@Elif Welkom terug en fijn dat de kleine weer thuis is. Mooi mannetje hoor! @Vlinder Zet hem op he! @Ink Nogmaals sterkte en knuffel. @Lauwie Jeetje nog een week erbij wrs, pfff. Sterkte! Even mijn kanjer spammen: Bekijk bijlage 121466
héél veel succes vlinder! @lauwie: dikke knuf hoor meisje.. hoop dat jullie toch snel naar huis kunnen. Kan me voorstellen dat je 't nu ontzettend zwaar hebt. @ink: dikke knuf hoor meisje @elif: wat 'n scheetje! geniet er maar lekker van hoor en weet de rest weer niet meer.. sorry hè..
Hij is net gewogen 3160 gram!!! Dat zou 400 gram zijn wat hij is bijgekomen, al denkt die vrouw dat ze verkeerd gemeten hebben op het zh. Maar een heel net gewichtje. Mama is blij. xxx
Wen en Elif wat een schatjes! Wat heeft Seyhan al veel haar. Kraamhulp heeft vandaag voor het laatst gewerkt. Tot 1 uur was de planning. Vk kwam nog langs dus duurde langer voordat ze echt weg was. Ga haar missen, maar ben wel blij dat we even alleen zijn. Ik heb al gezegd dat ik morgen geen bezoek wil. Wil van mijn gezin genieten. Vanmiddag komen mijn schoonouders voor de vijfde keer langs binnen 1 week. Mijn moeder is vanmorgen voor de tweede keer langs geweest vanwege dat ze ziek was. Ik hoop niet dat schoonouders vanavond als wij bezoek krijgen ook langs komen en zondag ook, ook als we bezoek hebben. Helaas zie ik dat wel gebeuren. Ik vind het rot dat mijn ouders zo weinig langskomen en zijn ouders bijna iedere dag. Ook qua materiaal lijkt het net eigen ouders vs schoonouders van de skoda reclame. En dan zijn mijn schoonouders de mensen die met die hele grote beer en super overdreven gedrag aan komen zetten. In één woord... VRESELIJK! Jayden 6 dagen oud... Hij geeft zich nu al over
Moeilijk is dat he sweetch als je eigenlijk liever ff alleen wilt zijn etc. dat ze dan toch weer aankomen. Ik vind dat in het begin ook echt niet fijn. Gelukkig was het geen strijd wie de mooiste cadeau's kon leveren, maar al die aanloop vond ik echt niet altijd leuk... Maar goed, ze zijn trots op hun kleinkind en willen dat van de daken schreeuwen, zo zag ik het maar en dacht dan, het houdt vanzelf wel een keer op. gelukkig deed het dat ook
Hoi Elif en sweetchocolate, Ik hoor hier helemaal niet, want ik ben in april uitgerekend, maar ik wilde even zeggen wat een scheetjes he! Wat een prachtige kindjes. Geniet er lekker van! Zo dat was het! Liefs
Dank je wel Touwtje! Geniet nog ff heerlijk van je zwangerschap want het is zo fijn. Althans ik vond zwanger zijn geweldig. We hadden het voor zijn geboorte al over een 2e maar nu nog meer
Graag gedaan hoor ! Ja dat doe ik zeker, ik heb dan ook bijna geen kwaaltjes dus dan gaat genieten wat makkelijker. Haha, dat is mooi op tijd! Ik ben zo benieuwd hoe het is om een kindje te krijgen. Nou geniet lekker van jullie ventje! Liefs
@inimini: Nou wij gaan er toch een kopen een handkolf, mn schoonouders vonden het toch wat te duur er een te huren, en zoals het er nu uitziet heb ik het misschien niet eens zo heel lang nodig! Ego: We moeten nog een nachtje blijven vanwege het afvallen van ons meisje. Tis nog niet zeker of we morgen naar huis mogen, maar we gaan er vanuit van wel! Verder heeft ze tot nu toe savonds en snachts heel moeilijk gedaan om aan te leggen en te blijven drinken aan de borst, dus was een hele strijd die ik gister avond toch eventjes verloor. Hopelijk gaat het vanavond goed en vannacht, want ik wil echt dat het lukt, het is zo een geweldige ervaring, en de melkproductie is nu ook erg goed, heb ook last van stuwing, me borsten zijn nu ook echt gewoon voller en zwaarder, dus daar ligt het niet aan, tis gewoon even de handigheid erin vinden, dan komt het allemaal wel in orde! ik duim dat ik morgen thuis ben, en dat de BV goed blijft gaan, ze word nu nog bij gevoed, en hopen dat ze snel aansterkt!
--------------buddynieuws vlinder------------- Vanmiddag om 12:30 is Syl Stevano geboren. Hij is kerngezond. zelf moest ik naar de ok omdat de placenta niet wilde loskomen. ik ben nog wat suf maar dolgelukkig. liefs gea. ------------------------------------------------- Vlinder, van harte gefeliciteerd met jullie zoon Syl!
@Vlinder: Gefeliciteerd met Syl Stevano!!!! Ik hoop dat het allemaal toch is meegevallen en je snel herstelt. Lekker genieten nu!! @Elif: Oooooh, wat een mooi mannetje! Leuk is dat hè, zoveel haar?! Bij Diede is iedereen verbaasd dat hij zoveel haar heeft! @Ink: Heel veel sterkte.... @Lauwie: Nu heeft het inderdaad wel lang genoeg geduurd. Ik snap dat je het zat bent. Sterkte en een dikke knuffel! @Wen: Wauw, wat leuk om te zien dat Jenz al zo is gegroeid! Echt al een mannetje die heel bewust om zich heen kijkt! Echt een mooierd! @Sweetchocolate: Ook al zo'n mooierd! Leuk is dat dat ze zich helemaal kunnen overgeven!! Wij zorgen ervoor dat we om de dag bezoek hebben dus ook steeds een dag niks. Maar de opa's en oma's staan elke dag te trappelen om langs te komen. Op zich begrijpelijk maar ik heb er lang niet altijd zin in. @Miracle: Ik hoop voor je dat het allemaal gaat lukken met de bv. Ik werd er helemaal gestresst van in het zh omdat Diede best zwaar is en mijn borsten best groot en dat schoot echt niet op. Stonden er drie mensen rond mijn bed te proberen hem aan te leggen en hij en ik werden er alleen maar gefrustreerd van. Na een paar dagen heb ik besloten te gaan kolven en hem de fles met bv te geven. Ik ben nog nooit zo blij met een beslissing geweest! Het nadeel is wel dat je er veel tijd aan kwijt bent. Maar het is inderdaad een kwestie van handigheid erin vinden en het zal jou waarschijnlijk wel gaan lukken. Wil alleen zeggen dat het wel leuk moet blijven.
leeuw ik zou het net plaatsen van vlinder.. fijn dat jij het al gedaan heb. Vlinder hier ook nogmaals gefeliciteerd!!
Meiden wat een lieveee foto's van jullie kleine kindjes! Vlinder gefeliciteerd met SYL! Hier veel rust houden ivm bloeddruk. De rust heeft in ieder geval wel een positief effect hebben we gemerkt! Vk was vandaag thuis langs gekomen en tevreden.
@Vlinder en Vlinderman Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Syl Stevano! Ik hoop dat je snel een beetje opknapt.
Vlinder van harte gefeliciteerd met jullie mooie wondertje Syl!!! Geniet van hem! Jullie hebben het zo verdiend xxx
@moosey: Ja ik zat daar dus ook al aan te denken. Ik heb om 17:15 dr met een kleine worsteling toch goed aan de borst gekregen (wel met hulp helaas.. ze wilde eerst gewoon niet en lag te kutte en te klooie) Toen heeft ze flink lang aan de borst gelege, en daarna nog een beetje bijvoeding, en om half 8 kwam ze weer dat ze honger had en toch nog een beetje wilde, toen was mn vader er nog, en toen heb ik m gevraagt of ie me wilde helpen als t niet ging, dus ik had hem als backup, maar ze hapte meteen goed toe, en klaar was ik toen heeft ze tot 20:00 gelegen aan mn borst, en viel heerlijk in slaap.. nu moet ik kijken of ze tot 22:30 blijft slapen, als ze eerder komt is het ook niet heel erg, maar dan gaan de 3 uur weer vanaf dan in. Het ging nu goed, maar als het thuis dus niet goed gaat, kolf ik ook gewoon af hoor.. dan doe ik het wel via fles. Wil gewoon het liefst BV blijven geven. Vlinder gefelicteerd met je kersverse zoon!! geniet er maar lekker van!! Volgensmij zijn de meeste nu wel bevallen he Wat gaat de tijd toch hard eigelijk he meiden