Januari 2011 mama's deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sweetchocolate, 2 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    elif, wij geven geen infacol meer omdat jort niet zo heel veel last van krampjes heeft. maar hij reageerde er prima op.
    wat een gewicht he? hij is al meer dan een kilo aangekomen sinds zijn geboorte!

2. 3dewonder

3dewonder Actief lid

1 dec 2010
    170
    0
    0
    assen
    @lauwie inderdaad
    en hij voelde er niet beter bij de krampjes werden minder moet ik toe geven maar ja
    helaas zijn de krampjes niet weg maar probeer het eerst zonder iets en als echt niet wil lukken ken ik ook nog cinababy gaan halen en kijken hoe hij daar op reageerd

3. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    3ewonder, een pink of op je arm leggen helpt vaak ook al veel

4. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Jenz spuugde gelijk na zjn voeding en het enige dat we roken was de Infacol (bah vieze lucht, zou er ook misselijk van worden). Dus gestaakt en het spugen hield ook meteen op. ;)

5. Grace79

Grace79 Actief lid

5 okt 2009
    412
    34
    28
    Vrouw
    *Dank je wel Lauwie, ga het meteen uitproberen.
    *3dewonder: Mijn schoonzus is in ieder geval heel enthousiast over cinababy (ze heeft al een potje voor ons gekocht, maar we hopen het eigenlijk niet nodig te hebben;)). Hopelijk gaan de krampjes bij Luka vanzelf over.

6. Duploke

Duploke Niet meer actief

Yari heeft ook weer veel last van z'n darmpjes, maar hij heeft ook al 2 dagen geen stoelgang meer gemaakt. :(
    zou er iets mis zijn? Hij laat wel veel windjes en heeft nog flinke plaspampers..

@elif: vraagje.. komt seyhan in de babyeditie van HBVL? Yari komt erin in ieder geval.

7. 3dewonder

3dewonder Actief lid

1 dec 2010
    170
    0
    0
    assen
    @lauwie hij heeft en fopspeen gekegen om ze weg te sabbelen en ligt op moment als krampjes heeft op zijn buikje op me borst vind hij heerlijk

@grace bedankt voor de tip we wachten eerst nog ff een paar daagjes af hoe het gaat als iet wil inderdaad cinababy halen

@subke dat is hier op moment ook het probleem hij plast goed alleen ontlasting is een probleem heb net overlegt met de wijkverpleegkundige maar omdat luka flesvoeding krijgt hoeft hij niet elke dag een luier te hebben maar mag gerust 2 dagen tussen zitten dus moest maar ff aankijken als nog op gang kwam

@ego zo net de wijkverpleegkundige geweet en meneertje is gewogen en woog alweer 4090 gr dus was goed gegroeit !!!
    verder doet meneertje het super en mag nu naar 110cc per fles zal meneer blij mee

8. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Hee meiden even een vraagje: neem aan dat bij jullie de afspraak met de vk ook was: je belt als je een uur lang weeen hebt die 1 minuut duren en met 3-4 er tussen.

Maare...waren die weeen bij jullie ook al echt pijnlijk? Of kwam dat pas daarna?

Hier rommelt het lekker door en ben echt een muts met timen. Maar goed...mijn vriend is te werk en die werkt niet bepaald dichtbij. Dus ik zit een beetje met het feit wanneer moet ik hem bellen om terug te komen. Wil niet voor niets bellen....

Heb nu het idee dat de weeen of naja kramp (het is wel een gevoel van komen en gaan, maar dus niet pijnlijk) nu om de 4 minuten komt. Maar het duurt lang geen minuut. Hoogstens 25/30 seconden.

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    mmmm niet dat ik weet eigenlijk?!?!
    Zou wel erg leuk zijn:D

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Marije oei dat klinkt spannend!!!:D
    Bij mij begon het daarmee.
    Vind het moeilijk om je raad te geven wanneer hem te waarschuwen.
    Ik weet zelf iig dat ik goed op zal moeten letten de volgende keer zo snel ging het hier.

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @marije: je kunt altijd de vk even bellen ;) misschien willen ze wel eventjes komen voelen hoe het er nu voor staat. het gaat niet altijd zoals ze het zeggen!
    mijn weeën duurde ook niet altijd een minuut en regelmaat zat er al helemaal niet in, soms zat er 1 minuut tussen en soms 8. dus als ik gewacht had tot er regelmaat in kwam dan had ik alleen bevallen hihi. ik hoop voor je dat het weeën zijn die je hebt en dat ze snel door gaan zetten :)

@3dewonder: fijn dat hij zo goed gegroeid is :D

hier ligt ons meisje eindelijk te slapen!! door de verkoudheid slaapt ze heel slecht en niet echt heel diep.
    bij de HA was alles goed, haar longen waren gelukkig schoon!
    als het over een week niet over is moeten we terug komen...
    we zijn daarna door gereden naar het CB en daar hebben we haar gewogen ze weegt nu 3130 :D dus 155 gram aangekomen in 1 week tijd, wat ben ik trots op haar!!

12. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    ja lastig he....ik wil hem niet voor niets terughalen van werk. Maar weet ook niet of dit het nou is. Want het doet dus niet echt zeer. Je voelt het wel opkomen en gaan. Maar het duurt gewoon geen minuut en het wisselt een beetje qua tijd. 4 a 5 minuten.
    Maar wil absoluut niet dat me vriend straks te laat is :S nou ik denk dat ik het nog even afwacht.
    lastigggg

13. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    @naomi dat is ook altijd nog een idee..... thanks!

14. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    dan kun je aan de hand van wat de vk zegt je vriend wel of niet bellen ;)

15. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    haha ja....

Maar wil niet als een zeur overkomen, dat gevoel ken je vast wel ;) , dus heb zoiets van eerst moet ik het even GOED voelen.

maarja.... ik hou je tip even in mijn achterhoofd.

16. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    marije, hoe laat is je vriend thuis uit zijn werk? toen mijn weeen nog niet echt pijn deden had ik nog wel ff. bij mijn eerste bevalling voelde ik vanaf 's ochtends al een krampje om de 3 minuten en is ze om 1u 's nachts geboren. en zelfs bij deze bevalling die uiteindelijk heel snel ging, heb ik wel een paar uur lichte krampen gehad. als je vriend gewoon om een uur of 6 thuis komt, dan zou ik nog niet bellen. maar vertrouw op je eigen intuitie!
    succes trouwens!!!

17. 3dewonder

3dewonder Actief lid

1 dec 2010
    170
    0
    0
    assen
    @marije
    ik had gebeld en aan de hand van de wat de vk zegt kijken als je vriend moet bellen of niet !!
    beter te vaak bellen dat ze voor niks komendan alleen bevallen :(
    ik spreek uit ervaring bij me eerste dochter ook niet willen bellen omdat ik geen zeur wou zijn maar onder tussen wel al 5 cm ontsluiting zonder echt pijnlijke regelmatige weeen heb toen wel gebeld omdat ik ook in zo postie zat als jij nu
    4 uurtjes later was me dochter er

18. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    naomi, jorts longen waren ook schoon toen hij RS had. hou haar maar goed in de gaten!

3ewonder, wat relaxed een speentje! dat is hier nog niet gelukt. hij spuugt hem snel uit

19. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    maartje, hoe ging het bloedprikken? is dat nog met een hielprikje? (zo deden ze het vorige week bij jort in het zh)

20. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    hmm... ja daar zeggen jullie wel weer wat ;)

Mijn vriend is waarschijnlijk 22.30 thuis.

Deel Deze Pagina