Januari 2011 mama's deel 4

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sweetchocolate, 2 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

haha mijn vriend kreeg net domme vraag te horen met lopen... "zijn de slingers voor jullie huis echt?". Vriend heeft gereageert dat wij nog hard bezig zijn voor het krijgen van een zoon. Dat hij nu alvast maar de blauwe slingers en ballonnen heeft op gehangen en ooievaar maar alvast aan raam heeft geplakt... Wij hebben geen tuin, dus vandaar dat ooievaar bij ons door de ruit komt. Tja, domme vragen, domme antwoorden.

2. maartje85

maartje85 Actief lid

27 mrt 2010
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sweetchocolat: haha, wat een suffe vraag inderdaad.

@Wen: ik duim voor je dat het snel beter gaat met Jenz. Het is zo zielig als je niet weet wat je kindje mankeert en je niets kunt doen. Heel veel sterkte!

@ego: vandaag rustig dagje, beetje rommelen in huis en vanmiddag komt een goede vriend op kraamvisite. Man gaat de auto wassen en Roosmarijn heeft veel slapen ingepland ;)

Vanacht heeft ze het weer super gedaan: ze wordt elke drie uur wakker voor de voeding, maar huilt tussendoor niet.

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    @sweet: haha inderdaad een hele domme vraag!!!

@marije: gefeliciteerd met jullie zoon Duke!!!! heftig zoals ik het lees zeg.... geniet er nu maar lekker van ;)

4. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Maar bij dus ook geen gerommel?? Balen dat het allemaal zo lang duurt (voor het gevoel dan he)

Sorry dat ik de laaste tijd niet reageer, maar heb klein beetje afstand genomen van jan form...:) Zit me elke dag op te naaien hier (sorry voor taal gebruik) Lees wel af en toe mee.

Maar geen steken vandaag of iets anders. Als ik een voorwee krijg dan is het ook een stevige. Maar we wachten hier rustig af..haha we kunnen niet anders..;) wordt wel met de dag nieuwsgieriger hoe het dit keer gaat beginnen..haha Maar ik ben naar alles nieuwsgierig..:p

@sweet Leuk dat je vriend dat doet als verassing.. Zal die van mij niet zo snel doen (hij komt er niet op...haha)

5. EyesOnly

EyesOnly Actief lid

25 mrt 2009
    423
    0
    0
    thuiszorg medewerkster
    Ergens in het noorden v/h land
    @ Marije en MArijeman GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN DUKE

@ Balleke Dat het ik de laatste paar dagen ook regelmatig. Kan op het moment ook
    niet bukken zonder dat het een pijnlijke druk van onder geeft.

@ Ego Denk dat ik straks het ziekenhuis even bel. Sinds dat we vannacht om 12 thuis kwamen
    heeft de kleine niet meer echt van zich laten horen. Toch maar even laten na kijken. Wat denken
    jullie?

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @eyesonly: even bellen!!! beter 1x teveel als 1x te weinig...
    krijg je de kleine ook niet wakker door veel te duwen en bewegen met je buik?

7. EyesOnly

EyesOnly Actief lid

25 mrt 2009
    423
    0
    0
    thuiszorg medewerkster
    @naomi neej het kontje ligt boven en hoe ik ook por de baby verplaatst zich niet. Dus ik bel strakkies ff

8. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    ja inderdaad even bellen!! suc6!

9. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    @eyesonly toch effe voor de zekerheid bellen meid!

10. EyesOnly

EyesOnly Actief lid

25 mrt 2009
    423
    0
    0
    thuiszorg medewerkster
    Heb gebeld en mag die kant op gaan. Laat het nog wel even weten als ik weer terug ben.

11. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    @Marije: Gefeliciteerd met jullie zoon!!
    Daar is hij dan eindelijk! Lekker genieten nu!

12. Ink1313

Ink1313 Actief lid

20 apr 2010
    300
    0
    16
    NULL
    Nederland
    Marije van harte gefeliciteerd met jullie zoon.

13. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ balleke: ik reageer en lees momenteel ook niet alles hoor. Merk dat ik alles over krampjes/BV e.d. oversla..... zo ver ben ik nog niet (niet lullig bedoelt naar de moeders overigens). Eerst de kleine er maar eens uit ;) Vind het wel fijn dat jij en de andere zwangeren af en toe nog wat laten horen.

@ eyesonly: hoop dat de kleine zich aan de CTG snel weer laat 'horen'. Succes!

14. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    idd niet lullig bedoelt tegen over de ander mama's, maar zo ver zijn we niet...;) Met Bas trouwens echt geen last van gehad van krampjes en bv (gaf flesvoeding).. Dus kan er ook niet over mee praten. Ik hoop bij deze ook niet..;) Ben jij al gestript?

@Eyesonly ik hoop dat alles goed is gegaan!!

15. maartje85

maartje85 Actief lid

27 mrt 2010
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    @dames die nog moeten bevallen: heel veel succes met de bevalling! Ik begrijp heel goed dat jullie nog niet zitten te wachten op verhalen over BV, krampjes en slaapgewoontes van baby's! Eerst maar eens zorgen dat je kindje eruit komt he?!
    Als ik voor mezelf spreek: ik leef ook met jullie mee hoor :) Het is pas 3 weken geleden dat ik ben bevallen en vond het het spannendste wat ik ooit heb meegemaakt!

16. EyesOnly

EyesOnly Actief lid

25 mrt 2009
    423
    0
    0
    thuiszorg medewerkster
    @iedereen
    Alles was goed met de baby. Hij/zij sliep nog diep en werd later toen ik aan de ctg lag goed wakker. Werden flink wat schoppen tegen de sensoren uitgedeeld, en op het eind was er nog even flink de hik.
    Verder is er nog een echo gemaakt en dat was ook goed, heb nog genoeg vruchtwater op het moment maar moet geen week meer duren. Morgen had ik al een afspraak staan en daar moet ik nog gewoon heen. Want morgen gaan ze verder kijken wat nu te doen. Nou ja dat zei deze gyn.

17. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Gelukkig is alles goed.

18. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ balleke: ja, hier hebben ze een poging gedaan om te strippen. Maar die lukte helaas niet. Bij de volgende controle eens vragen of ze nog een poging kunnen wagen, je weet maar nooit. Bij de eerste poging zat alles iig nog potdicht. Daarna wel een lichte bloeding gehad, dus misschien dat dat toch voor iets verweking heeft gezorgd.....
    Bij jou komt je uitgerekende datum nu ook wel erg in de buurt! En de verjaardag van je zoon dus ook. Spannend!

@ eyesonly: fijn dat alles goed was! Ben benieuwd wat je morgen te horen krijgt. Ergens deze week zal uk toch wel moeten komen....

@ maartje: thanx! Jeetje, jouw dochter is al weer ruim 3 weken oud. Gaat ook hard.

19. Miracle1990

Miracle1990 Niet meer actief

@marije gefeliciteerd met je zoon Duke:D geniet er lekker van meis!!:)

20. maartje85

maartje85 Actief lid

27 mrt 2010
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Juudje: ja het is ongelofelijk hoe snel de tijd gaat, helemaal met een kleintje in huis. Maar ook als ik terug kijk, vind ik de zwangerschap voorbij gevlogen!

Deel Deze Pagina