Januari 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 20 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    @hormonsters, niet zo veel last van eigenlijk. Tenminste dat vind ik. Ik heb mijn man nog niet gevraagd of hij er last van heeft. :D

@twijfel, bij mijn eerste zwangerschap zat ik niet op deze site en stond ik er veel ontspannener in, tenminste de eerste drie maanden. Op de een of andere manier wist ik niet zo goed hoe vaak het mis ging of zo en zelfs toen ik erg aan het bloeden was heb ik een hele tijd niet aan de bel getrokken. En nu merk ik dat ik nerveus word omdat ik hoor dat het bij een paar mis is gegaan, en dat een paar meiden zo bang zijn voor een miskraam....weet niet zo goed wat ik daarmee moet doen (dat ik daar nerveus van word, bedoel ik)? Moet het maar eens rustig laten bezinken, en hopen dat ik mijn 'we zien en wel en wat er gebeurt gebeurt er'-houding vast kan houden want ik merk dat ik dat wel echt nodig heb hoor.

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja hoor meis!!! Ik had hem al voordat ik pos. testte een paar dagen ervoor. Betekent dat jij meer dan anderen pigment aanmaakt in je zwangerschap.

TIP, HAAL EEN SUNBLOCK VOOR JE GEZICHT EN KOM HEEL WEINIG IN DE ZON.

Ik heb nl een zwangerschaps masker opgelopen vorige keer, weinig in de zon geweest maar niet aangedacht dat een wit huis de zon reflecteert. Nu bij de eerste zonnestralen al mis.
    Heb van biotherm een sunblock of iets met factor 50. Echt doen hoor.

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Juul dat heb ik ook wel een beetje, maar het komt ook omdat je weet dat het zo'n groot wonder is en je nu weet wat er allemaal mis kan gaan. Ik heb het nu met mensen die rond de 10 wkn een miskraam hebben gekregen. Moet zeggen dat december topic hier een stuk rustiger in is, ik bedoel dat daar minder mk zijn.

4. Zina

Zina Niet meer actief

Goof, ok dat ga ik dan zeker even doen!!! Ik wil echt geen zwangerschapsmasker :$ Ging het bij jou wel weer weg?

Ik hoop dat het goed blijft gaan brademarie!!

Nou nog even een buikje foto :D

5. Zina

Zina Niet meer actief

Doet zo'n inwendige echo pijn???

6. Zina

Zina Niet meer actief

Haha ok juul, dan moet het wel meevallen :p
    Dan ga ik denk ik a.s. maandag toch heen voor een echo...
    Maar alleen als de echo van 8 juni dan blijft staan, want dan kan me vriend ook mee... Anders ziet ie hem of haar pas bij 12 weken...

7. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nee hoor helemaal niet! Beetje vreemd gevoel. Helemaal niks om je zorgen over te maken. Als je maar ontspant. Maar dat is met sex ook zo hahaha.

8. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Denk dat die wel blijft staan hoor, maar dan moet je wel ff zeggen dat je je nog zorgen maakt.

Oh bij mij was het een stuk minder, maar bij de eerste mooie dag zon, kwartier met de kids op school naar buiten geweest en al mis. Dus die streep is wel een voorbode dat je heel goed moet uitkijken.

9. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    wensje , heel veel sterkte :( !

10. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    tadaaaa Oh ik ben zo blij !
    Alles was helemaal goed , bm lag nog aardig diep en beeb helemaal aan het eindje daarvan (linksonder de echo zie je m,n baarmoeder in de echo , bijna bovenin m,n BM het dooierzakje)
    Snel nog even opgemeten en toch 9 weken/8w6d!
    ROTDOPLER ik ga echt helemaaaal niet meer luisteren !

Maar de beeb is zo mooi ! (staat er alleen met de billen niet op)
    En je ziet ook een armpje uitsteken !

11. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Hoi daar ben ik weer, even reageren op zoveel mogelijk (opent tweede tabblad en gaat gelijk reageren terwijl ze leest.... anders vergeet deze doos van alles.....)

Zina, whahahahahahaha jullie katten toch.....:D

Ohwwww Zina, spannend maandag dan voor de echo.... ik hoop dat het bruinverlies en de stolsels niets te zeggen hebben en dat alles gewoon goed zit....

Zen leuk dat je maandag ook je echo hebt..... ik ook en ik vind het wel net zo spannend als jij denk ik.... de vorige keer heb ik de echo niet gehaald, toen was de miskraam er al eerder..... ben nu als de dood dat het weer niet goed is, maar probeer optimistisch te denken, hoe moeilijk ook....

Melmel succes bij je echo vandaag, ik hoop dat alles goed is....

Nog eentje, wat vervelend dat je steeds zo'n pijnlijke krampen hebt... ik hoop dat het snel minder word....

Melis, begrijpelijk hoor dat je te moe bent om te reageren overal op... heb ik zelf vaak ook...

Juul, veel plezier met de visite vandaag!!

Iniminie, ik hoop dat de zw kleding lekker zal zitten, .... zal vast wel...

Wen, dus bij jou ook de misselijkheid begonnen.... ik hoop dat het meevalt en dat je niet hoeft te gaan overgeven....

Nemo, dinsdag dus je intake, leuk..... ik hoop dat je daarna niet al te lang hoeft te wachten op een echo....

Ladiedaa, voor mij is het niet herkenbaar dat ik dagen chag ben.... hooguit af en toe een beetje uit mijn humeur, maar das met een paar uurtjes weer over...

Muppet, leuk meid, ook maandag je echo en intake.... spannend he!!

Cyntje, fijn dat de verkoopster jouw bod accepteerde, nu maar hopen dat de broek helemaal lekker zit natuurlijk...

Moosey, ohww spannend meid, jij ook al je echo maandag.... enne wel lief van je vriend dat ie speciaal voor jou nogmaals de stad in ging om je blad te kopen.... denk niet dat mijn mannetje dat gedaan zou hebben, hihi....

Ohwwwww neeeeeee wensje, wat verschrikkelijk dat je je moet voorbereiden op een miskraam.... het is zo oneerlijk.... heel veel sterkte....

Zina, hihi wat grappig meid.... ik weet ook niet waarom je nu al een zw streep hebt.... zal vast een goed teken zijn, maar idd een beetje vroeg....

Bademarie, ik snap goed dat je je een beetje zorgen maakt als je bruin afveegt hoor, zou ik zelf ook doen.... maar inderdaad hoop houden dat het geen helder rood bloed wordt....

Juul, meid gewoon vasthouden aan je eigen vertrouwen....

Ohwwww Melmel, wat fijn dat de echo je helemaal gerust gesteld heeft meid.... moet heerlijk zijn dat gevoel....

12. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Ohwwww nou vergeet ik helemaal te vertellen hoe het hier is, whahahahha, nouja nieuwe reactie dan maar.....

Hier gaat alles goed. Weinig kwaaltjes, beetje misselijk en weeïg en verder wat harde ontlasting en moeheid, dat is het wel zo'n beetje....

Maandag dus heel spannend de eerste echo.... pas om 16 uur dus kan me heel de dag zenuwachtig gaan zitten maken....:D

13. Zina

Zina Niet meer actief

Wat een mooie echo Melmel!!!

Charpi, wat leuk! Ik ga maandag dan ook voor de echo :)

14. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Fijn dat alles in orde is MEL. Mooie echo. Ik heb wat kleertjes in geslagen... :D was nu naar een andere stad gegaan. Stuk makkelijker: is het een kado? Nee hoor voor mezelf.

Hoef ik tenminste niet zo stiekem te doen! Voorlopig haal ik niets meer...

15. Moosey

Moosey Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.488
    1
    38
    Brabant
    @Muppet: Ik ben verder eigenlijk ook niet zo bang maar wel zenuwachtig voor de echo. Maar heb mij voorgenomen mij er gewoon op te gaan verheugen. Maar het is wel wat Juul ook zei, je wordt wel angstiger als je hier dingen leest. Lijkt wel als je op dit forum rondkijkt, er in 8 van de 10 onderschriften staat dat iemand een miskraam heeft gehad!

@Melmel: Wauw, wat een mooie echo!

Jeetje, wat gaan er veel voor een echo maandag! Ik ben om 16.45 aan de beurt, dus kan mij ook lekker de hele dag zenuwachtig maken!
    Enne, ik heb al een uitstrijkje gehad en als dat net zo voelt als een inwendige echo, dan doet dat helemaal geen pijn!

16. theeleut1

theeleut1 Actief lid

1 feb 2010
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee allemaal,

Had ik me hier al aangemeld, haha ik weet het niet meer.
    Dat is ook mijn ergste kwaal. ik vergeet echt alles.
    heb zelfs mijn strijkijzer twee dagen aan laten staan,, oeps. Maar het huis staat er nog.
    Gezellig om mee te kunnen kletsen. volgens de e vlk ben ik 7 weken en zelf denk ik 5. Nu wachten op de termijnecho. spannend.
    Lekker genieten allemaal.

17. Iniminie84

27 apr 2010
    78
    0
    0
    echt leuk om alles te lezen meiden. Wel lastig om overal op te reageren merk ik, jullie kletsen zoveel! hahaha.

Heb mijn vriend net eens gevraagd, maar hij merkt nog niet zoveel van mijn hormonen, op het gebied van humeur dan he.

Vanochend opnieuw misselijk geweest, douchen, ontbijten en toen half uur op de bank gelegen en hopen dat het er niet gelijk weer uit kwam, gelukkig binnen gehouden. Voelde net als een flinke kater zonder hoofdpijn. Ik hoop dat het niet veel erger wordt.

Ik moet nog 2 weken wachten op de 1e echo, vindt het ook allemaal erg spannend. NEt een vervelende situatie met een collega meegemaakt en 8 maand geleden met mijn zusje (maar niet in het eerste trimester hoor), dus dat spookt wel door je hoofd. Maar goed, we wachten af. Wel gerustellend dat het in de decembertopic wat rustiger is, dus dat het niet altijd zo hoeft te gaan.

Ik doe ook mee aan MVM, ik vind de bussen vooral stinken als er al plas in zit, hou mijn adem dan in en schenk het snel over, hahaha.

Leuk om de echobeelden te zien zeg! En vindt het echt fijn om dingen te kunnen delen hier, herken heel veel. Dus jullie gaan zeker vaker iets van mijn horen.

Nou is weer een lang bericht geworden zo te zien. Tot snel.

18. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland

Kijk dat zijn de geluiden!!!! Goed zo!!!
    Ja daar waarschuwen ze toch altijd voor he. Fijn dat je gerustgesteld bent meid! En nu genieten!!!

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Lieve wensje heeeeeeeeeel veel sterkte met dit afschuwelijk nieuws:(
    Heel heftig zoiets hoor:(
    xxxx

20. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Dankjulliewel meiden !
    Ben echt super trots !

Jeetje wat hebben veel meiden op maandag een echo !
    Jullie krijgen ook gewoon allemaal een super echo met een mega mooie beeb en een fantastisch knipperend hartje !

Ja ik lees ook echt heel vaak dat er onder een banner staat dat iemand een mk heb gehad.
    Het is zo treurig en je houdt het zo toch ook altijd in je achterhoofd dat het ook slecht kan aflopen....
    Maaar het gaat vaker goed als slecht meiden !!
    (ik heb het bij mijn handtekening sinds kort weggehaald , ook omdat ik niet zoveel tekens mocht maar ook omdat ik het nu echt achter me wil houden zonder het telkens te lezen en er weer aan te denken...)
    Maar vergeten natuurlijk nooit...

Marije , leuk dat je kleertjes geshopt heb !
    Ben van plan om het nu na de geslachts bepaling te gaan doen zodat ik wat gerichter kan shoppen.
    Maar met m,n dochter had ik ook al vroeg allemaal leuke dingentjes aangeschaft ! :D Geweldig is het !
    Ongelooflijk vond ik het als ik een pakje in m,n handen had dat ''mijn'' kindje die toen maar een paar centimeter was over een tijdje daar echt in zou passen ! (nu heb ik dat nog steeds :p )
    Heb jij dat ook ?

Theeleut , welkom !!!
    en gefeliciteerd !

Deel Deze Pagina