Januari 2011 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wen1975, 20 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melis83

Melis83 Actief lid

11 jan 2007
    235
    0
    0
    Accountant
    Rotterdam
    Hey mimi,

Sorry dat ik zo laat reageer maar heb net pas weer de kans gehad om achter de computer te kunnen. Ja we hebben bijzonder veel gemeen alleen dan op het jaartal na:). Wel ontzettend leuk en goed van je dat je niet al teveel tussenpoos heb gelaten tussen de kids. Ik vindt de drie jaar die nu bij ons gaat ontstaan toch best veel.

Nee ik heb geen eigen bedrijf. Ik werk als accountant. Alleen geef ik me voor de de volle 100% en neem teveel hooi op mijn vork. Ik moet ook durven nee te zeggen. Er is speling mogelijk alleen heb ik daar nooit gebruik van gemaakt. Het wordt nu tijd om rustiger aan te doen.

2. Melis83

Melis83 Actief lid

11 jan 2007
    235
    0
    0
    Accountant
    Rotterdam
    @ Wensje:

Heel veel sterkte meid. Hou je sterk. Het is echt klote maar probeer jezelf er niet onder te krijgen.

groet melis

3. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Dat wordt maandag een echo dag..... leuk hoor, lekker saampjes zenuwachtig zijn en dan hopelijk allemaal met goed nieuws komen dat we een goede echo hebben....
    Ik denk wel dat het voor mij allemaal een stuk werkelijker word als ik iets zie groeien in mezelf.... heb nu alleen wat klachten, die reuze meevallen hoor en soms is het gewoon moeilijk voor te stellen wat er van binnen allemaal gebeurd.....

4. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He meiden, hier behoorijk misselijk, tis dat ik niet over kan geven maar anders had ik al een paar keer boven de pot gehangen. In de supermarkt kon ik niet eens naar eten kijken, zelfs bij het pakken van wat chips uit het rek ging ik bijna over mijn nek.
    Wat is dit??? Herken het totaal niet maar dan ook echt totaal niet van mijn vorige zwangerschap. Voel me schuldig dat ik niet heel gezond kan eten voor mijn kleine.

5. ladiedaa

ladiedaa Bekend lid

5 mrt 2009
    706
    0
    0
    Rotterdam
    Ja dat herken ik wel. Ook erg misselijk maar nog niet gespuugd. Overigens komt de misselijkheid bij mij aan het eind van de middag opzetten....

6. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Ik ben nog niet echt misselijk, maar heb wel een beetje het gevoel. Maar meestal gedurende de dag. Niet 'smorgens.

7. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nee hier ook iid pas eind van de middag en de avond. Zonet vreselijke kramp gehad, maar geen bloed en dan stel ik mezelf weer gerust. Ga ik naar de toilet en ben het kwijt.

8. Tese

Tese Niet meer actief

Ik herken dat misselijke wel hoor Goofy. Had ik met sem ook totaal niet! Maar maandag op dinsdag nacht heb ik 10 keer overgegeven. Ik kon niets, bij elke beweging ging ik weer!. Ik heb nu medicijnen van de dokter. Het gaat wel beter maar misselijk ben ik nog wel. De hele dag door eigenlijk. Ik heb vooral heel veel behoefte aan fris eten. Dus ik eet veel fruit.

9. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    @Melmel: idd raar dat je die kleertjes koopt en later ook echt gedragen gaan worden! Heel bijzonder, niet voor te stellen!

Ik kan ze ook steeds uit de tassen pakken en weer opnieuw bekijken ;) ben er helemaal gelukkig mee!

Wij hebben een winkeltje hier in de stad met zelf gemaakte dingen. Daar hadden ze van die hele lieve slofjes gebreid echt heel schattig. Die kon ik niet laten liggen

10. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hahaha Marije heel herkenbaar bij mijn zoontje toen ook gedaan.
    Geniet ze meid!!!! Er komen nog zoveel mooie momenten....

@Muppet, weet je nog dat we beide symptomen wilden hebben??? Pffff......hier ook moeilijk warm eten, net fruit op. Stokbroodje nu.
    Salade ging vanavond niet.

11. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    @misselijk, oh ik mag echt wel in mijn handen knijpen als ik dit zo lees! Niks geen last, gisteren een etentje gehad met 8 vrienden en ik had gekookt, en heb het ook allemaal op kunnen eten! En lekker ijs na, jammie. Nu alleen wel erg moe na zo'n dagje, en het wordt er weer eentje. Verjaardag van het dochtertje van mijn nicht (we waren tegelijkertijd zwanger maar L. kwam dus 7 wk eerder) en daarna weer bezoek hier....pfffff. vanavond bankhangen

12. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Melmel Fijn om te horen dat alles goed was! Mooie echofoto trouwens!

@inwendige echo Stelt echt niets voor, tuurlijk er gaat iets in wat er niet hoort, maar pijn ofzo doet het niet. ;)

@31 mei Het wordt idd druk deze dag met de echo's. Allemaal heel veel plezier!

@misselijkheid Ik heb er wel last van, maar gelukkig niet al te veel. Ik heb ook de gemberpillen in huis gehaald en deze lijken wel iets te helpen.

@kleertjes Ik ga pas weer kleertjes kopen zodra wij het geslacht weten. Is toch iets makkelijker om doelgericht te kunnen shoppen.

@uitzet Gisteren even bij Prenatal geweest want je kreeg 15% korting. Wij hebben een wippertje, badstandaard en badzitje gekocht. (Badje hadden we al ;)) En nog zwangerschapskleding voor mij uiteraard. :D Ook meteen de definitieve keus voor kinderwagen gemaakt: De MaxiCosi Mura 4, ik vind persoonlijk de Mura 3 mooier maar ja de Mura 4 is toch iets veiliger/stabieler.

Fijne zondag allemaal!

13. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    goeiemorgen allemaal !

14. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Ow ja, wij hebben trouwens besloten om de prenatale screening te gaan doen. Dinsdag 8 juni hebben we een afspraak met de gyn en dan moeten we ook het bloedprikgedeelte doen. Dan woensdag 23 juni krijgen we de nekplooimeting en meteen de uitslag van alles.
    Overigens hebben wij wel ook meteen besloten om géén vervolgonderzoeken te doen, mochten de kansberekeningen ongunstig uitvallen. Maar we zouden er wel graag op voorbereid willen zijn als het mis zou kunnen zijn. En een kindje met Down is net zo welkom als een gezond kindje hoor.

15. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    wensje sterkte meis.

16. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    melmel moooie echo!! Gefeliciteerd!

17. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    theeleut welkom!

18. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    goofychick, ik was vorige zwangerschap 9 maanden lang misselijk met overgeven.....en nu absoluut niet! Gisteren eventjes....maar verder pffft...heb de vraag of ik wel zwanger ben!!

Iedere zwangerschap is anders gelukkig...wel balen dat je miselijk bent, hopelijk gaat het over voor de 16e week!!

19. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hier trouwens dinsdag echo...ben benieuwd hoe ver ik nu echt ben!

20. Tese

Tese Niet meer actief

Ik heb vanochtend voor het eerst echt zo'n ongesteldheidsgevoel. En ook meteen wat bruinverlies. Heel weinig hoor. Ik maak me ook geen zorgen. Morgen heb ik een echo en dan zien we ht wel.

Deel Deze Pagina