Januari 2011 mama's deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sweetchocolate, 2 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    @linnepin van harte gefelicteerd met jullie kleine. Leuke naam.

2. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Loop je nog steeds rond Juudje? Het is wat, die kleintjes die het daar binnen wel best vinden :p

@nieuwe moeders: gefeliciteerd!!

3. Iniminie84

27 apr 2010
    78
    0
    0
    Jij loopt er ook nog steeds moppie! knap hoor, trek je het allemaal nog een beetje. Ik heb afgelopen nacht super goed geslapen, zooooo fijn en voel me nu dan ook kiplekker. Ach we gaan weer een dagje verder, we wachten gewoon af. Lukt met gleukkig aardig om nuchter te blijven

Het gemiddelde van een zwangerschap schijnt 40+5 te zijn, en tja, er zullen toch mensen moeten zijn die dat gemiddelde omhoog brengen, gezien de vroege bevallingen op de forum :D

4. maartje85

maartje85 Actief lid

27 mrt 2010
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    @de wachtende meiden: sterkte en heel veel succes met bevallen!

@maatjes: maatje 50 begint nu goed te zitten, zat redelijk ruim. Wij verwachten een grote baby, dus ik had veel kleertjes in 56 en 62 gekocht. Gelukkig leuke kleertjes in 50 als kraamcadeautjes gekregen, haha.

@ego: bloedprikken ging gewoon via een ader in de arm. Ze hadden teveel nodig om het via een hielprikje te doen. Gelukkig een goede verpleegkundige, de naald zat in 1 keer goed en er kwam genoeg bloed uit. 's Middags gebeld door de arts en alle uitslagen waren prima in orde. De chemo heeft tot nog toe dus geen negatieve effecten op haar bloed.

Ik ga dadelijk eens online kijken voor een lodger draagdoek, ik heb een indiaase, maar die is niet heel handig ombinden als je alleen thuis bent, haha. Iemand nog tips met goedkope adresjes, naast natuurlijk Marktplaats?

5. 3dewonder

3dewonder Actief lid

1 dec 2010
    170
    0
    0
    assen
    @marije succes hoop dat het doorzet voor je

@linnepin van harte gefeliciteerd met jullie zoontje

@kleertjes hier zit meneertje in maat 56 !!!

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @linnepin: gefeliciteerd met jullie zoon!!!! leuke naam :)

@miracle: ben je nog naar het zkh of hap geweest gisteren?? zo een lage temp. lijkt mij ook niet helemaal oke!

@elif: hihi jullie hebben ook zo een kleintje dus :) hier beginnen sommige kleertjes in 56 ook te passen maar het meeste is nog te groot. ons meisje heeft alleen hele grote voeten hihi, de voetjes zijn bijna even lang als haar onderbeentje!!!

@marije: hopelijk heeft het goed doorgezet en heb je nu de kleine in je armen!!! hopelijk snel babynieuws :D

7. steenbokje

@Iniminie: ja ik trek het nog prima. Ik ben nog vrij mobiel (natuurlijk wordt alles wel lastiger nu) en ik kan in principe nog alles, afgezien van gezwollen vingers sinds een maand of 2. Schrijven is lastig... En ik moet de enveloppen nog gaan adresseren - ook zoiets wat ik uit blijf stellen...

40+5: dan ga jij vandaag bevallen toch? ;) Bij jou ook nog geen gerommel?
    Ik hoop echt niet op 42 weken, want zie op tegen het inleiden...

@Maartje: gelukkig lijkt het goed te gaan met de chemo. Lijkt me erg heftig, voor jullie vooral. Zij zal het zich straks gelukkig niet herinneren...

@Kleertjes: heb net een pakketje van de H&M binnen in maat 68. Ik durfde niet meer in maat 62 te kopen. Stom he!
    Heb bijna niks in maat 50, weinig in maat 56, aantal setjes in 62 en nu 5 setjes maat 68...

8. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    Yups, ik loop ook nog steeds rond! Jij dus ook??!!! Eigenwijze ukkies, nú al ;) Volgens mijn schoonzusje wordt het een meisje, want uk heeft nu al divagedrag, hahaha. (zij heeft zelf ook tot 42+ doorgelopen en kreeg een meisje, dus vandaar).
    Ik ga er alleen vanuit dat het wel inleiden gaat worden hier, want strippen lukte dus niet, nog totaal geen voortekenen ook...... dus heb het idee dat uk zich niet uit zichzelf gaat laten zien. Hoop dat het bij jou gewoon snel spontaan inzet (en hier trouwens ook hoor, dat inleiden lijkt me ook niet alles ;) ) Nog effies doorbijten :D
    Ik had wel wat maat 50 gekocht (2 pakjes of zo) en ook wat maat 56, maar denk dat de maat 50 zó terug de winkel in kan ;) Heb niet het idee dat uk hier dat echt gaat passen straks. ZO ook eens neuzen voor maat 62, toch wel handy om alvast iets te hebben. En bij H&M hebben ze echt leuke dingen!

@iniminie: jij loopt dus ook nog rond? Ja, we halen het gemiddelde wel omhoog zo ;) Voel jij je nog goed?

@ lennepin: van harte met jullie zoon!!!! Lekker bijkomen nu en hopelijk genieten.

@ alle moeders: leuk om jullie verhalen te lezen. Voelt nog een beetje als een ver-van-mijn-bed-show..... Voelt nog steeds onwerkelijk dat volgende week hier toch ook een kleintje in de box ligt. Maar erg leuk te horen hoe het jullie vergaat.

9. steenbokje

Ik ben nu ook wel blij dat ik niks in maat 50 heb gekocht. Ja 1 schattig rompertje maar ik dacht dat die groter was. Bij uitpakken bleek het echt heel klein te zijn. Nouja... Is ook niet erg, voor het geval dat we een kleintje krijgen :p

Maandag staat er een strippoging gepland, mits de bm-mond al aan het verweken is natuurlijk. Dinsdag naar de gyn voor controle placenta/vruchtwater, en dan weet ik wat er daarna gaat gebeuren. Als alles in orde is, blijf ik tot 42w doorlopen en anders wanneer de gyn het noodzakelijk acht...

10. steenbokje

^^
    Voelt inderdaad nog steeds onwerkelijk, maar het besef begint toch wel te komen nu. Wel een eng idee eigenlijk, in 1 klap zo'n verantwoordelijkheid!!!

11. steenbokje

Ben trouwens benieuwd hoe het met Marije is gegaan. Zij had gister toch regelmatige krampen? Is morgen uitgerekend dus zou zo maar kunnen...

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Spannend van Marije!!!

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Net gelachen, Seyhan ruikt als ik aan het kolven ben maar nu had hij zoiets:Nu wil ik ook nog iets hebben!
    Had om half 12 al gehad maar net nog maar 20cc gegeven.

14. mimi83

mimi83 Niet meer actief

he meiden,

Ik ben hier nog weinig te vinden, heb het heerlijk druk met ons kroost en samen met martin vrij te zijn.

Shannon moest gister naar het cb en ze was 3055 gram!! en 4 cm langer als 3 dagen na geboorte. dus mevr. is 400 gram gegroeit in 10 dagen.. hihi gaat erg goed.

vannacht om 00.30 laatste voeding en toen kwam ze pas om 06.10 weer , 9.00 en 12.10 .. goed he..

15. maartje85

maartje85 Actief lid

27 mrt 2010
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Elif,

hoe doe jij dat? Geef je gewoon om de drie uur BV en kolf je dan daarnaast ook nog?
    Of kolf je en geef je hem die gekolfde melk?
    Ik wil een voorraadje melk aanleggen door te kolven, maar Roosmarijn drink op het moment zelf iedere drie uur goed aan de borst.

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik kolf alleen meid.
    Hij neemt niet goed de borst ( al probeer ik telkens opnieuw)
    Ik probeer dus de voorraad goed te houden, per keer zit ik aan zo'n 250 a 300 cc melk.
    Ik heb zelf voeding moeten weggooien aangezien ik niks meer had voor het in te doen.
    De diepvries zit ook vol!

17. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    wat jammer dat hij de borst niet goed pakt elif!
    maar het is wel een prima oplossing zo! want hij krijgt zo toch jou melk binnen ;)

ik kan merken dat we hier de regeldagen gehad hebben ;) mn borsten zitten veel voller nu! de melk spuit er al uit voor ze mn borst in haar mondje heeft hihi het is elke keer weer een kliederboel hier!
    gisteren onder de douche begonnen ze ook te spuiten hihi vond het wel grappig om te zien...

18. EyesOnly

EyesOnly Actief lid

25 mrt 2009
    423
    0
    0
    thuiszorg medewerkster
    Ergens in het noorden v/h land
    @marije
    En is het doorgezet?

@Linnepin
    GEFELICITEERD MET JULLIE ZOONTJE DEON!!!!!

@Moppie1981 en Iniminie
    Dus ook nog niet bevallen? Hier is het nog helemaal rustig. Had net een buurvrouw aan de deur voor een pakketje. Nou zegt ze je heb al een aardig buikje
    hoe lang moet je nog? uhhhh vorige week. Dan moet je ze eens zien kijken haha. Moppie gelukkig heb ik gisteren
    de enveloppen allemaal geschreven, wat een werk.

@ alle moeders, LEuk om al die foto's te zien wat een schatjes zeg.

@ego
    Ben gelukkig weer over de dip van woensdag heen. Toen zag ik het echt helemaal niet meer zitten,
    heb de hele dag huilbuien gehad. Maar de afgelopen 2 dagen is mijn moeder hier geweest en die heeft
    het huis van boven tot onder gepoetst (volgens mij heeft oma meer nesteldrang dan mama) Verder
    heb ik nog steeds helemaal geen voorweeen o.i.d. Dus ik denk dat ik maandag de afspraak nog wel
    haal in het ziekenhuis. Verder denk ik dat ik de pakjes maat 50 maar uit mijn tas haal. Want volgens
    mij gaat dat echt niet meer passen.

19. Ink1313

Ink1313 Actief lid

20 apr 2010
    300
    0
    16
    NULL
    Nederland
    Haai ladies,
    Zoals herkenbaar voor de meeste denk ik heb ik momenteel weinig tijd om actief deel te nemen op t forum. Ons meisje doet het geweldig, drinkt prima aan mijn borst en groeit alweer als kool (100 gram meer ten opzichte van gisteren). Ik zit volop in de stuwing, heb meloenenborsten :) Jemig wat een ongemak is dat zeg, gelukkig drinkt Britt ze goed leeg.

Ik ben alleen heeeelemaal klaar met al die visite zeg! Het zou er wel bij horen denk ik maar pffff, voel me een vreemde in mijn eigen huis momenteel. Elk dagdeel zit er wel iemand...heb ff het gevoel dat ik geleefd wordt. Herkenbaar? Het is alleen nog maar opa's, oma's, ooms tantes etc kun je nagaan :( Heb net ff tactisch aangegeven aan mijn man dat het ff teveel is. Wil ff geen visite meer plannen, ben dr klaar mee. Vanavond kruip ik lekker mijn bedje in met Britt en ga de Voice kijken en van mijn meisje genieten! Wat te eten en te drinken mee en lekker hangen!

20. Ink1313

Ink1313 Actief lid

20 apr 2010
    300
    0
    16
    NULL
    Nederland
    Sorry, ben wel erg ego als ik teruglees :p

Linnielin (of pin) Gefeliciteerd met Deon en volgens mij heb ik nog een net bevallen moeder gemist, ook die van harte gefeliciteerd!

Meiden die nog zwanger lopen, sterkte! Hopelijk komen jullie wondertjes snel.

Ben ook benieuwd of Marije al mama is geworden! :$

Deel Deze Pagina