaan doen, hoop dat ik voldoende doorzettingsvermogen heb.
Januari 2011 mamas Geboren Ikkedus - 11 december - Hannah (3100gr/51cm) - 36w5d Wen1975 - 14 december - Jenz (3340gr/53cm) - 37w5d Cyntje78 - 15 december - Lars (1710gr/??cm) - 36w0d Lauwie - 22 december - Jort Valentijn (4460gr/54cm) - 39w3d Mimi83 - 23 december - Shannon Kate (2455gr/45cm) - 35w3d Goofychick - 23 december - Toine (3620gr/51cm) - 39w2d Elif - 29 december - Seyhan (2850gr/47,5cm) - 36w2d Subke - 29 december - Yari (4350gr/55cm) - 39w2d Melmel - 29december - Robin (3145gr/50cm) - 39w3d Maartje - 30 december - Roosmarijn Hanna (??gr/??cm) - 37w6d 3dewonder - 31 december - Luka (3770gr/52cm) - 39w4d Charpi - 01 januari - Riana Alexia (4160gr/??cm) - 38w3d Youngmom - 02 januari - Vigo (3120gr/51cm), Bent (2885gr/50cm) en Nika (2105gr/46cm) - 37w5d Naomi23 - 02 januari - Isabel (2980gr/??cm) - 39w5d Meiden: 6 Jongens: 10 Uitgerekend Moosey 03 januari - jongen (2de x ? ingeleid) JuJu - 03 januari - jongen IrisB 05 januari verrassing Danjay - 06 januari- meisje Linnielin 06 januari - verrassing Brademarie 06 januari - verrassing Sweetchocolate 08 januari - jongen Muppet1604 09 januari - meisje (05-01-2011 2e x ingeleid) Linnepinn 11 januari verrassing Ink1313 12 januari - verrassing Leeuw86 12 januari - meisje Juudje81 13 januari - verrassing Moppie1981 - 15 januari - verrassing Iniminie84 - 16 januari - meisje Peps - 16 januari - meisje Miracle1990 20 januari (11 januari ingeleid KS) - meisje Marije2121 22 januari - verrassing Vlinder 24 januari jongen balleke - 26 januari - jongen === Je staat er bij! Toevoegen op de lijst: Quote de laatste lijst, en haal de quote tags weg. Wijzig wat je wilt wijzigen, en dan posten.
Hi Mama's en bijna mama's!!! Via Balleke hoorde ik dat er al heel wat meiden zijn bevallen: GEFELICITEERD!!!! Ik kon het niet laten om toch even te komen spieken ondanks ik eigenlijk doodmoe ben en werkelijk nergens geen zin meer in heb. Ik ga me ff op de lijst erbij zetten, toch wel leuk Succes met de laatste loodjes en ik kom af en toe ff spieken...
Januari 2011 mamas Geboren Ikkedus - 11 december - Hannah (3100gr/51cm) - 36w5d Wen1975 - 14 december - Jenz (3340gr/53cm) - 37w5d Cyntje78 - 15 december - Lars (1710gr/??cm) - 36w0d Lauwie - 22 december - Jort Valentijn (4460gr/54cm) - 39w3d Mimi83 - 23 december - Shannon Kate (2455gr/45cm) - 35w3d Goofychick - 23 december - Toine (3620gr/51cm) - 39w2d Elif - 29 december - Seyhan (2850gr/47,5cm) - 36w2d Subke - 29 december - Yari (4350gr/55cm) - 39w2d Melmel - 29december - Robin (3145gr/50cm) - 39w3d Maartje - 30 december - Roosmarijn Hanna (??gr/??cm) - 37w6d 3dewonder - 31 december - Luka (3770gr/52cm) - 39w4d Charpi - 01 januari - Riana Alexia (4160gr/??cm) - 38w3d Youngmom - 02 januari - Vigo (3120gr/51cm), Bent (2885gr/50cm) en Nika (2105gr/46cm) - 37w5d Naomi23 - 02 januari - Isabel (2980gr/??cm) - 39w5d Meiden: 6 Jongens: 10 Uitgerekend Moosey 03 januari - jongen (2de x ? ingeleid) JuJu - 03 januari - jongen IrisB 05 januari verrassing Danjay - 06 januari- meisje Linnielin 06 januari - verrassing Brademarie 06 januari - verrassing Sweetchocolate 08 januari - jongen Muppet1604 09 januari - meisje (05-01-2011 2e x ingeleid) Linnepinn 11 januari verrassing Ink1313 12 januari - verrassing Leeuw86 12 januari - meisje Juudje81 13 januari - verrassing Moppie1981 - 15 januari - verrassing Iniminie84 - 16 januari - meisje Peps - 16 januari - meisje Miracle1990 20 januari (11 januari ingeleid KS) - meisje Marije2121 22 januari - verrassing Trieske - 23 januari - meisje Vlinder 24 januari jongen Balleke - 26 januari - jongen ===
@trieske, hey... kon je het niet laten... @ iminie84 Welkom terug. Huu ik zie dat ik nog steeds de laaste ben op het lijstje...
Stelletje ouwehoeren!!! Pff ik ga zo maar even per blz reageren denk ik. Eerst wil ik Youngmom even feliciteren! Van harte meid met de drieling! Ik was helemaal in shock toen ik het las! Wat jij allemaal meemaakt daar kun je een boek over schrijven meid! En naomi ook gefeliciteerd met je kleine meid! Zie je wel dat je het kan? Ben blij dat het uiteindelijk nog snel ging op het laatst. Moosey: Spannend weer voor jou morgen he? Ik ben heel benieuwd hoe het er nu voor staat bij jou down under haha. Ik hoop dat ze je vliezen kunnen breken. Succes in ieder geval! Ik onderga woensdag weer een poging. Ik hoop dat er in een week tijd wat verstreken is maar ik ga er maar niet vanuit. Goofy: Hoe gaat het met je kleine man? Geniet je al lekker van je gezinnetje? Lauwie: Jeetje een borstontsteking. Ik kan me niet voorstellen hoeveel pijn dat het doet! Sterkte meid.
Zo hier hebben we vandaag de 2e verjaardag van mn zoontje gevierd. Was leuk en hij is vreselijk verwend dat is echt niet normaal. Het leukste wat hij gekregen heeft is een drumstel van mn broer. Haha, had hij vorig jaar al gezegd en nu dus ook gekregen en hij was er niet meer vandaan te halen. Maar al met al is de dag voor mij teveel geweest. Ik ben kapot en alles doet pijn. Ook is mn keelpijn nu in een keelonsteking veranderd denk ik. Ik hoop dat ik goed slaap vanacht...
@muppet Beterschap en gefeliciteerd met zoontje. Snel beter zijn voor de bevalling. Ik vroeg me af.. Als je nou super ziek bent (erg verkouden of keelonstekking of zoiets in die geest) Of de bevalling dan ook zelf begint zeg maar. Dat het beebje aangeeft nou ik kom er uit ook al is mama stront ziek...