wat een lieve reacties allemaal, dank jullie wel!!!! echt lief!!! mvm: ik pies in het kannetje, draai dan snel die fles open met neus dicht en dan weer zo snel mogelijk dichtdoen gewoon niet via je neus ademen. De ene x kan ik er beter tegen dan de andere x als ik het een x vergeet om mn neus dicht te doen maar ze gaan wel meer stinken als je de fles langer dan een dag gebruikt, je kan ook gewoon meer flessen nemen en elke dag een nieuwe gebruiken scheelt weer in stank... tot strakjes allemaal! ga ff bankhangen ben moeeeeeee
Hallo meiden zo ff bijlezen maar hier vandaag goed nieuws. Op 6 dagen is het hcg van 325 naar 3780 gegaan!!! het moest rond de 2000 zijn. heel goed nieuws dus
zooo eindelijk even rechtop zitten.. gisteren de hele dag overgegeven..werkelijk wel 10x ofzo..pffff maar goed, over een half uur vertrekken we naar de VK..voor de echo..zo spannend!
Kan me voorstellen dat je dan wel schrikt met de 20-weken-echo. Je weet natuurlijk dat er zoiets uit kan komen...maar dat gebeurt altijd bij een ander he En wat betreft MvM: in de flessen zit een soort conserveringsmiddel om de urine langer goed te houden. En dat luchtje stinkt best wel. Ik heb besloten om het als ik 's morgens echt heel misselijk ga worden, het smorgens niet te doen. Maar de rest van de dag gewoon maar te doen. Vind het ook wel weer moooi om andere mensen te kunnen helpen (schoonzus is nu 7 maanden zwanger door o.a. het hormoon wat hiervan gemaakt is en andere schoonzus zit nu ook in de MMM, dus ja, dan heb ik het er wel voor over).
Zo, ik ben weer bij. Maar ben er zo ook weer vandoor, want heb vanavond vergadering van de kinderclub.
Brademarie wat fijn dat je echo goed was! Ik ben zo misselijk en moe ik ga ff frisse lucht halen! Pff
Elif joepie meid!! super blij voor je !! zijn het er soms 2? zelf begin ik hier nu wel te merken dat ik zwanger ben "de echte misselijkheid " en ik ben er gewoon blij mee.. want dan zit het hoogst waarschijnlijk goed! nog 3 weken precies tot de echo!!! spannend! verder heb ik de afgelopen dagen heerlijk genoten van het mooie weer.. dus vandaar dat ik er niet was.
elif wat heerlijk meid! Wat betreft MvM ik doe hetzelfde als hiervoor al geschreven gewoon niet door je neus ademen dan is het goed te doen. Mijn flessen zouden vandaag opgehaald worden maar helaas staan ze nog voor mijn deur heb al gebeld maar kreeg de voice-mail Muppie veel plezier bij je echo!
Cherie zou toch eigenlijk niet kunnen was maar 1 ei hahaha. Muppie ben benieuwd naar je echo!!! Meiden harstikke bedankt allemaal. Zou toch verwachten met die hoge hormonen dat ik meer moet voelen niet? hahah
elif dan kan het nog een 1-eiige 2ling zijn. Wat betreft hormonen.. ik weet niet wat mijn waardes zijn.. maar bij mij begint het nu.. en met de andere was dat rond 6 weken.. dus kan zijn dat je heel gauw wat voelt.. of misschien ben je wel 1 van de weinige die weinig kwaaltjes krijgt.. je waardes zijn goed.. geniet er maar lekker van!!!
wat betreft mvm. mag ik niet mee doen ivm medicijnen die ik slik. niks ernstigs hoor.. dus kan daar geen tips over geven.
Dank je wel cherie. Tja mijn moeder had ook nooit last dus ??? Misschien daardoor? Van een kant wel handig natuurlijk Hier is mvm heel moeilijk aangezien ik het dan in nl moet gaan halen enz en ik werk fulltime
kan je zeker geerft hebben! spannend.. tis op zich wel handig.. ik was vanochtend echt misselijk en er blij mee..maar daar kom ik nog wel op terug vrees ik hahahaha!!!! tis wel een fijne bevestiging.. maar als je geen last hebt betekent het niet dat het niet zo is.
goedeavonde meiden, zo alles weer bijgelezen maar zo moe dat ik niets onthouden heb hier hebben we net een babykamer gekocht Marktplaats.nl > Complete babykamer incl. montagehandleiding - Kinderen en Baby's - Kinderkamer | Complete kinderkamers vind hem echt helemaal het einde!!