Kon het ook niet laten om me er bij te schrijven. Heb in het begin een aantal keer wat gepost maar door alle drukte (en geen zin) heb ik daarna alleen maar meegelezen met jullie. Ik wens alle bevallen moeders veel geluk toe met jullie kleine....
Hay meiden, Jaja voor mij komt het nu ook heel dichtbij!! Nog 8 dagen, en dan zal mijn kleine meisje ook ter wereld komen!! ik probeer er niet teveel aan te denken en mee bezig te zijn, want ik word dan natuurlijk alleen maar zenuwachtiger, ik vind het echt ontzettend spannend, en kan het eigelijk ook maar moeilijk geloven dat het bijna zover is.. Liefst had ik natuurlijk de datum van het gebeuren niet willen weten, want het maakt me wel erg nerveus, sinds ik het weet, slaap ik onrustiger.. Wat kan ik eigelijk eraan doen? weinig toch?? tis volgensmij heel normaal
Januari 2011 mamas Geboren Ikkedus - 11 december - Hannah (3100gr/51cm) - 36w5d Wen1975 - 14 december - Jenz (3340gr/53cm) - 37w5d Cyntje78 - 15 december - Lars (1710gr/??cm) - 36w0d Lauwie - 22 december - Jort Valentijn (4460gr/54cm) - 39w3d Mimi83 - 23 december - Shannon Kate (2455gr/45cm) - 35w3d Goofychick - 23 december - Toine (3620gr/51cm) - 39w2d Elif - 29 december - Seyhan (2850gr/47,5cm) - 36w2d Subke - 29 december - Yari (4350gr/55cm) - 39w2d Melmel - 29december - Robin (3145gr/50cm) - 39w3d Maartje - 30 december - Roosmarijn Hanna (??gr/??cm) - 37w6d 3dewonder - 31 december - Luka (3770gr/52cm) - 39w4d Charpi - 01 januari - Riana Alexia (4160gr/??cm) - 38w3d Youngmom - 02 januari - Vigo (3120gr/51cm), Bent (2885gr/50cm) en Nika (2105gr/46cm) - 37w5d Naomi23 - 02 januari - Isabel (2980gr/??cm) - 39w5d Meiden: 6 Jongens: 10 Uitgerekend Moosey 03 januari - jongen (2de x ? ingeleid) JuJu - 03 januari - jongen IrisB 05 januari verrassing Danjay - 06 januari- meisje Linnielin 06 januari - verrassing Brademarie 06 januari - verrassing Sweetchocolate 08 januari - jongen Muppet1604 09 januari - meisje (05-01-2011 2e x ingeleid) Linnepinn 11 januari verrassing Ink1313 12 januari - verrassing Leeuw86 12 januari - meisje Juudje81 13 januari - verrassing Moppie1981 - 15 januari - verrassing Iniminie84 - 16 januari - meisje Peps - 16 januari - meisje Miracle1990 20 januari (11 januari ingeleid KS) - meisje Marije21 22 januari - verrassing Jlover1988 - 22 januari - meisje (10 januari ingeleid ) Vlinder 24 januari jongen balleke - 26 januari - jongen
Hoop dat ik t hierboven goed heb gedaan! Zo niet, dan hoor ik t wel haha! Nou, lange tijd niet geweest hier maar nu de bevalling dichterbij komt toch nieuwschierig wie er allemaal al bevallen zijn! Zelf word ik 10 januari ingeleid ivm weeen waar ik nu al 4 weken mee loop en ontsluiting. Ben heeeeel benieuwd naar mijn kleine meisje!
Vlinder, je hebt pb terug. Was erg gezellig bij mijn ouders. Eerst even bij mijn opa en oma langs geweest. Daar kwamen ook mijn neefjes en nichtje met oom. Wij krijgen steeds meer het idee dat mijn jongste neefje, 6 jaar, een gedragsstoornis heeft. Alleen willen mijn oom en zijn ex vrouw, de moeder die zelfs kinderpsycholoog is, dit niet zien. Zegt niet gedag, wenst geen gelukkig nieuwjaar, is enkel druk met zijn boekje. Kan echter wel spelen met zijn zusje. Maakt soms rare geluiden. Zowel ik, mijn ouders, mijn zusje, zwager, mijn vriend en oom zijn nieuwe vriendin denken dat er iets is met mijn jongste neefje. Alleen willen de ouders dit niet zien... We hadden hond mee, ouders ook. Jammer dat oma zo paniekerig doet m.b.t hond en kinderen. Hoe maak je kinderen bang voor een hond? Laat mijn oma erop los en je krijgt kinderen bang voor de hond. Verder was het bij ouderlijk huis wel gezellig. Lekker gegourmet. Had mijn wijn mee, 0.5%wijn. Goed vlees, veel andere lekkere dingetjes erbij. Was heerlijk! En ook zeker gezellig. Balleke, ook ik trek het verhaal van youngmom niet in twijfel. Waarom zou ik? Ze dachten bij oud collega ook dat ze 1 kind kregen. Bleken het er ook 2 te zijn. Bij moeder van ex vrouw van mijn oom net zo. Spreek wel over 30, 40 jaar geleden. Maar waarom zou het nu niet kunnen? Vooral als het er in plaats van 2 3 zijn. Gelukkig gaat het goed met de drieling! Dat is, als ik voor mijzelf mag spreken, toch wel het belangrijkste. Maar dat is net als mijn verhaal... Ik was ook iets van 20 weken ongemerkt zwanger. Ik krijg wel veel vragen naar mij zelf gericht van hoe had je het zolang niet gemerkt? En kreeg de opmerking van dat de zwangere persoon in kwestie al zat te testen voordat ze het eigenlijk kon testen. Ja, hallo, als je aan de pil bent en je gewoon je periode krijgt, schuif je het toch af op iets anders? Tenminste, heb ik gedaan. Nu als ik mensen tegen kom en vragen hoe ver ik ben zeg ik aantal weken. Vertel echt niet dat ik dat ik 20 weken ongemerkt zwanger ben geweest. Uit angst voor, voor mij, vervelende opmerkingen. Ik vind ze inmiddels echt heel vervelend. Vooral als je ze bijna dagelijks hebt gehoord en je het zelf al bijna 20 weken weet wil je die opmerkingen echt niet meer horen hoor. Maarten, mijn familie, zijn familie, onze vrienden en ik zijn ook gewoon door gegaan met zwangerschap. Je kan er wel 20 weken bij stilstaan en zelfs langer. Maar wat schiet je ermee op? Wat ik hiermee bedoel te zeggen... Geloof het of geloof het niet sommige verhalen hier op Zp. Het verhaal van youngmom geloof ik persoonlijk wel!!! En dan bedoel ik dat ik geloof dat youngmom, haar man en de rest, echt niet wisten dat het er 3 zijn. Maar nu ze er eenmaal zijn, waarom zou de 3e niet minder welkom zijn??? Ze zijn er nu toch! Wat maakt die ene meer of minder nou uit? Ok, kan mij goed voorstellen dat je er van schrikt en bedenkt is het financieel haalbaar. Maar waarom zou de 3e minder welkom zijn? En waarom wordt er getwijfeld aan haar verhaal? Wat zijn de beweegredenen van deze relschoppers/sensatiezoekers om zulke twijfels openbaar te maken? Goed, je kan je twijfels hebben. Maar stuur dan pb naar youngmom, post in dit topic of iets. Maar ga geen rel starten buiten dit topic om. Vind dat echt zo laf! Vind diegene dan echt een relschopper die eens even lekker komt stoken. Want ze geeft wel allerlei hints die naar youngmom wijzen. En er zijn andere forumgangers die gaan zoeken en dan ook bij youngmom terecht komen. Aan de andere kant, ook wel goed dat ze hier niet op reageren. Anders was ons topic verpest en was er in dit topic een rel ontstaan. Waar ik niet op zit te wachten! Denk dat de meeste meiden die in dit topic posten wel youngmom geloven. Mijn doel van dit topic is elkaar op de hoogte houden, elkaar steunen met laatste loodjes en laatste, maar zeker niet onbelangrijk, gezelligheid. Ben blij dat de relschoppers niet in dit topic posten. Want dan ben ik er snel klaar mee en hoe moet ik dan op de hoogte blijven? En soms mijn ei kwijt? Ik wil niet diezelfde ongezellige sfeer als op het andere forum. Niet het forum wat jij zei Vlinder... Balleke, nog iets. We hadden gister wel geluk hoor. Want hij draaide al snel weg met zijn hoofd, haha. Ach, morgen heb ik misschien weer geluk. Moet weer naar ziekenhuis dan voor extra controle, 3 weken geleden geen extra controle gehad, misschien morgen weer met echo. En is zijn hoofd niet te zien, jammer dan. Voor mij is het belangrijk dat ik kan horen en zien dat zijn hartje klopt. Ze konden gister ook zien dat zijn maag vol zat en zijn nieren werkte. Dat was voor mij, en Maarten, het belangrijkste. Dat wij nog 1 oogkas, 2 neusgaten en een mond konden zien is voor ons bijzaak. Wel hele leuke bijzaak overigens. Inderdaad, net wat je zegt. Het is leuker zodra je het in het echt ziet en vast kan houden. Kan aanraken, verzorgen enzovoort. Nu zijn we zo weerloos. Je kan gewoon nu even niks doen als er wat met de kleine is. Ja, als je het niet vertrouwd bel je op en moet je aan het ctg. Als er dan wat is grijpen ze in natuurlijk. Maar toch... Het is anders. Het zit nog veilig in je buik. Snap je? Of laat ik mij even gaan?
Goedemorgen meiden, Ben een paar dagen niet geweest maar wat een babynieuws!!!!!! Charpi:van harte gefeliciteerd met jullie dochter Riana! Maartje: van harte gefeliciteerd met jullie dochter Roosmarijn! Youngmom: van harte gefeliciteerd met jullie zoons Vigo en Bent en jullie dochter Nika!!!! Naomi: van harte gefeliciteerd met jullie dochter Isabel! Verder heb ik zoveel gelezen dat ik niet weet waar ik op moet reageren, sorry meiden. Probeer de komende dagen weer wat meer mee te schrijven, maar met de achterliggende familiedagen lukte dat niet zo goed! Hier gaat alles nog prima. Verwacht dat ik ook wel overtijd ga lopen, want het is hier nog helemaal rustig!!!! Vandaag weer controle bij VK, maar zal wel niets bijzonders zijn. Heb me de laatste dagen erg rustig gehouden en merk wel dat mn lichaam dat nodig heeft. Ben nu veel fitter, ukkie is niet zo megadruk als anders en ik heb geen last meer van misselijkheid. Dus dat ga ik de komende dagen maar proberen zo te houden!!!! @Muppet: heel veel succes met je nieuwe poging om in te leiden. Hopelijk lukt het vandaag wat beter!!!!!
Januari 2011 mamas Geboren Ikkedus - 11 december - Hannah (3100gr/51cm) - 36w5d Wen1975 - 14 december - Jenz (3340gr/53cm) - 37w5d Cyntje78 - 15 december - Lars (1710gr/??cm) - 36w0d Lauwie - 22 december - Jort Valentijn (4460gr/54cm) - 39w3d Mimi83 - 23 december - Shannon Kate (2455gr/45cm) - 35w3d Goofychick - 23 december - Toine (3620gr/51cm) - 39w2d Elif - 29 december - Seyhan (2850gr/47,5cm) - 36w2d Subke - 29 december - Yari (4350gr/55cm) - 39w2d Melmel - 29december - Robin (3145gr/50cm) - 39w3d Maartje - 30 december - Roosmarijn Hanna (??gr/??cm) - 37w6d 3dewonder - 31 december - Luka (3770gr/52cm) - 39w4d Charpi - 01 januari - Riana Alexia (4160gr/??cm) - 38w3d Youngmom - 02 januari - Vigo (3120gr/51cm), Bent (2885gr/50cm) en Nika (2105gr/46cm) - 37w5d Naomi23 - 02 januari - Isabel (2980gr/??cm) - 39w5d Meiden: 6 Jongens: 10 Uitgerekend Moosey 03 januari - jongen (2de x ? ingeleid) JuJu - 03 januari - jongen IrisB 05 januari verrassing Danjay - 06 januari- meisje Linnielin 06 januari - verrassing Brademarie 06 januari - verrassing Sweetchocolate 08 januari - jongen Muppet1604 09 januari - meisje (05-01-2011 2e x ingeleid) Linnepinn 11 januari verrassing Ink1313 12 januari - verrassing Leeuw86 12 januari - meisje Juudje81 13 januari - verrassing Moppie1981 - 15 januari - verrassing Iniminie84 - 16 januari - meisje Peps - 16 januari - meisje Miracle1990 20 januari (11 januari ingeleid KS) - meisje Marije21 22 januari - verrassing Jlover1988 - 22 januari - meisje (10 januari ingeleid ) Vlinder 24 januari jongen Melis83 24 januari jongen balleke - 26 januari - jongen
@verhaal: er staat ook echt helemaal niks in dat topic, behalve heel veel spelfouten Ben overigens zelf ook een verrassinkje! Had me de hele zwangerschap achter mijn zus verstopt @Wen: wat vervelend dat het nog niet goed gaat met Jenz @Mimi: hopelijk komt Shannon snel wat meer aan en mogen jullie haar mee naar huis nemen! @Miracle: Lijkt me juist fijn om de datum te weten. Ik word elke dag zenuwachtig wakker omdat ik niet weet wat er gaat gebeuren. Ok, kan bij jou ook nog natuurlijk, maar het lijkt me wel een rustgevend idee om te weten wanneer alles gaat gebeuren... @Jlover: spannend, nog een paar daagjes!
Pfff, ik hoop dat het snel over is! Dit is echt heel vervelend voor jullie Dus de pcm doet nog niet echt zijn werk zo te zien?!
@lauwie: beterschap!!! @mimi: hopelijk zal de kleine meid met die extra voeding wat meer aankomen. Gelukkig gaat het wel goed met haar. @wen: vervelend dat je mannetje weer een terugslag had. Gelukkig houden ze hem in het ziekenhuis wel goed in de gaten en kunnen jullie er gewoon bij zijn! Hopelijk gaat het snel beter! @gedoe rondom youngmom: je gaat er vanuit dat iedereen hier de waarheid spreekt. In een ander forum heb ik wel meegemaakt dat iemand alles bij elkaar loog. Was best heftig. Zelfs foto's van baby's, echo's van iemand anders. Die meid spoorde niet. Maar goed daar ga je niet vanuit.... Hier eind van de middag weer langs de vk. Ben benieuwd op de kleine nu al eens aan het indalen is. Vandaag even wat klusjes in huis doen en de klossen terugbrengen
@Jlover: hihi dan lig ik ook int ziekenhuis en een dag later zal mijn kleine meisje ter wereld komen Spannend hoor meis!! @Moppie: ja tis ook wel fijn om te weten wanneer het allemaal staat te gebeuren, we leven er wel erg naartoe, en we zijn erg blij ook natuurlijk, alleen toch onbewust heb ik heel erg last van de zenuwen, das wel wat minder maar ik hou me nog redelijk goed hoor al vind ik zelf
Weet niet of het toeval is hoor, maar moet dit even kwijt. Mijn darmen zijn aan het opruimen. Vanmorgen rond 9 uur grote behoefte gedaan, net weer. Niet dun, maar dunner dan ik gewend ben. Heb normaal best last van obstipatie, ga zo 4 dagen niet(!!!) en moet dan écht ontbijtkoek eten om het weer op gang te laten komen (en dan nog is het vrij hard zeg maar). Maar gister had ik al een grote boodschap, die dag daarvoor en nu vandaag 2 keer kort na elkaar. Heb vandaag wel net 1 glas bronwater op met appel-kersen smaak. men zegt van kersen kan je ontlasting ook op gang komen. Maar bij mij nooit in zo'n kleine combi. Heb nu geen last van weeen. Hoor wel eens dat de darmen eerst de grote schoonmaak gaan houden net voordat de bevalling begint. Is dit toeval? Mijn lichaam heeft mij namelijk zo vaak voor de gek gehouden de afgelopen 4 weken zodat ik zelf niet meer weet wat echt is en wat niet. Nogmaals, er is nu geen wee te bekennen. Vind het alleen wel vreemd dat mijn darmen zo raar doen.
Sweetchocolate, het kan inderdaad een teken zijn, maar het hoeft niet... Lastig hè, die onzekerheid! Lauwie, beterschap! En Wen, sterkte met de kleine man. Hier vanmorgen de laatste groeiecho gehad en de baby wordt waarschijnlijk toch niet zo groot als eerst gedacht. Ik word dus ook niet eerder ingeleid en mag gewoon afwachten. Fijn, daar had ik ook op gehoopt! Dat betekent alleen wel dat het nog wel drie weken kan duren, want Lars was ook veel te laat . Zal me ook nog maar even op de lijst zetten, toch wel leuk om weer mee te kletsen...
Ja, daarom. Geloof dat hier in januari 2011 mama's 2 dames waren die de grote schoonmaak hebben gehad zeg maar (waarvan het ook openbaar is gemaakt zeg maar lekker genant verhaal). Gelukkig nu geen etenstijd
Emme, inderdaad, die onzekerheid is enorm lastig. Vooral als je al 4 weken voor de gek wordt gehouden door je eigen lichaam! Sinds de laatste teken van voor de gek houden hebben mijn vriend en ik zo iets van: Het komt wanneer het komt... Maar dan heb ik dit weer en vind ik het toch moeilijk om er van af te stappen. Het zal wel weer niks zijn; er is nog altijd geen wee te bekennen. Pfff, Emme, dat is voor jou ook balen. Dat je alsnog niet wordt ingeleid. Maar zeg niet dat het nog wel 3 weken kan duren hoor. Ja, tuurlijk, kan wel. Maar bij vriendin van mijn moeder (heeft 2 kinderen) kwam de ene 2 weken te laat, andere 1 week te vroeg. Compenseert elkaar weer. Je weet het immers nooit met die kleintjes
Januari 2011 mamas Geboren Ikkedus - 11 december - Hannah (3100gr/51cm) - 36w5d Wen1975 - 14 december - Jenz (3340gr/53cm) - 37w5d Cyntje78 - 15 december - Lars (1710gr/??cm) - 36w0d Lauwie - 22 december - Jort Valentijn (4460gr/54cm) - 39w3d Mimi83 - 23 december - Shannon Kate (2455gr/45cm) - 35w3d Goofychick - 23 december - Toine (3620gr/51cm) - 39w2d Elif - 29 december - Seyhan (2850gr/47,5cm) - 36w2d Subke - 29 december - Yari (4350gr/55cm) - 39w2d Melmel - 29december - Robin (3145gr/50cm) - 39w3d Maartje - 30 december - Roosmarijn Hanna (??gr/??cm) - 37w6d 3dewonder - 31 december - Luka (3770gr/52cm) - 39w4d Charpi - 01 januari - Riana Alexia (4160gr/??cm) - 38w3d Youngmom - 02 januari - Vigo (3120gr/51cm), Bent (2885gr/50cm) en Nika (2105gr/46cm) - 37w5d Naomi23 - 02 januari - Isabel (2980gr/??cm) - 39w5d Meiden: 6 Jongens: 10 Uitgerekend Moosey 03 januari - jongen (2de x ? ingeleid) JuJu - 03 januari - jongen IrisB 05 januari verrassing Danjay - 06 januari- meisje Linnielin 06 januari - verrassing Brademarie 06 januari - verrassing Sweetchocolate 08 januari - jongen Muppet1604 09 januari - meisje (05-01-2011 2e x ingeleid) Linnepinn 11 januari verrassing Emme 11 januari jongen Ink1313 12 januari - verrassing Leeuw86 12 januari - meisje Juudje81 13 januari - verrassing Moppie1981 - 15 januari - verrassing Iniminie84 - 16 januari - meisje Peps - 16 januari - meisje Miracle1990 20 januari (11 januari ingeleid KS) - meisje Marije21 22 januari - verrassing Jlover1988 - 22 januari - meisje (10 januari ingeleid ) Vlinder 24 januari jongen Melis83 24 januari jongen balleke - 26 januari - jongen