@Zina: jij bent gewoon hardstikke zwanger. Ik had aan het begin van deze week een 2e test gedaan, omdat mijn vorige wat vager was. Maar mijne was dus deze week ook zo positief als de jouwe nu! Gewoon genieten! Ik zal jullie missen trouwens als ik 2 weken weg ben is een dagritme geworden. Het checken van zp
Ga je op vakantie marije? Ja bij mij is het ook bijna routine hoor! Ik mis het ook als ik een tijdje niet geweest.
Nou ik moet voor mijn werk heel vervelend 2 weken weg. Als begeleiding voor een groep! Heerlijk vermoeiende weken zonder slaap!
Goedenavond! Ben te moe na alle gesprekken om iets zinnigs te mailen, heb weer bijgelezen en probeer het morgen wel weer opnieuw. Nu op de bank en zzzzzz......
@ego Zo wij zijn terug van de echo, kreeg hem dit keer uitwendig. Alles was goed met de kleine, goed gegroeid en het hartje klopte goed. Ik moest hem/haar wel even wakker maken, maar toen bewoog hij/zij wel. De kleine lijkt nu al op zijn/haar vader. Dus wij zijn weer helemaal blij! De uitgerekende datum is 3 januari 2011 geworden. @Zina Da's een duidelijke test, maar bel morgen je vk maar voor een vervroegde echo. Gezien je vmk in het verleden en het bruinverlies nu, heb je daar meer dan recht op. @Marije Wat een leuke spullen heb je gekocht zeg... Ik heb al een heel tijd niets meer gekocht maar nu mag het weer van mezelf. @Prenataal onderzoek Wie van jullie gaat het prenatale onderzoek doen? Wij twijfelen nl nog.
Wen! yeaah!! fijn dat de echo goed was!! super hoor meid! lekker van genieten. verder ben ik gaaaaaaaaaaar! dus ik ga bankhangen! later
Wen geweldig!! gefeliciteerd! leuke dingen kopen..nog ff niet...na de 20 weken echo misschien hahaha...heb al zoveel....wil eerst weten wat het word. Heb wel al zitten kijken en ook een bod gedaan op eeen 2de hands wieg.....die wil ik nu graag! vorige keer geen ruimte in oude huis!!
Wow, wat veel berichten weer voor de januari 2011 mama´s haha! Nou vooralsnog hoor ik hier ook bij, ik ben op 28 januari uitgerekend vooralsnog.
@Chanti Van harte gefeliciteerd en welkom! @Ink1313 Heel veel plezier morgen met je 1e echo! @Lauwie Jij ook heel veel plezier met je 1e echo! @peps Veel plezier morgen met je 2e echo! @Zen Jij heel veel plezier bij de vk! Krijg jij ook meteen daar een echo? Fijne avond allemaal verder!
He meiden, Hier erg druk, maar wou jullie even vertellen dat ik morgen een echo heb.. Vanwege dat ik vlinder/kriebels voel ik mijn buik, dus zijn we benieuwd of ik echt niet verder ben of dat mijn baarmoeder gewoon belachelijk hoog ligt en de baby weer vooraan (dan zou het nog heel vroeg zijn ),dat lag colin ook die voelde ik bij 12 weken.. ik kan alleen pas s avonds vertellen hoe het was , want daarna moet ik gelijk werken, martin kan er ook niet bij zijn.. Vind ik echt niet leuk. maar het moet morgen, volgende week hebben ze geen tijd en als ik inderdaad verder ben, moet ik gelijk fraxiparine gaan spuiten.
nieuwe zwangere dames: gefeliciteerd en welkom! dames met goeie echo's: super! onzekere dames: laat je niet gek maken. mvm lichtere teststreep, had ik ook met 8 weken. mvm vond het prima en de vk vond het ook niets om me zorgen over te maken. combinatietest, na lang twijfelen gaan we deze wel doen. had laatst al uitvoerig toegelicht waarom. shoppen voor de baby: nog niet zo'n behoefte aan. denk ik pas na de 20 weken echo en dan vooral als het een jongetje is. 2e kindje, zwangerschap is anders, maar ook omdat de omstandigheden zo anders zijn. bij de 1e na 14 mnd eindelijk zwanger (sorry weet dat dit voor sommigen niet lang is maar ik werd al behoorlijk ongeduldig). liepen bij de gyn, alle onderzoeken gehad en zouden met iui beginnen en toen bleek ik zwanger. mijn leven draaide toen om zwanger worden. vrij snel verteld en de gefelic,iteerd kaartjes stroomden binnen. nu dachten we maar weer te gaan proberen met het idee dat het wel een jaar kan duren en bleek ik 2 weken later zwanger. aan veel minder mensen verteld nog. nog geen echo gehad. het voelt daarom heel anders dan vorige keer. morgenmiddag de echo en vrijdag lekker een weekje op vakantie!
Ja dat scheelt, veel van jullie hebben al kindjes. Ik heb er nog geen, dus moet alles nog aanschaffen. Dan is het wel leuk om het in etappes te halen. Dan valt het nog mee
voor de meiden die morgen een echo hebben, heel veel plezier enneh als je een fototje meekrijgt ff showen he wen wat fijn dat alles goed is! mimi, dus misschien ben je al wel verder! spannend zeg, ben wel heel benieuwd, waarom moet je fraxiparine spuiten? shoppen, krijg er echt steeds meer zin in, zag al leuke kleertjes voorbij komen