Kleintje88 het enige wat ik er nog over wil gaan zeggen is dit;als je iets niet zeker weet,of je levn is al mooi genoeg,dan steek je je neus niet in andermans zaken.Bij twijfel meld je dit bij de MOD en laat je het aan hun over,nu heb je het hele forum op stelten gezet en weet je niet eens zeker of je nu zelf wel de waarheid spreekt. Ze is in het oud en nieuw weekend bevallen en dan komt er geen krant uit,bij jullie wel? Ik vind het te makkelijk om nu sorry te zeggen terwijl je eerst de boel op zijn kop zet,oh ja en dan zeggen dat er hier meiden allang twijfelden,misschien is het zo,maar waarom wil je hier onrust strooien.Wij zijn hier bezig met wanneer we gaan bevallen,inleiden,etc.Van mij hoef je hier niet meer te reageren en ik zal dit ook aan de mod's vragen,die onrust moeten we hier niet.
Ik zal hier ook niet meer reageren maar ik vond dat ik mezelf nog wel mocht verdedigen en mijn verhaal uit leggen over waarom ik twijfel! Ennuh als je hier geen onrust wilt had je er zelf niet over moeten beginnen want dan vind ik dat ik het recht heb om mijn twijfel toe te lichten! Voor de meiden die nog moeten bevallen: veel succes met de laatste loodjes en geniet van jullie baby's!
Het enigste wat ik wil zeggen is *slaat een hele diepe zucht* kom je dit onderwerp ook verzieken?! Hier was ik dus al bang voor dat dit zou gaan gebeuren, dat er een sensatie zoeker/rel schopper zoals Kleintje88 komt om de hele boel hier te verzieken. Want dat is haar uiteindelijke doel. Wij hebben het onderwerp van jou en je andere relschoppers allang afgesloten. Ik denk dat Youngmom er meer behoefte aan heeft om met rust gelaten te worden. Dat ze eens kan gaan genieten van haar 3(!!!) wonders. Dat deze met bijna 38 weken ter wereld zijn gekomen, geen ervaring met drieling. Ook niet bij mij in de buurt. Maar het kan wel degelijk hoor, met een zwangerschapsduur van 38 weken en dan al zo flink. En ik weet niet of je het weet, maar met een zwangerschapsduur van 38 weken is een éénling 3200 gram, jongens in de meeste gevallen 100 gram meer. En inderdaad, net als wat Vlinder zegt, zoals je kan zien zijn de kleintjes rond oud en nieuw geboren (in lijstje staat 2 januari, maar dit was toch al eerder?? of heb ik het mis?) en dan komt er hier in regio Utrecht geen krant uit. Weet niet of dit bij jou wel het geval zou zijn? Maar volgens mij is het landelijk. *zucht* Sensatiezoeker/relschopper...:x Krijg een leven en verveel ons niet. Wij willen het gezellig houden hier in dit onderwerp. Jij bent hier alleen maar om te rellen en te stoken:x:x:x:x:x:x
Ik weet niet of dat standaard is eigenlijk. Bij Arinde was dat nog niet zo, in principe werd je toen ingeleid op de dag dat je 42 weken was. Maar nu, door alle commotie die er is geweest over overtijd lopen, mag je het dus vanaf 41 weken zelf bepalen. Bij ons dan
Relschopper, zo noem ik je maar even... Dit is een topic van januari 2011 mama's. Aangezien Youngmom een januari 2011 mama is en het klaarblijkelijk over haar gaat, en wij haar wél geloven, vind ik het niet meer dan normaal dat wij haar verdedigen. Een of andere trien hier heeft Youngmom een mail gestuurd over jullie twijfels. Gevolg: Youngmom is, begrijpelijk, van streek. Bij jullie zit er heel duidelijk een steekje los. Youngmom heeft al genoeg ellende gehad en ik ben van mening dat zij ook een goede kraamtijd krijgt en dat ze EINDELIJK kan genieten. VAN HAAR DRIELING. Vraagje: Zit je er soms zo erg mee dat je moet reageren? Dat je het haar niet gunt ofzo dat zij een drieling op de wereld heeft gezet? Wat maakt er één meer nou uit? Is het voor jou zo'n drama om het niet te doen geloven? Relschopper! Krijg toch een leven.:x
Lekker dat Shannon zo goed gegroeid is in een dag. Dus die nieuwe voeding slaat wel goed aan! Het is dus wel goed geregeld in het ziekenhuis! Fijn dat je er gewoon altijd bij kan als je wilt. En leuk dat Collin er ook bij mag zijn, ik dacht dat dat nooit mocht eigenlijk
Kleintje88 je had je gewoon stil moeten houden,wij werden hier getipt en hadden het er hierover,nergens anders op het forum dus.Dus jij hoeft je hier niet te verdedigen,ik vind het allemaal wat kinderachtig worden en beschuldig mij niet,daar kan ik niet zo goed tegen.Jij begint een verhaal,wij bespreken dat hier en nu heb ik het gedaan:x:x,nu veroorzaakte ik dus de onrust,sorry maar dit soort mensen daar hou ik niet van.
Op internet lees ik ook dat het echt pas vanaf 42 weken is. Alles wat eerder is, is mooi meegenomen. Al heb ik wel gehoord dat inleiden niet altijd even een pretje is. Dus mijn gevoel is nog heel erg dubbel m.b.t inleiden. Zeker aangezien het mijn eerste is...
Groot gelijk dat je vriend z'n dagen spaart voor straks! Bij Arinde ging manlief ook niet mee naar het ziekenhuis bij de CTG's die ik toen kreeg hoor!
Precies, daarom wil ik het dus ook (liever) niet als het niet perse nodig is. En aangezien ik me nog prima voel (meestal dan) laat ik gewoon de natuur de gang gaan. Heb ik met Arinde ook gedaan. Inleiding stond toen gepland voor woensdag (42 weken) en ze kwam toen toch nog op maandag spontaan. Dus ik wacht maar gewoon af!!!
Pffff...wat een drukte hier zeg! 14 bezoekers Komt vast door het verhaal van Youngmom en alles er omheen. Ik bemoei er niet mee, maar hoop niet dat dit allemaal uitgespeeld wordt via dit topic...doe het dan in PB naar elkaar maar laat de boel hier aub gezelllig blijven!!!!!!!
Meiden de gyn heeft mij verteld,dat als je inleidbaar bent,dan is je baarmoeder dus rijp,dan hoeft inleiden echt geen drama te worden.Elif is vorige week ook ingeleid en ik heb er niks raars van haar over gehoord,wel weet ik dat de weeën die eruit voort komen heftiger en pijnlijker kunnen zijn.
@Danjay: Fijn dat je je weer wat beter voelt. Nog 3 dagen! @Miracle: ok, kan me er best wel wat bij voorstellen dat je nu echt zenuwachtig wordt. De precieze tijd!!!! @Vlinder: klinkt allemaal als zw. vergiftiging, maar dat zullen ze in het zkh ook wel uitgebreid hebben gecontroleerd lijkt me. Hopelijk blijven alle controles goed, maar die klachten zijn natuurlijk ook niet fijn. @Naomi: prachtig meisje @Linnielin: mag dat vanaf 41w al? Volgens mij ligt het ook aan je vk/regio waar je woont. Het ene zkh heeft een ander beleid dan het andere. Had het elders ook al gelezen. Zelf zou ik af willen wachten of de kleine zich zelf gaat melden, maar mag van mijn vk toch niet op overtijd gaan rekenen. We zien wel... @Mimi: wat fijn dat Shannon nu wel aankomt! @Sweetchocolate: beweging is fijn wel jammer dat je vriend niet mee kan morgen. @Hier: hele dag al op de bank gehangen. ben echt bekaf. ik slaap erg slecht straks nog weer naar ons huisje, daar schoonmaken, schilderen... had het graag al af gezien, dan konden we verhuizen, maar dat zit er niet meer in voordat Uk komt.
Linnielin ik heb al aan de eigenaren gevraagd dit de kop in te drukken,zoals ik al eerder aangaf zijn wij bezig met bevallen,inleiden,bevallingsverhalen,etc. En wat je schrijft over PB dat moet al helemaal niet,dan is het hek van de dam en krijg je allemaal onrust pb-tjes en daar zit ik niet op te wachten.
@mimi wat goed dat is aan gekomen en goed doet op dr voeding! Hoopelijk mag je haar snel mee naar huis nemen? Weet je al wanneer je haar mag meenemen? @naomi wat wolk van een meid..echt schattig @miracle Spannend meid. Ik zou ook niet kunnen slapen. Ik heb van 10.00 t/m 12.00 lekker geslapen..haha en heb net de deuren een sopje geven en ga zo de bestek la uitmesten (schaam me dood hoe het er uit ziet) Vanmorgen heel vaag oefenweeen gehad en ben al 3 keer naar de wc gegaan voor ontlasting..hmm beetje vreemd en was beetje misselijk. Morgen weer naar de verlos en hoop dat het kleintje gegroeid is.
Dat weet ik hoor! Maar toen bij Arinde zat met 41 weken de boel nog potdicht, nou dan wacht ik liever even...snap je Enne...ik bedoelde niet dat ze jou met PB moeten overspoelen hoor! Maar ik vind het niet iets om hier publiekelijk uit te spelen. Goed dat je de mods getipt hebt...ik hoop dat zij het in de gaten houden. En dat is het laatste wat ik er over zeg
Hou jij je wel een beetje rustig???? Volgens mij doe je veel te veel! Hebben jullie geen mensen om je heen die jullie helpen in het huis? En anders gewoon zorgen dat de belangrijkste dingen af zijn, maar loop je zelf alsjeblieft niet voorbij!!!!!!
***************breekt in********************* meiden, meiden, meiden toch! Laat die verhalen toch lekker gaan en bereid jullie voor op het geen wat komt. Jullie kindje is zoveel belangrijker dat als die onnozele verhalen. Natuurlijk zullen er mensen zijn die dit verhaal onsamenhangend vinden, maargoed, het is en blijft natuurlijk een forum! Geniet nou lekker van die laatste lootjes, en lees over die berichten heen van de (zoals jullie het noemen) relschoppers! Vooruit kijken naar eventuele bevallingen en speculeren over wie wanneer gaat bevallen is zoveel leuker dan je om iets anders druk te moeten maken! @ iedereen die bevallen is: Gefeliciteeeeerd @ iedereen die nog moet: Succes, jullie kunnen het! Liebs Belliebel(februari 2010 mama en aankomend juli 2011 mama!) **********breekt weer uit*************
Ik weet het. Deze week is ook een rustweek voor mij, maar als mijn vriend vanavond die kant op gaat, ga ik mee. We hebben de afgelopen week heel veel hulp gehad, en zijn enorm opgeschoten. Ik doe echt rustig aan! Hele dag op de bank gelegen vandaag, zometeen even douchen en de werkkleding aan. Wil wat kozijntjes in de grondverf gaan zetten. Ik wil nu vooral graag tijd met mijn vriend doorbrengen, want die is de hele zwangerschap 's avonds en in het weekend weg geweest. Voel me gewoon echt in de steek gelaten (stomme hormonen) omdat hij aldoor weg is. Heb zelf ook wel veel meegeholpen, maar ben zo moe geweest tot 25-30 weken, dat ik vaak alleen in de weekenden mee ging. Extra info: In januari 2010 een huisje gekocht uit 1930 wat compleet gerenoveerd moest worden. Veel gesloopt, en al heel lang bezig met renoveren. Nu eindelijk aan de afwerkfase begonnen maar alles duurt gewoon veel langer dan verwacht...