Januari 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 20 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ink1313

Ink1313 Actief lid

20 apr 2010
    300
    0
    16
    NULL
    Nederland
    Lid van het kippenhok geworden. Naam ingridvh13.

2. Ink1313

Ink1313 Actief lid

20 apr 2010
    300
    0
    16
    NULL
    Nederland
    Hello ladies,
    Wat een heerlijk dagje weer. Het is echt genieten met dit weer. Heb een heerlijk los zomerrokje aangedaan vanmorgen, dus geen knellende broekriemen voor mij vandaag. Ik merk toch dat mijn vet wat meer naar voren komt te zitten nu, ik loop sneller uit als met de eerste da's duidelijk.

@angelsound, wat gaaf dat je het hartje al zo hebt gehoord zeg, supers! Ik heb mijn doptone uitgeleend aan mijn schoonzusje die nu 22 weken zwanger is. Ik krijg hem vast binnenkort wel een keertje terug dan zal ik ook eens gaan zoeken. Eerst maar eens afwachten of donderdag bij de echo alles wel goed is en of ik wel kan zoeken naar een harttoon. Merk dat ik er toch wel een btje zenuwachtig voor ben.

3. Tese

Tese Niet meer actief

Goeiemorgen!

Ik heb vannacht over mn ouders gedroomd (zijn overleden) en het was levensecht! Daaruit kwam ook dat ik een meid krijg! Ik ben benieuwd....

Wat een heerlijk weertje he! Kon het maar altijd zo zijn....

@Melmel: Je kan het meid! Kom op! Denk aan je hummel in je buik.

@Ink: Ik ken het gevoel meid! Ik ga volgende week maandag voor de intake en echo en ik ben ook al een beetje zenuwachtig!

4. Dominique24

17 mrt 2010
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

ik heb de tijd genomen om de meeste berichten van de laatste dagen te lezen. Ik begin mijn weg al een beetje te vinden hier, haha.
    Ik ben niet gewend om actief te zijn op een forum, dat is wel duidelijk denk ik.

Mijn vriendin keek elke dag op zwangerschapspagina toen ze zwanger was. Ze ging zelfs tijdens haar weeen nog even een bericht posten zodat ze de dames op de hoogte kon houden, haha.
    Ik vond dat toen zo gek!
    Ook had ze een buddy die ze gesmst heeft toen ons zoontje geboren werd. Die buddy heeft toen een bericht op het forum gezet.
    Ik ben benieuwd of ik met jullie ook een band ga opbouwen de komende maanden. Ik ga in ieder geval mijn best doen om elke dag even bij te lezen en te laten weten hoe het gaat.

Wat de kwaaltjes betreft.. ik heb nog steeds last van steekjes onderin mijn buik. Het is wel wat minder dan in het begin. Mijn borsten zijn gelukkig niet meer zo gevoelig. Ik ben wel van cup D naar E gegaan! Hellup!! Ik hoop niet dat ze zo door blijven groeien.

Gisteren had ik mijn verjaardag gevierd (was de 21e jarig, ben 25 geworden) en de dag duurde megalang. Het was erg warm en het leek wel of ik er minder goed tegen kon dan normaal.
    Oma had lekkere hapjes gemaakt met gerookte zalm.
    Ik durfde het niet te eten.
    Weten jullie of dat mag?

Ik wens jullie een hele fijne tweede pinksterdag.
    Ik moet zelf werken en baal enorm!

5. nooatje

nooatje Niet meer actief

Hallo Januari mama's

Mag ik ook mee doen?? Ben als het goed is ook in Januari uitgeteld?! Ben nu 5 weken en 4 daagjes. Heb vanmorgen nog maar 1 testje gedaan kijken of het streepje nu echt heel dinker roze was en ja hoor joepie!! Moet ik de verloskundige al bellen of is dat nog te vroeg? Genietse allemaal!!
    Liefs

6. Dominique24

17 mrt 2010
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Noaatje,

Gefeliciteerd!
    zodra je weet dat je zwanger bent kun je de verloskundige bellen om een afspraak te maken.
    Als je er voor het eerst naar toe gaat krijg je veel informatie en wordt er een nieuwe afspraak gepland.

Succes en geniet ervan!

7. nooatje

nooatje Niet meer actief

oh leuk nou super bedankt.

8. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Welkom Nooatje!

Ja, je kunt de vk al bellen. Maar ben niet teleurgesteld als ze zeggen, bel volgende week maar terug. Dit had ik vorig jaar namelijk. Bij ons mag je vanaf de 6e week pas bellen ivm vmk'en en mensen die dan de afspraak weer af moeten zeggen. (ikke dus...)

@Dominique... ik vind het moeilijk om het hier bij te houden omdat de groep meiden erg groot is. Bijna onmogelijk alles bij te houden en op iedereen te reageren.

@hier... wij gaan zo naar Prenatal want we vervelen ons een beetje... nouja, ik althans en cyntjeman geeft toe aan mijn baby-shop-driften :D Al zal het vooral kijken zijn ipv kopen.

9. nooatje

nooatje Niet meer actief

oke leuk dan ga ik van de week denk ik maar is ff bellen. Het was onze eerste ronde nog maar en direct raak, had ik niet verwacht dat het zo snel zou gaan. Dus we zijn super blij. Veel plezier bij prenatal. Leuk he??

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hallo meiden,
    hoe is het hier met iedereen?
    Hier vanmorgen een foto gemaakt van mijn darmenbuikje:D

11. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    goedemiddag meiden,

bedankt voor jullie felicitaties meiden!

@elif: al een mooi darmenbuikje hoor ;)

@noaatje: gefeliciteerd en welkom :D

verder weinig onthouden sorry meiden!!

wij gaan zo lekker met de hond naar het bos en naar een meertje en daarna rijden we naar mn schoonouders om met hun pupje in het bos te gaan lopen!! vanavond lekker BBQ'en!!!!

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ooooooh gezellig naomi:d

Tja anders kan ik hem niet noemen nu heh hihihi.
    maar wilde het wel ff bijhouden ;)
    Ammuseer jullie!
    xx

13. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    hihi is bij mij ook nog steeds hoor ;) alleen heb ik veel meer vetjes dus is het zicht heeeel anders hihi.
    ik houd het ook elke week bij hoor, wat mn gewicht is en buikomtrek! ben nu 1,5 kilo afgevallen en 5 cm erbij:p

iedereen fijne 2e pinksterdag!!!

14. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Fijne pinksterdag.

Hier deze keer niet afgevallen op normaal gewicht blijven staan.
    Ach ja cm weet ik niet haha

15. Zen

Zen Actief lid

16 apr 2008
    292
    0
    0
    Meiden met bloedverlies, heel veel sterkte. Ik denk aan jullie en hoop op het beste!

Hier bij vlagen misselijk, verder alles ok. En mijn buikje groeit behoorlijk. Mijn man vroeg vanmorgen of ik niet per ongeluk al verder ben. Ik meteen boos "Hoezo vind je me zo dik??" Hoezo overdreven hormonengestuurde reactie :)

16. nooatje

nooatje Niet meer actief

haha ja leuk is dat he zen. Ik zei net ook tegen mijn man volgens mij zie je het bij mij ook al maar vraag me af of dat al kan na 5 weken??Heb net wel veel gegeten dus dat zal het wel zijn dan hihi. Hij keek me aan alsof ik dus niet goed wijs was whaha.
    Fijne dag nog allemaal.
    en idd meiden met bloedverlies heel veel sterkte hoop dat het nog goed gaat. Het beste..

17. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Ik zie zeker bij mij verschil, vooral aan het einde van de dag. Echt veel boller onderin mijn buik dan normaal.
    Ziet er wel leuk uit. Probeer het nog wel een beetje te verbergen als ik bij vrienden en fam ben. Zit heerlijk buiten onder het zonnescherm. Wat is het mooi weer!

18. nooatje

nooatje Niet meer actief

Marije leuk we gaan gelijk op. Nou dan ga ik nu ook maar is meer opletten, dacht net idd dat het wat boller was leuk, leuk!!
    Ja echt superrrr weertje
    Ben je al misselijk dan? Ik nog niet, wel soms een beetje duizelig en hangerig haha.

19. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Bij het opstaan enz ben ik sneller draaierig, traplopen ook. Merkte nu bij het sporten dat ik iets sneller moe ben. Sneller trek. buik begint eerder te rommelen.

Verder nergens last van :D gelukkig JIJ?

20. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    vandaag even een buikfoto gemaakt, effe showen hoor:p

nieuwe zwangere allemaal welkom!

Wat een heerlijk weer he meiden!! vandaag lekker het badje opgezet voor de kids!

Elif ik ga je foto even bekijken!

Deel Deze Pagina