Januari 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 20 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    wen, bedankt!

marije, heb toen ik zwanger was van mijn dochter aan het begin ook weinig gekocht. iets meer kleertjes toen we wisten dat het een meisje was, maar eigenlijk pas vanaf dat ze er was dat ik veel shop voor haar. maar natuurlijk ook wel wat leuke rompertjes etc

2. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hoi dames!
    Ik lees wel mee hoor, maar ben vaak zooooooooooo moe dat ik de puf niet heb om te reageren! Valt me toch zwaar hoor 32 uur werken en zwanger zijn..
    Heb tot nu toe pas 2 lieve nijntje rompertjes gehaald. Morgenvroeg komt MVM, dus mag ik weer ff testen, daar heb ik wel zin in.
    Duurt me alleen nog veel te lang tot de echo...:(

3. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    gastouder en verkoopster dierenspeciaalzaak
    goedeavond meiden,

@alle meiden die morgen een echo hebben: heeeeel veel plezier:D

@mimi: owww spannend dan zeg!!

@wendy: gaaf zeg dat je weer een goede echo hebt gehad!!! kunnen ze uitwendig al veel zien nu?? leuk zeg dat de kleine deed bewegen hihi.

hier vanavond naar mn neefje gaan kijken die vanmorgen geboren is owww wat is dat leuk en lief hihihi was helemaal in de wolken dat wij over een paar maanden ook zo trots mogen zijn hihi.

4. mimi83

mimi83 Niet meer actief

fraxiparine is om mijn bloed te ontstollen, omdat ik trombose been heb gehad en het in de fam. zit moet ik preventief bloedverdunner spuiten

5. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Ik was er verbaasd over dat ik al een uitwendige echo kreeg, maar het was allemaal net zo duidelijk te zien als 2 weken terug met de inwendige. En ik had niet eens een volle blaas, was uiteraard alweer 20.000 keer naar het toilet geweest van de zenuwen. :D

@Jenny Mooie duidelijke test! ;)

6. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    hahaha ja dat zal ik ook wel hebben!! of een niet volle blaas of een blaas die met elk beetje druk klapt:p

gaaf dat je net zo veel zag!! ik mag dinsdag heb er echt mega veel zin in.

nou ik ga slapen!! truste allemaal!!

7. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    naomi, leuk van je nieuwe neefje. haha dat jij het gevoel hebt dat het al bijna is voor mijn gevoel duurt het nog heeeeel lang :D

andere meiden met echo's morgen: veel plezier!

8. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Goedemorgen allemaal!

Dochtertje naar de creche gebracht, koffie in m'n mik en er is dus weer puf in Juul-land :D

@Wen, wat fijn, zo'n goede echo.

@leuke dingen kopen...nooit zo heel erg gehad. Bij L. kwam mijn schoonzusje met bakken kleren aanzetten van haar tweeling, en ik wou graag de oude commode van mij gebruiken en het ledikant van mijn man, dus we hoefden niets aan te schaffen. De kinderwagen van mijn zus gekregen. Best goedkoop eienlijk, de laatste ijn de rij zwanger zijn ;) Nu gaan we gewoon bij 20wk kijken wat het wordt, als het een jongetje wordt zijn we het haasje want er zijn bijna geen jongetjes in de familie, moet toch nog ales gekocht worden.....Ik koop zowieso weinig totdat de baby er is, je weet nooit hoe groot en wat leuk zal staan, en de kraamvisite komt ook altijd met zo'n bak spul.

@Chanti, welkom en gefeliciteerd!

@mimi, wat vervelend dat je man er niet bij kan zijn. Heftig zeg, met die fraxiparine! Moet je dat de hele zwangerschap door? Een vriendin van me hoefde het alleen een tijdje na de bevalling ivm factor 5 Leiden en die was helemaal bont en bauw!

@lauwie, dus je was helemaal ingesteld op een lang traject en toen ineens...poef! Schrikken? Ik ben een verwend nest want was de vorige keer in ronde 1 zwanger, nu duurde het tot ronde 3 en ik begon me al zorgen te maken ;) Succes met de cho! Waar ga e heen op vakantie?

@jenny, zo die is knal!

@zina, idd pas bij de echo wordt het een beetje echt. Voor die tijd test je positief en dan gebeurt er zo'n lange tijd niets, net of het niet echt is.

@naomi, gefeliciteerd met je neefje! Heb je het al verteld aan de familie of hadden jullie nog lekker een geheimpje tijdens de kraamvisite?

9. naomi123

naomi123 VIP lid

22 mrt 2009
    8.840
    0
    0
    @juul:dat is lekker dat je zoveel krijgt!!! scheelt een hoop geld haha.
    wij hadden het iedereen al verteld ;) zelfs mijn baas weet het al ruim een week hihi. dus wij hadden geen geheimpje meer!

10. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    juul, we wisten dat het kon natuurlijk, maar idd totaal niet verwacht. en ik merkte dat ik geromantiseerd had hoe het iks als je even moet wachten (niet dat ik de frustratie, het verdriet en de zorgen vergeten was, maar ik zag ook de voordelen van dat je bewust geniet van je zwangerschap en kind en het allemaal niet vanzelfsprekend vind.) voelde me eerst even schuldig naar dit kindje dat we een dag van slag waren en ff moesten wennen aan het idee terwijl we naar de vorige al zo lang uitkeken.
    aan de andere kant heb ik wel meer beeld bij dat dit kindje er straks is en hoeveel je dan houd van zo'n smurf!
    we gaan een weekje naar toscane! zin in!
    hoe oud is je dochtertje?

11. Zina

Zina Niet meer actief

Dames, ik ben me vannacht kapot geschrokken!
    Ik ga naar de wc en ik veeg rood helder bloed af. :(
    Dus ik heb meteen de vk gebeld. Ik kan a.s. maandag voor een echo als ik me daar goed bij voel. Ik heb dus met haar afgesproken dat ik naar haar toe ga als het rood wel doorzet.
    Toen ik net naar de wc was geweest was het wel weer verandert in bruin. Ik heb gelukkig ook nog geen krampen. Ik denk zelf dat er een adertje geknapt is. Dus ik had me vriend gebeld en zijn collega's vrouw had precies hetzelfde gehad. Die had ook steeds bruinverlies en soms door stress wat rood. Die nam juist veel bedrust. Dus dat ga ik toch ook maar doen.
    Ik hoop echt dat deze beeb blijft zitten! Ik zou niet weten waar ik het zoeken moet als het weg zou gaan :(

12. Nog eentje

10 mei 2010
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    O Zina, dat is schrikken, maar wat je zegt, het hoeft niets te zijn...

Pff, wat ben ik moe, zoonlief was al om half 6 wakker.
    Ik ga zo even de stad in, ik denk dat ik het wel zwaar zal krijgen in de winkel als ik al die babykleertjes ga zien. Dan moet ik sterk zijn en denken aan alle zakken babykleertjes op zolder in alle kleuren en maten....

13. Zina

Zina Niet meer actief

Heey nog eentje, nee het hoeft idd niets te zijn, maar ik heb hiervoor al 2 miskramen achter de rug van 5.1 week, dus we dachten dat het nu echt goed raak was. Ik zou het verschrikkelijk vinden als het nog een keer gebeurt! :(

14. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Zina wat onwijs schrikken zeg. Hoop dat kleintje blijft plakken en het helpt als je bedrust houd. Rustig aan meid en maandag heb jij een hele goeie echo.

uhmmmmm vind het echt schandalig vanmezelf maar lees echt alles. Denk dat ik volgende keer met een notitie even reacties maak want vind het heel vervelend dat ik niet op iedereen reageer.

Ik ben vandaag erg misselijk en voel me erg duf. Hoop dat het weer wat beter gaat straks want heb genoeg te doen vandaag.

Oh ja spullentjes... wij kopen nu nog helemaal niks. We zullen alles van uk gebruiken denk ik en daarbij ga ik pas weer wat eigen kleertjes enzo halen als we weten wat het geslacht is. Dus nog even shop geduld. Zelf heb ik ook nog geen zwangerschapskleding nodig dus het kan allemaal nog ff.

15. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    zina, nou je houdt het wel spannend zo. kan me voorstellen dat het moeilijk is om relaxed te blijven. kon de vk niet eerder of was maandag om een andere reden handiger? het klinkt vrij onschuldig. hoop dat de echo maandag je gerust kan stellen. je hebt vrouwen die de hele zwangerschap bloedverlies houden, lijkt me heel onrustig. knuffel voor jou!

16. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    @lauwie, L. is nu 14 mnd, bijna 15 mnd. Hmm Toscane, lekker! Zeker nu het hier weer wat druileriger wordt.

@Zina, wat schrikken zeg! En zeker omdat het al 2 keer eerder mis is gegaan. Ik hoop dat alles goed blijft gaan!

@dreamy, voel je niet bezwaard, ik heb soms ook geen puf ;)

17. yda

yda Lid

11 mei 2010
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    goede morgen allemaal. Hier zijn de eerst epositie kleren binnen, moet ook wel met die buik van mij. Ik ben afgelopen zaterdag met mijn moeder en mijn zussen naar de libelle zomerweek geweest en ze zaten allemaal naar mijn buik te kijken maar niemand die iets zei, haha, gelukkig maar, ik had er ook niet omheen kunnen draaien ben ik bang;)

Dit is dan mijn derde kindje maar ik moet ook alles nieuw kopen... mijn ex heeft alle baby kleertjes van de vorige 3 weggegooit... o ik was zo boos. Ik heb nu nog 1 jasje die ze gelukkig alle 3 aan hebben gehad dus heb ik nog wat voor hun om te bewaren. o ja en de comode is er ook nog maar vriendlief wil alles nieuw dus ook de comode:D

Ik heb al sokjes gekocht (die heb ik aan mijn vriend gegeven om hem te vertellen dat ik zwanger was) en twee knuffels.

Ik zit te twijfelen over wanneer ik het de familie moet gaan vertellen. Gezien mijn buik kan ik het niet lang meer verborgen houden, maar ik wou graag wachten tot de 12 weken...

18. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Zina, pff wat schrikken zeg! Ik zou me ook een ongeluk schrikken. Ik hoop voor je dat het hier bij blijft!

MVM is net geweest, kan 10 weken meedoen. Heb gelijk een fotolijstje gekregen. En de dvd krijg ik met 16 weken. Gelukkig was de test super positief, echt een knaltest. Teststreep was bijna net zo donker als de controle streep. Vond het toch wel weer spannend die test.
    NU is het afwachten tot de 24ste van juni...veeeeel te lang :(

19. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He meiden, welke afsprakenlijst hanteren wij eigenlijk??? Heb mijn nekplooimeting en bloedprikken op 24 juni donderdag.

Kan iemand die er bij zetten?

20. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Zina, oh meid wat zal je geschrokken zijn, zou ik ook hebben hoor!!! Duim met je mee dat het gewoon een gesprongen adertje is.

Deel Deze Pagina